Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Én is a téli-nyári váltásnál szoktam centíroztatni (közben szintén kb. 6-7e-t megyek) s még nekem sem volt olyan, hogy legalább az egyiknél ne kellett volna állítani a súlyokon. Régebben én amúgy csináltam olyat, hogy mind a 8 kereket centíroztattam és így csak évente egyszer látogattam a gumist, de aztán rájöttem, hogy ő gyorsabban átszereli, s így inkább nem szenvedek a krokodillal :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Én is a téli-nyári váltásnál szoktam centíroztatni (közben szintén kb. 6-7e-t megyek) s még nekem sem volt olyan, hogy legalább az egyiknél ne kellett volna állítani a súlyokon.

Na ugye, akkor nem én vagyok az egyetlen ezzel a hozzáállással.

Régen láttalak errefelé. Örülök, hogy te is megvagy.

Link to comment
Megosztás:

Én egy módszert tudok, de nem fog tetszeni. Amiből ki lesz szedve a hátsóhíd, abból a padlólemez hátulját kivágni, a tiedet is kivágni, és a te kasztnidat a másik padlólemez darabbal összeheftölni. Nekem így kerül Manta alá a Senator hajtása.

De lehet, hogy Astrák között kisebb faragással is meg lehet oldani.

Link to comment
Megosztás:

Ez a többi F Astrára is igaz?

Mert ugye itt mindenki hidat cserél, Vectra 2000, vagy GT-re.

Igen, azokra is. Illetve van még különbség ABS-es és nem ABS-es között.

Hidat azért jó cserélni, mert a GSi-én is, és a Vectráén is van egy plusz stabrúd,

amitől merevebb lesz a hátulja, jobb a kanyartartása.

És a Vectra híd 9mm-el szélesebb nyomtávú, valamint pár tized fokkal nagyobb

a terpesztése is. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.