Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ezt már csak a motortető tartotta :)

Én is a képeket nézegetve gondolkodtam el rajta,hogy hogyan fért ott el!? :D Mindegy,kipróbáltam,végre tapad a kanyarban,nem akarja kitolni az orrát,nagggyon jól fekszik az úton.És nincs semmi hangja,miközben forgatom az ismét könnyen járó kormányt! :) Így már nincs is szükségem a vastagabb stab. rúdra,főleg hogy pénzem sem maradt már. :)

Link to comment
Megosztás:

attol függ mire használod :)

tápio pl bitti nem értene veled egyet :)

Nem mondom,hogy nem szeretnék. :D De az alapvető gondom,hogy be tudjak venni egy kanyart biztonságosan,megoldódott a szilent+csapágy cserével.Nem száguldozni akarok (mint egyesek :) ),így ez az állapot tökéletesen megfelel.És sajnos még van mire költeni,így hát marad a gyári stabi.

Link to comment
Megosztás:

Tudom mire írtad, de ha neki nincs szüksége rá, miért ne értenék egyet?

Ahogy te is mondtad, használatfüggő. :)

saját esetedben gondoltam, hogy te nem hagytad volna ki, de igen használatfüggő, ha neki nem kell ne tegyen, én szeretnék majd azért...

tiszajba érkezik a kombi és egy 2.0 ás 16v cali...

Link to comment
Megosztás:

Na,össze ne vesszetek már :) Én nem versenyzésre akarom használni,úgyhogy jó most így,ahogy van.Amúgy biztos hogy sokkal jobb lenne,de lassan jön a zöldkártya,így egy katalizátorra nagyobb szükségem van pillanatnyilag.Ennyi :D

jaja fontosági sorrend

de egyébként csak johelyre kell vinni és levelezőn megkapja :)

nálunk igy is megy :)

Link to comment
Megosztás:

Vagy egy jó helyre,ahol pici pénzért okosban adnak zk-t! :)

Egy pici pénz minden évben (meg gondolom műszakin is szemrevételezik),akkor már olcsóbb egy katalizátor,és környezetkímélőbb is (már ha van ideje bemelegedni).Na,de ez más téma... Mióta meg lett csinálva,bal oldalról időnként (eddig 5x) hallottam valami sípolásszerűséget,még nem tudtam beazonosítani,meg azt sem figyeltem még meg,hogy mikor csinálja pontosan.De lehet,hogy csak a szél süvít be az üveg mellett :) .Majd fülelek.

Link to comment
Megosztás:

Egy pici pénz minden évben (meg gondolom műszakin is szemrevételezik),akkor már olcsóbb egy katalizátor,és környezetkímélőbb is (már ha van ideje bemelegedni).Na,de ez más téma... Mióta meg lett csinálva,bal oldalról időnként (eddig 5x) hallottam valami sípolásszerűséget,még nem tudtam beazonosítani,meg azt sem figyeltem még meg,hogy mikor csinálja pontosan.De lehet,hogy csak a szél süvít be az üveg mellett :) .Majd fülelek.

Nekem is volt ilyen sípoló hang. Minden alkalommal 185 km/ó sebességnél megszólalt és egészen 195 -ig sípolt. ( 1,4 Astra G; 90 LE )Majd meg őrjített! Rájöttem, hogy a légbefúvóba építettek "gyárilag" sípot. Nem is tudtam vele mit kezdeni. Kénytelen voltam vagy gyorsabban, vagy lassabban menni. :)

Link to comment
Megosztás:

és pontosan azóta van miota megcsinálták a szilentcseréket?

Igen,azóta.Még nem néztem meg közelebbről,majd holnap szemrevételezem,hátha látok valamit.Ha nem látok semmi különöset,akkor elindulok,és próbálom előidézni valahogy,bár még nem tudom,mivel függ össze (sebesség,kanyarodás,fékezés?).

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt ilyen sípoló hang. Minden alkalommal 185 km/ó sebességnél megszólalt és egészen 195 -ig sípolt. ( 1,4 Astra G; 90 LE )Majd meg őrjített! Rájöttem, hogy a légbefúvóba építettek "gyárilag" sípot. Nem is tudtam vele mit kezdeni. Kénytelen voltam vagy gyorsabban, vagy lassabban menni. :)

Estimeséket ne technikai topikokba írjunk azért. :)

Link to comment
Megosztás:

Mióta meg lett csinálva,bal oldalról időnként (eddig 5x) hallottam valami sípolásszerűséget,még nem tudtam beazonosítani,meg azt sem figyeltem még meg,hogy mikor csinálja pontosan.De lehet,hogy csak a szél süvít be az üveg mellett :) .Majd fülelek.

Lehet ablak, lehet az ablakra szerelhető szélterelő, repedt vagy nem a legjobban passzoló tükörborítás, hátsó antenna, esetleg ablaktörlős leszorítólapka (vagy mi a neve), nekem volt egyszer erős gyanúm, hogy a kilincs felől jött valami süvítős zaj, aztán elálló díszléc, tetőléc, a hátsó szárny, rossz dísztárcsa, alul valami kiálló/elálló bizé, stb...

Az ilyen hangokat egyébként piszok nehéz behatárolni pontosan. Engem egyszer majd megőrített valami rezgés, ami a kesztyűtartó felől jött. Szétszedtem/leragasztottam mindent a környéken, csak hallatszott. A poén az volt benne, hogy ezt csak a vezetőülésből, anyósülésnél tök csend. Aztán nem tudom mi lett a megoldás, de valahogy elmulasztottam. :)

Link to comment
Megosztás:

Az ilyen hangokat egyébként piszok nehéz behatárolni pontosan. Engem egyszer majd megőrített valami rezgés, ami a kesztyűtartó felől jött. Szétszedtem/leragasztottam mindent a környéken, csak hallatszott. A poén az volt benne, hogy ezt csak a vezetőülésből, anyósülésnél tök csend. Aztán nem tudom mi lett a megoldás, de valahogy elmulasztottam. :)

Nekem is ugyanilyen hang volt. Alapjáraton.

Aztán adagolójavítás után semmi. Kicsit magasabb az alapjáratom.

Link to comment
Megosztás:

Estimeséket ne technikai topikokba írjunk azért. :)

Esti mese? Indulás Hamburg után pár km-ről reggel 8 órakor, Passau után osztrák határhoz érkezés 12 órakor. 500 km / 4 óra 1 utassal Astra G 1,4; 125 km/ó átlag. Ebben benne volt még egy gyors tankolás is útközben. Ehhez kellett menni többször is 200-at! :) Az utasom a tanúm. (Regensburg után 20-30 km-es folyamatos lejtők vannak, ide járok kiégetni a kipufogóimat! ) :)

Link to comment
Megosztás:

Esti mese? Indulás Hamburg után pár km-ről reggel 8 órakor, Passau után osztrák határhoz érkezés 12 órakor. 500 km / 4 óra 1 utassal Astra G 1,4; 125 km/ó átlag. Ebben benne volt még egy gyors tankolás is útközben. Ehhez kellett menni többször is 200-at! :) Az utasom a tanúm. (Regensburg után 20-30 km-es folyamatos lejtők vannak, ide járok kiégetni a kipufogóimat! ) :)

Szép teljesítmény. (szegény autó) :)

Nade, a gyári végsebesség adat 178 km/h. Mennyit mutatott az óra?

Link to comment
Megosztás:

Szép teljesítmény. (szegény autó) :)

Nade, a gyári végsebesség adat 178 km/h. Mennyit mutatott az óra?

Kétszáz fölött, fordulatszám 6000.

Egyébként ezen a szakaszon korábban a kis 60 lovas (szentgothárdi gyártású) Astrámmal több alkalommal is rendesen elértem a 195-öt (km óra szerint). És ez az autó azóta is kifogástalanul fut a kolléganőmnél minden motorikus hiba nélkül, pedig már veri a 280000-et.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.