Balfék Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Caravan mekkora ültetést bír el? 30mm? Ha jól vettem ki a fentebb irtakból, akkor elég csak a rugókat szerválni. Az első lengéscsillapítók 80% fölött vannak, a hátsók 65%körül. Nos akkor milyeneket is lenne érdemes keresni? Mennyibe kerülnének ezek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 no risk, no fun :lol: :D Ok redi!Eljössz hozzám,leállok a GSi-vel és megnézem milyen arcot vágsz majd,amikor jövök fel a garázsból és a lököst letépi a feljáró betonja. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 csonkok alatt arra gondolsz, ami a legőkarra van csavarozva két anyával, és a másik vége pedig a stab rudhoz van rözitve ugye? Egy M6-os menetes szár van rajta,az megy a lengőkarba bele,két gumi és fémalátéttel. A stabrúd végére kell felhúzni,nyomni. Nem egyszerű,ha bent van a gólyaláb a helyén,de ha müszerolajjal megkened a stabrúd végét és a szilent belsejét is,akkor ha jóerőben vagy feltudod rakni.Csak ne hagyd abba félúton a feltolást,mert akkor piszok nehéz megindítani újra felfelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Egy M6-os menetes szár van rajta,az megy a lengőkarba bele,két gumi és fémalátéttel. A stabrúd végére kell felhúzni,nyomni. Nem egyszerű,ha bent van a gólyaláb a helyén,de ha müszerolajjal megkened a stabrúd végét és a szilent belsejét is,akkor ha jóerőben vagy feltudod rakni.Csak ne hagyd abba félúton a feltolást,mert akkor piszok nehéz megindítani újra felfelé. Nekem azok a gumik, amik a lengőkar alsó felén a csavarja alatt vannak, azok keresztbe vannak repedve. Gondolom cserélni kéne... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Egy M6-os menetes szár van rajta,az megy a lengőkarba bele,két gumi és fémalátéttel. A stabrúd végére kell felhúzni,nyomni. Nem egyszerű,ha bent van a gólyaláb a helyén,de ha müszerolajjal megkened a stabrúd végét és a szilent belsejét is,akkor ha jóerőben vagy feltudod rakni.Csak ne hagyd abba félúton a feltolást,mert akkor piszok nehéz megindítani újra felfelé. erre gondoltam én is :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Nekem azok a gumik, amik a lengőkar alsó felén a csavarja alatt vannak, azok keresztbe vannak repedve. Gondolom cserélni kéne... :huh: Majd aztán jösz itt nekünk,hogy mi zörög menet közben? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mauser Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Sziasztok! Isuzu motoros Astrám úttartását szeretném kicsit jobbá tenni a futómű felújítása során a gátlók és a rugók cseréjével. (A gátló felújítását és mellé megfelelő ültető rugók beszerzését kerülném mivel már elég öregek a lengéscsillapítók.) A gépet nem szeretném jobban ültetni 40mm-nél, az utak, az autó kímélése és a vesém miatt... A fórumot olvasgatva egyértelműnek tűnik egy Koni állítható gátló / Eibach rugó párosítás, de az már sajnos meghaladja az e célra szánt összeget. Ezért néztem a Koni str.t szettjét (ár alapján még éppen beleférne), de sajnos Kárászyék honlapja alapján az én autómhoz nem jó. Néztem még a Lowtec szettjét - bevallom főleg az ára miatt -, de mivel nem találtam semmilyen véleményt róla így marad talonban. Ellenben jó véleményeket hallottam elég sok helyről az Apex megfelelő szettjéről, de ahhoz sem árat, sem forgalmazót nem találtam sajnos. Ezért szeretném megkérdezni, hogy milyen rugó/gátló párost javasolnátok számomra? (Figyelembe véve azt, hogy az autó továbbra is napi használatban maradna.) A javaslatokat előre is köszönöm! Másik ötlet, hogy vennék új gátlókat (pl vaterás Kayaba /bár ez nem tudom men nyire jó a nehéz blokk miatt, 1115kg a kocsim súlya/) és hozzá valamilyen ültetörugót. Erröl vélemények vagy javaslatok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Másik ötlet, hogy vennék új gátlókat (pl vaterás Kayaba /bár ez nem tudom men nyire jó a nehéz blokk miatt, 1115kg a kocsim súlya/) és hozzá valamilyen ültetörugót. Erröl vélemények vagy javaslatok? Kárászyékat először mindíg hívd fel, ne csak az oldaluk alapján tájékozódj! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raptor1 Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Hy Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vissza akarom cserélni az ültetőrugókat az eredetire, csak most másik teleszkópok vannak benne, (ha minden igaz K&W sárga) és nemtudom hogy azt is vele együtt kell-e cserélni, vagy maradhat benne az? (a gyárik nincsenek meg) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Hy Egy kis segítséget szeretnék kérni.Vissza akarom cserélni az ültetőrugókat az eredetire, csak most másik teleszkópok vannak benne, (ha minden igaz K&W sárga) és nemtudom hogy azt is vele együtt kell-e cserélni, vagy maradhat benne az? (a gyárik nincsenek meg) Oka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Majd aztán jösz itt nekünk,hogy mi zörög menet közben? :huh: Mikor panaszkodtam én ilyesmire? Más téma. Mostanában azt vettem észre, hogy menet közben valami zörög elöl :D :lol: :D De már rájöttem, hogy szemüvegem a kesztyűtartóban :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raptor1 Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Oka? Mert nem jó így. :huh: Nem én ültettem le, így vettem. De lassan vissza szeretném rakni a hátsó spoilert, meg a küszöbspoilert, és amig ilyen alacsony addig nem igazán lehet mert sokhelyen leér, garázsba nem tudnék beállni, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Más téma. Mostanában azt vettem észre, hogy menet közben valami zörög elöl :D :huh: :D Ugye hogy ugye? