FPepe Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Miért kellene szégyellni? Itt senki sem szégyelli amije van, mindennek megvan a maga előnye, mindegyikből lehet szép dolgokat kihozni :wink: Az pl. biztos, hogy a kötelező biztosítás és a fogyasztás szempontjából olcsóbban jön ki, mint egy GSi (Én pl. azért vettem ilyet). Nos, mivel C14NZ, mint az enyém, érvényes, amit mondtam, csinálhatsz belőle C14SE motort, asszem olyan 150e Ft körül volt legutóbb egy ilyen műtét, de a Tuning topicban több szó van erről. Közvetlenebb kormányzást talán valami sportfutóművel lehet megoldani, de ezt majd a hozzáértők megmondják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 '93 C14NZ. nem veletlen nem reklamozom... kicsit szegyellem is, de ez van :D egyelore nem tudok masik olyan autot venni, amire ne menne ra mindenem. nem kell nekem szervo, csak kozvetlenebb legyen! Ezért nem kell szégyenkezni, én pld . nem vágom magam vigyázba mert szemből jön 1 tutkóbb autó. :P Sőt :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Philip Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Ha már rugó és gátló csere is tervben van, szerintem érdemesebb először a gátlókat kicserélni. Az ültetőrugó nem csak alacsonyabb, de általában "feszesebb" is, nem biztos hogy azzal a gyári rugók megbírkóznak. (elpattog az autó, esetleg instabil lesz bordás úton) Koni maximálisan jó utcára, gyári rugóval is érezhetően nagyobb kanyarsebességet és stabilitást eredményez :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Philip Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 nem biztos hogy azzal a gyári rugók megbírkóznak. Természetesen gyári lengéscsillapítót akartam írni :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Miért kellene szégyellni? Itt senki sem szégyelli amije van, mindennek megvan a maga előnye, mindegyikből lehet szép dolgokat kihozni :wink: Az pl. biztos, hogy a kötelező biztosítás és a fogyasztás szempontjából olcsóbban jön ki, mint egy GSi (Én pl. azért vettem ilyet). Nos, mivel C14NZ, mint az enyém, érvényes, amit mondtam, csinálhatsz belőle C14SE motort, asszem olyan 150e Ft körül volt legutóbb egy ilyen műtét, de a Tuning topicban több szó van erről. Közvetlenebb kormányzást talán valami sportfutóművel lehet megoldani, de ezt majd a hozzáértők megmondják. es akkor hany lovas lesz a 60 helyett? 70? :roll: amugy az enyem le lett merve padon, 63LE, es 116Nm! :P mondjuk 12 evesen magahoz viszonyitva nem rossz, de azert mashoz viszonyitva edeskeves. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 '93 C14NZ. nem veletlen nem reklamozom... kicsit szegyellem is, de ez van :P egyelore nem tudok masik olyan autot venni, amire ne menne ra mindenem. nem kell nekem szervo, csak kozvetlenebb legyen! Legegyszerűbb és legolcsóbb az autócsere. Miértnem nézel egy c16se-t vagy egy x16xe-t? Ezek talán nem olyan drágák mint a GSI-k, és azért jóval jobban mennek egy 14nz-nél. Kicsit bonyolultabb a komplett motorcsere. Bár a járulékos alkatrészek cseréjével ez sem olcsó mulatság. De elég sokat hozhat a méneshez. A c14se-ra való átalakítás nem olcsó sajnos és itt is elkellhet egykét alkatrész cseréje (pl:fék). És kevesebbet is hoz mintha betettél volna egy c16se-t vagy egy c20ne-t. Én azzal együtt hogy nem bántam meg a saját átalakításomat inkább az első variációt javaslom. Futómű: Ha 13-as kereked van akkor vegyél 15-öst 195/50-es gumikkal. Ez jókorát dob a kanyarstabilitáson, igaz még annyira sem fog menni mint most. De legalább jól fog kinézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Legegyszerűbb és legolcsóbb az autócsere. Miértnem nézel egy c16se-t vagy egy x16xe-t? Ezek talán nem olyan drágák mint a GSI-k, és azért jóval jobban mennek egy 14nz-nél. Kicsit bonyolultabb a komplett motorcsere. Bár a járulékos alkatrészek cseréjével ez sem olcsó mulatság. De elég sokat hozhat a méneshez. A c14se-ra való átalakítás nem olcsó sajnos és itt is elkellhet egykét alkatrész cseréje (pl:fék). És kevesebbet is hoz mintha betettél volna egy c16se-t vagy egy c20ne-t. Én azzal együtt hogy nem bántam meg a saját átalakításomat inkább az első variációt javaslom. Futómű: Ha 13-as kereked van akkor vegyél 15-öst 195/50-es gumikkal. Ez jókorát dob a kanyarstabilitáson, igaz még annyira sem fog menni mint most. De legalább jól fog kinézni. az a helyzet, hogy ha mar vennek valamit, akkor GSIt. azzal is az a baj, hogy ki tudja mennyit kell majd rakoltani(sokat). a C14NZ csaladi orokseg. mondhatni megkimelt. erre (remelem) nagyon nem kell kolteni. a 195/50 tervben van tavaszra.addigra remelhetoleg lesz ra eleg keret. telire ugyis teli gumi kell, abbol nem jo ha peres. de ha mar itt tartunk milyen felni tipus jo nekem? most gyari meretu 175/70R13 13*5 aszzem vagy 5.5? nem tudom... felnivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 A gyári méret 175/70R13 5.5 széles, ET46 v. 49. Tulajdonképpen 14" vagy 15" is jó aluból, szélességre 6-7", csak a lyukosztása legyen 4x100, az ET-je pedig legalább 35, de inkább több (ha nem akarsz szélesíteni a sárvédőkön). Itt megtalálod a váltóméreteket is: http://www.gumiexpressz.hu/index.php?keres...rkat=1&x=40&y=9 Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Szerintem is keress tovább GSI-t.Nézelődni kell.Ez az autóépítősdi elég komoly áldozatot kíván, és nem bizti, hogy van értelme.Ha erősebb mocit akarsz beletenni, akkor ugye eladni már soha nem fogod tudni, legfeljebb ha visszalakítod. Az utólagos tuningdolgokat senki sem fogja megfizetni neked sőt, mint azt már egy korábban egy másik topicban mondottam volt, a jelenlegi verdádat sokkal könyebb eladni.Szal sztem ne mondj le a GSI vásárlásról. Aztán abba lehet tenni Eibach+Koni kombót!Csak legyél türelmes.Télbe megyünk, nem hajt a tatár, eladó GSI pedig mindig lesz! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 A gyári méret 175/70R13 5.5 széles, ET46 v. 49. Tulajdonképpen 14" vagy 15" is jó aluból, szélességre 6-7", csak a lyukosztása legyen 4x100, az ET-je pedig legalább 35, de inkább több (ha nem akarsz szélesíteni a sárvédőkön). Itt megtalálod a váltóméreteket is:http://www.gumiexpressz.hu/index.php?keres=1&mid=30&tid=382&kid=1569&aid=1856&tfcs=6&tgyid=0&sz_szel=175&sz_kar=70&sz_atm=13&biztonsag=0&minoseg=0&arkat=1&x=40&y=9 valaki elmagyarazna mi az az ET? johet privatban is. nem kell ugyanannyinak lennie mint a gyarinak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Szerintem is keress tovább GSI-t.Nézelődni kell.Ez az autóépítősdi elég komoly áldozatot kíván, és nem bizti, hogy van értelme.Ha erősebb mocit akarsz beletenni, akkor ugye eladni már soha nem fogod tudni, legfeljebb ha visszalakítod. Az utólagos tuningdolgokat senki sem fogja megfizetni neked sőt, mint azt már egy korábban egy másik topicban mondottam volt, a jelenlegi verdádat sokkal könyebb eladni.Szal sztem ne mondj le a GSI vásárlásról. Aztán abba lehet tenni Eibach+Koni kombót!Csak legyél türelmes.Télbe megyünk, nem hajt a tatár, eladó GSI pedig mindig lesz! :wink: hat igen, igazad van, de turelmetlen vagyok. es azt mar irtam GSI totyikba is, hogy ugy nem akarok autot venni, hogy nem tudom rendesen karbantartani. eddig megneztem 9 GSIt, voltam videken is 2szer emiatt, es meg nem talaltam meg az igazit, pedig egyre dragabbakat nezek, es azok is ugyanolyanok mint fel millaval kevesebbert, a kard ott lebeg a fejuk felett :P mar 2 honapja azon vivodok hogy mit csinaljak, de donteni meg mindig nem tudtam. azt nem akarom hogy megveszek egy GSIt, aztan a garazsba all rosszan, mer nincs penzem javitasra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Andris22: van képed a kocsiról? Leginkább a színe miatt érdekelne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Andris22: van képed a kocsiról? Leginkább a színe miatt érdekelne... otthon van valami.este tudok kuldeni. de ha nincs majd csinalok. bar most eleg koszos :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Miami blue = strandkorlátkék :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Miami blue = strandkorlátkék :D tudom :twisted: na tessék, épp az előbb mondták, hogy ne szégyelljem a kocsimat, erre már egy márkatárs is jól leolt. :P lassan már a buszmegállóbol leköpik a kocsim a szine miatt:((( nekem se tetszik, de ez van, má beletörődtem Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Ne vedd komolyan, Gepard csak irigykedik, nem mindenki kaphat ilyen színben Astrát :twisted: :twisted: Nekem pont a színe tetszett meg, amikor megvettem, elárulom, hogy absolut nem is gondolkodtam Opel Astra vásárlásán (egész mást akartam), csak megtetszett, főként a színe miatt. Nem olyan átlagos fehér, piros, vagy pezsgőmetál (mint Gepardé :twisted: ). De hogy ne offoljak itt tovább, én is gondolkodom alufelnin, 15-ös méretben, csak hát az anyagiak... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 "Ne vedd komolyan, Gepard csak irigykedik, nem mindenki kaphat ilyen színben Astrát "--Egyetértek,semmi baj a színnel!! :P :D Nameg a bordó és a piros rondán ki tud fakulni ám!!Egyébként ha rá vagy kattanva a GSI-re,jobban járnál egy nyócszelepessel,olcsóbb fenntartani,igaz, azok már öregecskék! Én az SI-vel meg vagyok elégedve,üzembiztos és viszonylag jól is megy! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Mostanság olyat produkál a vasam, hogy fékezéskor, főleg erősebb fékezéskor rázza kormányt, és elkezdett nyikorogni az első fékbetétem is. Szerintetek elég, ha csak betét+tárcsa csere, vagy kezdjem inkább a talapsokkal?Vagyis azokat is cseréljem?Asszem 16DA problémáját is csak ezek cseréje oldotta meg, hasonló tünetek mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Enyém is türkizkék... De legalább nincs belőle minden sarkon. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Mostanság olyat produkál a vasam, hogy fékezéskor, főleg erősebb fékezéskor rázza kormányt, és elkezdett nyikorogni az első fékbetétem is. Szerintetek elég, ha csak betét+tárcsa csere, vagy kezdjem inkább a talapsokkal?Vagyis azokat is cseréljem?Asszem 16DA problémáját is csak ezek cseréje oldotta meg, hasonló tünetek mellett. Ezeket én is cseréltem de a probléma maradt. A kerékagy csapágy csere oldotta meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 omlesztve meg nehany kerdes: sarga konibol melyik szamu passzol astraba? amit lehet kapni koni KITT az ugyanaz, mintha vennek egy gatlot+rugot? rugobol melyiket erdemes az alabbiakbol? koni, FK, eibach az FK oldalan 1.4es motort nem is tuntetik fel, csak 1.6tol felfele! passzol az 1.4be is a rugo ettol fuggetlenul? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 omlesztve meg nehany kerdes: sarga konibol melyik szamu passzol astraba? amit lehet kapni koni KITT az ugyanaz, mintha vennek egy gatlot+rugot? rugobol melyiket erdemes az alabbiakbol? koni, FK, eibach az FK oldalan 1.4es motort nem is tuntetik fel, csak 1.6tol felfele! passzol az 1.4be is a rugo ettol fuggetlenul? Itt véstem pár dolgot neked: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=59&start=2895 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Kérdésem az lenne, hogy normális-e hogy elöl is a belső éle kopik jobban a guminak? Tudtommal a kerékösszetartás miatt a külsőnek kellene jobban kopni de mégis nem vészes a különbség de egy ici picit mégis a belső él kopik jobban. Ránézésre elég jó dőlése is van a keréknek. Lehet ez az oka? Futómű egyébként rendben van nem kotyog semmi a szilentek is rendben vannak és 160-nál is jó az egyenesfutás. Szóval ez normális F astránál? Tudom majd viszem futóműveshez és megnézetem és akkor kiderül jó-e az összetartás csak ha szerintetek ez lehet normális is akkor még várok vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Kérdésem az lenne, hogy normális-e hogy elöl is a belső éle kopik jobban a guminak? Sztem ez egy kicsit széttart.Ha min2 oldal kopik rendesen, mármint min2 belső.Ettől még mehet egyenesen a verda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Ránézésre elég jó dőlése is van a keréknek. Ránézésre jónak láthatod a függőlegestől való dőlését, viszont azt nem látod, hogy a hosszirányú vízszintes síktól mennyire tér el, ezt szvsz csak futóműves tudja jól belőni. Andris22 ! Csak poénkodtam, nem megsértődni. 8) Nincs bajom a színével, sőt a bordónál szerintem sokkal jobb. De ha már a színnél tartunk Bazs volt gsi caravan-jának ( nem ugrik be, hogy ki az új gazdija) a sárga színe jött be legjobban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts