pszilaj Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 (edited) 4 órája, Tiu írta: Azt honnan láttad, hogy mozog föl-le? A féltengely mozgása csalóka, attól még lehet szoros a difi csapágy, ami nem jó. Ha teljesen sikerült meghúzni, akkor kellene rajta kicsit visszaengedni. Úgy, hogy megfogtam a csuklót és megmozgattam. Miután húztam rajta, mindkét oldalin csökkent a lötyögés, de a fura zaj még mindig megvan. Nagy nehezen sikerült feltennem a hangot amit hallok, 50 km/h-nál. Szerintetek mi lehet? Módosítva Október31, 2016 : pszilaj Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 Hát passz.....ha felemeled az egyik oldalt, akkor levegőben lógó kerék forog csak a difi miatt, akkor is megvan a hang? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tunde82 Elküldve Október31, 2016 Megoszt Elküldve Október31, 2016 7 órája, zotya975 írta: Na hát ha mérséklődik a hiba akkor jó helyen keresgéltél. Mi is csak addíg tekertük amig vizsonylag könnyen ment. Első körben talán kormányösszekötő gömbfej hiba. Ha fel van emelve az egyik oldal, és a kerék két kézzel megfogva oldalra mozgatva is hallani-látni a koppanást akkor biztos. Ha nem lehet így kiszűrni akkor futóművet-kormányművet kell ellenőriztetni padon. Ott majd megnyúzzák és többnyire meg is találják mi van elkopva. Köszönöm szépen a választ! Amint alkalom nyílik rá, megnézzük! Köszönöm! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November15, 2016 Megoszt Elküldve November15, 2016 Tud valaki első lengéscsillapító patron méreteket? patron hossza / átmérője tengely átmérő / szár / toronycsapágynál / menet Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November16, 2016 Megoszt Elküldve November16, 2016 17 órája, Tiu írta: Tud valaki első lengéscsillapító patron méreteket? patron hossza / átmérője tengely átmérő / szár / toronycsapágynál / menet Hát passz, nem látok róla infót, a toronycsapágy belső átmérője 16 mili, annyit látni. Miért kell? Szerintem mind egyforma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 On 2016. 11. 16. at 16:25, zotya975 írta: Hát passz, nem látok róla infót, a toronycsapágy belső átmérője 16 mili, annyit látni. Miért kell? Szerintem mind egyforma. Köszi. Jó lett volna tudni mielőtt meglátom, gondoltam van valakinek szétszedett cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 2 órája, Tiu írta: Köszi. Jó lett volna tudni mielőtt meglátom, gondoltam van valakinek szétszedett cucc. Volt, csak összeraktam és nem mértem akkor le, mondjuk a patron nem volt kihúzva a gólyalábból. Miért kell a méret, nem egyforma mind? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 pl a vectráénak vastagabb a szára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 2 órája, zotya975 írta: Volt, csak összeraktam és nem mértem akkor le, mondjuk a patron nem volt kihúzva a gólyalábból. Miért kell a méret, nem egyforma mind? Semmi különös, csak van egy pár és nem akarom csak azért szétszedni, hogy megmérjem jó-e. Ha mást nem, majd bemegyek a boltba és kérek egyet megmérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November18, 2016 Megoszt Elküldve November18, 2016 6 órája, Tiu írta: Semmi különös, csak van egy pár és nem akarom csak azért szétszedni, hogy megmérjem jó-e. Ha mást nem, majd bemegyek a boltba és kérek egyet megmérni. Aha, értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 Üdv mindenkinek! Ha teljesen alászedem a kormányt majd hátrafele megindulok kattog valami a keréknél. Főleg hátramenetnél, mi lehet az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2017 Megoszt Elküldve Január7, 2017 19 perce, Lajos12 írta: Üdv mindenkinek! Ha teljesen alászedem a kormányt majd hátrafele megindulok kattog valami a keréknél. Főleg hátramenetnél, mi lehet az? Kattog, vagy inkább ropog és sebességfüggő? Féltengely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajos12 Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 Én úgy gondolom kattog, és valószínűleg a sebességgel együtt gyorsabban hallom. De persze csak kicsit tolattam vele, nem erőltettem. Ha féltengely lesz a ludas, mennyit bír még ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 17 perce, Lajos12 írta: Én úgy gondolom kattog, és valószínűleg a sebességgel együtt gyorsabban hallom. De persze csak kicsit tolattam vele, nem erőltettem. Ha féltengely lesz a ludas, mennyit bír még ki? Ha csak alászedve csinálja és egyenesben nem, akkor még sokat. Bár közben aludtam rá egyet, és szerintem mégsem féltengely. Rükiben nem szokott szólni csak előre, mert úgy mész többet úgy kopik meg, ha visszafelé forog teljesen máshol terhelődik a csukló szerkezete. De igazából hallani kellene, aki már hallott féltengely ropogást az egyből felismeri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 (edited) Sziasztok! Az összes F (kombi, sedan, 5 ajtós...) gólyalába ugyanolyan? Mert szerintem megtaláltam, miért van lejjebb az autó bal eleje. Ez a távolság a bal gólyalábnál kerek 1cm-re kisebb, mint a jobbnál. Törve volt a bal eleje, nem is kicsit szerintem, létezik, hogy nem Astra hanem pl. Vectra lábat raktak be? Módosítva Január24, 2017 : Greg_hun Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 (edited) Hoppá. Az úgy érdekes. Vectra, calibra, astra kadett ascona gólyaláb mind ugyanaz. Meg még van Saab is amié. Bár ezt inkább a rugótányértól kéne mérni, az a mérvadó magasság szempontjából. Módosítva Január24, 2017 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 24 perce, Greg_hun írta: Sziasztok! Az összes F (kombi, sedan, 5 ajtós...) gólyalába ugyanolyan? Mert szerintem megtaláltam, miért van lejjebb az autó bal eleje. Ez a távolság a bal gólyalábnál kerek 1cm-re kisebb, mint a jobbnál. Törve volt a bal eleje, nem is kicsit szerintem, létezik, hogy nem Astra hanem pl. Vectra lábat raktak be? Meg tud megcsúszni lent ahol bemegy a cső a kerékcsapágy tartójába? Lent nem lóg ki több? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greg_hun Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 12 perce, wookie írta: Hoppá. Az úgy érdekes. Vectra, calibra, astra kadett ascona gólyaláb mind ugyanaz. Meg még van Saab is amié. Bár ezt inkább a rugótányértól kéne mérni, az a mérvadó magasság szempontjából. 2 perce, zotya975 írta: Meg tud megcsúszni lent ahol bemegy a cső a kerékcsapágy tartójába? Lent nem lóg ki több? Na ezeket holnap világosban megnézem, meg lemérem a tányértól is a távot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 2 órája, wookie írta: Hoppá. Az úgy érdekes. Vectra, calibra, astra kadett ascona gólyaláb mind ugyanaz. Meg még van Saab is amié. Bár ezt inkább a rugótányértól kéne mérni, az a mérvadó magasság szempontjából. Saab 9.5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január24, 2017 Megoszt Elküldve Január24, 2017 3 órája, daykiller írta: Saab 9.5. Meg NG900, meg OG 9-3. Mondjuk azok gyárilag 5 csavarosak, de szerintem át lehet a 4-es agyat hákolni bele. Futómű szinten minden egyezik kb, nekem pl 900-asról van a bölcső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 A saabos cuccok jobbak bármivelis? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 1 óra, aholy írta: A saabos cuccok jobbak bármivelis? Pl. mindegyik Saab híd GSi Astra híd, mert bennevan a plusz stabpálca. Egyébként kb. ugyanaz. Van ami még cikkszámra is egyezik Illetve talán a felületkezelésük jobb, a kasztnié legalábbis biztosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 14 perce, Bundee írta: Pl. mindegyik Saab híd GSi Astra híd, mert bennevan a plusz stabpálca. Egyébként kb. ugyanaz. Van ami még cikkszámra is egyezik Illetve talán a felületkezelésük jobb, a kasztnié legalábbis biztosan. A plussz stabrúd már megvan akkor nem kell saab bontást keresgélnem. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február3, 2017 Megoszt Elküldve Február3, 2017 (edited) A gólyalábak -az összekötők és nyeregtartó fülekit leszámítva- csak szerintem szimmetriuksak? Mármint a bal meg a jobb. Tehát a toronycsapágy közepéből a talpasig húzott egyenes pont a kerékcsapágy felezőjén halad át, illetve a talpas iránya is fedi ezt a vonalat? Módosítva Február3, 2017 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
HaPetya Elküldve Február3, 2017 Megoszt Elküldve Február3, 2017 (edited) 22 perce, wookie írta: A gólyalábak -az összekötők és nyeregtartó fülekit leszámítva- csak szerintem szimmetriuksak? Mármint a bal meg a jobb. Tehát a toronycsapágy közepéből a talpasig húzott egyenes pont a kerékcsapágy felezőjén halad át, illetve a talpas iránya is fedi ezt a vonalat? Próbálom értelmezni, amit kérdezel de nem nagyon megy. Tehát az egyenes amit írsz az definíció szerint majdnem az elkormányzás tengelye. Ez metszi-e a kerékcsapágy tengelyét? Módosítva Február3, 2017 : HaPetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts