warwolf Elküldve Április17, 2006 Elküldve Április17, 2006 Hasonlóan koppanok ,de még semmi ropogás.De ha fékezek, akkor is koppan.Most volt futóművesnél az ültetésből kifolyólag, de nem találtak hibát.Nem tudom, mi lehet. Megszakértettem.Elfáradtak azok a lengőkarszilentek, amik a legutóbbi szétszedésnél nem voltak kicserélve.A vízszintesek.Amik függőlegesen állnak, most voltak cserézve.Remek.Baccameg. :blink:
16DA Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Megoldódott. A kerék nem volt megfelelően meghúzva. Igaz kézzel nem lehetett utánnahúzni, de egy fél fordulat ment mindegyiken a kulcsal. Köszi everybody. Mondtam én :blink: Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. B)
Silver79 Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Találós kérdés: Jobb oldalon a kerék felől rázós uton kopoggás, mi lehet az? :blink:
leslie Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Találós kérdés: Jobb oldalon a kerék felől rázós uton kopoggás, mi lehet az? :blink: Gátló, toronycsapágy... Pl.
Silver79 Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Gátló, toronycsapágy... Pl. Hogy lehet megállapítani , hogy melyik? És melyik mennyibe fáj csere esetén sacc/kb?
opel16v Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Megszakértettem.Elfáradtak azok a lengőkarszilentek, amik a legutóbbi szétszedésnél nem voltak kicserélve.A vízszintesek.Amik függőlegesen állnak, most voltak cserézve.Remek.Baccameg. :blink: Mondtam hogy egyszerre kell cserélni mind a négyet. B)
redline Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Hogy lehet megállapítani , hogy melyik? És melyik mennyibe fáj csere esetén sacc/kb? 3 v. 4 oldalall ezelőtt irta meg opel16v az árakat 4 hozzászólással utánna pedig wolfi összeszedte, hogy miből mennyi kell
16DA Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Hogy lehet megállapítani , hogy melyik? És melyik mennyibe fáj csere esetén sacc/kb? Lehet még kormány összekötő vég is. Nálam az volt a baj.
warwolf Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Meglett a terhelésváltáskor fellépő fémes csattogás oka.Elég nehezen ugyan, mert látszólag minden okés volt.Szal a múltkori lengőkarszilent cserénél nem lett rendesen meghúzva az egyik csavar+ a szilent gumija is helyezkedett, ezért a lengőkar "kissé" szabadon tudott mozogni.Legalább is a bal oldalon. Mosmán okés.De eddig xarabb úton olyan hangja volt, mint ha rögtön, és azonnal szét akarna hullani.
warwolf Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Mondtam hogy egyszerre kell cserélni mind a négyet. :blink: Tuom, szerencsére nem az lett a gond.
afonya Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Nekem a jobb oldali kormánygömbfely kopogott. Kicseréltem, és míg a szembeszomszédtól atjöttem, már érezhető volt a különbség (földút). Semmi kopogás, zörgés, :blink:. Holnap du. megyek futóműveshez, remélem addig nem zabálja meg a gumit. B)
warwolf Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 Nekem a jobb oldali kormánygömbfely kopogott. Kicseréltem, és míg a szembeszomszédtól atjöttem, már érezhető volt a különbség (földút). Semmi kopogás, zörgés, :blink:. Holnap du. megyek futóműveshez, remélem addig nem zabálja meg a gumit. B) Ha nem mész vele sokat, és kb. ugyanannyit tekertél rá a menetre, mintamennyit lefelé jött, akkor nem lehet nagy gáz.De biztos, ami biztos.
16DA Elküldve Április21, 2006 Elküldve Április21, 2006 Ha nem mész vele sokat, és kb. ugyanannyit tekertél rá a menetre, mintamennyit lefelé jött, akkor nem lehet nagy gáz.De biztos, ami biztos. Amikor én cseréltem eleve 2mm-el hosszabb volt az új, tehát a számolgatás nem az igazi. Én úgy próbáltam hogy a gömbfej közepén lévő pötty és az összekötö közötti hézagot lemértem tolómérővel, és aszerint raktam fel az újat.
ujjzol Elküldve Április23, 2006 Elküldve Április23, 2006 Aikor én cseréltem eleve 2m hosszabb volt az új, tehát a számolgatás nem az igazi. Én úgy próbáltam hogy a gömbfej közepén lévő pötty és az összekötö közötti hézagot lemértem tolómérővel, és aszerint raktam fel az újat. Én is kicseréltem a két kormányösszekötő gömbfejet és a csavarokat is. Nekem is azt mondta szakavatott, hogy a menetszámlálósdi nem biztos, h pontos, inkább mérjek. Így is tettem B) És spec. ejtettem egy jelet a rúdon és ahoz mértem 3at. Egyszer a gömbfej külsejéig, egyszer a gömbfej belsejéig (ahova bemegy a csavar), ill. letekert gömbfejnél megmértem a még bentlévő csavar végét is a jelig. :blink: Lehet, h túllihegtem, de miután visszakerültek az új alkatrészek, azontúl, h máris éreztem a különbséget, 50Km után nem látszott a gumikon, h nagyon pontatlan lenne, és a kormány is úgy áll mint előtte, ill. nem húz semerre. De persze reggel futóművesnél kezdek, miután lecseréltettem a téli garnitúrámat a gumisnál. :D Üdv. ujjzol
afonya Elküldve Április23, 2006 Elküldve Április23, 2006 Én a durbelebumm taktikát választottam és hirtelen felindulásból kicseréltem, még mielőtt külön utakon járt volna a jobb első kerekem. :D :D Az eredmény? Kopogás megszünt, viszont az összes úthibárol pontos, és hetározutt jelzést kaptam a kormányon kerestül. Magyarul komoly figyelmet és erönlétet jelentett, egyenesben tartani a járgányt. :blink: A futóüves azt mondta, hogy ennyire elállított szerkezettel régen találkozott B) , de megcsinálta. Ugyan még mindíg jobbra húz, de az val'szeg a féltengely miatt lehet. (Töbnyire csak gyorsításnál)
GH Elküldve Április24, 2006 Elküldve Április24, 2006 13-ert vadiuj elso, es 10-ert hatso Sachs gatlo, beszerelve, szerintetek jo ar? (asszem olajos)
Tom Elküldve Április24, 2006 Elküldve Április24, 2006 13-ert vadiuj elso, es 10-ert hatso Sachs gatlo, beszerelve, szerintetek jo ar? (asszem olajos) Szerintem korrekt. :blink:
GH Elküldve Április24, 2006 Elküldve Április24, 2006 Szerintem korrekt. :blink: Akkor mondom, kulso Vaci uton a Szivaknal ennyi, ha valaki mas is epp cserelni akar...
Gelcsa Elküldve Május2, 2006 Elküldve Május2, 2006 hello mindenkinek, egy kérdésem lenne meg szeretném ültetni a gépemet,szerintetek mennyire érdemes megültetni és a 60/40-es ültetés belefér????
opel16v Elküldve Május2, 2006 Elküldve Május2, 2006 Az már azért elég durva... Jól gondold meg, hol akarod használni a géped... és ezzel egy csomó járulékos dolog is jön. Ilyen pl. a kartervédő és a toronymerevítő. De azt se feledd, hogy ekkora ültetéshez már rövid sportgátló is kell.
Gelcsa Elküldve Május2, 2006 Elküldve Május2, 2006 Az már azért elég durva... Jól gondold meg, hol akarod használni a géped... és ezzel egy csomó járulékos dolog is jön. Ilyen pl. a kartervédő és a toronymerevítő. De azt se feledd, hogy ekkora ültetéshez már rövid sportgátló is kell. én a gyári gátlókat akarom benne hagyni, így milyet tanácsolsz??
coupe Elküldve Május2, 2006 Elküldve Május2, 2006 én a gyári gátlókat akarom benne hagyni, így milyet tanácsolsz?? Max 40mm,bár én már ahhoz is cserélném a gátlókat,de sokan azt még gyárival használják.
Gelcsa Elküldve Május2, 2006 Elküldve Május2, 2006 én nem szeretném a gyárit cserélni,úgy már elég sokba lenne de nagyon megszeretném ültetni ,tetszenek az ilyen gépek, a haverom astrája is meg van ültetve és király vezetni meg tetszetős is a gepárdé mennyire van megültetve tudja valaki???
Tom Elküldve Május2, 2006 Elküldve Május2, 2006 én nem szeretném a gyárit cserélni,úgy már elég sokba lenne de nagyon megszeretném ültetni ,tetszenek az ilyen gépek, a haverom astrája is meg van ültetve és király vezetni meg tetszetős is a gepárdé mennyire van megültetve tudja valaki??? Szerintem gondold végig, használt gyári gátlókkal elég necces lesz. :)
Recommended Posts