Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Van üresen a híd, van hogy az U profilban van benne egy rúd és van még egy kívülre szerelhető. (utóbbi, ha jól tudom csak c20xe-ken volt)
Kontárgyerek Elküldve Szeptember22, 2007 Elküldve Szeptember22, 2007 :lol: :lol: :P ;) HELP!!! :hiya: :hiya: :hiya: :hiya: Tehát azt veszem ki a beszélgetéseitekből, hogy ha veszek egy hátsó GSI futóművet, azt egy az egyben felrakhatom a KARAVÁNRA. ......vagy most akkor mégsem... :lol: VAN VALAKI AKI MÁR CSINÁLT ILYET???????????
Kontárgyerek Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 :lol: :lol: :P ;) HELP!!! :hiya: :hiya: :hiya: :hiya: Tehát azt veszem ki a beszélgetéseitekből, hogy ha veszek egy hátsó GSI futóművet, azt egy az egyben felrakhatom a KARAVÁNRA. ......vagy most akkor mégsem... :lol: VAN VALAKI AKI MÁR CSINÁLT ILYET???????????
Tápiószecső Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Tehát azt veszem ki a beszélgetéseitekből, hogy ha veszek egy hátsó GSI futóművet, azt egy az egyben felrakhatom a KARAVÁNRA. ......vagy most akkor mégsem... :lol: VAN VALAKI AKI MÁR CSINÁLT ILYET??????????? A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni. Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell. Ennél többet ne nagyon várj.
Kontárgyerek Elküldve Szeptember23, 2007 Elküldve Szeptember23, 2007 Tehát elég ha bemegyek a bontóba és veszek két hátsó tárcsafékes kerékagyat, és azt fel lehet rakni a fékdobos kerékagy hejére.... ....ok, rohanok a bontóba.
Novy Elküldve Szeptember24, 2007 Elküldve Szeptember24, 2007 hát de akkor előre se rossz dolog felrakni valami nagyobb féket!!
Novy Elküldve Október1, 2007 Elküldve Október1, 2007 egy fék átalakitás kb 60bol jön ki ugy hogy elől nagyobb léghűtéses lesz mindennel együt cserélve persze nyergek bontosak, és akár komplet hátsó hidcsere használtbol, én pl 20 ba láttam és lengéscsillapító is volt rajta ez nem is sok, ha a fékerő annyira javul, mint azt gondolom egyébként a hátsó fék tárcsafékes verzióval mennyire szarakodós? egy haverom állítása szerint igen össze tud rohadni, és akor már nagyon gáz rendbehozni, tény hogy nem látott még astra tárcsaféket még elől se:D üdv
coupe Elküldve Október2, 2007 Elküldve Október2, 2007 ..... és hogy tudnám megcsinálni???? .... a lényeg persze, hogy tárcsafék hátra karavánon. Nekem gyárilag az van rajta,de lecserélem tavasszal 5x110 re....A hátsó csere egyszerübb ha jól emlékszem 4 csavar tartja az egész agyat..... A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni. Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell. A kézifék kötelet biztos hogy cserélni kell,mert úgy emlékszem hogy rövidebb a dobfékesé.....Kb 4000ft a tárcsafékeshez a kötél.
coupe Elküldve Október2, 2007 Elküldve Október2, 2007 egyébként a hátsó fék tárcsafékes verzióval mennyire szarakodós? egy haverom állítása szerint igen össze tud rohadni, és akor már nagyon gáz rendbehozni, tény hogy nem látott még astra tárcsaféket még elől se:D üdv Max a 4 csavar lelazítása lehet mókás....A többi nem lehet próbléma.
Novy Elküldve Október4, 2007 Elküldve Október4, 2007 Max a 4 csavar lelazítása lehet mókás....A többi nem lehet próbléma. de én arra lennék kiváncsi, hogy későbbiekben mennyire rohad estleg össze meg iesmikre am én nyárona fékcsövekkel szivtam, alig akartak szétjönni:S
FPepe Elküldve Október4, 2007 Elküldve Október4, 2007 Én is nézegettem ilyen hátsó tárcsás dolgokat, de a szerelőm lebeszélt róla. Ő is azt mondta, hogy hajlamos berohadni.
opel16v Elküldve Október4, 2007 Elküldve Október4, 2007 Ez nagy baromság :lol: Mi rohadna össze? :lol: Pont hogy a hátsó dobos megoldásnál gond télen az, hogy kicsapódik benne a pára, és befagy. :lol:
Sörös Sanyi Elküldve Október4, 2007 Elküldve Október4, 2007 Ja. Télen a dob egyértelműen szarabb. A Trabit is azért vágtam keresztbe, mert a hólé miatt beharapott a fék. Szerintem tárcsával ilyen gond nem igazán fordult volna elő.
Kontárgyerek Elküldve Október4, 2007 Elküldve Október4, 2007 Az én véleményem (ami persze nem számít): Dobfék: már a kinézete is maradinak tűnik. Nem szebb mikor hátul is csillog a tárcsa? Ha több napot állasz egy hejben (és kézifék)mikor elindulsz olyan minha be lenne ragadva. Tárcsafék: Már csak ránézésre is.... _________________________________________ Ha jól értettem akkor dobfékes kerékagy leszed, tárcsafékes kerékagy felrak, és ennyi az egész (tehát abszolut kompatibilis. A kézifék kötelet elég ha veszek hozzá valót (tárcsafékesset), és nem kell hegezgetni semmit. Légyszi bolincsatok rá ha jól értem, mert akkor én is meg tudom csinálni. És megszerzem ezeket a dolgokoat. Addig nem tudom felrakni az új első fékeket sem... :lol: http://kepfeltoltes.hu/070922/f_k-eg_sz_ww...ltoltes.hu_.jpg
Kontárgyerek Elküldve Október4, 2007 Elküldve Október4, 2007 Kiraktam mit egy jó kofa a piacon... :lol: De nem az a klényeg... légyszi aki ért hozzá válaszoljon nekem amit kérdeztem a dobb lecserélése tárcsára- dologról.. Köszi!!!!!!!!!!!!
Novy Elküldve Október4, 2007 Elküldve Október4, 2007 hát az fix hogy a tárcsa öntisztitó, ézért nem rakodik rá semmi, de azé ott is van dobocska a rögzítéshez nem?? és ha jol vettem ki cimbim szavait, akkor ott van vele bibi nekem mondjuk egy ideig mindegy, csak ugy kiváncsiság képpen kérdeztem
coupe Elküldve Október5, 2007 Elküldve Október5, 2007 Amiben még nem vagyok biztos az a fékcső hossza :lol: ,amúgy pont annyi meló mint ahogy leírtad. Nekem 2 éve megvan az astra,tárcsafékes hátul és eddig egyszer se volt beállva a fék.... mondjuk Én arról se vagyok meggyözödve hogy jobb a tárcsa a dobnál.Van egy másik astrám is,azon dobfék van hátul és érzetre semmi különbség nincs a kettő között :lol:
opelastras Elküldve Október5, 2007 Elküldve Október5, 2007 Én arról se vagyok meggyözödve hogy jobb a tárcsa a dobnál.Van egy másik astrám is,azon dobfék van hátul és érzetre semmi különbség nincs a kettő között :lol: Laikusként azt gondolom, hogy ha mindkét fékrendszer jól működik, akkor talán nem is szabad különbséget érezni. A dobfékeknél a rossz hűtést és a korlátozott felhasználhatóságot (kis teljesítményű autók) szokták tudomásom szerint negatívumként kiemelni, mellette szól viszont a fékbetétek hosszabb élettartama, illetve hogy kisebb a kopás és a szennyeződés, továbbá hogy olcsó.
Zsoltee Elküldve Október5, 2007 Elküldve Október5, 2007 Én arról se vagyok meggyözödve hogy jobb a tárcsa a dobnál.Van egy másik astrám is,azon dobfék van hátul és érzetre semmi különbség nincs a kettő között :lol: Hát, ha az első fék maradt ugyanaz, akkor ne is várj sztem érdemi különbséget. Ha meg az első tárcsa nagyobb mint a másikban, akkor az már azért gáz hogy nem érzel különbséget. :lol:
opel16v Elküldve Október5, 2007 Elküldve Október5, 2007 A tárcsafékes megoldásnál is valóban van pofa a kéziféknek belül, de mivel az csak bowdenes egyirányos mozgatású, jóval nagyobb az illesztési hézaga, mint a fékmunkahengeres csakdobos verziónak. Ezért nem rohad (vagy fagy) be olyan könnyen. Nekem két hátsó tárcsafékes opelem van, soha nem volt gondom vele, pedig az egyik nagyon sokat szokott egyhuzamban állni. Viszont amíg dobfék volt hátul sokat szívtam vele télen! Még úgy is, hogy nem használtam a kéziféket direkt emiatt.
coupe Elküldve Október5, 2007 Elküldve Október5, 2007 Hát, ha az első fék maradt ugyanaz, akkor ne is várj sztem érdemi különbséget. Ha meg az első tárcsa nagyobb mint a másikban, akkor az már azért gáz hogy nem érzel különbséget. :lol: Az egyik 1.8as a másik meg 2.0....Elöl mindkettön 256os fék van.....És hidd el nekem hogy mindkettön maximálisan kihasználom a féket,és a különbség csak annyi hogy az 1.8as hamarab elmelegszik.Ez viszont azért van mert gyári tárcsa és betét van benne. :lol: Esélyes hogy mivel a gsi-n nagyobb fék lesz,arról majd átrakom a hátsó tárcsákat a dodfék helyére,de csak azért mert ingyen van és mert jobban mutat.Pénzt nem adnék érte :lol:
Novy Elküldve Október5, 2007 Elküldve Október5, 2007 hát látszik hogy ismerősöm nem opelről nyilatkozott hanem holmi 4 kerekű majdnem autokrol akkor:) szerintem ha hátul lecseréli valaki a féket tárcsára, akkor elől minimum nagyobbat kell rakni, a másik meg az hogy nagyobb terheléskor meg nagyobb gumikkal(széleség) elő kellene jönni a fékhatás növekedésének tárcsa nem melegszi ugy mint a dob ha jol gondolom teljesítményről meg annyit, hogy pl kamionokon sok esetben van dobfék, és azért, mert nagyobb surlódó felület képezhető egy dobban, mint egy tárcsával, persze a kamionokon joval nagyobb a hely szélességében, mint az astrákon, ezzel csak azt akartam mondani, hogy a dobfék ereje csak méretéhez viszonyitva kisebb, a tárcsa meg csak a kerék belső átmérőjét töltheti ki:S a dob pedig terjeszkedhet elég rendesen oldara persze autokon a tárcsát alkalmazzák ha nagyobb fékerő kell hehe dobos F1es mi komoly lenne?:lol:
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2007 Elküldve Október5, 2007 hehe dobos F1es mi komoly lenne?:lol: Komoly volt.
Recommended Posts