szantozoli Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Mi az a gumiharang, ami az első futóműnél van? Mire szolgál, és mennyibe kerül a cseréje? Nekem a bal első megrongálódott. :)
Atommanó Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 A féltengely gumiharangra gondolsz? Na az a féltengelygumiharang... :)
leslie Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Mi az a gumiharang, ami az első futóműnél van? Mire szolgál, és mennyibe kerül a cseréje? Nekem a bal első megrongálódott. ;) Hogy csináltad? :)
Atommanó Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Hát ha egyről beszélünk, akkor elszakad az magától is egy idő után...és akkor szépen kicsapja zsírt, bekoszolódik és féltengelycsere... Nekem pl a nagy ültetés miatt 2-3 havonta tuti csere, mert eleve feszül rajta... ;) ;) :)
leslie Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Hát ha egyről beszélünk, akkor elszakad az magától is egy idő után...és akkor szépen kicsapja zsírt, bekoszolódik és féltengelycsere... Nekem pl a nagy ültetés miatt 2-3 havonta tuti csere, mert eleve feszül rajta... ;) ;) :) Én meg csak alánézek időnként, olajcserekor megmasszírozom, de semmi baja. Tököm tudja, h mikor voltak cserézve. ;)
Atommanó Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Amig nem szakad ki addig nincs gáz...utána viszont illik rögtön cserélni... :)
leslie Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Amig nem szakad ki addig nincs gáz...utána viszont illik rögtön cserélni... ;) Én tuti elmegyek vele 1 hetet, mire észreveszem. :) De sztem más sem nézegeti a kocsi alját állandóan, de még hetente sem.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Én tuti elmegyek vele 1 hetet, mire észreveszem. :) De sztem más sem nézegeti a kocsi alját állandóan, de még hetente sem. Ezért szokott cserés lenni szakadás után ;) mire észreveszi az ember addígra már kerül bele annyi por hogy ha kimossák, bezsírozzák (nem olaj kell bele? anno waresznál olajat kellett a harangba tölteni) új gumiharang aztán pár ezer km és kotyog. Ezért sokan szokták vadászni a bontóban a komplett féltengelyt amin még a gyári gumiharang van.
iqbéla Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Könyve szerint a gsi astra kerékmérete a 205/50r15. Ez egy k ritka méret. Találtam jó áron pirelli p6000-et, 4db, 205/55r15-öt. Szerintetek felrakható? Nem fog beleérni valamibe? Ráadásul az autó enyhén meg van ültetve. Kisebbekre vettem a számokat...Anti
Laci4 Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 Könyve szerint a gsi astra kerékmérete a 205/50r15. Ez egy k ritka méret. Találtam jó áron pirelli p6000-et, 4db, 205/55r15-öt. Szerintetek felrakható? Nem fog beleérni valamibe? Ráadásul az autó enyhén meg van ültetve. Kisebbekre vettem a számokat...Anti És tod mi a mókás?! Az enyémen meg sztem coupe caravánján lévő GYÁRI alufelni is csak 5.5" !! nah erre a 195-öt is éppenhogycsak fell lehetett gyömöszölni...nemhogy a 205 öt!
iqbéla Elküldve Március23, 2006 Elküldve Március23, 2006 És tod mi a mókás?! Az enyémen meg sztem coupe caravánján lévő GYÁRI alufelni is csak 5.5" !! nah erre a 195-öt is éppenhogycsak fell lehetett gyömöszölni...nemhogy a 205 öt! A te fellnid ránézésre egész más, mint az enyém. Nézd meg a könyved, még azt is kinézem a helyzetből, hogy mire 93ból 96 lett, megváltoztatták a gumiméretet is. A tiedhez lehet, hogy a 195 van előírva. Az enyémhez a 205, ami úgy felment, mint a huzat.
warwolf Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 A GSi gyári gumimérete anno 195/55-15 volt.Ehhez képest a 205/50-15-tel szerelve -1.6% eltérést eredményez, ha 205/55-15-tel számolunk, akkor pedig +.1.8% eltéréssel fog dolgozni a km.órád, a gyári gumimérethez képest.Szal belefér.Szerintem.
warwolf Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 A 205/50R15 is gyári méret. :) Ismered a linket! ;) http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Tom Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 Ismered a linket! ;) http://www.miata.net/garage/tirecalc.html Ezt csak arra írtam, hogy akár ebből is kiindulhatnánk és akkor meg a 195/55-nél csalna az óra. :)
opel16v Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 A GSi gyári felnik és a Calibra gyári alufelnik 15 colban 6 col szélesek voltak mind.
iqbéla Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 Ismered a linket! :) http://www.miata.net/garage/tirecalc.html A gsi kivitel gyári mérete 205/50R15. Mind a c20ne, mind a c20xe. Le van írva a gépkönyvben.
warwolf Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 A gsi kivitel gyári mérete 205/50R15. Mind a c20ne, mind a c20xe. Le van írva a gépkönyvben. De akkor anno miért jöttek ki 195/55-tel?Sztem a feszesre hangolt futóművet próbálták így komfortosabbra hangolni.Ami viszont igaz, az igaz.A /55 piszok drága a /50-hez képest.De mivel te csak a 205/50-ben vagy érdekelt, így nincs jelentősége.
Tom Elküldve Március24, 2006 Elküldve Március24, 2006 A gsi kivitel gyári mérete 205/50R15. Mind a c20ne, mind a c20xe. Le van írva a gépkönyvben. Láttam én már 195/60R14-et is a gépkönyvben. :)
Silver79 Elküldve Március25, 2006 Elküldve Március25, 2006 Van olyan lengéscsillapító amit lehet keményíteni? Gondolom van. És az mennyibe fáj?
Gepard Elküldve Március25, 2006 Elküldve Március25, 2006 Ma felpróbáltuk az új felnit, (csak a felnit) kicsit elszomorít, hogy a hátsó lengéscsillapítón láttunk egy kisebb olajfolyást. Úgy néz ki cserés lesz. Holnap megvizsgálom az elsőt is.
Tom Elküldve Március25, 2006 Elküldve Március25, 2006 Van olyan lengéscsillapító amit lehet keményíteni? Gondolom van. És az mennyibe fáj? Van. Ilyen pl. a híres sárga Koni. Azt a toronyról tudod állítani bármikor. Elég korrekt szerkezet, de meg is van az ára. :) Olyan 110-130 között lehet a 4 db. Tom! Az a téli, nem? M+S? Én nem láttam semmi utalást, hogy téli lenne. Egyébként ezekkel találkoztam, mint GSi méret (a gyári kézikönyvekben): 195/55R15 195/60R14 205/55R15 De ez itt már-már off, folytassuk inkább a felni/gumiban, vagy a GSi-ben. ;)
Recommended Posts