opel16v Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 F Astránál további gond a kormányösszekötőn az állítócsavar berohadása. Azzal is lehet szopni rendesen. Nekem is "disznóperzselő" segítségével sikerült csak megindítani, a futóműves szervízben. ;)
GH Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 Tavaly 3 oras muvelet volt nekem is a futomu allitas ;) Aztan jol meg lett zsirozva remelem nem lesz vele gond.
opel16v Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 Nekem is hasonló idő volt. És csak 6000-et kért a srác. ;)
Szabyka Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 Srác mondta aki elvitte a rugókat neki a szerelője 12e-ért cserélte volna ki a 4et ... Én kicseréltem neki a feléért ;)
adobodo Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Sziasztok, vélemény erről, van valakinek? http://www.tuningbolt.hu/index.php?P=terme...AT=123&TID=7093 előre is thx (megyek me órám lesz :()
warwolf Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Sziasztok, vélemény erről, van valakinek? http://www.tuningbolt.hu/index.php?P=terme...AT=123&TID=7093 előre is thx (megyek me órám lesz :() Ha jól emléxem, akkor ittest elég sok elrettentő példa volt a Monroe telókkal kapcs.ban. Szrintem inkább keress rendes telót, ami igaz hogy drágább, de tovább is bírja.Szerintem.
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Szerintem túl ocsó ahhoz, hogy jó legyen... nem véletlenül kerül ám annyiba egy normális gátló mint amennyibe keül...
warwolf Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Thx háborúsfarkas :( Szivesen.Egy kicsit én is berohantam a csőbe a Corsánál az olcsó LIP gátlóval, de most már legalább tudom, hogy legközelebb Sachs-ot veszek.
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Sachs vagy Koni... :-) Amúgy az FK futóművek is vagy sachs-szal vagy Konival vannak szerelve... :-)
mélykék76 Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Sachs vagy Koni... :-) Amúgy az FK futóművek is vagy sachs-szal vagy Konival vannak szerelve... :-) Bilstein is jöhet tán :( :D :D :D
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Bilstein is jó, bár azt hiszem Tom-nak valami ilyesmi van, és nem annyira szereti... :-(
mélykék76 Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Bilstein is jó, bár azt hiszem Tom-nak valami ilyesmi van, és nem annyira szereti... :-( Aha. Tehát ha Tom nem szereti = az már nem is lehet jó :( :D :D :D
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Tehát ha elolvasnád amit írtam: Bilstein is jó... :-)
I_S Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Hi all! Figyu már! Nemsokára kampec a gátlóimnak! Namost, 35mm rugók vannak alatta, és jelenleg a gyári gátlók. Mit javasoltok, mire cseréljem a gátlókat? Menjen újra gyári, vagy (ha létezik) 35mm -s gátló, vagy 40mm-s gátló, vagy eredeti hosz, de sportgátló? Köszöntem! Üdv: I_S
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 35-40 mm-t még sima azaz nem rövidített szárú gátló is elvisz, de ennél nagyobb ültetésnél kell a rövidített szárú gátló... :-)
mélykék76 Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Tehát ha elolvasnád amit írtam: Bilstein is jó... :-) Tom által használt Bilstein gátlók : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?p=48...=bilstein#48759
I_S Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 35-40 mm-t még sima azaz nem rövidített szárú gátló is elvisz, de ennél nagyobb ültetésnél kell a rövidített szárú gátló... :-) Igen, tudom, csak arra gondoltam, hogy ha már úgyis cserélem, akkor legyen kicsit jobb a gyárinál.
Tom Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 A Bilstein gátló tényleg jó, sőt ami nekem van az még jobb, csak NEKEM nem elég kemény! :wink: Bár azért asszem érezhető a különbség, aki ült már az autómban az tudja.
powerup Elküldve Szeptember27, 2005 Elküldve Szeptember27, 2005 Hali!Már többször írtam ,hogy ráz a kormányom 120-felett,és a szerelők csak pingvineznek!Hát örömmel jelentem ,sikerült megoldani a problémát! :D Ezt csak Papp Gyuri barátomnak köszönhetem,aki mint kiderült ,igazi profi,nemhiába húzott le 10 évet Bécsben szakszervízben.A megoldást az alsó talpasok cseréje jelentette.A többi szerelő csak centíroztatni küldözgetett.Ezenkívül kicserélte a toronycsapágyaimat,és a generátor tartó perselyeit is.A keréknyomást belőtte gyári értékre,(elöl 2.2,hátul 1.9)és a kormányom meg se rezzen! :( Képeket is csináltam a műveletről,később felteszem őket! :wink:
Recommended Posts