powerup Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Tegnap vettem észre,hogy eltörött a stabilizátor rúd szilentem.Mivel ugyanezen az oldalon még hátravolt a belső lengőkar szilent cseréje,megcsináltam azt is. :) Kellemesen eljátszogattam vele, a szilent nem akart kijönni a lengőkarból... :unsure:
warwolf Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 a szilent nem akart kijönni a lengőkarból... :unsure: Lángot neki! :)
powerup Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Lángot neki! :unsure: Na ja,az lett volna a megoldás,ha nem jön ki.A karosszériás haverom ígérte hogy kiveszi,de a szomszéddal ki tudtuk cserézni,(aki lakatos volt) csak nem találtuk csövet a kiütéshez.
loree_gsi16v Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Nem rég vettem normális felnit és gummákat a kocsira és észrevettem, hogy elől a bal oldali kerék (ha felső részét nézzük) beljabb áll mint a jobb. Elvittem futóműveshez és ő azt mondta, hogy a jobb oldali áll kijebb, vagyis a bal áll rosszul. Megkérdeztem, hogy mitő lehet és azt mondta, hogy bal talpas és a jobb bal vízszintes szilent cserére szorul. Az is lehetséges, hogy ültetés tett oda neki, törve nem volt megnéztem, de az is igaz, hogy az egész kocsi bal oldala magasabb mint a jobb oldala. A hibát azért nem vettem észre eddig mert 185-s gumma volr gyári felnivel és beljebb volt mindkettő, most pedig 205-s van rajta ET20-s felnikkel. A régi gumikat egyáltalán nem ette, vagyis egyformán kopott és jól. Erre a szokatlan kerékdőlésre tud valaki érdemeset mondani? Előre is THX
coupe Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Lehet hogy az egyik gólyaláb el van ferdülve és attól áll rosszul a kerék.Én is kicseréltem mindent és reménykedtem,de semmi váltózás nem történt.Egy fútómű állításnál a szakinak meg kell tudnia mondani mi a baj,kár találgatni.
loree_gsi16v Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Lehet hogy az egyik gólyaláb el van ferdülve és attól áll rosszul a kerék.Én is kicseréltem mindent és reménykedtem,de semmi váltózás nem történt.Egy fútómű állításnál a szakinak meg kell tudnia mondani mi a baj,kár találgatni. Ez a baj, hogy találgatott ő is pedig ismerem és nem verne át, azt mondta, hogy ki kell cserélni amit mondoott és ha akkor se jó akkoe le kell szedni a gólylábatés megnézni pl. a rugókat. Amúgy a felgenek ugyanazok mint a tied csak 205-s yokohamákkal és attól félek, hogy megeszi. A hátsó ív is beleér a gummába ha 4 ülnek benne mert sz@rok a gátlók de vettem vele 350Ft-ért a rugó közé 6db gumibakot, javult a helyzet, de veszek még 6db-ot. Tudom ideiglenes megoldás de csak télen akarok vele leállni és akkor cserélek magamnak ívet (lehet cabrio javító iv lesz, ha találok) meg szélesítek egyben, tavasszal meg új fény telibe. A rendőrök nem b@szogattak még a kinyúló felnikért és gummákért?
coupe Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 1 alapszabály nem ülünk a gsi-be négyen :) mindenkinek van saját kocsija használja azt.Így nem érhet bele a kerék az ívbe.Azokat a gumibakokat biztos nem raknám be mert teljesen megváltozik a futómű viselkedése.Neked hol áll ki a kerék?Dobhatnál fel róla képeket :D :unsure: Eddig csak az osztrák határon szóltak érte,de télen lesz normális szélesítés meg hátul még egy kis ültetés,akkor már nem fog kilógni.
loree_gsi16v Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 1 alapszabály nem ülünk a gsi-be négyen :D mindenkinek van saját kocsija használja azt.Így nem érhet bele a kerék az ívbe.Azokat a gumibakokat biztos nem raknám be mert teljesen megváltozik a futómű viselkedése.Neked hol áll ki a kerék?Dobhatnál fel róla képeket :lol: :) Eddig csak az osztrák határon szóltak érte,de télen lesz normális szélesítés meg hátul még egy kis ültetés,akkor már nem fog kilógni. Felraktam a képeket igaz még konvertál :unsure:
coupe Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Felraktam a képeket igaz még konvertál :) Kicsit megkavarodtam hirtelen.Ott voltam lemaradva hogy mind a 4 felni 7.5x16,de mégsem :lol: .Jól néz ki :D :D :unsure:
coupe Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Neked elöl és hátul is jobban kiáll mint nekem :unsure:
Laci4 Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Felraktam a képeket igaz még konvertál :) Uhh. ez elég über brutálul néz ki... mégegy úthenger.. lassan kisebbségi komplexusom lesz :lol: Viszont OFF az a kipuff nem ferde kicsit? (nem kötözködés, csak feltünt :D ) vagy csak a lökös íve miatt látszik úgy? :unsure: ui: nekem is volt,van egy kis dólés az egyik kerékben. már nem is emlékszem melyikben.. Anno még a sztrádában méregettük a kátyú után. egy tipnek jött az, hogy hátha a lengéscsillapító szára van görbülve.. cseréztük öket.. jobb lett, de csak egy hangya...nyit. Akkor tipnek jött, h gólyaláb ferde.. de mivel az húzós újba, bontott meg ki tudja,meg mert épphogycsak eltért a határértéktől, nem foglalkoztam vele.
Gepard Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 .... hogy bal talpas és a jobb bal vízszintes szilent cserére szorul. Az is lehetséges, hogy ültetés tett oda neki, törve nem volt megnéztem... Többnyire a szilent csere már látható javulást okoz. Láttam már audit is elcsúszott kerékkel, az nem volt ültetve, szvsz nem attól van.
loree_gsi16v Elküldve Augusztus24, 2006 Elküldve Augusztus24, 2006 Uhh. ez elég über brutálul néz ki... mégegy úthenger.. lassan kisebbségi komplexusom lesz :D Viszont OFF az a kipuff nem ferde kicsit? (nem kötözködés, csak feltünt :lol: ) vagy csak a lökös íve miatt látszik úgy? :) Anyám is ezzel kezdte ˇúthengerˇ :D A kipuff tényleg ferde egy kicsit, de én így vettem és a barmok összehegesztették vagyis nincs bilincs :unsure: Visszatérve a kerékdőléshez, csodálkoztam hogy nem a jobbos talpasom rossz ami még gyári, de mind a kettőt cserélni szeretném, csak most nagyon elúsztam anyagilag kerék+gumi+BW. Remélem nem eszi meg a gumit szemesig kb. 450km oda vissza. A kormányösszekötőim is jók vagyis ahhoz képest egybe van a futómű, a gátlok azok kivannak, koppannak mint állat venni kéne bele azt is sárga koni-t de nagyon húzos, vagy valami keményet olcsóbban.
afonya Elküldve November4, 2006 Elküldve November4, 2006 Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, Delphi gázosra. Nagyonzsííír. :blink: Az előzőt mág Jürgen rakta bele, kicsit már kúszott kanyarban. :unsure:
warwolf Elküldve November20, 2006 Elküldve November20, 2006 Ma ki lett cseréltetve a toronyszilent, lévén az ültetés+jóó magyar utak korektül hazavágták a jobb oldalit. Identet vettem bele, egyenlőre megteszi.Aztán ha az is elfittyen, akkor veszek poliuretánból.Az 100, hogy 1hamar nem fog hazavágódni. Egyenlőre furi az egész.Olyan nagyonmás, mint amilyen volt.Egyenlőre nemtudom. Meg be lett lőve 1úttal a futóművem is, mert 90/100km/h környékén kissé rázogatott, meg enyhébb fékezésnél is.Most ilyen nincs.Pedig mást nem cseréltek rajra.
afonya Elküldve December5, 2006 Elküldve December5, 2006 Kopogószellem költözött a csacsimba. :blink: A baloldali lengőkar hátsó szilentje adta meg magát, a vicc az, hogy pont 1 éve cseréltem ki a gyári 94-es szilenteket a vizsga előtt. :unsure:
opel16v Elküldve December6, 2006 Elküldve December6, 2006 A szilentek már csak ilyenek... az életútját nagyban meg tudod hosszabbítani, ha együtt cseréled a 4 első lengőkarszilentet, és jó minőségűt rakatsz bele (vagy gyári, vagy akit én ismerek és tényleg jót csinál: Szilentblokk Kft, Pesterzsébet)
warwolf Elküldve December14, 2006 Elküldve December14, 2006 Tegnap szembesültem azzal a ténnyel, hogy Astrácskám alatt v.mi röhejesen vékony keresztstabilizátor van. Most kereshetek vastagabbat! :lol:
J0hnny Elküldve December14, 2006 Elküldve December14, 2006 Tegnap szembesültem azzal a ténnyel, hogy Astrácskám alatt v.mi röhejesen vékony keresztstabilizátor van. Most kereshetek vastagabbat! :) Nekem van már egy vastag,valami jófej hajósi gyerek adta! :lol: :)
warwolf Elküldve December14, 2006 Elküldve December14, 2006 Nekem van már egy vastag,valami jófej hajósi gyerek adta! :lol: :) Kontakt? :) :)
J0hnny Elküldve December16, 2006 Elküldve December16, 2006 Kontakt? :) :) www.hajosiopelbonto.hu :) Közben úgynézki,hogy Petinek igaza lesz! Nézegettem a Unix webshopját és a C20NE féltengely külsö csúkló cikkszáma és a 17DR ugyanilyen alkatrészének a cikkszáma megegyezik!Ergo Petitől tudok venni! :) Na meg persze kell két toronyszilent csapágyastól(Losi te mennyiért is veted? :lol: ), 4 db sachs gázos lengéscsillapító, 4db jóállapotú GSi rugó és majd szétszedésnél kiderülő szilentek! :D Szerintem 100 alatt nem úszom meg,de legalább rendben lesz!
opel16v Elküldve December16, 2006 Elküldve December16, 2006 Sőt, bármelyik 1.8-2.0 külső csukló jó neked. :lol:
warwolf Elküldve December16, 2006 Elküldve December16, 2006 Na meg persze kell két toronyszilent csapágyastól(Losi te mennyiért is veted? :lol: ).... A gyári toronyszilent v.hol 11e. körül mozog.Én az olcsóbbat vettem, aztán majd az ültetés szépen kivégzi őket.
J0hnny Elküldve December16, 2006 Elküldve December16, 2006 A gyári toronyszilent v.hol 11e. körül mozog.Én az olcsóbbat vettem, aztán majd az ültetés szépen kivégzi őket. Tojok rá,szal mennyi vót? :lol:
warwolf Elküldve December16, 2006 Elküldve December16, 2006 Tojok rá,szal mennyi vót? :lol: 6e. a 2db
Recommended Posts