Blitz Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Lassan kell kanyarodni. :) Mindenképp rugóval, de az ültetés a tuti. erősebb stabilizátorral is próbálkozhatna Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Mindenképp rugóval, de az ültetés a tuti. Sztem meg a garázs a tuti. :) Én sem tudnék leállni, ha 1 centivel is lejjebb lenne a gépem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Hogyan tudnám elérni,hogy kevésbé döljön meg kanyarban a gépsas? Rúgót vagy gátlót kéne cserélnem? Ültetés szóba se jöhet a mélygarázs miatt! Szerintem mindkettőt. :) Viszont Blitznek igaza van, sőt, ha hátra tudsz szerzni valami bitang stabilizátort, akkor az még az orrtolás problámán is segít valamelyest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Hogyan tudnám elérni,hogy kevésbé döljön meg kanyarban a gépsas? Rúgót vagy gátlót kéne cserélnem? Ültetés szóba se jöhet a mélygarázs miatt! Azért ne zárkózz el az ültetés elől sem, mert lehet oda a garázslejáróba is olyan kis bucikat rakni, ami a kérdéses szakaszhoz érve megemelik a verdát egy kicsit. Egyébként bizti nem tolná az orrát, sokkal inkább ha ott a határ, nemes 1xűséggel elkezdene oldalra sodródni.Óriási feeling, ha tudod kezelni olyankor! :) Amúgy én is sajnálom a garázsomat, de úgyis elköltözünk, ott meg csak zárt udvari beálló lesz.Oda meg tökéletes az ültett verda.Na meg a kartervédő is dolgozott már.Hallottam! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Az ültetés mint mondtam totálisan kizárva,csak annyit szeretnék,hogy ha kanyarban egy kicsit nagyobb vehemenciával megyek be,ne döljön meg a kasztni ennyire! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Az ültetés mint mondtam totálisan kizárva,csak annyit szeretnék,hogy ha kanyarban egy kicsit nagyobb vehemenciával megyek be,ne döljön meg a kasztni ennyire! Ez esetben hallgass Blitzre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Június6, 2006 Megoszt Elküldve Június6, 2006 Marha jó. Olyan 11 hónapja újítattam fel egy rakat dolgot az első futóműben, többek között a torony szilenteket is. A szerelőnek a lelkére kötöttem, h vmi jó minőségűt tegyen bele. Hétvégén ránéztem, az ütő megállt bennem, olyan repedezettek voltak ~15ekm után, szarabbak, mint a gyáriak 150e után. Még jó, h garis a cucc. Beszámítják, hétfőn kerülnek a gépbe új szilentek. Gyáriak. Baromi drága. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június6, 2006 Megoszt Elküldve Június6, 2006 Az enyémben a belső lengőkar szilentek szorulnak cserére.Nemsokára szabin leszek és akkor rászánok egy délutánt és kicserélem.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 Ha már szilentnél tartunk. Van valakinek tapasztalata keményebb (lengőkar) szilentekkel? Gabi? Mi szól ellene/mellette? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 J0hnny! GSI rugók + 22 mm-es stabilizátor....ha gondolod megnézhetjük, hogy az enyémmel be tudsz-e állni a garázsba. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 Ha már szilentnél tartunk. Van valakinek tapasztalata keményebb (lengőkar) szilentekkel? Gabi? Mi szól ellene/mellette? Mellette: Sokkal durvább úttartás, direktebb kormányzás, határozottabb útfekvés Ellene: Jobban terheli a kasznit, komfortvesztés... Az enyémbe úgy csinálták, hogy túlméretes és kicsit keményebb anyagot sajtoltak a lengőkarba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 Ha már szilentnél tartunk. Van valakinek tapasztalata keményebb (lengőkar) szilentekkel? Gabi? Mi szól ellene/mellette? A Duenen hirdet egy emberke, aki készíti őket, nekem a Corsához 23e. lenne, postaköltséggel együtt.Szerencsére elég kevés van belőle a kicsiben! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 A Duenen hirdet egy emberke, aki készíti őket, nekem a Corsához 23e. lenne, postaköltséggel együtt.Szerencsére elég kevés van belőle a kicsiben! :huh: Nekem is tőle lesz, már meg van rendelve. 32 a 6 darab. Toronyszilentet nem bántja nagyon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 Nekem is tőle lesz, már meg van rendelve. 32 a 6 darab. Toronyszilentet nem bántja nagyon? nyilván igénybe fogja venni, de ha nem racsing üzemmódban használod mindig, akkor sztem nem veszi jobban igénybe, mint egy ültett futómű.Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június8, 2006 Megoszt Elküldve Június8, 2006 A toronyszilenthez nem sok köze van. De a bölcsőt és a kasznit fogja bántani rendesen, érdemes ellenőrizni a bölcsőtartó csavarokat majd időnként. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 T. Cartársak! Úgy néz ki, nemsokára cserélnem kell a kerékcsapágyaimat. Valaki, akinek van adatbázisa, meg tudná mondani, milyen méretű kell az én autómba? Úgy vettem észre, többféle méretű is van, és a legbiztosabb az lenne, ha kiszednénk, lemérnénk. Csak én már úgy szeretnék a szerelőhöz menni, hogy viszem az újakat (hogy tudjam, mit rak bele). Ha még valami adat kell, pü-ben megadom. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 Nekem annó azt mondták, ha jól emléxem a Csergőben, hogy nincs logikai magyarázat a csapágy méretre. Amilyen a polcon volt olyat szereltek be. :huh: Bár én eddig csak kétféle méretüt tudtam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 Nekem annó azt mondták, ha jól emléxem a Csergőben, hogy nincs logikai magyarázat a csapágy méretre. Amilyen a polcon volt olyat szereltek be. :huh: Bár én eddig csak kétféle méretüt tudtam. :lol: Amikor nekem lett cserézve,két félét tudtak volna adni,az erősebb (drágább) kellett az SI-be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június27, 2006 Megoszt Elküldve Június27, 2006 F Astrában 4 féle méret volt előre, 64, 66, 72, 74mm Neked ha minden igaz, akkor a 66-os kell, de esélyes a 64-es is. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június27, 2006 Megoszt Elküldve Június27, 2006 Köszi a válaszokat, ezek szerint szétszedés nélkül nem lehet 100%-ra tudni a méretet :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június28, 2006 Megoszt Elküldve Június28, 2006 A calibra stab rúdja jó az astra első futóművébe? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június29, 2006 Megoszt Elküldve Június29, 2006 A calibra stab rúdja jó az astra első futóművébe? :huh: Szerintem nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Június29, 2006 Megoszt Elküldve Június29, 2006 Szerintem nem. Katalógus szerint igen, de 3 féle lehet bennük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június29, 2006 Megoszt Elküldve Június29, 2006 Katalógus szerint igen, de 3 féle lehet bennük. nem 2? :huh: nem ez az amibol van 18as meg 22es? ez az a műanyag izé aminek a végén van egy kerek bármi, ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Június29, 2006 Megoszt Elküldve Június29, 2006 nem 2? :huh: nem ez az amibol van 18as meg 22es? ez az a műanyag izé aminek a végén van egy kerek bármi, ugye? Ezek vannak 93-ig, aztán meg gömbfejes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts