Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Coupe cartárs jól saccolt (vagy nem is saccolt?!)

Szóval ha esetleg valaki ilyesmin töri a fejét akkor annak itt a Partsnet válasza az e-mail-es érdeklődésemre:

"Maga az állítható lengéscsillapító 25080.- Forintba kerül/db. De ezen felül

még ki kell építeni a vezetékeket is. Körülbelül 10-11000.- Ft az egyéb

szükséges alkatrészek értéke. Tehát az anyagár ~61000.- Ft lenne + a

beszerelési költség. Ezek mind eredeti Opel alkatrészek Áfás árai."

Csak gyári kapható, Delphi márkájú már nem kapható.

Véstem, hogy nem olcsó :D

Mi ez a nagy Partsnet rajongás ? :P

Elküldve

Megújult web-oldal, gondoltam hamar válaszolnak.

És tényleg!

Tucc jobbat? ( :idea: végülis a csergőt is megkérdezhetném)

Én is jobban szeretem ha meg tudom keresni árral, képpel az alkatrészt neten, esetleg böngészni mik vannak...

Csergő is igazán csinálhatna egy ilyen weblapot partsnet,unix, bárdi példára.

Elküldve

Udv ujra mindenkinek jo itt olvasgatni csemegezni, fekbetettel kapcsolatban lenne kerdesem: miert visit a fekem mint egy vonat amikor megall, mar kezdem magam szegyelleni ha elsokent allok meg egy keresztezodesben.

koszi a valaszt

Elküldve

Jár az agyam... A 15"-os felni alá befér a 288-as Omega-féle tárcsa?

Vagy pórul járhatok egy dagibb felnivel, aminek kicsi a bele? Ha már lecserélem a tárcsát+betétet+nyerget, akkor miért ne tegyek rá jóval nagyobbat? Vagy hulyeség, és érdemesebb a 256-ost választanom? :P

Elküldve
befér
ű

az acél

az alu már neccesen, kivéve, ha jó kicsi az ET-je

Pistának és coupénak ki van építve a szintszabályozás, tehát csak a lengéscsillapítót kell megvenni

Elküldve

Pistának és coupénak ki van építve a szintszabályozás, tehát csak a lengéscsillapítót kell megvenniA beépítés a legkevesebb a két gátló 50ezer azért meg már majd nem komplett szettet lehet venni

Elküldve
Némileg aggályosabbnak érzem, hogy az Omega tárcsa 5 csavaros :P

áááá

ez apróság :arrow: van még ott hely, kell rá fúrni 4 újabb lukat :D

Elküldve
A beépítés a legkevesebb a két gátló 50ezer azért meg már majd nem komplett szettet lehet venni

hát igen, de az nem szabályozható levegővel ;-)

Elküldve

Omi tárcsát nem konkrétan gondoltam, csak a méretet, miszerint 288. :P

Persze lehet, h annyival drágább a cucc hozzá (nyereg, betét), h tuti nem éri meg vele foglalkozni, plusz asszem Opel16v is szívott a felnikkel...

Elküldve
Nem mert itt a lényeg az extrémebb méreteken van...

308? :P

de tényleg, olvastatok rola, hogy ez jó minőség vagy vmi info?

tudod, számomra ez az oldal nem érthető nyelven van irva :D

Elküldve
Jár az agyam... A 15"-os felni alá befér a 288-as Omega-féle tárcsa?

Vagy pórul járhatok egy dagibb felnivel, aminek kicsi a bele? Ha már lecserélem a tárcsát+betétet+nyerget, akkor miért ne tegyek rá jóval nagyobbat? Vagy hulyeség, és érdemesebb a 256-ost választanom? :P

Szerintem nem kell túlzásba vinni, bőven elég lesz a 256 is. :wink:

Elküldve

Tapasztalatból:

288-as tárcsa fölé nem fér semelyik gyári 4 csavaros 15-ös lemezfelni.

Valamint az alufelnik közül sem mindegyik.

Utcára bőven elég a 256 tárcsa, csak jó minőségű legyen, jó betétekkel (pl. Brembo/Ferodo).

Ja, és átalakításnál nem csak a csavarnak kell átfúrni a tárcsát,

hanem a közepét is ki kell tölteni 56.5-re. Ezután meg centír.

Elküldve

Meg vagyok győzve a 256-os tárcsa előnyeiről. 16-os felnit nem akarok. :P

Ennél az átalakításnál kell fúrni-faragni, vagy megveszem a rá való Brembo 256-os tárcsákat, rá bontóból a nyergeket, plusz a hozzávaló Ferodo betétet, és elviszem a szakihoz, h applikálja rá? És nem fog furcsán nézni? :D

Elküldve
Ennél az átalakításnál kell fúrni-faragni, vagy megveszem a rá való Brembo 256-os tárcsákat, rá bontóból a nyergeket, plusz a hozzávaló Ferodo betétet, és elviszem a szakihoz, h applikálja rá? És nem fog furcsán nézni? :P

Elvileg, de ha nem félsz egy kis kosztól magad is megcsinálhatod. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.