Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A másik vége is azzal csak a másik lengőkarhoz. :huh:

A közepénél van még megtámasztva.

akkor ha pl én cserélni akarom a 22esre, akkor cserélgetni kell azokat is ugye??

Elküldve
akkor ha pl én cserélni akarom a 22esre, akkor cserélgetni kell azokat is ugye??

Ha bontottat veszel jó eséllyel rajta lesznek a szükséges cuccok, vagy direkt úgy kell venni hogy kéred hozzá.

De szerintem a 20-as is bőven jó. Nekem olyan van. :huh:

Elküldve
Ha bontottat veszel jó eséllyel rajta lesznek a szükséges cuccok, vagy direkt úgy kell venni hogy kéred hozzá.

De szerintem a 20-as is bőven jó. Nekem olyan van. :lol:

gyárilag 18 as igaz?? akkor az a 2mm olyan sokat számít már???

csilbrábol jo bele ugye???

azt lehet tudnék olcsópénzért szerezni :huh:

Elküldve
gyárilag 18 as igaz?? akkor az a 2mm olyan sokat számít már???

csilbrábol jo bele ugye???

azt lehet tudnék olcsópénzért szerezni :huh:

Szerintem 12, de nem vagyok benne biztos. Mindenesetre a másik mellett olyan volt, mint egy fogpiszkáló.

Johnny szerintem caliét tett bele, de ebben sem vagyok biztos.

Elküldve
Szerintem 12, de nem vagyok benne biztos. Mindenesetre a másik mellett olyan volt, mint egy fogpiszkáló.

Johnny szerintem caliét tett bele, de ebben sem vagyok biztos.

jah ha 12 es akkor már az elég :huh:

én ugy emlékszem ő mondta hogy caliét tette bele...

lehet ketten tévedünk :lol:

Elküldve

Na,megint én :lol: . Csináltam képeket a céges Classic-ról,meg az enyémről.Egymás mellett állt a 2 gép,mindkettő üresen.Azért elöl elég durva :huh: Els__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

H_ts__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kicsit átszerkeztettem,mert széthúzta az oldalt. Coupe

Elküldve
Lejjebb ül az autó.

Gátlót is érdemes megnézni...

A gátlóim pár hónappal ezelőtti műszeres mérés szerint jól működnek, a futóműn semmilyen hibát (kotyogás, fellazulás, sérülés) nem találtak.

Az előző fotókról jutott eszembe, lemérem elől-hátul a kerék tengelyközepe és a sárvédő alja közti távolságot és megírom Nektek. Szerintem kocsim kb. 2-3 centivel lejjebb ül, pedig rugóim eredetiek és vágatlanok.

Ha beigazolódik kilágyultak a rugók, mit célszerű tenni? Okés cserélni. De bontóból használtat? (Olcsón akarom megúszni) És ha az is kilágyult? Terheletlenül lemérni a hosszát? Mondjuk ültettet "tuning" rúgót nem akarok venni, mert parkoláskor és garázsba menet így is húzom a kocsi alját.

Elküldve
Neked nem csak GSIrugók mentek belee? Kapott lengéscsillapítót is? Milyent?

Mintha említetted volna, hogy kimaradtak rugók. milyenek?

Elöl cserélve lettek a gátlók is,lip gázost kapott.

Igen,van egy komplett garnitúrám most (2 első,2 hátsó) rugóm,bár 93-as,nem tudom mennyire vannak kinyúlva.

Az öreg,akitől vettem a kocsit egyedül használta kocsit,alig húzott futót vele,szerintem nincsenek kinyúlva!

Szerintem 12, de nem vagyok benne biztos. Mindenesetre a másik mellett olyan volt, mint egy fogpiszkáló.

Johnny szerintem caliét tett bele, de ebben sem vagyok biztos.

91-es calijé került be,MOR16-tól kaptam ajándékba! :huh:

Nekem alapból nem is volt benne!

Elküldve

A súly miatt oda kell figyelni, milyen autóból veszed majd a rugót, ha bontva veszed.

Amúgy emlékeim szerint Csergőben 8 körül van darabja az újnak :huh: Bár régebben néztem már.

Elküldve

szoval 91es cali torzios rudja jo az astrába.

és a többi évjáraté???

nekem ugyna van benne, de eléggé bologatos kanyarban, milyen lehet nélküle :huh:

Elküldve
Azért csodát ne várj csak ettől.

csodát nem akarok, de elég apró változásokat is megérzek, mint pl a metabond hatásást is , mert van aki annyira botlábú hogy semmit se érez belőle, és ha hoz változást majd akkor csak megérzem majd azt is :huh:

Elküldve
Számold még hozzá a gyári "csontokat" a végére,darabja kb 3000Ft!

Csakis gyárit vegyél,az utángyártott eltörik hamar.

Saját tapasztalat! :huh:

Erről az alkatrészről beszélek!

Csak annyit fűznék hozzá, hogy amíg nem cseréltem lengéscsillapítókat, addig 6 havonta cseréltem az utángyártott szilenteket. Miután kicseréltem a gátlókat (kb. másfél éve), azóta bírja az utángyártott is (kb. 800-1000 Ft/db bárdinál kedvezménnyel).

Elküldve
Csak annyit fűznék hozzá, hogy amíg nem cseréltem lengéscsillapítókat, addig 6 havonta cseréltem az utángyártott szilenteket. Miután kicseréltem a gátlókat (kb. másfél éve), azóta bírja az utángyártott is (kb. 800-1000 Ft/db bárdinál kedvezménnyel).

Nekem nem sokat bírtak,aztán mérgemben vettem gyárit és azzal nincs gond!

Elküldve

kevés utánygári jo annyira mint a gyári, de ha a lengéscsillapító is szar volt, akkor tuti könnyebben ment ki a szilent, de hamarabb ki fog menni igy is szerintem.

Elküldve
Nekem nem sokat bírtak,aztán mérgemben vettem gyárit és azzal nincs gond!

Nem ide tartozik, de egyszer talán azt is összegyűjthetnénk az eddigi tapasztalatok alapján, hogy milyen alkatrészekből érdemes gyárit venni, és miből nem.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.