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Ugye hogy ugye? :huh: A zörgésről jut eszembe.:-) A relatíve laza ékszíjtól lehetséges egyfajta csilingelős hang? Már hallottam ezt más autókon is.. Sokszor idegesítő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 A zörgésről jut eszembe.:-) A relatíve laza ékszíjtól lehetséges egyfajta csilingelős hang? Már hallottam ezt más autókon is.. Sokszor idegesítő. Inkább nyikorgó, ami terhelésre(elindulás) jelentkezik. Csilingelni a kuplung kinyomócsapágya szokott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Jaja,az ékszíj inkább visít-vinnyog! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 A zörgésről jut eszembe.:-) A relatíve laza ékszíjtól lehetséges egyfajta csilingelős hang? Már hallottam ezt más autókon is.. Sokszor idegesítő. Nekünk a Caravannak is van egy ilyen hangja, és azt már kiderítettem, hogy a generátor csinálja, a hátulján van egy védőlemez, az okozza. Ha megfogom azt a lemezt, elhallgat. Lehet meg van lazulva valamelyik csavarja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Nekünk a Caravannak is van egy ilyen hangja, és azt már kiderítettem, hogy a generátor csinálja, a hátulján van egy védőlemez, az okozza. Ha megfogom azt a lemezt, elhallgat. Lehet meg van lazulva valamelyik csavarja. Nem az ékszíj csikorgása az. Azt felismerem. Ráadásul az ékszíj akkor is tud csúszni, ha nincs is hangja. És a fordulatszámmérő is visszaesik nullára olyankor, ha jól tudom a generátorról megy a vezérlés. Szóval ez a csilingelő hang alapjáraton jelentkezik leginkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Mert nem jó így. :huh: Nem én ültettem le, így vettem. De lassan vissza szeretném rakni a hátsó spoilert, meg a küszöbspoilert, és amig ilyen alacsony addig nem igazán lehet mert sokhelyen leér, garázsba nem tudnék beállni, stb. Vegyél gyárit, ezt a szettet meg add el. Persze berakhatod a rugókat emellé is, nem fog kiesni a kereke :lol: , de az úttartásod kitudja milyen lesz, nameg lehet tönkrevágod idő előtt a gátlókat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Nem az ékszíj csikorgása az. Azt felismerem. Ráadásul az ékszíj akkor is tud csúszni, ha nincs is hangja. És a fordulatszámmérő is visszaesik nullára olyankor, ha jól tudom a generátorról megy a vezérlés. Szóval ez a csilingelő hang alapjáraton jelentkezik leginkább. Ööö én nem is azt írtam, sztem a generátor hátulján a védőlemez okozza :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Mert nem jó így. :lol: Nem én ültettem le, így vettem. De lassan vissza szeretném rakni a hátsó spoilert, meg a küszöbspoilert, és amig ilyen alacsony addig nem igazán lehet mert sokhelyen leér, garázsba nem tudnék beállni, stb. Hülyén fog kinézni körbespoilerezve ha a kerék meg a kasztni közé befér egy 2 kilós kenyér élére állítva :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Raptor1 Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Hülyén fog kinézni körbespoilerezve ha a kerék meg a kasztni közé befér egy 2 kilós kenyér élére állítva :huh: Na jó, de most 40/60-ra van leültetve, és nemrég vettem 1 pár küszöbspoilert, és azok még alacsonyabbak, ergo ha nem tenném vissza az eredeti rugókat akkor minden fekvőrendőrnél meg lennék lőve, meg a feljárón sem tudok beállni a garázsba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Na jó, de most 40/60-ra van leültetve, és nemrég vettem 1 pár küszöbspoilert, és azok még alacsonyabbak, ergo ha nem tenném vissza az eredeti rugókat akkor minden fekvőrendőrnél meg lennék lőve, meg a feljárón sem tudok beállni a garázsba :huh: Érrájd és kész :lol: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 Na jó, de most 40/60-ra van leültetve, és nemrég vettem 1 pár küszöbspoilert, és azok még alacsonyabbak, ergo ha nem tenném vissza az eredeti rugókat akkor minden fekvőrendőrnél meg lennék lőve, meg a feljárón sem tudok beállni a garázsba :D no risk, no fun :lol: Fekvőrendőrökön át tudsz menni (kivéve azokata b@szott nagy betonkockákat amin a kollégám gyári Volvoja is leért a 12. kerületben) Mennyire meredek az a garázsbeálló? Több mint 70 fokos? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 tesz alá nagy kereket is :huh: gyorsulni se fog :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts