zotya975 Elküldve Május28, 2017 Elküldve Május28, 2017 2 órája, Kispotter írta: Úgy emlékszem külsőt Ha az rossz, nem szokta rázni a kereket, vagy legalábbis mire rázná már olyan hangosan ropog hogy addigra úgyis kicserélik.
Greg_hun Elküldve Június5, 2017 Elküldve Június5, 2017 Tudja valamelyikőtök esetleg, hogy létezik-e olyan kerékagy, ami 22 fogas, de bemegy a nagy kerékcsapágyba (74mm külső átmérő, 39mm belső átmérő, 39mm szélesség)? Nekem kis csapágy volt (64*37*34), sikerült szerezzek két bontott csonkállványt, de ebbe a nagyobbik csapágy való, így az agy sem lesz jó hozzá. Amennyire utánanéztem, abból az derült ki, hogy 4 féle csapággyal és 2 féle aggyal (22 és 29 fogú) gyárottak F-et.
wookie Elküldve Június5, 2017 Elküldve Június5, 2017 4 órája, Greg_hun írta: Tudja valamelyikőtök esetleg, hogy létezik-e olyan kerékagy, ami 22 fogas, de bemegy a nagy kerékcsapágyba (74mm külső átmérő, 39mm belső átmérő, 39mm szélesség)? Nekem kis csapágy volt (64*37*34), sikerült szerezzek két bontott csonkállványt, de ebbe a nagyobbik csapágy való, így az agy sem lesz jó hozzá. Amennyire utánanéztem, abból az derült ki, hogy 4 féle csapággyal és 2 féle aggyal (22 és 29 fogú) gyárottak F-et. Kisblokkos váltóhoz és nagyblokkos gólyalábhoz dízel féltengely kell. ;) 1
Greg_hun Elküldve Június6, 2017 Elküldve Június6, 2017 16 órája, wookie írta: Kisblokkos váltóhoz és nagyblokkos gólyalábhoz dízel féltengely kell. ;) Vagyis nem fogok tudni venni ilyen kerékagyat? A dízel féltengely két ricnis vége más méretű?
HaPetya Elküldve Június6, 2017 Elküldve Június6, 2017 21 órája, Greg_hun írta: Tudja valamelyikőtök esetleg, hogy létezik-e olyan kerékagy, ami 22 fogas, de bemegy a nagy kerékcsapágyba (74mm külső átmérő, 39mm belső átmérő, 39mm szélesség)? Nekem kis csapágy volt (64*37*34), sikerült szerezzek két bontott csonkállványt, de ebbe a nagyobbik csapágy való, így az agy sem lesz jó hozzá. Amennyire utánanéztem, abból az derült ki, hogy 4 féle csapággyal és 2 féle aggyal (22 és 29 fogú) gyárottak F-et. Én véletlenül olyat kaptam, amikor én is cseréltem. Létezik. Google a barátod. Például Febi 03975 1
wookie Elküldve Június6, 2017 Elküldve Június6, 2017 10 órája, Greg_hun írta: Vagyis nem fogok tudni venni ilyen kerékagyat? A dízel féltengely két ricnis vége más méretű? Tudtommal nem. melyik két végére gondolsz?
astrabandi Elküldve Június6, 2017 Elküldve Június6, 2017 Szép estét minden kinek tudna nekem valaki tanácsot adni ? Mégpedig abban ,hogy 35 mm es ültetéshez jóe a gyári méretű gázos lengés csillapító vagy már ehhez is rövidebb kell mert tudtommal a 30 mm es ültetéshez még jó a gyári hosszúságú gázos lengés csillapító .
zotya975 Elküldve Június6, 2017 Elküldve Június6, 2017 1 órával ezelőtt, astrabandi írta: Szép estét minden kinek tudna nekem valaki tanácsot adni ? Mégpedig abban ,hogy 35 mm es ültetéshez jóe a gyári méretű gázos lengés csillapító vagy már ehhez is rövidebb kell mert tudtommal a 30 mm es ültetéshez még jó a gyári hosszúságú gázos lengés csillapító . Hát akkor szerintem nem.
astrabandi Elküldve Június7, 2017 Elküldve Június7, 2017 7 órája, zotya975 írta: Hát akkor szerintem nem. Hát akár hol keresgetem a neten ,hogy számít e az az 5 mm nem találok infót így most dilemmázok .
zotya975 Elküldve Június7, 2017 Elküldve Június7, 2017 1 órával ezelőtt, astrabandi írta: Hát akár hol keresgetem a neten ,hogy számít e az az 5 mm nem találok infót így most dilemmázok . Ugye az a probléma hogy ka közelebb van egymáshoz a teló két befogatása, akkor nagy gödörbe belehajtva teljesen összetolja-e vagy sem. Csak ugye ezt álló autón nem nagyon tudod nézegetni. A gyári gátlón is van felütközés gátló elől, szóval elég nagy mozgással lehet számolni. Normál úton normál használat mellett valószinűleg nem lenne gond. Csak sose tudod mikor hajtasz akár rejtett kátyúba. 1
Greg_hun Elküldve Június8, 2017 Elküldve Június8, 2017 (edited) On 2017. 06. 06. at 9:43, HaPetya írta: Én véletlenül olyat kaptam, amikor én is cseréltem. Létezik. Google a barátod. Például Febi 03975 Ezer hálás köszönetem, ez alapján sikerült rendelni agyat és csapágyat is! On 2017. 06. 06. at 19:57, wookie írta: Tudtommal nem. melyik két végére gondolsz? Miben tér el a dízel féltengely és a nem dízel (kis/nagy blokkos)? A váltófelőli és a csuklófelőli végére gondoltam (a két ricnis vége, hogy írtam ), utóbbira gondolom ha 22 fogas, akkor nem megy rá a nagyhoz való csukló (29 fog) és így erre kisblokkos agy. Bár az alapján, hogy létezik 22 fogas 39mm átmérőjű agy, amivel végül is össze tudom hozni, semmin nem lepődnék meg. Módosítva Június8, 2017 : Greg_hun
wookie Elküldve Június8, 2017 Elküldve Június8, 2017 Az agyaknak még nem néztem utána, de ugye alapvetően van egy 22 fogas agy/féltengely a kisblokkokhoz, meg van a 29-es a nagyblokkhoz, ezeknek ugye a belső(váltó felöli) fogazása is eltér egymástól. Na már most a dízelek nagyblokkos gólyalábat kaptak, viszont kisblokkos váltót, így ennek egyedi féltengelye van. 1
Greg_hun Elküldve Június19, 2017 Elküldve Június19, 2017 A féltengelyanya meghúzási nyomatékát tudja valamelyikőtök esetleg (ami a kerékagyba rögzíti a csukót)?
zotya975 Elküldve Június19, 2017 Elküldve Június19, 2017 35 perce, Greg_hun írta: A féltengelyanya meghúzási nyomatékát tudja valamelyikőtök esetleg (ami a kerékagyba rögzíti a csukót)? 100Nm, majd lazítsuk meg és húzzuk ismét meg 20Nm-el, ekkor tegyünk merev kulcsot rá és húzzuk tovább negyed fordulattal. Ha ekkor nem tudjuk átdugni a sasszeget akkor lazítsuk vissza amíg kell, és ne túlhúzzuk. Közben a keréknek a földön kell állnia, a váltónak sebességben és valaki nyomja a fékpedált. Olyan szépen el lehet törni a gagyi crovákat ennél a mozdulatnál. Most vettem én is csak a piacon egy fix L szárat. 1
Greg_hun Elküldve Június19, 2017 Elküldve Június19, 2017 8 órája, zotya975 írta: 100Nm, majd lazítsuk meg és húzzuk ismét meg 20Nm-el, ekkor tegyünk merev kulcsot rá és húzzuk tovább negyed fordulattal. Ha ekkor nem tudjuk átdugni a sasszeget akkor lazítsuk vissza amíg kell, és ne túlhúzzuk. Közben a keréknek a földön kell állnia, a váltónak sebességben és valaki nyomja a fékpedált. Olyan szépen el lehet törni a gagyi crovákat ennél a mozdulatnál. Most vettem én is csak a piacon egy fix L szárat. Köszönöm! Továbbá köszi mindenkinek aki segített, infót keresett és tippeket adott, hogyan lehet összehozni a bal első futóművet. Elkészült, új külső feltengelycsukló, belső gumiharang, zsírozás, 74mm-es kerékcsapágy és hozzá való 22 fogas agy, új szimmering a váltóba, rozsdátlanított és festett F-hez való rugótányér és csonkállvány, újszerű felütközésgátló gumi + pótolva lett az alsó csillapítógumi is. 4 hét ment rá. Következik a jobb oldal .
Greg_hun Elküldve Június19, 2017 Elküldve Június19, 2017 Néhány kép: Festve Beszerelésre készen Beszerelésre készen 2 Féltengely 2
aholy Elküldve Június26, 2017 Elküldve Június26, 2017 Üdv! 22es stab rúdból létezett olyan ami nem a rácuppanó szilenttel van, hanem a csavarossal? Csak hogy érdemes e vadásznom? Köszi!
wookie Elküldve Június26, 2017 Elküldve Június26, 2017 Mindegyikből van, mert évjáratfüggő a milyensége.
ihbastra Elküldve Július14, 2017 Elküldve Július14, 2017 Sziasztok. Segítségeteket kérném hátsó spirálrugó témákban. Szeretném cserélni a hátsó rugokat mert nagyon elvannak gyöngülve, ül az autó segge! Nézegettem a kínálatot van ezer fajta és méretű, gyárilag milyen magas rúgó való bele és milyen márka mellett érdemes dönteni? Erősítettbe gondolkodom erről van valakinek tapasztalata? Köszönöm előre is!
wookie Elküldve Július15, 2017 Elküldve Július15, 2017 Keress bontott vectra hátsórugót, azzal pont jó lesz.
ihbastra Elküldve Július15, 2017 Elküldve Július15, 2017 (edited) 4 órája, wookie írta: Keress bontott vectra hátsórugót, azzal pont jó lesz. Melyik vectrara gondolsz? Miért vectra erősebb a rugója? Módosítva Július15, 2017 : ihbastra
wookie Elküldve Július15, 2017 Elküldve Július15, 2017 A vectra, de a sima, nem a 4x4, az tök más. A veci nehezebb alapból, ezért erősebb, de mivel azok is 20+ évesek, pont annyira van összeülve hogy astrához meg jó. Nekem a saját vectrám gyári rugói kerültek be az astra alá, azzal pont jó volt. A kombi rugó nagyon kiemeli.
pszilaj Elküldve Július17, 2017 Elküldve Július17, 2017 (edited) On 2017. 07. 14. at 23:35, ihbastra írta: Sziasztok. Segítségeteket kérném hátsó spirálrugó témákban. Szeretném cserélni a hátsó rugokat mert nagyon elvannak gyöngülve, ül az autó segge! Nézegettem a kínálatot van ezer fajta és méretű, gyárilag milyen magas rúgó való bele és milyen márka mellett érdemes dönteni? Erősítettbe gondolkodom erről van valakinek tapasztalata? Köszönöm előre is! On 2017. 07. 15. at 20:26, wookie írta: A vectra, de a sima, nem a 4x4, az tök más. A veci nehezebb alapból, ezért erősebb, de mivel azok is 20+ évesek, pont annyira van összeülve hogy astrához meg jó. Nekem a saját vectrám gyári rugói kerültek be az astra alá, azzal pont jó volt. A kombi rugó nagyon kiemeli. Csatlakozok wookie véleményéhez. Az enyémben A Vectra GT rugók vannak. Ha beül hátra is két ember, az istennek sem ül le... Nagyon jól tartja. Módosítva Július17, 2017 : pszilaj 2
ihbastra Elküldve Július22, 2017 Elküldve Július22, 2017 On 2017. 07. 17. at 6:53, pszilaj írta: Csatlakozok wookie véleményéhez. Az enyémben A Vectra GT rugók vannak. Ha beül hátra is két ember, az istennek sem ül le... Nagyon jól tartja. És a magassága is jó üresen?
pszilaj Elküldve Július24, 2017 Elküldve Július24, 2017 On 2017. 07. 22. at 17:38, ihbastra írta: És a magassága is jó üresen? Háát nincs leülve az biztos... szerintem 2-3 centivel magasabb a gyárinál...
Recommended Posts