coupe Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 És az megegyezik a gsi szabású gsik rugójával? Mert akkor esetleg érdekelne néhány nap múlva, habár egyenlőre még mérlegelő stádiumban vagyok. Többieknek köszi a tanácsot. Elméletileg igen :rolleyes: ,de egy hozzáértő biztos többet tudna mondani erről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Asszeretném kérdezni, hogy milyen magas egy széria f gsi mindenfajta ültetések nélkül? Azon morfondírozok erősen, hogy kiveszem az ültetőrugókat, csak azt kéne tudnom, hány cm magasságot nyerek vele. Ha pedig veszek gyári GSI rugókat valahonnan bontva, mit nézzek rajta? Milyen egy GSI rugó? (Nem szeretném, ha nem-GSI rugót nyomnának a kezembe). IGY néznek ki.. (lapozz párat) legalábbis ez elvben egy 92-93 körüli Gsiből ficcent ki.. aztán az enyémbe meg be. Mondjuk nekem pl, lejebb került a kocsi. elöl is, hátúl is.. kb 2centit. valszeg gyengébb már a rugó, vagy nehezebb vok a klima miatt.. pááászz.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Emlékeim szerint 20mm-rel ül jobban a GSi gyárilag. Ha ennél jobban ül valakinek, az már az idő vasfoga miatt van. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Mindenkinek köszi a tanácsot. Elmélkedtem sokat, marad benn az ültetés. Majd vigyázok. Eddig lassan két és fél év alatt egyszer lett belőle baj (első lökhárítót odab@szt@m), remélem ezután sem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Mindenkinek köszi a tanácsot. Elmélkedtem sokat, marad benn az ültetés. Majd vigyázok. Eddig lassan két és fél év alatt egyszer lett belőle baj (első lökhárítót odab@szt@m), remélem ezután sem lesz. Bölcs döntés! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Sztem is. én is gondolkodom. Ha egyszer sok pénzem lesz.. azaz soha ;) akkor én is befficcentek egy max 30as ültetést, mge vmi normális gátlót.. de ez sokadik a repair listán :rolleyes: Csak mert igy, hogy lentebb ment ezekkel a rugókkal kicsit, már érezni a stabilitásán.. hát még ha jó cucc lenne benne :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Toro Elküldve Február23, 2006 Megoszt Elküldve Február23, 2006 Gabi! Igazad volt, kicseréltük vacsi újra a lengéscsiliket, és azóta olyan szintenm halk, hogy külön meg kell szoknom. Csillapítása jó volt, de a patronban a rúd oldalirányban kotyogott :rolleyes: Mind1, mostmár jó, csak így utólag feleslegesen cseréltem ki egy csomó mindent, ami még jó volt... Nagyon tuti mackosajt központija. Tegnap kalibráltuk, hát én tönkrementem... olyan irígy vagyok :blink: Szevasztok! Lehet nekem is ugyanez a problémám? Nekem a jobb eleje zörög, de nem nagy kátyuknál vagy fekvőrendőrnél, hanem macskakövön meg jégbordás úton. Talpas, stabilizátor szillent nem lóg, leveszem a kereket, rángatom de semmi. ? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február24, 2006 Megoszt Elküldve Február24, 2006 Minden lehet... :rolleyes: Az első futómű néha x-akta. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 Et 13-as felni nagyon gáz astra alá? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 Et 13-as felni nagyon gáz astra alá? :blink: 2cm szélesítéssel nem... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 2cm szélesítéssel nem... :rolleyes: Pont az a bajom,hogy nagyon kint lesz a széle! :blink: 10Eért vettem 4 ilyet,de lehet el kell adnom,mert nem lesz jó az ET miatt! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 Pont ezt mondom, hogy szélesíteni kellene a sárvédőkön 2cm-t, hogy beférjen :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 Inkább eladom,nem görcsölök vele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Pedig igazán morcos lenne az 17DR +2-2cm a sárvédőíveken :rolleyes: Tényleg cseréld be valami normális Opel felnire a Ferinél (bontó) most van Vectra GT amin R14 van szép ám :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Pedig igazán morcos lenne az 17DR +2-2cm a sárvédőíveken :blink: Tényleg cseréld be valami normális Opel felnire a Ferinél (bontó) most van Vectra GT amin R14 van szép ám ;) Igen!Van.De ha jól láttam, akkor csak 3db van belőle.A jobb elején a pótkerék van fent.De mindenesetre érdemes csemegézni nála, mert van 1-2 jó felni is.Bizti emlékeztek, volt itt kecsón egy kék, 5 ajtós Astra, ami alatt ilyen felnik voltak, mint Johnnynak, csak széép fehérre fényezve.Hát mit ne mondjak.FURI volt! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Sziasztok! Olvasom itt az első futómű zörgési problémákat. Nálam is előjött egy kopogás. Én a toronycsapágyra, azután a lengéscsillapítóra gyanakszom (úgy mint itt egy kollgénál, a csillapítással nincs gond, de lehet hogy kikopott és az zörög). Szeretném magam megoldani a ajvítást, viszont elakadtam a kormány rudazat csap és alul a "lengővilla" csap kiszedésnél. A kézikönyv kinyomó szerszámot javasol, ami persze nekem nincs. Hol lehetne ilyen szerszámot szerezni kölcsönbe. Vagy milyen egyéb módszer van. Ismerősök szerint meg kell kalapáccsal jól ütögetni oldalról, és akkor kiugrik a csap, mert kúpos rögzítésű. Igaz ez? Nem szeretném szétverni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Mindenképp kell a lehúzó, mert be van rohadva. Kalapáccsal csak néhány esetben és nagyon durván sikerül a mutatvány, nem ajánlom. Viszont ha elvinnéd futóműveshez, akkor az kis pénzért megcsinálná, és be is állítaná utána. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Mindenképp kell a lehúzó, mert be van rohadva. Kalapáccsal csak néhány esetben és nagyon durván sikerül a mutatvány, nem ajánlom. Viszont ha elvinnéd futóműveshez, akkor az kis pénzért megcsinálná, és be is állítaná utána. ;) A berohadásról annyit, hogy a tavasszal a szerelőm 3 lehúzót tett tönkre, mire szétjött! ;) Szerencsére azokat nem kellett kifizetnem! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Köszi! Közben találtam a neten egy tatabányai céget, akiknél lehet kapni ilyen eszközöket s az ára se, túl horror, végülis kb. a szerzvíz munkadíjával összemérhető. Vihetném szerelőhöz is, de sajnos mindig az volt a tapasztalatom, hogy akármit csinált meg szerelő, a végén mindig többe került, mint amiről eredetileg szó volt. Néhányszor aztán az is kiderült, hogy mégsem az volt a probléma okozója amit a szerelő javított. Mindig sikerül nekik valamit nem úgy visszatenni, beállítani stb, ahogy az volt és aztán nekem kell keresni, hogy miért lötyög, zörög az amivel addig semmi baj sem volt. Még ami miatt pedig én szeretném megcsinálni: - olcsóbb - van némi kézügyességem és műszaki rálátásom a dolgokra tehát nem okoz nagy gondot - szeretek néha bíbelődni a kocsival (mondjuk azért azt rühellném ha hetente kellene rajta valamit csinálni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Köszi! Közben találtam a neten egy tatabányai céget, akiknél lehet kapni ilyen eszközöket s az ára se, túl horror, végülis kb. a szerzvíz munkadíjával összemérhető. Futómű mérőpadot mennyiért adják :) ;) Ezzel csak annyit akartam: Azért vannak dolgok amiért csak szervízbe viszi az ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsiferi Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 Persze, bizonyos, hogy némely dolgokért muszáj szervízbe vinni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 A berohadásról annyit, hogy a tavasszal a szerelőm 3 lehúzót tett tönkre, mire szétjött! ;) Szerencsére azokat nem kellett kifizetnem! :) Berohadásról részemről: Kollegám szintén 95-ös Fastra egy durvább "zötykölődés" után szeretett volna futómű állítást. mikor megmondta hogy f astra 95-ös két helyről kapásból elzavarták meg se nézték mondván ilyen idős astránál úgy össze van rohadva az állító, hogy meg sem próbálják. Egy helyen aztán felemelték megnézték és azt mondták "nincs ennek semmi baja, lehet a gumi szakadásos" de a műszert egy pillanatra sem tették rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2006 Megoszt Elküldve Március13, 2006 No ha valakinek ilyen gondja van, akkor itt Budaörsön van emberem rá, aki nem ilyed meg a berohadt állítócsavartól, és megcsinálja. Kicsit drágábban ugyan, mint a normál esetben, de ez azért van, mert vagy 2 órát kell vele szarakodni, amit máshol ugye már be sem vállalnak. A versenyautót is éppen holnapra jelentettem be nála. :) A 100-as úton van a szervíz, Budaörs végénél, a srácot Tominak hívják, és a száma: 20/5310631 Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Március14, 2006 Megoszt Elküldve Március14, 2006 Nekem csepelen csinálta meg a srác, pillanatok alatt. Elérhetőséget már írtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Március15, 2006 Megoszt Elküldve Március15, 2006 Szasztok!! Kicseréltem a lengéscsillapítókat elöl, (még az eredeti volt benn, már 10 éve) + a bal oldali stabirúd gömbfejet. Azóta a kocsi rendesen húz balra....., tegnap óta pedig kisívű kanyarodáskor éktalan morgás károgás. Hát szóval szerintem bal toronycsapágy, persze nem biztos. )Pedig kimostam, bekentem zsírral, ráadásul semmi baj nem látszott rajta... Kérdésem van: Lehet e toronycsapágyat gumi nélkül kapni??, ill. mi moroghat/ropoghat még bal oldalt elől?? Előre is köszike Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts