Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Tényleg nem vitatkozni akarok, de ha mint írtad nem nyomódhat el és mikor leveszi a user tavasszal és jó, akkor mitől lenne rossz ősszel?

Gondolom télen használja (akkor meg kopik), és nem centírozás után teszi el.

Elküldve

Én is a téli-nyári váltásnál szoktam centíroztatni (közben szintén kb. 6-7e-t megyek) s még nekem sem volt olyan, hogy legalább az egyiknél ne kellett volna állítani a súlyokon. Régebben én amúgy csináltam olyat, hogy mind a 8 kereket centíroztattam és így csak évente egyszer látogattam a gumist, de aztán rájöttem, hogy ő gyorsabban átszereli, s így inkább nem szenvedek a krokodillal :unsure:

Elküldve
Én is a téli-nyári váltásnál szoktam centíroztatni (közben szintén kb. 6-7e-t megyek) s még nekem sem volt olyan, hogy legalább az egyiknél ne kellett volna állítani a súlyokon.

Na ugye, akkor nem én vagyok az egyetlen ezzel a hozzáállással.

Régen láttalak errefelé. Örülök, hogy te is megvagy.

Elküldve

Én egy módszert tudok, de nem fog tetszeni. Amiből ki lesz szedve a hátsóhíd, abból a padlólemez hátulját kivágni, a tiedet is kivágni, és a te kasztnidat a másik padlólemez darabbal összeheftölni. Nekem így kerül Manta alá a Senator hajtása.

De lehet, hogy Astrák között kisebb faragással is meg lehet oldani.

Elküldve
..... és hogy tudnám megcsinálni???? .... a lényeg persze, hogy tárcsafék hátra karavánon.

A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni.

Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell.

Elküldve
A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni.

Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell.

Ez a többi F Astrára is igaz?

Mert ugye itt mindenki hidat cserél, Vectra 2000, vagy GT-re.

Elküldve
Ez a többi F Astrára is igaz?

Mert ugye itt mindenki hidat cserél, Vectra 2000, vagy GT-re.

Aztán majd úgy jártok,mint Demó és mehet kukába a kocsi! :unsure:

Elküldve

Én beszéltem 1 sráccal, aki nagy tuningmester és ő is a kerékagyas cserét emlegette, de én asszem nem vágok bele, mert túl sok lenne a gond sztem, aztán annyira meg nem értek hozzá.+ műszakin sem biztos, hogy átmenne, meg annyival lehet, hogy nem is fog jobban, mint amennyi macera van vele

Elküldve
Ez a többi F Astrára is igaz?

Mert ugye itt mindenki hidat cserél, Vectra 2000, vagy GT-re.

Igen, azokra is. Illetve van még különbség ABS-es és nem ABS-es között.

Hidat azért jó cserélni, mert a GSi-én is, és a Vectráén is van egy plusz stabrúd,

amitől merevebb lesz a hátulja, jobb a kanyartartása.

És a Vectra híd 9mm-el szélesebb nyomtávú, valamint pár tized fokkal nagyobb

a terpesztése is. :unsure:

Elküldve
A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni.

Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell.

Ez így egyszerübbnek tünik mindegyik megoldásná. És mi az amit mókázni kell a kézifékkel?

Vagy- mi akadhat mivel??

Elküldve

a kézifékkötél asszem más elhelyezésű, így annak át kell hegeszteni a rögzítőpántját.

de nem is biztos, lehet hogy csak akkor, ha vectra agyat és féket használsz.

Elküldve
Na ez nálam már akadály (jelenleg), peremezéssel persze megoldató lenne.

Mivel negatívosabb is a futómű, peremnél annyira nem jelenik meg az a 4,5mm :unsure:

Elküldve

hm plus stabrud??

arrol beszész gabi ami a belsejében van??

mert a hajlott hátsóhidba nekünk már nem volt, de amit beszereztünk abban belül volt egy stabrud.

és egy izmosabb kanyarba mintha észleltem is volna különbséget.

de lehet ez is csak lelki hatás:)

Elküldve
A Vectra hídnál kívül van. A GSi-nél nem emlékszem.

há ménem ?:unsure:

egyébként erős a gyanum arra hogy a miénkből ki lett sporolva már gyárilag, mint oly sokminden, helye megvan a hajloton is de nincs benne.

Elküldve

J0hnny kartársnak sem volt stabrúd a Dezsőn.

Szerelővel beszélgetve azt mondta, hogy voltak a dízelben olyanok amelyeknél ezt gyárilag kihagyták a súlycsökkentés végett.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.