Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ha hirtelen kuplungolva indulva vagy kemenyen megallva koppan elol valami egy baromi hangosat az mi lehet? Akkor csinalja mikor terhelesvaltas van az eleje es hatulja kozott es megbillen az auto. Meg akkor is mikor fekezes kozben ramegyek valamilyen uthibara. Eros koppanas.

Valaki mondta hogy lengescsillapito (ki nem lettek szedve de meg lettek meretve es jok) illetve toronycsapagy lehet. Lehet?

Nekem is ugyanigy szolt. Baloldali talpas volt az oka. Csere és minden OK lett.

Link to comment
Megosztás:

Na a fekproblemam...

Megmertuk a fekeket, kiderult, hogy az elsok most igy bejaratas elott a muszakin elfogadott ertek kb 3-4x-eset adjak ;)

Szal valoszinu az a gondom hogy tul puha volt az elozo betet vagy nemtom es azzal konnyebben tudtam megallni (el is fogyott a ketharmada pedig meg 10.000 sincs benne...)

Viszont halistennek kiderult hogy a jobb hatso dob egyaltalan nem fog, ugyhogy hetfon belenezunk jol.

:lol:/

Link to comment
Megosztás:

GH!

Stabrúd bekötő nem tört el? Toronycsapágy esélyes, de a gátló vagy a patronrögzítő kupak is okozhatja.

Powerup!

Hűtött féktárcsát nem szép dolog felszabályozni... Csere.

Tulajdonképpen nem kellett felszabályozni,csak leellenőriztük,nehogy üssön.Nem volt vele gond,mintahogy most sem veszem észre fékezéskor,hogy lenne vele probléma.De ha fékezéskor nem pulzál,akkor hogyan rázza a kormányt?Ezt fejtsd ki légyszi bővebben!(én örülnék legjobban,ha ez lenne az oka,de mostmár kezd nagyon költséges lenni a projekt az autó értékéhez képest,már a fiatalításon gondolkozom,unom a kínlódást!)
Link to comment
Megosztás:

De ha fékezéskor nem pulzál,akkor hogyan rázza a kormányt
Futóművesnél voltál? Szerintem ők jó eséllyel megmondják, hogy mi a problem.

Nekem azt mondták, hogy érdemes még azt is kipróbálni, hogy felcseréled a kereket (hátsót előre, elsőt hátra) és megnézed, hogy úgy ráz-e.

Link to comment
Megosztás:

Futóművesnél voltál? Szerintem ők jó eséllyel megmondják, hogy mi a problem.

Nekem azt mondták, hogy érdemes még azt is kipróbálni, hogy felcseréled a kereket (hátsót előre, elsőt hátra) és megnézed, hogy úgy ráz-e.

:? ;) Futóművesnél voltam már,közvetlenül a centírozások után!(semmi baja)Most még lesz alsó talpasok cseréje,féktárcsa csere,ha akkor se lesz jó--->autócsere :evil:
Link to comment
Megosztás:

Neeeem, ez egy tökéletes szín :tongue: :supz:

Nekem cseréltetnem kell az első lengéscsillapítókat, aztán ráállítom én is a szerelőmet, hátha ki tudjuk találni az okát.

Még az jutott eszembe, hogy mi van, ha a rázás oka nem is az első futóműben keresendő? Ha hátul van valami komolyabb gond, az is tudja rángatni a kocsit nem? :?

Ezzel kapcsolatban 1 kérdés: hol lehet kapni Kayaba lengéscsillapítókat? Ahol rákérdeztem, általában Monroe-kat akarnak rámsózni... :x

Link to comment
Megosztás:

Voltam futomuvesnel ma szetszedjuk es megnezzuk mi adja a koppano hangot. Bar ranezesre nem lattak semmit. Kiszedjuk a gatlotrugot, viszont arra hogy szerintem nagyot ut az uthibakon azt mondta hogy szerinte nem. Viszont tud rugot kemenyiteni, illetve valahogy nyujtani (emelni a magassagon). Megcsinaltassam azert, vagy a felutes mas okbol is lehet?

Link to comment
Megosztás:

Neeeem, ez egy tökéletes szín :tongue: :supz:

Nekem cseréltetnem kell az első lengéscsillapítókat, aztán ráállítom én is a szerelőmet, hátha ki tudjuk találni az okát.

Még az jutott eszembe, hogy mi van, ha a rázás oka nem is az első futóműben keresendő? Ha hátul van valami komolyabb gond, az is tudja rángatni a kocsit nem? :?

Ezzel kapcsolatban 1 kérdés: hol lehet kapni Kayaba lengéscsillapítókat? Ahol rákérdeztem, általában Monroe-kat akarnak rámsózni... :x

Itt találtam,de nem olcsó.... ;) http://www.unixtrade.hu/shop/index.html
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Ma vitték el az ültetőrugóimat, amit be is tettem a srác kocsijába!A gömbfejjel mit szívtunk nem akart kijönni a gömbfejkinyomónak is eltört a csavarja!Fogtam inkább lebontottam a kormányműnél belül ;)

A 2 elsőnek 1.5 óra volt darabja a hátsóknak 15perc ...

3.5 óra alatt volt meg a 4 rugó kicserélése ...

Link to comment
Megosztás:

Ma vitték el az ültetőrugóimat, amit be is tettem a srác kocsijába!A gömbfejjel mit szívtunk nem akart kijönni a gömbfejkinyomónak is eltört a csavarja!Fogtam inkább lebontottam a kormányműnél belül ;)

A 2 elsőnek 1.5 óra volt darabja a hátsóknak 15perc ...

3.5 óra alatt volt meg a 4 rugó kicserélése ...

Hát igen ,a kormányöszekötők nehezen szoktak kijönni..A szerelő spanom is mondta,hogy mikor az enyémet csinálta,2 órát szopott vele.Idegennek ezt nem csinálja,inkább elő a köszörű..
Link to comment
Megosztás:

+ futóművet állít ;)

Egyébként minek vágtátok le ? Szar volt már a gömbfej ?

Nem vágtuk le ,az én kocsimnál lekínlódta a spanom!Csak arra céloztam,hogy gólyaláb levétel esetén a szerelők nem szoktak fél napot eljátszani egy berohadt kormányösszekötővel,hanem levágják és feltesznek egy újat! :wink:
Link to comment
Megosztás:

a kormányöszekötők nehezen szoktak kijönni..A szerelő spanom is mondta,hogy mikor az enyémet csinálta,2 órát szopott vele.Idegennek ezt nem csinálja,inkább elő a köszörű..

Én vigyáznék az ilyen szerelővel,ha nem vagy ott neked is levágja!

Egyébként van erre egy - szintén nem igazán szakszerű - módszer ami

talán jobb a flexnél: az összekötő gömbfej menetes részénél - ha a csavart levetted - aláemelsz és a külső részt -amibe a kúpos rész belemegy - leütöd.Nem tudom,hogy ez asztránál működik-e , mert astrát még nem csináltam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.