istván Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Ha hirtelen kuplungolva indulva vagy kemenyen megallva koppan elol valami egy baromi hangosat az mi lehet? Akkor csinalja mikor terhelesvaltas van az eleje es hatulja kozott es megbillen az auto. Meg akkor is mikor fekezes kozben ramegyek valamilyen uthibara. Eros koppanas. Valaki mondta hogy lengescsillapito (ki nem lettek szedve de meg lettek meretve es jok) illetve toronycsapagy lehet. Lehet? Nekem is ugyanigy szolt. Baloldali talpas volt az oka. Csere és minden OK lett.
istván Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Nálam ha lehúzott ablakkal megyek, hallom, hogy a huppanókon valami nyikorog-nyekereg. Na ez vajon mi lehet?
GH Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Na a fekproblemam... Megmertuk a fekeket, kiderult, hogy az elsok most igy bejaratas elott a muszakin elfogadott ertek kb 3-4x-eset adjak ;) Szal valoszinu az a gondom hogy tul puha volt az elozo betet vagy nemtom es azzal konnyebben tudtam megallni (el is fogyott a ketharmada pedig meg 10.000 sincs benne...) Viszont halistennek kiderult hogy a jobb hatso dob egyaltalan nem fog, ugyhogy hetfon belenezunk jol. :lol:/
GH Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Nekem is ugyanigy szolt. Baloldali talpas volt az oka. Csere és minden OK lett. Mi az a talpas? ;) Es mennyi volt a csere?
warwolf Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Mi az a talpas? ;) Es mennyi volt a csere? Az első kerékfelfüggesztésnél az alsó, göbfej szerű tünemény, ami a kerékagyat rögzíti az alsó lengőkarhoz.Mondjuk felső nincs. :oops: :lol:
istván Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Mi az a talpas? ;) Es mennyi volt a csere? Aránylag egyszerüen cserélhetö, meg olcsó is (kb. 3 ezer forint), én a parkolóban cseréltem. Igaz, megkinlódtam. Ha ugy igaziból megrángatod a kereket, kell érzödjön a kotyogás.
mörfi Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Azért emelve és a lengőkar alá támasztva biztosabb képet ad .
istván Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Azért emelve és a lengőkar alá támasztva biztosabb képet ad . :!: :!: :!:
powerup Elküldve Szeptember3, 2005 Elküldve Szeptember3, 2005 GH! Stabrúd bekötő nem tört el? Toronycsapágy esélyes, de a gátló vagy a patronrögzítő kupak is okozhatja. Powerup! Hűtött féktárcsát nem szép dolog felszabályozni... Csere.Tulajdonképpen nem kellett felszabályozni,csak leellenőriztük,nehogy üssön.Nem volt vele gond,mintahogy most sem veszem észre fékezéskor,hogy lenne vele probléma.De ha fékezéskor nem pulzál,akkor hogyan rázza a kormányt?Ezt fejtsd ki légyszi bővebben!(én örülnék legjobban,ha ez lenne az oka,de mostmár kezd nagyon költséges lenni a projekt az autó értékéhez képest,már a fiatalításon gondolkozom,unom a kínlódást!)
Blitz Elküldve Szeptember4, 2005 Elküldve Szeptember4, 2005 Hűtött féktárcsát nem szép dolog felszabályozni... Csere. Helló ! Ezt egy picit magyarázd el nekem légyszíves ! Miért is nem lehet?
Gepard Elküldve Szeptember4, 2005 Elküldve Szeptember4, 2005 De ha fékezéskor nem pulzál,akkor hogyan rázza a kormánytFutóművesnél voltál? Szerintem ők jó eséllyel megmondják, hogy mi a problem. Nekem azt mondták, hogy érdemes még azt is kipróbálni, hogy felcseréled a kereket (hátsót előre, elsőt hátra) és megnézed, hogy úgy ráz-e.
powerup Elküldve Szeptember4, 2005 Elküldve Szeptember4, 2005 Futóművesnél voltál? Szerintem ők jó eséllyel megmondják, hogy mi a problem. Nekem azt mondták, hogy érdemes még azt is kipróbálni, hogy felcseréled a kereket (hátsót előre, elsőt hátra) és megnézed, hogy úgy ráz-e. :? ;) Futóművesnél voltam már,közvetlenül a centírozások után!(semmi baja)Most még lesz alsó talpasok cseréje,féktárcsa csere,ha akkor se lesz jó--->autócsere :evil:
FPepe Elküldve Szeptember4, 2005 Elküldve Szeptember4, 2005 Kár lenne, ha le kéne cserélned, jó a színe :wink: Az enyém is csinálja úgy 110 felett, úgyhogy a megoldás engem is érdekelne... :?
ivannorbi Elküldve Szeptember4, 2005 Elküldve Szeptember4, 2005 Kár lenne, ha le kéne cserélned, jó a színe :wink: Az enyém is csinálja úgy 110 felett, úgyhogy a megoldás engem is érdekelne... :? Akkor lehet, hogy a színnel van a baj! :roll: ;)
FPepe Elküldve Szeptember5, 2005 Elküldve Szeptember5, 2005 Neeeem, ez egy tökéletes szín :tongue: :supz: Nekem cseréltetnem kell az első lengéscsillapítókat, aztán ráállítom én is a szerelőmet, hátha ki tudjuk találni az okát. Még az jutott eszembe, hogy mi van, ha a rázás oka nem is az első futóműben keresendő? Ha hátul van valami komolyabb gond, az is tudja rángatni a kocsit nem? :? Ezzel kapcsolatban 1 kérdés: hol lehet kapni Kayaba lengéscsillapítókat? Ahol rákérdeztem, általában Monroe-kat akarnak rámsózni... :x
GH Elküldve Szeptember5, 2005 Elküldve Szeptember5, 2005 Voltam futomuvesnel ma szetszedjuk es megnezzuk mi adja a koppano hangot. Bar ranezesre nem lattak semmit. Kiszedjuk a gatlotrugot, viszont arra hogy szerintem nagyot ut az uthibakon azt mondta hogy szerinte nem. Viszont tud rugot kemenyiteni, illetve valahogy nyujtani (emelni a magassagon). Megcsinaltassam azert, vagy a felutes mas okbol is lehet?
powerup Elküldve Szeptember5, 2005 Elküldve Szeptember5, 2005 Neeeem, ez egy tökéletes szín :tongue: :supz: Nekem cseréltetnem kell az első lengéscsillapítókat, aztán ráállítom én is a szerelőmet, hátha ki tudjuk találni az okát. Még az jutott eszembe, hogy mi van, ha a rázás oka nem is az első futóműben keresendő? Ha hátul van valami komolyabb gond, az is tudja rángatni a kocsit nem? :? Ezzel kapcsolatban 1 kérdés: hol lehet kapni Kayaba lengéscsillapítókat? Ahol rákérdeztem, általában Monroe-kat akarnak rámsózni... :xItt találtam,de nem olcsó.... ;) http://www.unixtrade.hu/shop/index.html
Szabyka Elküldve Szeptember18, 2005 Elküldve Szeptember18, 2005 Ma vitték el az ültetőrugóimat, amit be is tettem a srác kocsijába!A gömbfejjel mit szívtunk nem akart kijönni a gömbfejkinyomónak is eltört a csavarja!Fogtam inkább lebontottam a kormányműnél belül ;) A 2 elsőnek 1.5 óra volt darabja a hátsóknak 15perc ... 3.5 óra alatt volt meg a 4 rugó kicserélése ...
powerup Elküldve Szeptember18, 2005 Elküldve Szeptember18, 2005 Ma vitték el az ültetőrugóimat, amit be is tettem a srác kocsijába!A gömbfejjel mit szívtunk nem akart kijönni a gömbfejkinyomónak is eltört a csavarja!Fogtam inkább lebontottam a kormányműnél belül ;) A 2 elsőnek 1.5 óra volt darabja a hátsóknak 15perc ... 3.5 óra alatt volt meg a 4 rugó kicserélése ...Hát igen ,a kormányöszekötők nehezen szoktak kijönni..A szerelő spanom is mondta,hogy mikor az enyémet csinálta,2 órát szopott vele.Idegennek ezt nem csinálja,inkább elő a köszörű..
powerup Elküldve Szeptember18, 2005 Elküldve Szeptember18, 2005 Köszörű ????Gyorsan levág--újat feltesz--tulaj fizet! ;)
Szabyka Elküldve Szeptember18, 2005 Elküldve Szeptember18, 2005 Gyorsan levág--újat feltesz--tulaj fizet! :lol: + futóművet állít ;) Egyébként minek vágtátok le ? Szar volt már a gömbfej ?
powerup Elküldve Szeptember18, 2005 Elküldve Szeptember18, 2005 + futóművet állít ;) Egyébként minek vágtátok le ? Szar volt már a gömbfej ?Nem vágtuk le ,az én kocsimnál lekínlódta a spanom!Csak arra céloztam,hogy gólyaláb levétel esetén a szerelők nem szoktak fél napot eljátszani egy berohadt kormányösszekötővel,hanem levágják és feltesznek egy újat! :wink:
Szabyka Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 Ja hát ki úgy ki így oldja meg! Én inkább szarakodok vele + 1 órát de had ne vegyek összekötőt + gömbfejet + futóművet ne állítsak ;)
Tóbiás Elküldve Szeptember19, 2005 Elküldve Szeptember19, 2005 a kormányöszekötők nehezen szoktak kijönni..A szerelő spanom is mondta,hogy mikor az enyémet csinálta,2 órát szopott vele.Idegennek ezt nem csinálja,inkább elő a köszörű.. Én vigyáznék az ilyen szerelővel,ha nem vagy ott neked is levágja! Egyébként van erre egy - szintén nem igazán szakszerű - módszer ami talán jobb a flexnél: az összekötő gömbfej menetes részénél - ha a csavart levetted - aláemelsz és a külső részt -amibe a kúpos rész belemegy - leütöd.Nem tudom,hogy ez asztránál működik-e , mert astrát még nem csináltam.
Recommended Posts