Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Demó cartársnak van calijé is,meg egy 2000-es imscher astra caraváné is!Bármelyik is jó a gépembe az lesz!

Blitz!Igazad volt!Tényleg cserélni kell a stabrudat,mivel eddig nem is volt! :)

Valami barbár szerelő nem rakta anno vissza az első tulajnál! :lol:

Kiváncsi leszek mennyit javul majd,ha a 22mm-es bekerül! :huh:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
F Astrában 4 féle méret volt előre, 64, 66, 72, 74mm

Neked ha minden igaz, akkor a 66-os kell, de esélyes a 64-es is. :lol:

Ma reggel vittem szerelőhöz a gépet, már hívott a srác, 74-es van benne.

Cserélik még az első lengéscsillapítókat is (Sachs), meg megcsinálják a váltórudazatot is.

Kíváncsi leszek :huh:

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel vittem szerelőhöz a gépet, már hívott a srác, 74-es van benne.

Cserélik még az első lengéscsillapítókat is (Sachs), meg megcsinálják a váltórudazatot is.

Kíváncsi leszek :huh:

Az furcsa, mert a turbósokban van ez a méret... biztos nem 64-et akart mondani??

Egyébként van itthon egy franya zsír új ilyen 74-es csapágyam, a versenyautó építésből maradt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Háj mindenkire:)

Lenne egy kérésem: marhára kotyognak a váltóműből kivövő féltengely csapágyak?(gumiharangon belül). Tehát csere. Itt olvastam, hogy bontoból ki lehet fogni. Namost tudnátok esetleg megbízható bontó címét mondani? Illetve néhány jó tanácsot, hogy mire vigyázzak vásárláskor.(azon kivül, hogy ne kotyogjon:))

köszi előre is

üdv

Link to comment
Megosztás:

Mást nem nagyon tudsz rajta megfigyelni, mint hogy kotyog-e. Azt részesítsd előnyben, amin még

a gyári gumiharang van (gyári kötéssel). Egyébként legtöbb helyen komplett adják csak a féltengelyt,

de nem drága így sem.

Gebi márcsak tudja,párat elfogyasztott! :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Remélhetőleg ez már csak múltidő lesz... :D

Már okosságos a technika. :unsure:

Légpárnák?Magassági kormány? :)

Amúgy a bontóban is ki kell fogni a jó féltengelyeket, mert előfordulhat, hogy csak berakás után jön elő a ropogás és tsai............

Egy versenygépben meg úgyis mind1 :lol:

Link to comment
Megosztás:

GSi nagycsuklók vannak kívül. :)

Ha jól ellenőrzöd, és nem kotyog picit sem forgatva sem a kezedben (mármint a csuklót forgatod

különböző pozíciókba), akkor nem lehet vele baj beépítés után sem. Már hoztam pár tengelyt így,

és sosem volt velük gond (kivéve amikor a szlalompályán szétrobbantak :unsure: ).

Link to comment
Megosztás:

Köszi a tanácsokat, esetleg valami jó kis bontot tudtok-e?

Szlalom pályán szétrobbantak?-hm ez igen, mit csináltál velük azon kivül, hogy szlalomoztál??? :unsure:

Nem tudom merre lax, de 17kerben tudok egy srácot, akinél érdemes válogatni, 3-4e Ft /db a féltengelynek,

és én már többször is hoztam tőle, jó állapotúak voltak mind. Száma: 20/5734440 (Misi).

Ha ki van tekerve a kormány, a külső csukló geometria hibás futás alatt van, és ha ilyenkor nagy

terhelés éri, akkor bezony nagyot tud szólni. :)

Link to comment
Megosztás:

Ma kicseréltem a belső lengőkar szilentet a jobb oldalon.Még gyári volt. A vezetőoldalon majd legközelebb.Kicseréltem a stabilizátor rúd szilentjét is,mert azt idegből szétflexeltem... :unsure: Azon viszont meglepődtem,hogy a lengéscsillapító felső csavarja kilazult,jócskán rá kellett húzni... :)

Link to comment
Megosztás:

Ma kicseréltem a belső lengőkar szilentet a jobb oldalon.Még gyári volt. A vezetőoldalon majd legközelebb.Kicseréltem a stabilizátor rúd szilentjét is,mert azt idegből szétflexeltem... :unsure: Azon viszont meglepődtem,hogy a lengéscsillapító felső csavarja kilazult,jócskán rá kellett húzni... :)

Jó lesz mihamarabb a másikakat is. :D

Ha csak egyiket cseréled a lengőkarban, a másik rossz hamar tönkreteszi a jót.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.