opel16v Elküldve Január15, 2004 Megoszt Elküldve Január15, 2004 Ártani nem árt, ha méritek. A balra húzást viszont mindenképpen érdemesnek tartom kivadászni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Január16, 2004 Megoszt Elküldve Január16, 2004 Ártani nem árt, ha méritek. A balra húzást viszont mindenképpen érdemesnek tartom kivadászni. Mire gondolsz amikor ezt irod: "méritek"......a beállitásra gondolsz? Balra huzást meg nemtom hogy szürjem ki....talán kerék kiegyenlités segithetne...mert kerék kopással jol állok...elsö lengés csilik ugyebár pár honaposak...nah szal legutobbi futomű beállitáson meg ök nem mondtak semmi különöset a balra huzással kpcsolatban...bár az tény hogy utviszonytol függöen változik a huzás mértéke de attol még én nem akarom hogy helyettem menjem az auto balra....ennyi...bye all Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2004 Megoszt Elküldve Január16, 2004 Ha felteszik egy rendes padra (ez jelenti nálam a mérést), akkor ott nagy bizonyossággal kiszűri egy szakember a balrahúzás okát. Egy ilyen mérés 6000 körül volt legutóbb asszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Január17, 2004 Megoszt Elküldve Január17, 2004 Kerék kopás meg felni javítás az alapnak számít... Nekem a tavalyi kátyús eset után padon 1mm-t mértek a jobb oldali toronynál... Most viszont ismét időszerű egy méregetés, mert valami ismét nincs rendben az elejénél. Ha gondolod segítek, hova érdemes menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Január17, 2004 Megoszt Elküldve Január17, 2004 Kerék kopás meg felni javítás az alapnak számít... Nekem a tavalyi kátyús eset után padon 1mm-t mértek a jobb oldali toronynál... Most viszont ismét időszerű egy méregetés, mert valami ismét nincs rendben az elejénél. Ha gondolod segítek, hova érdemes menni. Nálam hál isten még nics ilyen baj, de ezek a jó kis magyar utak ugyis hozzák majd..szal ha esetleg megsúgnád, hogy hova érdemes menni :wink: egyébként meg tegnap leharcoltam az egyik felnim...egy szük kis úton mentem igen meredeken felfelé és kicsit nyomtam neki...szűk kanyar...padka... :) 3-4 küllö bánta...1 nagyon mélyen, a többi max milliméteres marás...ilyet szerintetek lehet javítani? majd linkelek képet róla....csak elvileg.... ez a fajta felni http://laci4.uw.hu/GSI/4.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Január17, 2004 Megoszt Elküldve Január17, 2004 Hát nekem legutobb ....5500 volt a beállitás...padon volt a kocsi....Fogarasi uton(kipuf. klinikával szemben) van egy gumi/futömü szerviz...haver viszi oda a kocsiát soxor és mondta h jo hely...nekem nem jött be annyira mert mondom nem lett a kocsi 100 % os....szal ha van jobb javaslat h hova vigyem akkor azt megköszönöm...csákány Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2004 Megoszt Elküldve Január17, 2004 Laci4! Itt Pesten tudnék egy helyet, ahol megcsinálják a felnit szépen. :) Gyuláék... Lacee! Sajna nem tudok helyet ajánlani, Nekem is kellene néznem egy jót... Utoljára Pécsen volt állítva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Január18, 2004 Megoszt Elküldve Január18, 2004 Huhh hát az nincs éppen a legközelebb :) assem FBalázs irt vlmit h tud helyet ajánlani....ha jol emléxem....végsö esetben viszem a Fogarasi utra mert rossz hely az csak az én elváráson lehet magas picit....báááááááár...végül is azt biztos ki tudják szűrni h a futómünek lett e vlmi oan baja az ütközésnél ami nem látszik...bye Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi16v.pizoman Elküldve Január19, 2004 Megoszt Elküldve Január19, 2004 Hi !!! opel16v oldalán olvastam a 2004-es évi autójának leírását ,tervezetét!! Lehet másokat is érdekel, de engem biztos, hogy ha elmondanád Gábor, ezt hogyan oldanád meg, mennyibe kerülne?? ...Első fék: 256mm vagy 300mm kényszerhűtött tárcsák, úszónyerges ....... A gyári ha jól emlékszem 256mm-es. Tavaly kérdeztem a Hringen egy komplett OMP fékrendszert csak előre , olyan tárcsákkal ami pont befér még egy 17"-os kerék mögé , kb. 400ezer Ft-ra becsülték, remélem te mondasz valami okosat és olcsót! Valami hasonló már pöpec lenne :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január19, 2004 Megoszt Elküldve Január19, 2004 Pizoman! Végülis nem a 300-as fék lesz a nagyfék előre, hanem csak 288-as. Ez egy V6 Cali gyári tárcsája, átközpontosítva a 4*100 agyra, és átfúrva 4*100-ra. A nyereg is vagy Caliból, vagy Omegából lesz átpakolva. Egyébként a 300-as tárcsát Omegából raktam volna át, de ez a 288-as már van, így nem kell vele bajlódni. :) A komplett csere Nekem úgy 50E HUF lesz (nyereg+tárcsa). Nálam is a gyári méret a 256-os, ebben most Brembo tárcsa és Ferodo betétek vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi16v.pizoman Elküldve Január20, 2004 Megoszt Elküldve Január20, 2004 Na meg még ilyen sem ártana az ültetésemhez. http://www.auto2.hu/karaszfutomu/menett.htm Futó Gabesznek : lehet dobnék a gépemre egy omega 300mm-es tárcsát, ha szerzek egyet, akkor te meg tudnád oldani nekem ezt az átalakítást 4*100-ra? Ha igen, akkor mennyibe fájna ? Nem lenne rossz, ha egy ekkora tárcsa feszítene a vason. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január20, 2004 Megoszt Elküldve Január20, 2004 Pizoman! Nem rossz ez a Kárászy féle rugóstag, csak bírjad fizetni. :) No meg azért kíváncsi lennék, versenykörülmények között milyen megbízhatósága lenne. :lol: Bár Kárászy nem arról híres, hogy szart rak az autókba. A 300mm-es tárcsát azért gondold meg, hiszen így korlátozva lesz erősen a feltehető felni fajtája és mérete. Egyébként nem Én csinálom a központosítást és az átfúrást, van erre emberem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január20, 2004 Megoszt Elküldve Január20, 2004 Jóestét, valaki mondja meg, hogy lehet házi módszerekkel megállapítani, hogy elkopott-e a fékbetét? Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Január20, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Január20, 2004 Leveszed a kereket és lehet látni! :) A tárcsa és a nyereg között van egy kis rés ott meg lehet állapítani, hogy mennyire van elkopva! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január21, 2004 Megoszt Elküldve Január21, 2004 IQBéla! Leveszed a kereket, ahogy Tomi bá mondta, aztán rákuksizol a ferrodol rétegre, ami igen jól megkülönböztethető szabad szemmel is. :) Ha 2-3mm-nél tart, akkor már cserés... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi16v.pizoman Elküldve Január21, 2004 Megoszt Elküldve Január21, 2004 opel16v!! Lehet én is rászánnám magam egy féktuningra , Omega 296mm-es a terv, de lehet hogy a Vivaróét kellene rátenni (320mm) ami már lendkeréknek sem lenne rossz, csak győzzek elindulni vele, a lényeg mit is kell pontosan beszerezzek az átalakításhoz? Féktárcsa, féknyereg, fékbetét,...?azt még elképzeltem hogy az öt luk mellé valahogy befúrják menettel együtt a 4 lukat és így lesz belőle 4*100, központosan, de az agyon nem lötyög ez a tárcsa? Még nem próbáltam de szerintem nem teljesen kompatibilis (huh de szakzsargonos vagyok).,van valami közdarab? Hogy is megy ez az átalakítás pontosan? Erről tud valaki bővebbet (GFS oldalán olvastam):Légrugós emelés " Egy gombnyomás, és egy perc alatt 5-6 cm-t emelkedik az autó! Nem probléma a parkolóház, vagy egy meredek lehajtó a spoileres autóddal! " Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január21, 2004 Megoszt Elküldve Január21, 2004 Pizoman! Azért ez nem ilyen egyszerű. A Vivaro fékrendszere teljesen más, abban ne is gondolkodj. Tudtommal az Astrára az Opel fékek közül az Omega 300-as fékje jó max. Az átalakítás során átfúrják a lyukakat 4*100-ra, de menet nélkül (nincs gyárilag sem menet!). Majd a középen levő központosító lyukat kihegesztéssel szűkítik az Astra méretére. Ezek után pedig már csak a hozzávaló nyergeket kell felrakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Sziasztok! Egy egyszrű kérdésem lenne csak. Hol tudok Koni lengéscsillapítót beszerezni BPesten? Ja és nagyjából mennyiért? Mondjuk inkább, hogy hol érdemes futóművel kapcsolatos alkatrészeket venni ültetett Astrához? A kocsit nem régen vettem azért kérdezek ilyet. A válaszokat köszi! Miki Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Miki! Sajnos pesti elérhetőséget nem tudok még, mert Én Pécsen vettem azokat a Konikat, amik benne vannak, kb. két éve. Ez a beépítés előtt állítható verzió, a teljes szett 70000 volt anno. A torony felől állítható verzió 100 felett jár szettben. Ültetőrugószettet 40 körül már kapsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Január23, 2004 Megoszt Elküldve Január23, 2004 Sziasztok! Egy egyszrű kérdésem lenne csak. Hol tudok Koni lengéscsillapítót beszerezni BPesten? Ja és nagyjából mennyiért? Mondjuk inkább, hogy hol érdemes futóművel kapcsolatos alkatrészeket venni ültetett Astrához? A kocsit nem régen vettem azért kérdezek ilyet. A válaszokat köszi! Miki Hali! pl itt: Kárászy 13. ker, Dévai u. 17 349-8193 vagy www.incontrol.hu Én ezt a kettőt tudom. de persze biztos van még egy pár lehetőség! üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve Január25, 2004 Megoszt Elküldve Január25, 2004 szoval a jo multkor emlitett qrva nagy kátyu eredménye képp egyre jobban kopg valami elöl elindulaskor tompa puff néha váltaskor kanyarba fékezéskor és siman fékezéskor .... a kormany müven az bizos rossz .. ki van kopva de az enm kopoghat igy szerintem .. 5letek ? féltengely ? külsö or belsö csuklo ? or difi ?? esetleg motortartobak ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január25, 2004 Megoszt Elküldve Január25, 2004 Elég sok minden lehet... De Én inkább a futóműnél keresném először... Toronycsapágy, szilentek, stabilizátor... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve Január25, 2004 Megoszt Elküldve Január25, 2004 Elég sok minden lehet... De Én inkább a futóműnél keresném először... Toronycsapágy, szilentek, stabilizátor... toronycsapagy szilent kb fél éves a csapagy passz hogy lett e cserélve akkor de a tulej mondta hogy szilent ki van cserélve latszik is hogy uj .. no a stabilizator mind2 oldalon rendben van de lehet hogy pont középenn csavarodott meg és tört el hétfön megyek ki Szeles Gabi hoz akkor át lessz nézve rendesen egyet nme szeretnék ha a difi halt volna meg, vagy a belsö féltengely csuklo Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január25, 2004 Megoszt Elküldve Január25, 2004 Ugyanannyi a belső csukló, mint a külső árban. :) Difit is találsz olcsón bontóban. De nem hinném hogy ez a baj, mert az alapvetően mindig adna valamilyen hangot. A néhai koppanás tipikusan futóműcucc-hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január25, 2004 Megoszt Elküldve Január25, 2004 szoval a jo multkor emlitett qrva nagy kátyu eredménye képp egyre jobban kopg valami elöl elindulaskor tompa puff néha váltaskor kanyarba fékezéskor és siman fékezéskor .... a kormany müven az bizos rossz .. ki van kopva de az enm kopoghat igy szerintem .. 5letek ? féltengely ? külsö or belsö csuklo ? or difi ?? esetleg motortartobak ? havernak volt hasonló problémája...igaz neki inkább csak buckáknál, utegyenetlenségeknél hallatszott. neki ha jol emlékszem vmi stabilizátor bekötö tört el...ugy nézet ki mint egy csavar...de nálad lehet teljesen más a dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts