Yahher Elküldve Május5, 2006 Megoszt Elküldve Május5, 2006 Ez természetes tulajdonsága az orrhajtású orrnehéz autóknak kanyarban fékezéskor. :) Kicsit javítani tudsz rajta, de nagy változást ne várj. :( A kicsit javítani pedig különböző drága és speciális beavatkozásra értendő. :) Azért mondhatsz párat, max. nem lesz belőle semmi :-) Jaa, egyébként jól szuperálnak a rugók, tőled vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve Május5, 2006 Megoszt Elküldve Május5, 2006 Azért mondhatsz párat, max. nem lesz belőle semmi :-) Jaa, egyébként jól szuperálnak a rugók, tőled vettem. küldj légyszives képet mint írtam nekem is ugyanilyen az astrám színben is meg sedan is és most akarom ültetni 40/40re : Gelcsa1985@freemail.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május5, 2006 Megoszt Elküldve Május5, 2006 Azért mondhatsz párat, max. nem lesz belőle semmi :-) Jaa, egyébként jól szuperálnak a rugók, tőled vettem. A legolcsóbb megoldás egy új Koni gátlószett, amit sok-sok próbálkozással optimálisra lehet állítani hátul, és attól már kicsit ugyan, de érezhetően javul hátul a stabilitás. Aztán a másik viszonylag olcsó dolog az, hogy nagyon jó minőségű és tapadású gumikat teszel fel. Utána lehet játszani azzal, hogy külön stabilizátort kap a hátsó híd. És nem árt méretni a fékeket, hogy ne legyen eltérés a két oldal között. :) Az advanvced megoldás pedig az, hogy komplett A-s futómű megy hátra, de az már a többszázezer forintos kategória. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelcsa Elküldve Május5, 2006 Megoszt Elküldve Május5, 2006 megkérdezném mégegyszer hátha tud valaki segíteni,szóval az lenne a kérdés hogy Kadett első lengéscsillapító jó lehet-e astrába,??? kinézetre teljesen megegyezik Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Május6, 2006 Megoszt Elküldve Május6, 2006 megkérdezném mégegyszer hátha tud valaki segíteni,szóval az lenne a kérdés hogy Kadett első lengéscsillapító jó lehet-e astrába,??? kinézetre teljesen megegyezik Nem vagyok szaki. De ha a belső átmérő, a szál átmérője és a menetszám megegyezik, akkor valszeg jó lesz bele. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yahher Elküldve Május6, 2006 Megoszt Elküldve Május6, 2006 A legolcsóbb megoldás egy új Koni gátlószett, amit sok-sok próbálkozással optimálisra lehet állítani hátul, és attól már kicsit ugyan, de érezhetően javul hátul a stabilitás. Aztán a másik viszonylag olcsó dolog az, hogy nagyon jó minőségű és tapadású gumikat teszel fel. Utána lehet játszani azzal, hogy külön stabilizátort kap a hátsó híd. És nem árt méretni a fékeket, hogy ne legyen eltérés a két oldal között. :) Az advanvced megoldás pedig az, hogy komplett A-s futómű megy hátra, de az már a többszázezer forintos kategória. :) Új Pirelli P Zero-val nyomom, az is 205-ös. Gátlószett meg tervben, meglátjuk mi lészen. A-s futómű tuti nem lesz :-) Inkább másik autó. Egyébként mibe lenne az? Az az érdekes, hogy a másik autóm is orrnehéz ( Uno Turbo ie.), de az csak az orrát tolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május7, 2006 Megoszt Elküldve Május7, 2006 Új Pirelli P Zero-val nyomom, az is 205-ös. Gátlószett meg tervben, meglátjuk mi lészen. A-s futómű tuti nem lesz :-) Inkább másik autó. Egyébként mibe lenne az? Az az érdekes, hogy a másik autóm is orrnehéz ( Uno Turbo ie.), de az csak az orrát tolja. Az hogy az uno az orrát tolja csak, nem azt jelenti hogy jó a hátsó stabilitása. :) Csak azt, hogy annyira rossz az első futómű karakterisztikája, hogy a hátsó már nem is tűnik rossznak. :) Láttam már versenyen ilyen uno turbót, jól ment, de kanyarodni nem lehetett vele. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május9, 2006 Megoszt Elküldve Május9, 2006 Az hogy az uno az orrát tolja csak, nem azt jelenti hogy jó a hátsó stabilitása. :) Csak azt, hogy annyira rossz az első futómű karakterisztikája, hogy a hátsó már nem is tűnik rossznak. :) Ültetés és gátlócsere után nekem is feltünt, hogy az astra már nem tolja kanyarban az orrát. Más: Astra hátsó dobot hogy kell levenni? A 4 kerékcsavart kiszedem, meg az egy rögzítőt és húzni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Május10, 2006 Megoszt Elküldve Május10, 2006 Ültetés és gátlócsere után nekem is feltünt, hogy az astra már nem tolja kanyarban az orrát. Más: Astra hátsó dobot hogy kell levenni? A 4 kerékcsavart kiszedem, meg az egy rögzítőt és húzni? Úgy ahogy mondod, de valószínű, hogy kalapáccsal is rá kell beszélni, de vigyázz mert öntvény és könnyen recss :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május10, 2006 Megoszt Elküldve Május10, 2006 Mozogni mozgott, de nem mertem erőltetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Mozogni mozgott, de nem mertem erőltetni. Kéziféket remélem nem huztad be, ezt most nem azért mondtam mert hülyének nézlek. De lehet alapból is fog valamennyit a pofa, azt lehet érezni mert akkot a dob rugalmasan akar lejönni. Ha más nem akkor talán az állító csillagon kellene vissza venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Mozogni mozgott, de nem mertem erőltetni. Kalapács tényleg megoldja. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Kalapács tényleg megoldja. :) Valüszinűleg szép kis válla lehet a dobnak, amibe kapaszkodik a fékpofa. Én elvittem szerelőhöz, nem kalapáltam le. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Nem nagyon tudsz mást csinálni, csak kalapálni. Egyébként csak a Corsáé van öntöttvasból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Az astrán én is megszenvedtem vele, de engem annyira akkor nem érdekelt, hogy törik-e vagy sem, mert az újak már készen álltak a feladatra. Így aztán a vésőtől kezdve az 5kg kalapácson át minden előkerült, mire sikerült leszednem. Így csináld!-ban írnak valami olyat, hogy a 2 gumidugót, ami a szerkezet tartólemezén van, ha kiszeded, akkor az utánállítót vissza lehet hekkelni, és akkor kalapálni se kell. Persze ezt én is csak utólag néztem meg. Ja, egyébként meg ha már akkora válla van, hogy nem igazán akar lejönni, szerintem az elég csere környéki mértékű kopás! Nincs igazam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Ha jól emléxem akkor 201 mm a max átmérője a dobnak. De rá is van írva a pontos méret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 A 200-ról indulónak igen... mert van ám 230-as is! :) Szóval az a 0,5 mm nem túl sok, mint megengedett kopáshatár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Ja, egyébként meg ha már akkora válla van, hogy nem igazán akar lejönni, szerintem az elég csere környéki mértékű kopás! Nincs igazam? Dobot is fel lehet szabályozni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május12, 2006 Megoszt Elküldve Május12, 2006 Dobot is fel lehet szabályozni. :) 200-ast 201-ig! Ha meg már pl. 0,2-0,3 a kopás(pl. a váll mélysége, az összeadva már 0,4-0,6), akkor az már igen kevés szabályozási lehetőség... ráadásul nem túl hosszú életű... inkább 20-30e-t egy újért, és az megint nagyon sokáig elég. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Május12, 2006 Megoszt Elküldve Május12, 2006 Most néztem meg az autodatában és tényleg csak 201 mm a max átmérő, de 230-ast ne találtam. Az a 200, az nem csak névleges méret? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve Május13, 2006 Megoszt Elküldve Május13, 2006 200-ast 201-ig! Ha meg már pl. 0,2-0,3 a kopás(pl. a váll mélysége, az összeadva már 0,4-0,6), akkor az már igen kevés szabályozási lehetőség... ráadásul nem túl hosszú életű... inkább 20-30e-t egy újért, és az megint nagyon sokáig elég. :) Nem, nem. Inkább egy tárcsás hátsó híd, minthogy kidobjak 20-30-at egy pár vacak dobra! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Május13, 2006 Megoszt Elküldve Május13, 2006 Nem, nem. Inkább egy tárcsás hátsó híd, minthogy kidobjak 20-30-at egy pár vacak dobra! :) Azért ennyire nem drága, a Csergőben 8035Ft - a kedvezmény /db. És ez Brembo. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Köszi a sok választ, akkor amint lesz időm nekiesek mégegyszer, és leoperálom. Valami 200-al kezdődő számokra emlékszem, de nem tudom pontosan mennyi volt ráírva. Ma bevittem Böhöm cartársékhoz a 256-os nyerget, mert nem bírtam a porvédő gumit beerőltetni a helyére. Új javítókészletet meg nem szeretnék ismét venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május15, 2006 Megoszt Elküldve Május15, 2006 Hogyan tudnám elérni,hogy kevésbé döljön meg kanyarban a gépsas? Rúgót vagy gátlót kéne cserélnem? Ültetés szóba se jöhet a mélygarázs miatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Május16, 2006 Megoszt Elküldve Május16, 2006 Hogyan tudnám elérni,hogy kevésbé döljön meg kanyarban a gépsas? Rúgót vagy gátlót kéne cserélnem? Ültetés szóba se jöhet a mélygarázs miatt! Lassan kell kanyarodni. :) Mindenképp rugóval, de az ültetés a tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts