Gepard Elküldve Szeptember12, 2007 Elküldve Szeptember12, 2007 Tényleg nem vitatkozni akarok, de ha mint írtad nem nyomódhat el és mikor leveszi a user tavasszal és jó, akkor mitől lenne rossz ősszel? Gondolom télen használja (akkor meg kopik), és nem centírozás után teszi el.
knight Elküldve Szeptember17, 2007 Elküldve Szeptember17, 2007 Én is a téli-nyári váltásnál szoktam centíroztatni (közben szintén kb. 6-7e-t megyek) s még nekem sem volt olyan, hogy legalább az egyiknél ne kellett volna állítani a súlyokon. Régebben én amúgy csináltam olyat, hogy mind a 8 kereket centíroztattam és így csak évente egyszer látogattam a gumist, de aztán rájöttem, hogy ő gyorsabban átszereli, s így inkább nem szenvedek a krokodillal :unsure:
Gepard Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Én is a téli-nyári váltásnál szoktam centíroztatni (közben szintén kb. 6-7e-t megyek) s még nekem sem volt olyan, hogy legalább az egyiknél ne kellett volna állítani a súlyokon. Na ugye, akkor nem én vagyok az egyetlen ezzel a hozzáállással. Régen láttalak errefelé. Örülök, hogy te is megvagy.
Kontárgyerek Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Sziasztok!!!!! Egy gyors kérdés..... F astra karavánomra fel lehet-e operálni a 2000 GSI hátsó futóművet? Mondjuk ezt: http://www.vatera.hu/opel_astra_gsi_hatso_...u_36375904.html
Novy Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Sziasztok!!!!! Egy gyors kérdés..... F astra karavánomra fel lehet-e operálni a 2000 GSI hátsó futóművet? Mondjuk ezt: http://www.vatera.hu/opel_astra_gsi_hatso_...u_36375904.html a sráccot tudom ajánlani, tőle vettem én is a hátsohidat, amit nyáron cseréltem.
Kontárgyerek Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Én is... :unsure: Tőle vedtem az első féknyergeket.... ___________________ Az elöbbi kérdésemre ha valaki tudja a választ, légyszi.......
Kontárgyerek Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 ..... és hogy tudnám megcsinálni???? .... a lényeg persze, hogy tárcsafék hátra karavánon.
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Én egy módszert tudok, de nem fog tetszeni. Amiből ki lesz szedve a hátsóhíd, abból a padlólemez hátulját kivágni, a tiedet is kivágni, és a te kasztnidat a másik padlólemez darabbal összeheftölni. Nekem így kerül Manta alá a Senator hajtása. De lehet, hogy Astrák között kisebb faragással is meg lehet oldani.
opel16v Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 ..... és hogy tudnám megcsinálni???? .... a lényeg persze, hogy tárcsafék hátra karavánon. A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni. Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell.
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Miért van az, hogy neki sokkal könnyebb? Ááááááá! :unsure:
Gepard Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni. Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell. Ez a többi F Astrára is igaz? Mert ugye itt mindenki hidat cserél, Vectra 2000, vagy GT-re.
J0hnny Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Ez a többi F Astrára is igaz? Mert ugye itt mindenki hidat cserél, Vectra 2000, vagy GT-re. Aztán majd úgy jártok,mint Demó és mehet kukába a kocsi! :unsure:
gergolabs Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Én beszéltem 1 sráccal, aki nagy tuningmester és ő is a kerékagyas cserét emlegette, de én asszem nem vágok bele, mert túl sok lenne a gond sztem, aztán annyira meg nem értek hozzá.+ műszakin sem biztos, hogy átmenne, meg annyival lehet, hogy nem is fog jobban, mint amennyi macera van vele
opel16v Elküldve Szeptember20, 2007 Elküldve Szeptember20, 2007 Ez a többi F Astrára is igaz? Mert ugye itt mindenki hidat cserél, Vectra 2000, vagy GT-re. Igen, azokra is. Illetve van még különbség ABS-es és nem ABS-es között. Hidat azért jó cserélni, mert a GSi-én is, és a Vectráén is van egy plusz stabrúd, amitől merevebb lesz a hátulja, jobb a kanyartartása. És a Vectra híd 9mm-el szélesebb nyomtávú, valamint pár tized fokkal nagyobb a terpesztése is. :unsure:
Kontárgyerek Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 A kerékagyat fékestül át lehet szerintem rakni. Lehet hogy majd a kézifékkel mókolni kell. Ez így egyszerübbnek tünik mindegyik megoldásná. És mi az amit mókázni kell a kézifékkel? Vagy- mi akadhat mivel??
opel16v Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 a kézifékkötél asszem más elhelyezésű, így annak át kell hegeszteni a rögzítőpántját. de nem is biztos, lehet hogy csak akkor, ha vectra agyat és féket használsz.
Gepard Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 És a Vectra híd 9mm-el szélesebb nyomtávú, ... Na ez nálam már akadály (jelenleg), peremezéssel persze megoldató lenne.
opel16v Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Na ez nálam már akadály (jelenleg), peremezéssel persze megoldató lenne. Mivel negatívosabb is a futómű, peremnél annyira nem jelenik meg az a 4,5mm :unsure:
Novy Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 hm plus stabrud?? arrol beszész gabi ami a belsejében van?? mert a hajlott hátsóhidba nekünk már nem volt, de amit beszereztünk abban belül volt egy stabrud. és egy izmosabb kanyarba mintha észleltem is volna különbséget. de lehet ez is csak lelki hatás:)
opel16v Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 A Vectra hídnál kívül van. A GSi-nél nem emlékszem.
Novy Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 A Vectra hídnál kívül van. A GSi-nél nem emlékszem. há ménem ?:unsure: egyébként erős a gyanum arra hogy a miénkből ki lett sporolva már gyárilag, mint oly sokminden, helye megvan a hajloton is de nincs benne.
opel16v Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 Ez az összes 1.4-1.6 astrán így van kezdetek óta.
Novy Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 hm akkor én rendbontó vok mert nekem már van:D
Gepard Elküldve Szeptember21, 2007 Elküldve Szeptember21, 2007 J0hnny kartársnak sem volt stabrúd a Dezsőn. Szerelővel beszélgetve azt mondta, hogy voltak a dízelben olyanok amelyeknél ezt gyárilag kihagyták a súlycsökkentés végett.
Recommended Posts