opel16v Elküldve November16, 2005 Megoszt Elküldve November16, 2005 Azért a légtelenítést inkább ne maga csinálja. :P Minden csereszabatos, nincs szívás semmivel elvileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve November16, 2005 Megoszt Elküldve November16, 2005 Elvileg, de ha nem félsz egy kis kosztól magad is megcsinálhatod. :P Fékkel nem játszok otthon. Kosztól marhára nem félek, de attól igen, h nem tudok megállni a géppel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November16, 2005 Megoszt Elküldve November16, 2005 Légtelenítéshez kell mégegy ember. Nem játszani kell vele, hanem odafigyelve megcsinálni. :wink: Amúgy arra céloztam, hogy nem feltétlen szervízmunka. De mindenkinek a saját belátására van bízva a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve November16, 2005 Megoszt Elküldve November16, 2005 Tudom, h nem szervíz, sőt, vez. szíj csere sem, de nincs olyan arc, aki megmutassa. Ha már 1x vmit láttam, akkor én is meg tudom csinálni, de amíg nem, addíg nem kísérletezek vele. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November17, 2005 Megoszt Elküldve November17, 2005 sziasztok! szertnék érdeklödni hogy veszek hátra légrugot az mivel lesz jobb? az végülis mégegy lengés csilapító lenne a gépbe illetva ha normál nyomásra van fujva akkor nem üll meg a gép! ugye??? Ha valakinek vannak vele tapasztalatai azt meg köszöném! sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Voodoo Elküldve November17, 2005 Megoszt Elküldve November17, 2005 Szeva.Faterom karavánjába most cserélik épp ilyen álítható levegős gátlóra. Praktikus a dolog főleg ha szaállít vele az ember vagy olyan a garázslejárója mint nálunk hogy iszonyú meredek és leér a kipuff leállásnál. Így megfogja elmegy egy benzinkútra rádugja alevegő csövet felfújja és máris megbvan oldva a probléma.De ugyan ez mikor nehezebb cuccost szállít nyomat bele levegőt és máris nem kell aggódnia egy fekvőrendőrnél vagy bárhol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve November19, 2005 Megoszt Elküldve November19, 2005 Gabriel gazos hatso lengescsillapito 7000 HUF ez nekem eleg gyanus...mert ami tul olcso nem lehet minoseg is. vagy tevedek velemeny Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Hát kb. igazad van. :P Az olcsóbb típusból a Kayaba márkát ajánlom, mást ne is nagyon nézz. Lip, Monroe nagyon rossz pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Talaltam 7260 HUF ert SACHS olajos lengescsillapitokat (ha jol irtam), szerintem ez eleg jo ar?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Sachs jó, az árait mostanában nem néztem... De úgy tudtam már nem is csinálnak Astrába sima olajosat, csak olajos&gáztöltésűt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Na, megvan a havi váratlan kiadás. Szóval szeretett astrám mondjuk balra kormányzáskor, amikor a nyugalmi állapotban lévő kormányt elfordítod, és holtjátéka végére ér, koppan egyet. Utána tekerés közben már nem kopog, csak ha elkezded a másik irányba forgatni, és eléri a jobb oldali holtjátékot, megint koppan. Szóval koppan benne valami, amikor a kerekek elkezdenek az előzővel ellentétes irányba fordulni. Hupás úton nem kopog. Mi lehet? Mennyibe fog kerülni? (Nem kapott az utóbbi időben valamire való úthibát, minimum egy hónapja) Dánke Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Megoldódott. Felpattant egy kóláspalack kupakja valahova valami rudazat közé, ott kicsit összenyomódott, beszorult, most kiszedték, ennyi. Aszittem lefosom a bokám amikor megláttam. Eddig a jó. Hazafele elkezdett enyhén kattogni valami a kilométeróra felől.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Csak nem úszod meg :roll: :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November24, 2005 Megoszt Elküldve November24, 2005 "elkezdett enyhén kattogni valami a kilométeróra felől"--- :lol: -Erre a kedvenc szerelőm azt szokta mondani a kuncsaftnak,hogy hangosítsa fel a rádiót,akkor majd nem hallja! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November24, 2005 Megoszt Elküldve November24, 2005 "elkezdett enyhén kattogni valami a kilométeróra felől"--- :lol: -Erre a kedvenc szerelőm azt szokta mondani a kuncsaftnak,hogy hangosítsa fel a rádiót,akkor majd nem hallja! :lol: ;) Pont ezt akartam irni!Hifit hangosabbra! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November24, 2005 Megoszt Elküldve November24, 2005 Pont ezt akartam irni!Hifit hangosabbra! :lol: Ja, ez a gazdaságos megoldás, rossz hidrotőkékre is használható :D. Meg turbóbeépítés helyett az is jó, ha visszakettő, padlógáz, plusz belenyomom a hátam az ülésbe :D Vagy akár otthon is maradhatok és székben brümmöghetek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November24, 2005 Megoszt Elküldve November24, 2005 Vagy akár otthon is maradhatok és székben brümmöghetek... És így a fogyasztás is jó lesz, plusz gumit se kell cserélni :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve December2, 2005 Megoszt Elküldve December2, 2005 Hát ti milyen pihentek vagytok... vagy épp túl fáradtak.. :oops: :lol: mind1... rég nem tudtam erre járni, de most agadt kis időm. Olvasgatni kezdtem szép sorban a topikokat, közben eszembe jutott valami. Szerintetek mi lehet a gondom.... (ez eddig jó mi :lol: ) Adott az első furóművem. már gyakorlatilag az összes szilentet kicseréltem (lengőkar első-hátső, stabirúd, talpasok, (kormányösszekötők jók), ), toronycsapágyat, lengéscsillapítókat, kerépcsapágyakat, és még mindík kottyan a futóművem, sőt, ratyibb minőségű úton nem kottyan,hanem rendesen kotyog. A kormánymű tökéletes, fékek zsír újak, gátlók zsírok, torony nem lazul fel (a toronyszilent nem lett cserélve, mert 2 szerelő is azt mondta, hogy még bőven jók), de mégis olyan, mintha lógna az egész futómű. (jó lehet kicsit maximalista vagyok, mert azér tlátszani nem látszik a mozgás, de hallatszik rendesen. Ötletek? Mi lehet még???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December2, 2005 Megoszt Elküldve December2, 2005 Az még felmerülhet, hogy ami másik lett belerakva, esetleg alapból rossz lehet... vagy amire azt mondták jó, mégsem az... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve December3, 2005 Megoszt Elküldve December3, 2005 ma volt zöldkártyán a kocsi. közben láttam egy első futómüvet szétszedve teljesen. hát mit mondjak: szerintem nincs anyag benne. :lol: ropi vastagságú minden... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December3, 2005 Megoszt Elküldve December3, 2005 Hát ti milyen pihentek vagytok... vagy épp túl fáradtak.. :oops: :lol: mind1... rég nem tudtam erre járni, de most agadt kis időm. Olvasgatni kezdtem szép sorban a topikokat, közben eszembe jutott valami. Szerintetek mi lehet a gondom.... Ötletek? Mi lehet még???? Tudom, hogy lehet hülye kérdés, Féltengelycsuklók? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 A héten szétrázatom padon, alámászva, hátha kiderül, mi kotyog. Lehet hogy tényleg cserélt alkatrész lesz hibás, bár próbáltam mindenből minél jobb minőségűt venni, ettől függetlenül előfordúlhat ugye. .... féltengelycsukló??? Lehet ha így belegondolok, hogy terhelés nélküli menetben egyenesben az adhatja ki azt a nagyonnagyon halk, tompa, apró kottyanó hangot, mert az a hang rendszertelenül ismétlődik, csak terhelés nélküli menetben és elég, ha minimálisan nem tükörsima az út. Na ezt is megnézem, de a rázós úton hallható, főleg kanyarodás közben keletkező hang, melyhez mozgó, gottyanó érzés is társul a kormány és padlólemez megvezetésével, az tuti hogy a futómű, csak azt nem tudom hol.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Andris! És emelted meg ezeket az alkatrészeket? :lol: Javaslom komplettre szerelt gólyalábakkal edzél otthon, nagyon erős karod lesz! :lol: Szal nem kell féned, erős az! :lol: A lemez lengőkar hajlamos geometriát veszteni, de csak nagy ütésnél. A másik szűk keresztmetszet pedig a gátló, annak a szára tud meghajolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Jogos, amikor vittem kinyomatni a kerékcsapágyakat érzékeltem a gólyaláb súlyát,hát raktak bele anyagot :lol: A lengőkar, hát az ilyen, de nagyon sokat bír, akkor már a gátlók szárai hamarabb hajlanak, ahhogy Gabi is mondta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Andris! Javaslom komplettre szerelt gólyalábakkal edzél otthon, nagyon erős karod lesz! :lol: ááá, az már kevés nekem... oké, megnyugodtam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts