hening Elküldve Október19, 2007 Elküldve Október19, 2007 az enyémen is meg kell már csinálni, hiába volt hétvégén centírozva, jelentősen kevesebb ugyan, de maradt némi vibráció. lőterek ezek, nem utak. :lol: egyenesen örültem, hogy megyek gumishoz, a 81-esen tábla nélkül egyszercsak felbukkant egy 6 centis szintkülönbség, persze felfelé, hadd üssön. Lehet én is azt fogtam meg a multkor, és attól lett szálszakadásos a bal elsőm. :lol:
Laci4 Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Ma az újpesti tescó(váci uti) parkolójában belefutottam egy autóklub és bridgestone akcióba. Egy mobil mérőállásban lengéscsillapítót, fékerőt, guminyomást,profilt mérnek.. INGYEN!! a végén meg adnak egy profil mérő-autógumi nyomás ellenörző kütyüt,meg egy idegbaj levezető gumi bizba..t :lol: Szóval ha gondoljátok, holnap, azaz ma még ott vannak.. A vicc, hogy nekem EZT az eredményt dobta.. álítólag jók még ezek a gátlók.. mondom akkor mitől olyan hajókázós a kocsi? Rugók? mire.. lehet. vagy nem igazán ebbe való gátlók..(hátúl még az van amivel vettem). Viszont hátúl lehet visszacserélem az eredeti rugókra.. asszem az nem olyan nehéz,nagy mutatvány..Lehet, hogy ki vannak lágyúlva ezek a rugók.. (raptortól vettem, asszem '92es vasból valóak)
FPepe Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Ma az újpesti tescó(váci uti) parkolójában belefutottam egy autóklub és bridgestone akcióba. Egy mobil mérőállásban lengéscsillapítót, fékerőt, guminyomást,profilt mérnek.. INGYEN!! a végén meg adnak egy profil mérő-autógumi nyomás ellenörző kütyüt,meg egy idegbaj levezető gumi bizba..t :lol: ... Erre is jöhetnének... Amúgy műszakin lehet megbukna a géped a kézifék miatt, asszem 15% a max eltérés :lol:
Laci4 Elküldve Október21, 2007 Elküldve Október21, 2007 Erre is jöhetnének... Amúgy műszakin lehet megbukna a géped a kézifék miatt, asszem 15% a max eltérés :lol: Azon állítani kellene, eléggé be kell tépni,hogy rendesen fogjon.. lehet az eltérés is ettől van.. :lol:
Novy Elküldve Október22, 2007 Elküldve Október22, 2007 meglehet, mert a műszerek is felső kitérésben már sokat csalnak:D
Novy Elküldve Október23, 2007 Elküldve Október23, 2007 gsi első rugói mennyivel rövidebbek??? mármint a széria F étől?
DP@i Elküldve Október24, 2007 Elküldve Október24, 2007 Érdekes jelenség van a kocsimon: kicsit jobbra húzott a kocsi nyári kerekekkel (jó guminyomással, új gumikkal) erre ahogy felraktam a télieket, megszűnt ez a jelenség. Az összes 175/70 R13. Van tippetek, mitől lehet ilyen? Újra megnézem a nyáriakon a guminyomást asszem - lehet, hogy néhány kúton a légpisztoly sem egzakt...
opel16v Elküldve Október24, 2007 Elküldve Október24, 2007 Lehet hogy szálszakadt a gumi, vagy kopottabb, mint a másik oldali. GSi rugójának nem a hossza a lényeges csak. Ugyanis az nagyobb súlyt tart. Ha azt berakod az autód alá, valszeg nem ültet, hanem még talán emel is az autón :lol:
DP@i Elküldve Október24, 2007 Elküldve Október24, 2007 Lehet hogy szálszakadt a gumi, vagy kopottabb, mint a másik oldali. ... Jáj, neee... Kopás nem lehet, de jobb oldali gumi és bp-i utak... Le kell szereltetem a gumit a felniről? Csak akkor derül ki, hogy szálszakadt-e? Ja, és maradjak témánál... ha nincs gondom futóművel, akkor milyen időközönként illik állíttatni?
FPepe Elküldve Október24, 2007 Elküldve Október24, 2007 Érdekes jelenség van a kocsimon: kicsit jobbra húzott a kocsi nyári kerekekkel (jó guminyomással, új gumikkal) erre ahogy felraktam a télieket, megszűnt ez a jelenség. Az összes 175/70 R13. Van tippetek, mitől lehet ilyen? Újra megnézem a nyáriakon a guminyomást asszem - lehet, hogy néhány kúton a légpisztoly sem egzakt... Ugyanez volt nálunk a Caravanon, mikor megvettük: húzott jobbra a kormány. Gumisnál is hiába nézegettük, tök egyformák a gumik, végül az lett a megoldás, hogy megcseréltük az elsőket és a hátsókat. Azóta nem húz semerre.
Novy Elküldve Október24, 2007 Elküldve Október24, 2007 ja nagyobb sulyt, de 30mm vel rövidebb am ma felvilágosultam futóműből rendesen a hátsó az megvolt nyáron a kocc után, ma szervizbe egy 8 éves astrának mindneét szinte ki kellett cserélni volt ott minden talpas csere leng villa csere stab göbfejcsere leng csill csere uh komoyl volt egész nap szinte csak azt csináltam:)
Imi (Astra) Elküldve Október27, 2007 Elküldve Október27, 2007 Hello mindenki! Egy 2002-es F Astra-m van,és az lenne a gond,hogy ma rakattuk át a téli gumikat (4 darab Matador MP58),és azóta (ill.rögtön felrakás után) jobbra húz az autó,és elég rendesen!Mitől lehet ez?Gumi,felni,vagy futómű?Nyárival nyíl egyenesen ment! Köszi:IMI
FPepe Elküldve Október27, 2007 Elküldve Október27, 2007 Hello mindenki! Egy 2002-es F Astra-m van,és az lenne a gond,hogy ma rakattuk át a téli gumikat (4 darab Matador MP58),és azóta (ill.rögtön felrakás után) jobbra húz az autó,és elég rendesen!Mitől lehet ez?Gumi,felni,vagy futómű?Nyárival nyíl egyenesen ment! Köszi:IMI Nem lettek összecserélve a kerekek a tavalyi használat óta? Nem mindegy, melyik hová kerül, mert nem egyformán kopnak. Próbáld meg, hogy megcseréled az elsőket és a hátsókat.
opel16v Elküldve Október27, 2007 Elküldve Október27, 2007 Először nem ártana a nyomást is megnézni :lol:
Novy Elküldve Október28, 2007 Elküldve Október28, 2007 ja az nem árt fél év alatt elég jol elsziszeghetnek :lol:
Gepard Elküldve Október28, 2007 Elküldve Október28, 2007 Most tünt fel, hogy amikor jobbra tolatok, és teljesen alá van szedve a kormány, akkor a jobb oldalról valami ropogást hallok. Ha kicsit visszáb veszem a kormányt akkor elhallgat. A jövő héten felkerül a téli szett, utána megyek futóműveshez, majd velük megnézetem.
Gepard Elküldve Október28, 2007 Elküldve Október28, 2007 Néztem az unix árlistáját 14000-20000-ig van náluk.
Lacee Elküldve Október28, 2007 Elküldve Október28, 2007 Nekem is az volt a GSI ben ... nem vészesen drága ... Vagy toronycsapágy.
Novy Elküldve Október28, 2007 Elküldve Október28, 2007 én is toronycsapágyra gondolok, félteng csuko csínálná mindkét irányban is nem?? meg nem csak hátra, szerintem...
opel16v Elküldve Október28, 2007 Elküldve Október28, 2007 A toronycsapágy csak kormánytekerés közben ropoghat :( Teljes kitekert kormánynál a féltengelycsukló, ez szinte biztos. Ha hátrafele szól már, nemsokára előre is fog :P
J0hnny Elküldve Október28, 2007 Elküldve Október28, 2007 A toronycsapágy csak kormánytekerés közben ropoghat :P Teljes kitekert kormánynál a féltengelycsukló, ez szinte biztos. Ha hátrafele szól már, nemsokára előre is fog :cry: Nekem mindkettő hang van!Én nyertem! :(
Recommended Posts