zotya975 Elküldve Június1, 2016 Elküldve Június1, 2016 7 órája, pszilaj írta: A gyári anya van rajta. Mondjuk a menetrögzítő nem jutott eszembe. Majd figyelem és mindig húzok rajta... Újra szétszedni nem akarom...rohadt sok meló... :D Pár napja néztem rá, de az enyém nem lazult le...meg lehet nézni a helyén is nem?
pszilaj Elküldve Június1, 2016 Elküldve Június1, 2016 13 perce, zotya975 írta: Pár napja néztem rá, de az enyém nem lazult le...meg lehet nézni a helyén is nem? Persze, hogy meglehet. Csak a menetrögzítőre értettem, hogy már nem szedem szét... :D
zotya975 Elküldve Június1, 2016 Elküldve Június1, 2016 3 perce, pszilaj írta: Persze, hogy meglehet. Csak a menetrögzítőre értettem, hogy már nem szedem szét... :D Elméletileg ha rajta az autó akkor össze van nyomva a rugó és ki lehet tekerni a csavart nem fog elmozdulni semmi ,nem? Mert ugye a rugó a tányérnak feszül neki, felette a toronycsapágy meg a szilent az viszont a bódét nyomja felfelé. De ha elkezded kitekerni és lelövi a csavart akkor nem én mondtam.
pszilaj Elküldve Június2, 2016 Elküldve Június2, 2016 15 órája, zotya975 írta: Elméletileg ha rajta az autó akkor össze van nyomva a rugó és ki lehet tekerni a csavart nem fog elmozdulni semmi ,nem? Mert ugye a rugó a tányérnak feszül neki, felette a toronycsapágy meg a szilent az viszont a bódét nyomja felfelé. De ha elkezded kitekerni és lelövi a csavart akkor nem én mondtam. Lehet, hogy ezért is lazult meg? Ugyanis kivéve húztuk meg a csavarokat. Miután talpra tettük a gépet, nem húztam utána... :O
Gergőőő Elküldve Június2, 2016 Elküldve Június2, 2016 13 perce, pszilaj írta: Lehet, hogy ezért is lazult meg? Ugyanis kivéve húztuk meg a csavarokat. Miután talpra tettük a gépet, nem húztam utána... :O Ha a lengéscsillapító szárán a bemélyedésbe beleesik a toronycsapágy és úgy van megtépve h minden a helyén akkor nem kéne annak fellazulni. Gyárilag műanyagbetétes anya volt a gátló végén? Én a Koni szetthez azt kaptam előre és az is lehet h azért nem lazult fel.
pszilaj Elküldve Június2, 2016 Elküldve Június2, 2016 41 perce, Gergőőő írta: Ha a lengéscsillapító szárán a bemélyedésbe beleesik a toronycsapágy és úgy van megtépve h minden a helyén akkor nem kéne annak fellazulni. Gyárilag műanyagbetétes anya volt a gátló végén? Én a Koni szetthez azt kaptam előre és az is lehet h azért nem lazult fel. Elől nekem is Koni van. Hozzánemértésünkből fakadóan szívtunk is rendesen. :D Ugyanis a teló végén az inbuszos rész csak dísz. Ha ott próbál az ember ellent fogni, akkor szépen szétnyílik a teló vége és az anya nem fog lejönni...
zotya975 Elküldve Június2, 2016 Elküldve Június2, 2016 8 órája, pszilaj írta: Lehet, hogy ezért is lazult meg? Ugyanis kivéve húztuk meg a csavarokat. Miután talpra tettük a gépet, nem húztam utána... :O 7 órája, pszilaj írta: Elől nekem is Koni van. Hozzánemértésünkből fakadóan szívtunk is rendesen. :D Ugyanis a teló végén az inbuszos rész csak dísz. Ha ott próbál az ember ellent fogni, akkor szépen szétnyílik a teló vége és az anya nem fog lejönni... Én is asztalon húztam meg, miután rászorult egy kicsit az anya már ellen lehet tartani a toronyszilent két csavarjánál átdugott vassal, és tovább lehet tépni az anyát. Addíg amig laza persze elpörög. Az imbuszt én sem tudtam a használni mert nem volt olyan erős kulcsom ami ne kezdett volna eltekeredni.
pszilaj Elküldve Június2, 2016 Elküldve Június2, 2016 25 perce, zotya975 írta: Én is asztalon húztam meg, miután rászorult egy kicsit az anya már ellen lehet tartani a toronyszilent két csavarjánál átdugott vassal, és tovább lehet tépni az anyát. Addíg amig laza persze elpörög. Az imbuszt én sem tudtam a használni mert nem volt olyan erős kulcsom ami ne kezdett volna eltekeredni. Egy szétnyílt telóvég miatt flexeltünk le egy toronyszillentet... :D
wookie Elküldve Június5, 2016 Elküldve Június5, 2016 Na hát a legutóbbi összekötő gömbfej csere nem a legjobban alakult, a kapkodós sietős (mert rámzárják a műhelyt) beállítás a padon nem sikerült túl jól, kb két hónap után (ami nálam utóbb kb 7-8000km) szépen lenyalta a gumik belső felét. Vasárnap visszafelé állhattam is meg kereket cserélni, a legjobb hogy a pótkerékben volt vagy 0.8bar. Még jó hogy korábban direkt kivezettem a szelepet, hogy fújáshoz ne kelljen kipakolni a csomitartót. (amúgy innen üdvözölném a defektspré kitalálóját) Na mind1, hazaevickéltem, meg szereztem két gumit, aztán most szemre! belőttem az összetartást. Egyrészt végre középen áll a kormány, másrészt meg olyan, mint ha hirtelen szervós lenne, összehasonlíthatatlanul könnyebb tekerni a kormányt. Ja és nem húz semerre. :D 1
zotya975 Elküldve Június5, 2016 Elküldve Június5, 2016 2 órája, wookie írta: Na hát a legutóbbi összekötő gömbfej csere nem a legjobban alakult, a kapkodós sietős (mert rámzárják a műhelyt) beállítás a padon nem sikerült túl jól, kb két hónap után (ami nálam utóbb kb 7-8000km) szépen lenyalta a gumik belső felét. Vasárnap visszafelé állhattam is meg kereket cserélni, a legjobb hogy a pótkerékben volt vagy 0.8bar. Még jó hogy korábban direkt kivezettem a szelepet, hogy fújáshoz ne kelljen kipakolni a csomitartót. (amúgy innen üdvözölném a defektspré kitalálóját) Na mind1, hazaevickéltem, meg szereztem két gumit, aztán most szemre! belőttem az összetartást. Egyrészt végre középen áll a kormány, másrészt meg olyan, mint ha hirtelen szervós lenne, összehasonlíthatatlanul könnyebb tekerni a kormányt. Ja és nem húz semerre. :D Én tolómérővel lőttem be az új gömbfejet a régi méretére, egész jó lett, mert nem láttam a téli gumin hogy nagyobb kopás lenne valamelyik szélén. De persze azért majd el ( kéne ) vinni rendesen beállítani.
wookie Elküldve Június5, 2016 Elküldve Június5, 2016 Nálam a tolómérő nem játszott, mert vagy 3 autóból van összelegózva a gép. Remélhetőleg már csak jövőhétig lesz rá szükség.
zalaapati112 Elküldve Június8, 2016 Elküldve Június8, 2016 On 2016. 06. 05. at 20:49, zotya975 írta: Én tolómérővel lőttem be az új gömbfejet a régi méretére, egész jó lett, mert nem láttam a téli gumin hogy nagyobb kopás lenne valamelyik szélén. De persze azért majd el ( kéne ) vinni rendesen beállítani. Én be állitatam futómüvet hát most jobb az autó irányitás , cseréltem jobb talpast meg ball kormány összekötö gömbcsuklót 1
szabolala Elküldve Június13, 2016 Elküldve Június13, 2016 Halló! Jobb első kerék felől bal kanyarban surrogás hallatszik, nem tudom jobban körülírni. Surrr.... Van valakinek ötlete így látatlanban hogy mi okozhatja? Remélem nem drága a megoldás. Előre is köszi.
pszilaj Elküldve Június13, 2016 Elküldve Június13, 2016 57 perce, szabolala írta: Halló! Jobb első kerék felől bal kanyarban surrogás hallatszik, nem tudom jobban körülírni. Surrr.... Van valakinek ötlete így látatlanban hogy mi okozhatja? Remélem nem drága a megoldás. Előre is köszi. Nekem ugyanígy van csak nem surrogó, hanem vuuuk-vuuuk-vuuuuk van, ütemesen, sebességnövekedéssel az is gyakrabban jön. Minden ki van már cserélve, csak a kerékcsapágy nem. Nekem az a gyanús...
zotya975 Elküldve Június13, 2016 Elküldve Június13, 2016 4 órája, szabolala írta: Halló! Jobb első kerék felől bal kanyarban surrogás hallatszik, nem tudom jobban körülírni. Surrr.... Van valakinek ötlete így látatlanban hogy mi okozhatja? Remélem nem drága a megoldás. Előre is köszi. 3 órája, pszilaj írta: Nekem ugyanígy van csak nem surrogó, hanem vuuuk-vuuuk-vuuuuk van, ütemesen, sebességnövekedéssel az is gyakrabban jön. Minden ki van már cserélve, csak a kerékcsapágy nem. Nekem az a gyanús... Kerékcsapágynál főleg kanyarban hallottam mély búgást, és a kereket felemelve lehetett eléggé mozgatni.
szabolala Elküldve Június14, 2016 Elküldve Június14, 2016 21 órája, zotya975 írta: Kerékcsapágynál főleg kanyarban hallottam mély búgást, és a kereket felemelve lehetett eléggé mozgatni. Köszi, máshol is a kerékcsapágyra jöttek tippek. Ránézek/ránézetek. 1
szabolala Elküldve Június16, 2016 Elküldve Június16, 2016 Amúgy, ha neadjisten cserélni kell a kerékcsapágyat, érdemes mindkét oldalon? Párban vannak ezek, vagy egyesével? Még az volna a kérdésem, hogy féktárcsából-betétből milyet ajánlotok jó ár-érték arányban? Csak mert elég régen voltak cserélve, nem tudom milyen állapotban vannak, de ha már le kell szedni a féket a csapágycseréhez, hátha érdemes cserélni. (Feltűnő gond nincs a fékkel amúgy, de az elvárások azért elég alacsonyak egy 23 éves abs nélküli autónál...)
daykiller Elküldve Június16, 2016 Elküldve Június16, 2016 18 perce, szabolala írta: Amúgy, ha neadjisten cserélni kell a kerékcsapágyat, érdemes mindkét oldalon? Párban vannak ezek, vagy egyesével? Még az volna a kérdésem, hogy féktárcsából-betétből milyet ajánlotok jó ár-érték arányban? Csak mert elég régen voltak cserélve, nem tudom milyen állapotban vannak, de ha már le kell szedni a féket a csapágycseréhez, hátha érdemes cserélni. (Feltűnő gond nincs a fékkel amúgy, de az elvárások azért elég alacsonyak egy 23 éves abs nélküli autónál...) Brembo tárcsa és textar betét. Nagyon jól végzik a dolgukat az enyémen lassan 6 éve. Igaz, a betétek már kopáshatáron vannak. Féken amúgy sem spórolunk ugye :D 1
Dani567 Elküldve Június17, 2016 Elküldve Június17, 2016 (edited) Sziasztok. Gondoltam leírom,hogy jártam,hátha valaki hasonló cipőben jár vagy majd fog Az autóban balos kerékcsapágyat cseréltem,400 km után darabokra hullott,recsegett ropogott stb.. Újra kicseréltem és megmértem az agy belsőfelét ami a csapágy belsőbe megy.34 mm helyett 32 volt ezért ette a csapágyat,kicseréltem azt is,azóta jó. Szép napot mindenkinek! Módosítva Június17, 2016 : Dani567 2
zotya975 Elküldve Június17, 2016 Elküldve Június17, 2016 10 órája, szabolala írta: Amúgy, ha neadjisten cserélni kell a kerékcsapágyat, érdemes mindkét oldalon? Párban vannak ezek, vagy egyesével? Még az volna a kérdésem, hogy féktárcsából-betétből milyet ajánlotok jó ár-érték arányban? Csak mert elég régen voltak cserélve, nem tudom milyen állapotban vannak, de ha már le kell szedni a féket a csapágycseréhez, hátha érdemes cserélni. (Feltűnő gond nincs a fékkel amúgy, de az elvárások azért elég alacsonyak egy 23 éves abs nélküli autónál...) A kerékcsapágyat nem kell a két oldalon egyszerre cserélni mint pölö a telót, rugót vagy fékalkatrész. ha az egyik búg, annak nincs kihatása a másik oldalra.Egy duplasoros golyóscsapágy van ide beépítve. 1
szabolala Elküldve Június17, 2016 Elküldve Június17, 2016 8 órája, zotya975 írta: A kerékcsapágyat nem kell a két oldalon egyszerre cserélni mint pölö a telót, rugót vagy fékalkatrész. ha az egyik búg, annak nincs kihatása a másik oldalra.Egy duplasoros golyóscsapágy van ide beépítve. Ma felemeltem az autót, megforgattam a kereket, az említett oldalon halk zaj hallatszik, igen talán a búgás a legjobb kifejezés rá. Az utastérből csak bal kanyarban hallom. Meg mintha nehezebben fordulna a kerék, mint a másik oldalon. A másik hang amit hallok így megforgatva a kereket, az viszont szakaszos csikorgás, kb minden fordulatnál, lehet hogy ott a fékpofák a ludasak? Csikorog egy picit a fék, de nem gondoltam h nagy jelentősége van.
zotya975 Elküldve Június18, 2016 Elküldve Június18, 2016 15 órája, szabolala írta: Ma felemeltem az autót, megforgattam a kereket, az említett oldalon halk zaj hallatszik, igen talán a búgás a legjobb kifejezés rá. Az utastérből csak bal kanyarban hallom. Meg mintha nehezebben fordulna a kerék, mint a másik oldalon. A másik hang amit hallok így megforgatva a kereket, az viszont szakaszos csikorgás, kb minden fordulatnál, lehet hogy ott a fékpofák a ludasak? Csikorog egy picit a fék, de nem gondoltam h nagy jelentősége van. Amit cseréltem csapágyat ott már határozottan kottyant a kerék, ha levettem akkor is lehetett érezni hogy a csapágynak játéka van. Hát lehet hogy a fékpofa kicsit hozzáér tárcsához, nekem hátul hallani amikor tolatok ki ilyet.
ColT Elküldve Július26, 2016 Elküldve Július26, 2016 Hello, Tulaja lettem egy 2000-es F Astrának, aminek a bal oldalából teljesen alászedett kormánynál (csak akkor) és berugózás közben (fékezés, vagy padka) csikorgó hang jön... Amennyi időm volt, belenéztem a bal első futóműbe, de kopás semmin nincs, amit látnék. Mi a fene okozhatja ezt? Ha minden igaz, volt törve a bel eleje, valósznű nem durván, de tippre mi tud ilyekor elmászni? Köszi minden ötletet
zotya975 Elküldve Július27, 2016 Elküldve Július27, 2016 16 órája, ColT írta: Hello, Tulaja lettem egy 2000-es F Astrának, aminek a bal oldalából teljesen alászedett kormánynál (csak akkor) és berugózás közben (fékezés, vagy padka) csikorgó hang jön... Amennyi időm volt, belenéztem a bal első futóműbe, de kopás semmin nincs, amit látnék. Mi a fene okozhatja ezt? Ha minden igaz, volt törve a bel eleje, valósznű nem durván, de tippre mi tud ilyekor elmászni? Köszi minden ötletet Nekem például most terhelés váltáskor amikor mozdul a motor a leömlő két "rugós" csavarja csikorog a szonda alatt.A fene se érti kipufcsere előtt nem csinálta, és kentem is oda rézpasztát, mert ez ugye mozdul.
ColT Elküldve Július27, 2016 Elküldve Július27, 2016 Az tök jó, alámászni nem tudok... Na majd kiderül.
Recommended Posts