opel16v Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 F Astránál további gond a kormányösszekötőn az állítócsavar berohadása. Azzal is lehet szopni rendesen. Nekem is "disznóperzselő" segítségével sikerült csak megindítani, a futóműves szervízben. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Tavaly 3 oras muvelet volt nekem is a futomu allitas ;) Aztan jol meg lett zsirozva remelem nem lesz vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Nekem is hasonló idő volt. És csak 6000-et kért a srác. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Srác mondta aki elvitte a rugókat neki a szerelője 12e-ért cserélte volna ki a 4et ... Én kicseréltem neki a feléért ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 És az ő szerelője is fusista? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Aham ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Akkor nincs kérdésem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
adobodo Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Sziasztok, vélemény erről, van valakinek? http://www.tuningbolt.hu/index.php?P=terme...AT=123&TID=7093 előre is thx (megyek me órám lesz :() Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Sziasztok, vélemény erről, van valakinek? http://www.tuningbolt.hu/index.php?P=terme...AT=123&TID=7093 előre is thx (megyek me órám lesz :() Ha jól emléxem, akkor ittest elég sok elrettentő példa volt a Monroe telókkal kapcs.ban. Szrintem inkább keress rendes telót, ami igaz hogy drágább, de tovább is bírja.Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adobodo Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Thx háborúsfarkas :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Szerintem túl ocsó ahhoz, hogy jó legyen... nem véletlenül kerül ám annyiba egy normális gátló mint amennyibe keül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Thx háborúsfarkas :( Szivesen.Egy kicsit én is berohantam a csőbe a Corsánál az olcsó LIP gátlóval, de most már legalább tudom, hogy legközelebb Sachs-ot veszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Sachs vagy Koni... :-) Amúgy az FK futóművek is vagy sachs-szal vagy Konival vannak szerelve... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Sachs vagy Koni... :-) Amúgy az FK futóművek is vagy sachs-szal vagy Konival vannak szerelve... :-) Bilstein is jöhet tán :( :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Bilstein is jó, bár azt hiszem Tom-nak valami ilyesmi van, és nem annyira szereti... :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Bilstein is jó, bár azt hiszem Tom-nak valami ilyesmi van, és nem annyira szereti... :-( Aha. Tehát ha Tom nem szereti = az már nem is lehet jó :( :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Tehát ha elolvasnád amit írtam: Bilstein is jó... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Hi all! Figyu már! Nemsokára kampec a gátlóimnak! Namost, 35mm rugók vannak alatta, és jelenleg a gyári gátlók. Mit javasoltok, mire cseréljem a gátlókat? Menjen újra gyári, vagy (ha létezik) 35mm -s gátló, vagy 40mm-s gátló, vagy eredeti hosz, de sportgátló? Köszöntem! Üdv: I_S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 35-40 mm-t még sima azaz nem rövidített szárú gátló is elvisz, de ennél nagyobb ültetésnél kell a rövidített szárú gátló... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Tehát ha elolvasnád amit írtam: Bilstein is jó... :-) Tom által használt Bilstein gátlók : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?p=48...=bilstein#48759 Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 35-40 mm-t még sima azaz nem rövidített szárú gátló is elvisz, de ennél nagyobb ültetésnél kell a rövidített szárú gátló... :-) Igen, tudom, csak arra gondoltam, hogy ha már úgyis cserélem, akkor legyen kicsit jobb a gyárinál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Akkor határ a csillagos ég... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 A Bilstein gátló tényleg jó, sőt ami nekem van az még jobb, csak NEKEM nem elég kemény! :wink: Bár azért asszem érezhető a különbség, aki ült már az autómban az tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Hali!Már többször írtam ,hogy ráz a kormányom 120-felett,és a szerelők csak pingvineznek!Hát örömmel jelentem ,sikerült megoldani a problémát! :D Ezt csak Papp Gyuri barátomnak köszönhetem,aki mint kiderült ,igazi profi,nemhiába húzott le 10 évet Bécsben szakszervízben.A megoldást az alsó talpasok cseréje jelentette.A többi szerelő csak centíroztatni küldözgetett.Ezenkívül kicserélte a toronycsapágyaimat,és a generátor tartó perselyeit is.A keréknyomást belőtte gyári értékre,(elöl 2.2,hátul 1.9)és a kormányom meg se rezzen! :( Képeket is csináltam a műveletről,később felteszem őket! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts