J0hnny Elküldve Június29, 2006 Elküldve Június29, 2006 Demó cartársnak van calijé is,meg egy 2000-es imscher astra caraváné is!Bármelyik is jó a gépembe az lesz! Blitz!Igazad volt!Tényleg cserélni kell a stabrudat,mivel eddig nem is volt! :) Valami barbár szerelő nem rakta anno vissza az első tulajnál! :lol: Kiváncsi leszek mennyit javul majd,ha a 22mm-es bekerül! :huh:
J0hnny Elküldve Július1, 2006 Elküldve Július1, 2006 Ahhoz,hogy betudjam szerelni tényleg le kell eresztenem a bölcső hátulját aknában? :huh:
FPepe Elküldve Július13, 2006 Elküldve Július13, 2006 F Astrában 4 féle méret volt előre, 64, 66, 72, 74mm Neked ha minden igaz, akkor a 66-os kell, de esélyes a 64-es is. :lol: Ma reggel vittem szerelőhöz a gépet, már hívott a srác, 74-es van benne. Cserélik még az első lengéscsillapítókat is (Sachs), meg megcsinálják a váltórudazatot is. Kíváncsi leszek :huh:
opel16v Elküldve Július13, 2006 Elküldve Július13, 2006 Ma reggel vittem szerelőhöz a gépet, már hívott a srác, 74-es van benne. Cserélik még az első lengéscsillapítókat is (Sachs), meg megcsinálják a váltórudazatot is. Kíváncsi leszek :huh: Az furcsa, mert a turbósokban van ez a méret... biztos nem 64-et akart mondani?? Egyébként van itthon egy franya zsír új ilyen 74-es csapágyam, a versenyautó építésből maradt. :lol:
steelhand Elküldve Július17, 2006 Elküldve Július17, 2006 Háj mindenkire:) Lenne egy kérésem: marhára kotyognak a váltóműből kivövő féltengely csapágyak?(gumiharangon belül). Tehát csere. Itt olvastam, hogy bontoból ki lehet fogni. Namost tudnátok esetleg megbízható bontó címét mondani? Illetve néhány jó tanácsot, hogy mire vigyázzak vásárláskor.(azon kivül, hogy ne kotyogjon:)) köszi előre is üdv
opel16v Elküldve Július17, 2006 Elküldve Július17, 2006 Mást nem nagyon tudsz rajta megfigyelni, mint hogy kotyog-e. Azt részesítsd előnyben, amin még a gyári gumiharang van (gyári kötéssel). Egyébként legtöbb helyen komplett adják csak a féltengelyt, de nem drága így sem.
J0hnny Elküldve Július17, 2006 Elküldve Július17, 2006 Mást nem nagyon tudsz rajta megfigyelni, mint hogy kotyog-e. Azt részesítsd előnyben, amin még a gyári gumiharang van (gyári kötéssel). Egyébként legtöbb helyen komplett adják csak a féltengelyt, de nem drága így sem. Gebi márcsak tudja,párat elfogyasztott! :unsure:
opel16v Elküldve Július17, 2006 Elküldve Július17, 2006 Gebi márcsak tudja,párat elfogyasztott! :) Remélhetőleg ez már csak múltidő lesz... :D Már okosságos a technika. :unsure:
warwolf Elküldve Július17, 2006 Elküldve Július17, 2006 Remélhetőleg ez már csak múltidő lesz... :D Már okosságos a technika. :unsure: Légpárnák?Magassági kormány? :) Amúgy a bontóban is ki kell fogni a jó féltengelyeket, mert előfordulhat, hogy csak berakás után jön elő a ropogás és tsai............ Egy versenygépben meg úgyis mind1 :lol:
opel16v Elküldve Július18, 2006 Elküldve Július18, 2006 GSi nagycsuklók vannak kívül. :) Ha jól ellenőrzöd, és nem kotyog picit sem forgatva sem a kezedben (mármint a csuklót forgatod különböző pozíciókba), akkor nem lehet vele baj beépítés után sem. Már hoztam pár tengelyt így, és sosem volt velük gond (kivéve amikor a szlalompályán szétrobbantak :unsure: ).
steelhand Elküldve Július19, 2006 Elküldve Július19, 2006 Köszi a tanácsokat, esetleg valami jó kis bontot tudtok-e? Szlalom pályán szétrobbantak?-hm ez igen, mit csináltál velük azon kivül, hogy szlalomoztál??? :unsure:
opel16v Elküldve Július19, 2006 Elküldve Július19, 2006 Köszi a tanácsokat, esetleg valami jó kis bontot tudtok-e? Szlalom pályán szétrobbantak?-hm ez igen, mit csináltál velük azon kivül, hogy szlalomoztál??? :unsure: Nem tudom merre lax, de 17kerben tudok egy srácot, akinél érdemes válogatni, 3-4e Ft /db a féltengelynek, és én már többször is hoztam tőle, jó állapotúak voltak mind. Száma: 20/5734440 (Misi). Ha ki van tekerve a kormány, a külső csukló geometria hibás futás alatt van, és ha ilyenkor nagy terhelés éri, akkor bezony nagyot tud szólni. :)
Gepard Elküldve Július19, 2006 Elküldve Július19, 2006 Ha ki van tekerve a kormány, a külső csukló geometria hibás futás alatt van, és ha ilyenkor nagy terhelés éri, akkor bezony nagyot tud szólni. :D Szal. alászedett kormánynál ne nyomj padlógázt. :) :unsure:
FPepe Elküldve Július25, 2006 Elküldve Július25, 2006 Szerintetek ez jó lesz Dezsőke alá? :) Ez mijez? :unsure:
J0hnny Elküldve Július25, 2006 Elküldve Július25, 2006 Ez mijez? :unsure: Stabilizátor rúd,csak ez nem sima 18mm-es,hanem 22-es.Elméletileg astra gsi alatt is ilyen van. Ez egy caliból lett bontva,felújítom és ez megy a gépsas alá,ha passzol!
warwolf Elküldve Július25, 2006 Elküldve Július25, 2006 Ez egy caliból lett bontva,felújítom és ez megy a gépsas alá,ha passzol! Elvileg passzolnia kell.Mert elég régi a Cali ami alól uninstalláltuk!
afonya Elküldve Július25, 2006 Elküldve Július25, 2006 ...felújítom és ez megy a gépsas alá,ha passzol! Épp kérdezni akartam, hogy ugye nem ilyen koszosan rakod be? :unsure: :)
J0hnny Elküldve Július25, 2006 Elküldve Július25, 2006 Épp kérdezni akartam, hogy ugye nem ilyen koszosan rakod be? :) :D Koszosan? :unsure: Szerinted milyen lesz? :lol: Szilenteket veszek hozzá oszt kész,meg max kap egy réteg festéket!
Udi Elküldve Július26, 2006 Elküldve Július26, 2006 J0hnny! Pénteken a CP-ben összetudjuk mérni a rúdjainkat :unsure: :) :D ....a régi még megvan majd összehasonlítjuk.
J0hnny Elküldve Július26, 2006 Elküldve Július26, 2006 J0hnny! Pénteken a CP-ben összetudjuk mérni a rúdjainkat :unsure: :) :D ....a régi még megvan majd összehasonlítjuk. Mire emléxel Mester? kb ilyen az alakja? Mert én voltam bontóban,én kb ilyennek láttam a 18-ast is!
J0hnny Elküldve Július29, 2006 Elküldve Július29, 2006 Na ma sikeresen beraktuk a stabrudat! :unsure: Megszenvedtünk vele,kénytelenek voltunk a bölcsöt leereszteni,úgy már simán betudtuk játszani! Minden a helyére került és már az első menet közben éreztem a különbséget! Kanyarban ég és föld!
powerup Elküldve Augusztus4, 2006 Elküldve Augusztus4, 2006 Ma kicseréltem a belső lengőkar szilentet a jobb oldalon.Még gyári volt. A vezetőoldalon majd legközelebb.Kicseréltem a stabilizátor rúd szilentjét is,mert azt idegből szétflexeltem... :unsure: Azon viszont meglepődtem,hogy a lengéscsillapító felső csavarja kilazult,jócskán rá kellett húzni... :)
opel16v Elküldve Augusztus5, 2006 Elküldve Augusztus5, 2006 Ma kicseréltem a belső lengőkar szilentet a jobb oldalon.Még gyári volt. A vezetőoldalon majd legközelebb.Kicseréltem a stabilizátor rúd szilentjét is,mert azt idegből szétflexeltem... :unsure: Azon viszont meglepődtem,hogy a lengéscsillapító felső csavarja kilazult,jócskán rá kellett húzni... :) Jó lesz mihamarabb a másikakat is. :D Ha csak egyiket cseréled a lengőkarban, a másik rossz hamar tönkreteszi a jót.
Recommended Posts