Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Elküldve

Üdv mindenkinek!

Nos, kicseréltem az első rugókat+leng'escsillapítokat. Ennek hatására a gép orra felfelé áll. Jó pár centivel van magasabban, mint eddig. A hátsója viszont leült. Kérdésem a következő, elképzelhető, hogy ez a állapot annak tudható be, hogy a hátsó rugók el vannak fáradva? Előre 1.7 TDI-nek a rugói kerültek be.

Elküldve

Igen, valszeg a hátsó rugók el vannak fáradva akkor, ha gyáriak, és lejjeb ül a tiednél.

Az elsőknél meg mindenképp érdemes az autó súlyát nézni... ha az az autó nagyobb súlyú,

amiből nyerted a rugókat, mint a tied, akkor feljebb fog emelkedni a tied eleje.

Elküldve

Viktornál vettem, vadi újak. Amúgy megnéztem a technikai adatokat és az enyém összsúlya 35 kg-al nehezebb. Valszeg a hátsók vannak mocskos mód elfáradva, még az eredeti van benne. Az is lehet, hogy az előző elfáradt rugó magasságához vagyok szokva.

Jah összerakás után pöc-röf indult, csak hidegen kattog egy kissé a motor. (úgy hiszem hidrotőke)

Elküldve

Ez tényleg jó magasan van. :rolleyes: Bár a classicnál mintha ez a magasság lenne a mérvadó. :mellow:

Szal akkor ha jól értelmezem, hátsókat nem cserélted ki. Akkor azokat se ártana... :unsure:

Elküldve
igen, hétfőn megyek rugókért+bal rugótángyér, kissé meg vagyon rothadva :mellow:

Érdekes, ez a bal rugótányér valami mumus a caravánoknál...

Pedig még a kipuff is azon az oldalon, pont annak kéne kevésbé rohadnia szerintem... :rolleyes:

Elküldve
Az elsőknél meg mindenképp érdemes az autó súlyát nézni... ha az az autó nagyobb súlyú,

amiből nyerted a rugókat, mint a tied, akkor feljebb fog emelkedni a tied eleje.

Apró infó csak hozzá, hogy Joe vette meg a 40mm-es rugóimat, és berakták az 1.7DTL alá, és elöl kapásból legalább 60mm-t ült le.Kicsit nehezebb lehet, mint az X16XEL! :rolleyes:

Elküldve

Hátsó tengelyeken elég egyforma a súly, szinte mindegyik f astra tekintetében, kivéve a karavánt ugye. :rolleyes:

1035kg az X16XEL légkondi nélkül alapból.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Kerékagy csapágyat cseréltünk nemrég,gyári GM került bele 3750 ft-ért.Szerencsénk volt,a talpas és a kormányösszekötő simán lejött.A csapágy azért jobban ragaszkodott a helyéhez.

  • 4 weeks later...
Elküldve

hello

mi lehet a baja?

jobboldalt hallok valami kopogásszerűt a kcosiban ülve rázós úton

mikro csak a13mas lemez van alatta akkor kevesebbetmeg nagyobb huppanok kellenek hozzá, de most a 15ös aluval 185/65 gumival mintha többet hallanám és kisebb bukkanokon is

kerék nem lóg, most mosl műszakin , és mi is megnéztük

monjuk lengéscsillapitó elégszar már csak 54%os az kopoghat?

vagy valami burkolat van elszabadulva vagy mi lehet?

jol fut egyenesen nem akarsemerre se koborolni max ha huzza az ut

Elküldve
hello

mi lehet a baja?

jobboldalt hallok valami kopogásszerűt a kcosiban ülve rázós úton...

Üdv

Szerintem, az elmondottak, és a saját tapasztalatom alapján, szilent problémád van. A lengőkar hátsó szilentje ment ki.

Elküldve
hello

mi lehet a baja?

jobboldalt hallok valami kopogásszerűt a kcosiban ülve rázós úton

Legjobb lesz,ha leveszed a kereket és megnézed,mi ott a helyzet.Ha a szilent már annyira rossz,hogy kopog,repedésnek-szakadásnak látszania kell rajta.Ha a stabilizátor rúd szilentje a bűnös,akkor azt is meglátod. :rolleyes:

Elküldve
hello

mi lehet a baja?

jobboldalt hallok valami kopogásszerűt a kcosiban ülve rázós úton...

Váltáskor ha hirtelen engeded ki a kuplungot nem koppan?

Az enyém rázós úton apró kis kopogásokkal kezdte, volt cserélve toronycsapágy, talpas, lengéscsillapító, de nem szűnt meg. Később előjött a váltás közbeni koppanás, ami a korábbi Ladám kardánhibájára hasonlított. Egy öreg szaki alánézett, megrángatta és megállapította, hogy valószínűleg a belső csuklók (ahol a váltóból kijön a két tengely) vannak kikopva.

Elküldve
Váltáskor ha hirtelen engeded ki a kuplungot nem koppan?

Az enyém rázós úton apró kis kopogásokkal kezdte, volt cserélve toronycsapágy, talpas, lengéscsillapító, de nem szűnt meg. Később előjött a váltás közbeni koppanás, ami a korábbi Ladám kardánhibájára hasonlított. Egy öreg szaki alánézett, megrángatta és megállapította, hogy valószínűleg a belső csuklók (ahol a váltóból kijön a két tengely) vannak kikopva.

A koppanás nekem is ott van vátltáskor. A terhelés megszunésekor és amikor gázt adok akkor is. decemberben kipucoltam és ujrazsiroztam a csuklókat, eddig birta. majd ha lesz cash akkor csere. Előbb a kasztnit akarom kipofozni, mert miota kiröltöztem a városból a bejárás viszi a zsét. Nem jutott a kicsikére.

Elküldve

hát nekem eddig váltáskor terheléskor és megszűnésekor nics eddig

rem nem is lesz mert akkor belehuzza a f..át 6 évesen:S

logni nem log eddig semmi de az egyik szilent asszem pont aza hátsó eléggé megvan gyűrődve akkor lehet az lesz a hibás, de egyenlőre marad ahogy van

Elküldve

hát nem szedtem le a kereket csak alánéztem de az a szilnet ami a lengő és a kasztni közt van hátrafele(godolom ez a hátsó szilentje a lengőnek) az elég furán néz ki

minha csak a fele lenne már benne, és ott bele is üt a lengőkar a vázba:S

gondolom az a hibás

gabinak küldtem képet majd meglátom mit ir rá de tuti nem azt hogy ennek semmi baja:D

Elküldve
hello

mi lehet a baja?

jobboldalt hallok valami kopogásszerűt a kcosiban ülve rázós úton...t

Nekem most törött el bal oldalon elől a függőleges stabilizátor műanyag bilincse. Az is kopog rázós úton!

Elküldve
Nekem most törött el bal oldalon elől a függőleges stabilizátor műanyag bilincse. Az is kopog rázós úton!

Bizony, elég furcsa hangot szed ki. És miután kicseréltem az egyiket, rá kéthónapra eltörött a másik is. Együttcsere rulez... szerintem

Elküldve

hát alánéztem másikoldalt is

ott telejesen más a kép szal szerintem az van hogy mielőtt megvettük kicserélték baloldalt, és jobboldalt még jonak itélték és eddig birta

csak az a fura hogy havrnak ütve vágva volt és egyet se cserélt még és neki 11éves nem pedig 6:D

de ez adódik lehet abbol is hogy az még német nem lengyel:O

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.