Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hasonlóan koppanok ,de még semmi ropogás.De ha fékezek, akkor is koppan.Most volt futóművesnél az ültetésből kifolyólag, de nem találtak hibát.Nem tudom, mi lehet.

Megszakértettem.Elfáradtak azok a lengőkarszilentek, amik a legutóbbi szétszedésnél nem voltak kicserélve.A vízszintesek.Amik függőlegesen állnak, most voltak cserézve.Remek.Baccameg. :blink:

Elküldve
Megoldódott. A kerék nem volt megfelelően meghúzva. Igaz kézzel nem lehetett utánnahúzni, de egy fél fordulat ment mindegyiken a kulcsal.

Köszi everybody.

Mondtam én :blink: Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. B)

Elküldve
Megszakértettem.Elfáradtak azok a lengőkarszilentek, amik a legutóbbi szétszedésnél nem voltak kicserélve.A vízszintesek.Amik függőlegesen állnak, most voltak cserézve.Remek.Baccameg. :blink:

Mondtam hogy egyszerre kell cserélni mind a négyet. B)

Elküldve
Hogy lehet megállapítani , hogy melyik?

És melyik mennyibe fáj csere esetén sacc/kb?

3 v. 4 oldalall ezelőtt irta meg opel16v az árakat

4 hozzászólással utánna pedig wolfi összeszedte, hogy miből mennyi kell

Elküldve
Hogy lehet megállapítani , hogy melyik?

És melyik mennyibe fáj csere esetén sacc/kb?

Lehet még kormány összekötő vég is. Nálam az volt a baj.

Elküldve

Meglett a terhelésváltáskor fellépő fémes csattogás oka.Elég nehezen ugyan, mert látszólag minden okés volt.Szal a múltkori lengőkarszilent cserénél nem lett rendesen meghúzva az egyik csavar+ a szilent gumija is helyezkedett, ezért a lengőkar "kissé" szabadon tudott mozogni.Legalább is a bal oldalon.

Mosmán okés.De eddig xarabb úton olyan hangja volt, mint ha rögtön, és azonnal szét akarna hullani.

Elküldve

Nekem a jobb oldali kormánygömbfely kopogott. Kicseréltem, és míg a szembeszomszédtól atjöttem, már érezhető volt a különbség (földút). Semmi kopogás, zörgés, :blink:. Holnap du. megyek futóműveshez, remélem addig nem zabálja meg a gumit. B)

Elküldve
Nekem a jobb oldali kormánygömbfely kopogott. Kicseréltem, és míg a szembeszomszédtól atjöttem, már érezhető volt a különbség (földút). Semmi kopogás, zörgés, :blink:. Holnap du. megyek futóműveshez, remélem addig nem zabálja meg a gumit. B)

Ha nem mész vele sokat, és kb. ugyanannyit tekertél rá a menetre, mintamennyit lefelé jött, akkor nem lehet nagy gáz.De biztos, ami biztos.

Elküldve
Ha nem mész vele sokat, és kb. ugyanannyit tekertél rá a menetre, mintamennyit lefelé jött, akkor nem lehet nagy gáz.De biztos, ami biztos.

Amikor én cseréltem eleve 2mm-el hosszabb volt az új, tehát a számolgatás nem az igazi. Én úgy próbáltam hogy a gömbfej közepén lévő pötty és az összekötö közötti hézagot lemértem tolómérővel, és aszerint raktam fel az újat.

Elküldve
Aikor én cseréltem eleve 2m hosszabb volt az új, tehát a számolgatás nem az igazi. Én úgy próbáltam hogy a gömbfej közepén lévő pötty és az összekötö közötti hézagot lemértem tolómérővel, és aszerint raktam fel az újat.

Én is kicseréltem a két kormányösszekötő gömbfejet és a csavarokat is. Nekem is azt mondta szakavatott, hogy a menetszámlálósdi nem biztos, h pontos, inkább mérjek. Így is tettem B) És spec. ejtettem egy jelet a rúdon és ahoz mértem 3at. Egyszer a gömbfej külsejéig, egyszer a gömbfej belsejéig (ahova bemegy a csavar), ill. letekert gömbfejnél megmértem a még bentlévő csavar végét is a jelig. :blink:

Lehet, h túllihegtem, de miután visszakerültek az új alkatrészek, azontúl, h máris éreztem a különbséget, 50Km után nem látszott a gumikon, h nagyon pontatlan lenne, és a kormány is úgy áll mint előtte, ill. nem húz semerre. De persze reggel futóművesnél kezdek, miután lecseréltettem a téli garnitúrámat a gumisnál. :D

Üdv. ujjzol

Elküldve

Én a durbelebumm taktikát választottam és hirtelen felindulásból kicseréltem, még mielőtt külön utakon járt volna a jobb első kerekem. :D :D Az eredmény? Kopogás megszünt, viszont az összes úthibárol pontos, és hetározutt jelzést kaptam a kormányon kerestül. Magyarul komoly figyelmet és erönlétet jelentett, egyenesben tartani a járgányt. :blink: A futóüves azt mondta, hogy ennyire elállított szerkezettel régen találkozott B) , de megcsinálta. Ugyan még mindíg jobbra húz, de az val'szeg a féltengely miatt lehet. (Töbnyire csak gyorsításnál)

  • 2 weeks later...
Elküldve

hello mindenkinek, egy kérdésem lenne meg szeretném ültetni a gépemet,szerintetek mennyire érdemes megültetni és a 60/40-es ültetés belefér????

Elküldve

Az már azért elég durva...

Jól gondold meg, hol akarod használni a géped... és ezzel egy csomó járulékos dolog is jön.

Ilyen pl. a kartervédő és a toronymerevítő. De azt se feledd, hogy ekkora ültetéshez már

rövid sportgátló is kell.

Elküldve
Az már azért elég durva...

Jól gondold meg, hol akarod használni a géped... és ezzel egy csomó járulékos dolog is jön.

Ilyen pl. a kartervédő és a toronymerevítő. De azt se feledd, hogy ekkora ültetéshez már

rövid sportgátló is kell.

én a gyári gátlókat akarom benne hagyni, így milyet tanácsolsz??

Elküldve
én a gyári gátlókat akarom benne hagyni, így milyet tanácsolsz??

Max 40mm,bár én már ahhoz is cserélném a gátlókat,de sokan azt még gyárival használják.

Elküldve

én nem szeretném a gyárit cserélni,úgy már elég sokba lenne de nagyon megszeretném ültetni ,tetszenek az ilyen gépek, a haverom astrája is meg van ültetve és király vezetni meg tetszetős is

a gepárdé mennyire van megültetve tudja valaki???

Elküldve
én nem szeretném a gyárit cserélni,úgy már elég sokba lenne de nagyon megszeretném ültetni ,tetszenek az ilyen gépek, a haverom astrája is meg van ültetve és király vezetni meg tetszetős is

a gepárdé mennyire van megültetve tudja valaki???

Szerintem gondold végig, használt gyári gátlókkal elég necces lesz. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.