Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ártani nem árt, ha méritek.

A balra húzást viszont mindenképpen érdemesnek tartom kivadászni.

Mire gondolsz amikor ezt irod: "méritek"......a beállitásra gondolsz?

Balra huzást meg nemtom hogy szürjem ki....talán kerék kiegyenlités segithetne...mert kerék kopással jol állok...elsö lengés csilik ugyebár pár honaposak...nah szal legutobbi futomű beállitáson meg ök nem mondtak semmi különöset a balra huzással kpcsolatban...bár az tény hogy utviszonytol függöen változik a huzás mértéke de attol még én nem akarom hogy helyettem menjem az auto balra....ennyi...bye all

Link to comment
Megosztás:

Kerék kopás meg felni javítás az alapnak számít...

Nekem a tavalyi kátyús eset után padon 1mm-t mértek a jobb oldali toronynál...

Most viszont ismét időszerű egy méregetés, mert valami ismét nincs rendben az elejénél. Ha gondolod segítek, hova érdemes menni.

Link to comment
Megosztás:

Kerék kopás meg felni javítás az alapnak számít...

Nekem a tavalyi kátyús eset után padon 1mm-t mértek a jobb oldali toronynál...

Most viszont ismét időszerű egy méregetés, mert valami ismét nincs rendben az elejénél. Ha gondolod segítek, hova érdemes menni.

Nálam hál isten még nics ilyen baj, de ezek a jó kis magyar utak ugyis hozzák majd..szal ha esetleg megsúgnád, hogy hova érdemes menni :wink: egyébként meg tegnap leharcoltam az egyik felnim...egy szük kis úton mentem igen meredeken felfelé és kicsit nyomtam neki...szűk kanyar...padka... :) 3-4 küllö bánta...1 nagyon mélyen, a többi max milliméteres marás...ilyet szerintetek lehet javítani? majd linkelek képet róla....csak elvileg....

ez a fajta felni http://laci4.uw.hu/GSI/4.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem legutobb ....5500 volt a beállitás...padon volt a kocsi....Fogarasi uton(kipuf. klinikával szemben) van egy gumi/futömü szerviz...haver viszi oda a kocsiát soxor és mondta h jo hely...nekem nem jött be annyira mert mondom nem lett a kocsi 100 % os....szal ha van jobb javaslat h hova vigyem akkor azt megköszönöm...csákány

Link to comment
Megosztás:

Huhh hát az nincs éppen a legközelebb :) assem FBalázs irt vlmit h tud helyet ajánlani....ha jol emléxem....végsö esetben viszem a Fogarasi utra mert rossz hely az csak az én elváráson lehet magas picit....báááááááár...végül is azt biztos ki tudják szűrni h a futómünek lett e vlmi oan baja az ütközésnél ami nem látszik...bye

Link to comment
Megosztás:

Hi !!!

opel16v oldalán olvastam a 2004-es évi autójának leírását ,tervezetét!!

Lehet másokat is érdekel, de engem biztos, hogy ha elmondanád Gábor, ezt hogyan oldanád meg, mennyibe kerülne??

...Első fék: 256mm vagy 300mm kényszerhűtött tárcsák, úszónyerges .......

A gyári ha jól emlékszem 256mm-es. Tavaly kérdeztem a Hringen egy komplett OMP fékrendszert csak előre , olyan tárcsákkal ami pont befér még egy 17"-os kerék mögé , kb. 400ezer Ft-ra becsülték, remélem te mondasz valami okosat és olcsót!

Valami hasonló már pöpec lenne :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

pic4271075.jpeg

Link to comment
Megosztás:

Pizoman!

Végülis nem a 300-as fék lesz a nagyfék előre, hanem csak 288-as.

Ez egy V6 Cali gyári tárcsája, átközpontosítva a 4*100 agyra, és

átfúrva 4*100-ra. A nyereg is vagy Caliból, vagy Omegából lesz

átpakolva. Egyébként a 300-as tárcsát Omegából raktam volna át,

de ez a 288-as már van, így nem kell vele bajlódni. :)

A komplett csere Nekem úgy 50E HUF lesz (nyereg+tárcsa).

Nálam is a gyári méret a 256-os, ebben most Brembo tárcsa és

Ferodo betétek vannak.

Link to comment
Megosztás:

Na meg még ilyen sem ártana az ültetésemhez.

http://www.auto2.hu/karaszfutomu/menett.htm

Futó Gabesznek : lehet dobnék a gépemre egy omega 300mm-es tárcsát, ha szerzek egyet, akkor te meg tudnád oldani nekem ezt az átalakítást 4*100-ra? Ha igen, akkor mennyibe fájna ? Nem lenne rossz, ha egy ekkora tárcsa feszítene a vason.

Link to comment
Megosztás:

Pizoman!

Nem rossz ez a Kárászy féle rugóstag, csak bírjad fizetni. :)

No meg azért kíváncsi lennék, versenykörülmények között

milyen megbízhatósága lenne. :lol: Bár Kárászy nem arról híres,

hogy szart rak az autókba.

A 300mm-es tárcsát azért gondold meg, hiszen így korlátozva

lesz erősen a feltehető felni fajtája és mérete.

Egyébként nem Én csinálom a központosítást és az átfúrást,

van erre emberem.

Link to comment
Megosztás:

opel16v!!

Lehet én is rászánnám magam egy féktuningra , Omega 296mm-es a terv, de lehet hogy a Vivaróét kellene rátenni (320mm) ami már lendkeréknek sem lenne rossz, csak győzzek elindulni vele, a lényeg mit is kell pontosan beszerezzek az átalakításhoz? Féktárcsa, féknyereg, fékbetét,...?azt még elképzeltem hogy az öt luk mellé valahogy befúrják menettel együtt a 4 lukat és így lesz belőle 4*100, központosan, de az agyon nem lötyög ez a tárcsa? Még nem próbáltam de szerintem nem teljesen kompatibilis (huh de szakzsargonos vagyok).,van valami közdarab? Hogy is megy ez az átalakítás pontosan?

Erről tud valaki bővebbet (GFS oldalán olvastam):Légrugós emelés

" Egy gombnyomás, és egy perc alatt 5-6 cm-t emelkedik az autó! Nem probléma a parkolóház, vagy egy meredek lehajtó a spoileres autóddal! "

Link to comment
Megosztás:

Pizoman!

Azért ez nem ilyen egyszerű. A Vivaro fékrendszere teljesen más,

abban ne is gondolkodj. Tudtommal az Astrára az Opel fékek közül

az Omega 300-as fékje jó max. Az átalakítás során átfúrják a lyukakat

4*100-ra, de menet nélkül (nincs gyárilag sem menet!). Majd a középen

levő központosító lyukat kihegesztéssel szűkítik az Astra méretére.

Ezek után pedig már csak a hozzávaló nyergeket kell felrakni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy egyszrű kérdésem lenne csak. Hol tudok Koni lengéscsillapítót beszerezni BPesten? Ja és nagyjából mennyiért?

Mondjuk inkább, hogy hol érdemes futóművel kapcsolatos alkatrészeket venni ültetett Astrához?

A kocsit nem régen vettem azért kérdezek ilyet.

A válaszokat köszi!

Miki

Link to comment
Megosztás:

Miki!

Sajnos pesti elérhetőséget nem tudok még, mert Én Pécsen vettem

azokat a Konikat, amik benne vannak, kb. két éve. Ez a beépítés előtt

állítható verzió, a teljes szett 70000 volt anno. A torony felől állítható

verzió 100 felett jár szettben. Ültetőrugószettet 40 körül már kapsz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!  

Egy egyszrű kérdésem lenne csak. Hol tudok Koni lengéscsillapítót beszerezni BPesten? Ja és nagyjából mennyiért?

Mondjuk inkább, hogy hol érdemes futóművel kapcsolatos alkatrészeket venni ültetett Astrához?

A kocsit nem régen vettem azért kérdezek ilyet.

A válaszokat köszi!

Miki

Hali!

pl itt:

Kárászy

13. ker, Dévai u. 17 349-8193

vagy www.incontrol.hu

Én ezt a kettőt tudom. de persze biztos van még egy pár lehetőség!

üdv

Link to comment
Megosztás:

szoval a jo multkor emlitett qrva nagy kátyu eredménye képp

egyre jobban kopg valami elöl

elindulaskor tompa puff néha váltaskor

kanyarba fékezéskor és siman fékezéskor ....

a kormany müven az bizos rossz .. ki van kopva de az enm kopoghat igy szerintem ..

5letek ?

féltengely ?

külsö or belsö csuklo ?

or difi ??

esetleg motortartobak ?

Link to comment
Megosztás:

Elég sok minden lehet... De Én inkább a futóműnél keresném először...

Toronycsapágy, szilentek, stabilizátor...

toronycsapagy szilent kb fél éves

a csapagy passz hogy lett e cserélve akkor de a tulej mondta hogy szilent ki van cserélve latszik is hogy uj ..

no a stabilizator mind2 oldalon rendben van

de lehet hogy pont középenn csavarodott meg és tört el

hétfön megyek ki Szeles Gabi hoz akkor át lessz nézve rendesen

egyet nme szeretnék ha a difi halt volna meg,

vagy a belsö féltengely csuklo

Link to comment
Megosztás:

szoval a jo multkor emlitett qrva nagy kátyu eredménye képp  

egyre jobban kopg valami elöl  

elindulaskor tompa puff néha váltaskor  

kanyarba fékezéskor és siman fékezéskor ....

a kormany müven az bizos rossz .. ki van kopva de az enm kopoghat igy szerintem ..  

5letek ?

féltengely ?  

külsö or belsö csuklo ?

or difi ??

esetleg motortartobak ?

havernak volt hasonló problémája...igaz neki inkább csak buckáknál, utegyenetlenségeknél hallatszott. neki ha jol emlékszem vmi stabilizátor bekötö tört el...ugy nézet ki mint egy csavar...de nálad lehet teljesen más a dolog...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.