Balázs Elküldve November13, 2004 Megoszt Elküldve November13, 2004 Köszi Gábor a p.ü-t !! amint lesz pénzem meglátogatpm öket de elötte klubtagságit váltok mert még nincs sajna :oops: Balazs Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve November23, 2004 Megoszt Elküldve November23, 2004 Help ! Menet közben (föleg nagyobb sebességnél) búgó hangot lehet hallani hátulról :) Nincs ötlet,hogy honnét szerezhetnék hátsó kerékcsapágyat? Csergőben 25000Ft-ért van tengelycsonk+csapágy. (Nekem a csonk nem kell csak maga a csapágy ami sztem nem több 6-8000Ft-nál) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve November23, 2004 Megoszt Elküldve November23, 2004 Help ! Menet közben (föleg nagyobb sebességnél) búgó hangot lehet hallani hátulról :) Nincs ötlet,hogy honnét szerezhetnék hátsó kerékcsapágyat? Csergőben 25000Ft-ért van tengelycsonk+csapágy. (Nekem a csonk nem kell csak maga a csapágy ami sztem nem több 6-8000Ft-nál) :D www.partsnet.hu próbáltad már :?: ...ha ott nincs, www.bardiauto.hu alkatrészáruház :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve November23, 2004 Megoszt Elküldve November23, 2004 ok! megnézem........... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November23, 2004 Megoszt Elküldve November23, 2004 Help ! Menet közben (föleg nagyobb sebességnél) búgó hangot lehet hallani hátulról :) Nincs ötlet,hogy honnét szerezhetnék hátsó kerékcsapágyat? Csergőben 25000Ft-ért van tengelycsonk+csapágy. (Nekem a csonk nem kell csak maga a csapágy ami sztem nem több 6-8000Ft-nál) :) Ha tudod nélkülözni pár napot, akkor sok pénzt megspórolhatsz....szedd szét és vidd be egy csapágyboltba a caspágyat, aztán ennyi - és tuti nem kerűl 8 papírba még SKF-ben vagy NSK márkában sem! :idea: :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November23, 2004 Megoszt Elküldve November23, 2004 Ha tudod nélkülözni pár napot, akkor sok pénzt megspórolhatsz....szedd szét és vidd be egy csapágyboltba a caspágyat, aztán ennyi - és tuti nem kerűl 8 papírba még SKF-ben vagy NSK márkában sem! :idea: :idea: És az jó lesz? A kocsiba nem kell valamivel különlegesebb? lámer vagyok hozzá nagyon Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November23, 2004 Megoszt Elküldve November23, 2004 És az jó lesz? A kocsiba nem kell valamivel különlegesebb? lámer vagyok hozzá nagyon Nem, nem kell (a palástján max fel van tüntetve, hogy C3-as vagy milyen hézagúnak kell lennie amellett, hogy milyen a mérete)...a csapágyra rá van írva minden! De ha gondolod próbáld ki vegyél "gyárit" és csodálkozz amikor kibontod, hogy pl SKF és persze rajta a szám, amivel Te is megrendelhetted volna legalább harmad olyan áron! :wink: De ezt szerintem uhuhu is megerősítheti! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelka Elküldve November24, 2004 Megoszt Elküldve November24, 2004 Sziasztok! Rég írtam ezen az oladlon , de talán közzéteszem a tapasztalataimat. Az álltalatok jól ismert Koni gátlókat én is csak ajánlani tudom! Ezenkívül a Bilstein gátlók amik még szóba jöhetnek , de ezek árai még magasabbak! Rugók : Az Einbach és stb rugók max utcára alkalmasak ,de oda is eléggé feltételesen , ugyanis valóban ültetnek ,de ha jól megfigyelitek nem igazán keményítik a futóművet! A keménység amit éruel az a rugócsavarok sűrítetsége miatt egy "áll" keménység és ezt sajnos egy kemény terhelésváltáskor meg is mutatja a kocsi. A leg megfelelőbbek a "kis rugók" Ezt Dömsödön Katona Gabinál lehet beszerezni , aki simán elmondja azt is , hogy milyen keménységüt ajánlana rugóból és segédrugóból is! Keményítéssal is foglalkozik , magyarul a gyári patronokat olyanra készíti amilyenre csak szeretnétek! És bírja! Én egy évig versenyeztem ilyen gátlókkal és nagyon jók voltak! Gátló keménység : aszfaltra mi mindíg a Koni leg keményebb fokozatát használtuk (elöl) , hátul mindíg hagytunk egy kis mozgást , mert különben elpattog a segge a kocsinak kanyarban. Ha túl leengeded az elejét és nem progresszív kisrugós a futóműved akkor is pattogni fog! Ez is nagyon veszélyes! Szintén terhelés váltáskor egy hirtelenebb mozdulatra már forogsz is! Tehát amit én javasolhatok az egy 80-90%-os keménységü Koni garnitúra előre vagy Katona féle utcai kemény gátló + kisrugós megoldás. Hátulra találtam nagyon kicsi rugókat , márkáját nem tudom ,de nagyon sokat ültet , ez sem jött be nagyon , mert kb 1-2 cm nem árt ha van a kocsi orra és segge között ! Természetessen a hátulja legyen magasabban , mert különben adtunk a xarnak egy pofont. Tehát a kb 40-es ültetést én is javaslom de attol alacsonyabra ne ! Inkább a rugó keménységére és gátló keménységére kell áldozni! Most hirtelen több nem jut eszembe...:) Csak ennyi amit elmondanék:) Üdv! Opelka Rallye Team Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve November25, 2004 Megoszt Elküldve November25, 2004 ez igy simán mehet is ki a weboldalra :) köszönjük! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November29, 2004 Megoszt Elküldve November29, 2004 Amennyiért én tudok: 4 db állítható keménységű koni+ 4 db rugó 60/40 vagy 75/50 ültetéssel, 150.000 HUF kereken :wink: Érdekel esetleg valakit? Vagy tud valaki olcsóbban? Ezek persze zsír újak... Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 no nekem meg ugy alakult hogy feltétlenül gátlot kell cserélnem és ha cserélek akkor már inkabb sárga Koni-t veszet ami felülröl alithato a lényeg ami történt ma hatalmas kattanas hatulrol tolatasnal aztan elindulásnál is meg érkezek fel tolatok a parkolo helyre ugyszint hatalmas kattanas hatulrol és olyan furan billent egyet a kocsi na mondon qrva jo mi tört el :) kiszalok hat a kocsi baloldala vagy 5centivel lejebb van hatul kerék le rugót rangatom a helyén van sérülés nem latszik rugotanyér is egybe van ugy nézki ezek szerint marad a gatlo és hogy a szara kikopott és az kopog nekem és kitamasztja magat és mikor vissza ugrik akkor kattan 1et ezek utan nem is merek tippelni milyen gatlo lehet elöl :) mos haza jöttem a kocsi ránézésre jol állt egyéb alkatrész elromolhat e hatso hid és környékén amitöl lehet ez a kattanas és hogy lejjebb ül a kocsi ? Udv SOnique :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Nekem meg a bal eleje koppant a kocsinak, kiderült, hogy a lengéscsillapító csere után nem lett a lengescsillapito jól meghuzva lelazult a csavar ... de mire rájöttünk :) Golyalab ki,rugo le, mindent atneztunk mire legutoljara kiderult mi lazult le :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Nekem meg a bal eleje koppant a kocsinak, kiderült, hogy a lengéscsillapító csere után nem lett a lengescsillapito jól meghuzva lelazult a csavar ... de mire rájöttünk :) Golyalab ki,rugo le, mindent atneztunk mire legutoljara kiderult mi lazult le :D neked szerncséd volt mert ugye nekem hiába lazult le a hatso lengéscsillapito attol az auto nem fog le ulni :) egyébként minen a helyén van Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 SXP! Szerintem vagy rugótörés, vagy gátló beakadása okozhatja csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 SXP! Szerintem vagy rugótörés, vagy gátló beakadása okozhatja csak. mivel a rugu egyben van és akarhogy rangatom felemelt allapotban minden jonak tunik igy marad a gatlo szépen kikopott a szára és a gatlo felakad :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Sonique hátsó gátlói már kicserélődtek...Sárga Konira az elsők még a csomiban várják a beépítést... :wink: Sajna csak egy garnitúra volt, úgyhogy nekem nem jutott.... Januárban jön a kövi szállítmány... :wink: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Sonique hátsó gátlói már kicserélődtek...Sárga Konira az elsők még a csomiban várják a beépítést... :wink: Sajna csak egy garnitúra volt, úgyhogy nekem nem jutott.... Januárban jön a kövi szállítmány... :wink: Üdv.: Atommanó irigykedsz mi :) 127ezer lett volna a garnitura a kárászynál. de mondam hogy ha tud mondani nekem 1jó árat akkor elhozom az összeg amit mondott 100e ft volt asszem ez igy korrekt egyébként 34520 lett volna az elsö db-ja a hatso pedig 29158/db Anti egyböl mondta akkor 2 garniturat viszünk :D de nem volt annyi, bár hogy az asszonynak hogy adta volna be azt még ö sem tudta :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 Képzeld Szandi! Amíg aludtunk, a Mikulás belerakott 4 új gátlót a csizmámba... De cuki... :wink: :) :) Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 És a fizetésed meg elfelejtették odaadni, mi? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 A szemetek... :wink: Nem azt cserébe elvitte a mikulásbácsi.... :wink: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December10, 2004 Megoszt Elküldve December10, 2004 Ja, nem is, felajánlottad az éhező gyermekek megsegítésére... :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Tegnap feltekertem kőkeményre Sonique gépének gátlóit.... nekem naggggyonnn bejötttt... :wink: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Pályaautót csináltál belőle? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Igen és mentem vele egy kört a parkolóban... már ott meggyőzött, pedig nem is volt semmi nagyobb úthiba, csak a fűkockákon teszteltem, de már ott is rázott szépen... :wink: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2004 Megoszt Elküldve December11, 2004 Arra azért figyelj, hogy az ilyen beállítások igencsak megviselik a kasznit, a toronymerevítő ilyenkor már csak jelképes cédelmet tud nyújtani... Meg ha sokkal keményebbre van állítva a gátló a rugó keménységénél, akkor az összes terhelés a gátlóra kerül, és hamar tönkremegy. Mi is anno Rolival Pécsen sokat küzdöttünk, hogy a rugóhoz belőjük a gátlót, mert így nem kőkemény, viszont nagyon jó a tartása. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts