I_S Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 köszönöm az infót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Akkor próbáld ki, ennyit megér. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 El is hoztam őket... nagyon fullos állapotúak, normálisan vállalta rá a garit, megnézettem azért haverral is, csak jobban ért hozzá, de azt mondta hibátlanok. Lett volna a srácnál állítható koni, de az elsőből csak 1 db volt :D a hátsókon viszont gondolkodom. kintről hozta őket igen akciósan, gyári doboz, csomagolás, minden kis fütyikkel együtt, vacsi újnak látszanak, mék a menet is úgy tünik, nem volt rajta csavar soha, a talpak is vacsik, és 10 pénzért adja darabját :shock: :P Kiprószáltuk, tökéletesen dolgoznak.... elgondolkodtató... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Hát, nézd meg először is, hogy a talpasnincs e megszakadva, mármint a gumija. Aztán álló helyzetben kormány mozdítás aleneztem felig meddig es azt vettem eszre !!!!elore is bocsi azert nem vagyok szaki ebben a temaban: ugye ott van az a V alaku kar amin van a telo meg a kerek abbol alul kijon egy csavar ami a jobb oldalon el van gorbulve ez gondolom elg gaz??? na meg a hozzaertesem is. :P de a lenyeg hogy en boldog vagyok amlesz meg jobb is antitalent :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Az sztem a stabrúd bekötő csukló csavarja, az nem gáz ha csak el van görbülve. :P A talpas csukló a V betű végében van, ahol a gólyaláb belecsatlakozik, tulajdonképpen azon keresztül csatlakozik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 jaja... ha kitekered a kormányt úgy hogy a kocsi orra felől aláláss, akkor a féltengely porvédő gumilya környékén lesz egy gumis kis gömb, aminek nem szabad szakadtnak lenni, aztán ha áttekered a kormányt, akkor akormányrút és a bólyaláb csatlakozásánál is lesz egy kis gumis gömb ami szintén zenész, illetve nézd meg a lengőkat (a V alakú vasdarab ... jónagy vas :P ) alvázhoz csatlakozó 2 pontját, mindkét helyen gumiszilent van, és általában a hátsón látszik jobban ha fárad, mert tőben a lengőkar és a váz között kb 1-2 cm-nek kell lennie, ha jó. Hirtelen ennyi jutott eszembe Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 jaja... ha kitekered a kormányt úgy hogy a kocsi orra felől aláláss, akkor a féltengely porvédő gumilya környékén lesz egy gumis kis gömb, aminek nem szabad szakadtnak lenni Na megsasoltam azt a franya gumit es a jobb oldalon el van szakadva...remelem ez nem tul nagy gaz mert most keszulunk utazni Pozsonybol Debrecen melle. oda vissza kb 900 remelem kibirja :?: antitalent :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Debrecen mellé hová, mert én itten vagyok és ha gondolod megcsinálhatjuk. Az anyagköltség szvsz nem túl sok, mennyi egy talpas, ill akkor már 2, mert gondolom a másik sem fogja soká bírni, oan 2500 körül saccolom, haver meg ugysem kér sokat, max 2 forintot. Ez csak egy 5let... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 nekem a szakadástó számított egy hét alatt kimúlt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Szakadt porvédővel én nem indulnék el sehová!Max. a szerelőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 igaz... mondom nekem kb egy hetet bírt, de 3 nap alatt elkezdett ropogni. Az egész vagy 250 Km volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Debrecen mellé hová, mert én itten vagyok és ha gondolod megcsinálhatjuk. Az anyagköltség szvsz nem túl sok, mennyi egy talpas, ill akkor már 2, mert gondolom a másik sem fogja soká bírni, oan 2500 körül saccolom, haver meg ugysem kér sokat, max 2 forintot. Ez csak egy 5let... Jo 5let, persze csak akkor ha hazaerunk egyben, hetfo az munkanap vagy mszuneti. ja amugy meg Bokony az uticel Debrecentol 30 km Nyiregyhaza fele, ha mas nem akkor valami haverral megcsinaljuk mert Szoboszlo oda vissza cirka 140 km tobb a leves mint a husi...de azert tenyleg koszi az ajanlatot. :P Amasik meg nem tudom, hogy miota lehet szakadt az a szar gumi :?: julius ota 6500 km mentunk mar vele... antitalent :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Hát, általában nem bírja sokáig miután kiszakadt. ropogni még nem ropog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Semmi hangja nincs, miota megneztem ez kb 3 napja mar letekertem 300 km-et de meg semmit nem hallani, de lehet hogy nem is a talpas az amit en lattam. De ahogy I_S te leirtad az kellene hogy legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 biztos hogy az... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Lehet a 900km-t még kibirja de, hogy hamar tönkremegy az tuti. Ha csak pár km-t is mész szakadt gumival kerül bele annyi por, hogy rövid időn belül meg fogja adni magát. Ez van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 :smt045 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Azért annyira nem kell tőle tartani! :P Jól meg vannak ezek csinálva. :D Az utsó két versenyt úgy teljesítettem az Astrával, hogy fél centit lötyögött mindkét talpas. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Azért annyira nem kell tőle tartani! :P Jól meg vannak ezek csinálva. :D Az utsó két versenyt úgy teljesítettem az Astrával, hogy fél centit lötyögött mindkét talpas. :D Kell is a bátorság a te sportágadban :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 Ha én rábíztam magam... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 azt jelenti bátor vagy :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október28, 2005 Megoszt Elküldve Október28, 2005 "Háááá nem vák áz á lóóó, csak báááátor, kezicsóóókolom!" :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 sziasztok! mar egy jo ideje keresek GSI16Vt, de nem talaltam megfelelo allapotut, ami a penztarcamhoz illene, igyhat marad az 1.4es astram :P ebbol kene valami jot kihozni, mivel motor eleve felejtos, marad a futomu. olvasgattam a topicot, es mindenhol sarga koni + eibach rugo parositast irjatok. vagy meg FK. mit ajanlotok, illetve mire szamithatok a moka utan? amator kerdesek: 1. az FK rugo belemegy az 1.4es futomuvebe? mer az oldalukon ilyet nem irnak. beszerzesi forras? ar? 2. koni is gyart rugokat, arrol velemeny? 3. eibachbol melyik tipusu rugo kell? importor oldalan tobb felet irnak. ja a "sarga allithato koni"nak van valami tipusszama is? Mert en mindenhol igy hallom... 4(uljetek le, nagy hulyeseg lesz:) ). ha fokozatosan akarom epiteni, hogy ne egyszerre kelljen qrva sok penzt koltenem, akkor azt meg lehet oldani? tehat mondjuk eloszor rugot veszek, es gyari gatlo marad egy ideig, vagy forditva. most hogy igy belelendultem, kerdezek meg 1, nem teljsen ideillot. hogy lehetne azt megoldani, hogy ne kelljen ennyit tekerni a kormanyt?(ha jol "mertem" nekem faltol falig 4et fordul) ui: bocs a sok faxsagert, amit osszehordok... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Az az 1.4 pontosan milyen motort takar? Írd be az évjáratot és a motorkódot aláírásnak, így mindenki tudni fogja, miről beszélünk :wink: Azért kérdeztem, mert ha nem 1.4Si az autód, és van pénzed, akkor csinálhatsz belőle hengerenkénti befecsist, az +22ló tudtommal. Az átalakításról kérdezd Tápiószecső cartársat (én is eljátszanám, de jelenleg másra megy el a pénzem :P ). A gátló akkor maradhat ideiglenesen a gyári, ha nem túl sokat ültetsz az új rugóval, de ezt majd kifejtik bővebben a hozzáértők. A kormányt lehet szervósra átalakítani, ha nem olyan, ezt is megcsinálta itt már vki nemrég, olvass utána. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November3, 2005 Megoszt Elküldve November3, 2005 Az az 1.4 pontosan milyen motort takar? Írd be az évjáratot és a motorkódot aláírásnak, így mindenki tudni fogja, miről beszélünk :wink: Azért kérdeztem, mert ha nem 1.4Si az autód, és van pénzed, akkor csinálhatsz belőle hengerenkénti befecsist, az +22ló tudtommal. Az átalakításról kérdezd Tápiószecső cartársat (én is eljátszanám, de jelenleg másra megy el a pénzem :P ). A gátló akkor maradhat ideiglenesen a gyári, ha nem túl sokat ültetsz az új rugóval, de ezt majd kifejtik bővebben a hozzáértők. A kormányt lehet szervósra átalakítani, ha nem olyan, ezt is megcsinálta itt már vki nemrég, olvass utána. '93 C14NZ. nem veletlen nem reklamozom... kicsit szegyellem is, de ez van :D egyelore nem tudok masik olyan autot venni, amire ne menne ra mindenem. nem kell nekem szervo, csak kozvetlenebb legyen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts