J0hnny Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 no risk, no fun :lol: Ezt nagyon nyomod mostanság,de te 25x átgondolod,hogy most akkor jobbról vagy balról vakarjam meg a fejem! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ezt nagyon nyomod mostanság,de te 25x átgondolod,hogy most akkor jobbról vagy balról vakarjam meg a fejem! :lol: A fejvakarást nem is szabad ész nélkül csinálni...kisebesedhet a fejbőr és árthat a hajnak is :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 A fejvakarást nem is szabad ész nélkül csinálni...kisebesedhet a fejbőr és árthat a hajnak is :huh: Majd veszek neked wash&go-t! tú in van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ültetéshez nem elég csak a rugókat cserélni? A gyári lengéscsillapítókat is cserélni kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ültetéshez nem elég csak a rugókat cserélni? A gyári lengéscsillapítókat is cserélni kell? Ez az ültetés mértékétől is függ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ültetéshez nem elég csak a rugókat cserélni? A gyári lengéscsillapítókat is cserélni kell? Az a "mondás", hogy a gyári jó a max. 40mm-es ültetéshez. Ha ennél lejjebb akarsz menni akkor ajánlott erősebbet/jobb minőségűt venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Az a "mondás", hogy a gyári jó a max. 40mm-es ültetéshez. Ha ennél lejjebb akarsz menni akkor ajánlott erősebbet/jobb minőségűt venni. Aaz kiru ! :huh: A Caravant 30mm-rel gondolom elég. És milent érdemes xerválni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Aaz kiru ! :huh: A Caravant 30mm-rel gondolom elég. És milent érdemes xerválni? Csalódni fogsz,mert amit caravanhoz igérnek azok hátul semmit nem ültettnek.Sőt :lol: inkább emelnek. Én nem ültetnék 40mm gyári gátlókkal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Az a "mondás", hogy a gyári jó a max. 40mm-es ültetéshez. Ha ennél lejjebb akarsz menni akkor ajánlott erősebbet/jobb minőségűt venni. Ezt tényleg sok helyen hallani, de honnan ered vagy mi alapján mondják? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 szerintem azzal lehet összefügésben, hogy ha 40 mmert ültetnek, akkor a kerekek mozgástere elvileg csökken, és kisebb uton tud csillapitani a gátló. szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ezt tényleg sok helyen hallani, de honnan ered vagy mi alapján mondják? :huh: Ezt Én se nagyon értem...Miért lenne elég egy gyári gátló ha 4 centivel lejebb dolgozik,ráadásul puha is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 szerintem azzal lehet összefügésben, hogy ha 40 mmert ültetnek, akkor a kerekek mozgástere elvileg csökken, és kisebb uton tud csillapitani a gátló. szerintem. Mitől csökken a kerekek mozgástere?Pont hogy állandóan fel fog ütni a gátló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ezt tényleg sok helyen hallani, de honnan ered vagy mi alapján mondják? :huh: Mielőtt nagyon rágerjednétek a technikai részletekre a megoldás nagyon egyszerű: Igy a legolcsóbb! Ezért mondják ezt, hogy ezzel megnyugtassák a lelkiismeretüket :D Az ültetés, meg a nagyfelni látszik, a dübörgős mélyáda meg az egyenes cső hallatszik a gátlót meg nem látja senki :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 atol csökken, hogy a rugo rövidebb, közelebb van a kasznihoz a kerék, és felfelé már nem tud mozdulni annyit, itt arra gondolok, hogy pl kanyarban bedőléskor már nincs hely hova feljebb mennie... de a gyári gátló amugy is elég puha, igy nemhiszem hogy jol teljesítene 40 el alacsonyabban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 szerintem azzal lehet összefügésben, hogy ha 40 mmert ültetnek, akkor a kerekek mozgástere elvileg csökken, és kisebb uton tud csillapitani a gátló. szerintem. Még ha így is lenne, miért nem 6 centi vagy 8? Szerintem úgy hülyeség ahogy van, berakott valaki egyszer egy ilyet egy kitudja milyen autóba aztán gurult neki tovább, és továbbadta hogy az még belefér. Persze lehet, hogy akár a korábbinál kisebb sebességnél leesik kanyarban az útról, vagy nő a fékútja, de ez olyan soktényezős adat hogy mérni nem is lehet, másrafogni meg annál inkább, úgyhogy jóaz. Amúgy biztos el lehet vele járni mert valószínű sokan járnak ilyen felállással, ahogyan rossz gumival, rossz fékkel, rossz világítással, stb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 félreértés ne essék, én csak azt irtam, ami szerintem a gátló és rugó összefüggséből nekem értelemsnek tünt. lehet tök nemjol gondolkoztam, de az tuti hogy a kerék mozgástere csökken... az meg hogy egy ültetőrugóhoz ugyan az a puha gyári gátló dukálna szerintem is hülyeség. én még ha megoldhatnám, a gyári rugókhoz is szívesen tennék valamivel keményebb gátlókat. libeg elég rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 atol csökken, hogy a rugo rövidebb, közelebb van a kasznihoz a kerék, és felfelé már nem tud mozdulni annyit, itt arra gondolok, hogy pl kanyarban bedőléskor már nincs hely hova feljebb mennie... de a gyári gátló amugy is elég puha, igy nemhiszem hogy jol teljesítene 40 el alacsonyabban. Hogyne tudna mozogni?Pont kanyarban beleér a sárvédőbe és azt a vékony lemezt alakítgatja..... Redinek van igaza:"megoldás nagyon egyszerű: Igy a legolcsóbb!" Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 akkor félrenéztem bocsi, akor annyi az ültetés lényege, hogy alacsonyabb a kocsi és ugyan annyit tud rugózni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 akkor félrenéztem bocsi, akor annyi az ültetés lényege, hogy alacsonyabb a kocsi és ugyan annyit tud rugózni? Annyit nem tud rugózni,de mivel 4 centivel közelebb van a kerék a sárvédőhöz így elég könnyen bele tud érni.Persze keményebb a rugó de azért csodák nincsnek.Valamennyit kell hogy rugózzon különben nem lehetne használni.Még nekem is beleér nem váltóméretes gumival,pedig nekem szinte csak a szilent rugózik :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 akkor félrenéztem bocsi, akor annyi az ültetés lényege, hogy alacsonyabb a kocsi és ugyan annyit tud rugózni? Ültetésnek (átlag juzer esetén) optikai lényege van elsősorban, másodsorban jobb úttartást eredményez és sok ellenséget lehet vele szerezni mert mindenhol lassan mész és a sok gyökér a 0 %-os önerőre vett autóbol öklötrázva, habzó szájjal anyáznak az autóstársak :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ültetésnek (átlag juzer esetén) optikai lényege van elsősorban, másodsorban jobb úttartást eredményez és sok ellenséget lehet vele szerezni mert mindenhol lassan mész és a sok gyökér a 0 %-os önerőre vett autóbol öklötrázva, habzó szájjal anyáznak az autóstársak :huh: Számomra is csak optikai lényege van.....De én áldoztam gátlóra is.Az már csak jött vele hogy lényegesen jobb az úttartása is.Viszont Konival és kemény magas rugóval is el lehet szerintem érni ugyanezt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 nekem a hasmagasság nem ártana ha maradna, és 200 al se fogok kanyarokba menni, igy nekem egy keményebb gátló lenne jo, de ilyen árakon nem tudom megvenni sajnos.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 akkor félrenéztem bocsi, akor annyi az ültetés lényege, hogy alacsonyabb a kocsi és ugyan annyit tud rugózni? Az hogy a kerék és a kasztni relatív távolsága mennyi, az a rugótól függ, az pedig hogy rugó hogyan "mozog", és ezzel együtt a relatív távolság hogyan változik az meg a rugótól és a lengéscsillapítótól is. (ha minden más adott) A rugó lehet x centi magas úgy is hogy nagyon sokat enged mozogni, meg úgy is hogy betonkemény. A lengéscsillapítónak meg van egy meghatározott mozgástartománya ahol dolgozni tud, meg egy olyan munkapontja ahol/ami körül azzal a karakterisztikával tud dolgozni amire azt tervezték. Tehát a rugózás biztos nem lesz ugyanolyan ha kicseréled a rugót. Kevésbé rossz esetben csak nem az ideális helyzetben dolgozik a gátló, rosszabb esetben felüt a gátló, meg beleér minden mindenbe. Szerintem mindkét esetben, de az utóbbinál biztosan (jóval) előbb tönkre is fog menni. ...másodsorban jobb úttartást eredményez... Valahol olvastam vagy csak valami ábrát láttam, hogy csak az ültetésből eredendő súlypontcsökkenéssel egészen minimális mértékben növelhető a kanyarsebesség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 ha csak ültetik az autot, attol még fog billegni nem?? igy meg eléggé keveset segit a kanyarsebességen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Tapasztalataim szerint a billegésen a széles nyomtáv segít a legtöbbet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts