Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
8 hours ago, zotya975 said:

Ha nincs ellentartva akkor nem biztos hogy sikeres volt a megtépés. Amíg nem szorul rá, addíg elpöröghet a teló is.

Természetesen ellen van tartva. 

Elküldve
On 2016. 01. 29. at 10:15, aholy írta:

Menetrögzítő? Önzárós anya?

Én a menetrögzítőt oda nem tenném, mert az eléggé meg tudja fogni. Aztán ha nincs légkulcs ami pulzálva lazítja fel, nincs ember aki ellent tud fogni a teleszkópon, roncsolás nélkül...

Elküldve
2 órája, pszilaj írta:

Én a menetrögzítőt oda nem tenném, mert az eléggé meg tudja fogni. Aztán ha nincs légkulcs ami pulzálva lazítja fel, nincs ember aki ellent tud fogni a teleszkópon, roncsolás nélkül...

Gumis biztos van a kozelben, és még ha el is kér 500-1000Ft-ot a két csavar lelazításáért, annyit szerintem akkoris megér hogy tuti nem lazul fel. Meg ez nem olyan dolog amit havonta cserélni, piszkálni kell. Pár évet biztos kibírnak a legsz.rabb gátlók is.

Elküldve (edited)
7 órája, pszilaj írta:

Én a menetrögzítőt oda nem tenném, mert az eléggé meg tudja fogni. Aztán ha nincs légkulcs ami pulzálva lazítja fel, nincs ember aki ellent tud fogni a teleszkópon, roncsolás nélkül...

Nézd a lehetőségeket, kontraanyát nem tudsz oda tenni, mert nem férsz hozzá két kulccsal. Csak az önzáró marad és/vagy a menetrögzítő. Meglazítani meg lehet, mert amig meg van húzva addíg nem pörög el a teló szára, amikor meglazul akkor meg már ugye nem fogja a menetrögzítő sem. Azért ha már szóba jött megnéztem én is az enyémet, de nem lazult fel az önzáró anya.

Módosítva : zotya975
Elküldve
On 2016. 02. 01. at 7:38, pszilaj írta:

Én a menetrögzítőt oda nem tenném, mert az eléggé meg tudja fogni. Aztán ha nincs légkulcs ami pulzálva lazítja fel, nincs ember aki ellent tud fogni a teleszkópon, roncsolás nélkül...

Hát én elvágtam flexel az egyik telót, szóval legrosszabb esetben így is le lehet szedni :) 

Elküldve

Hali!

Telo csere után kiderült, hogy nem csak a régi gátló volt calibrából való, hanem a rúgó is. Most ugye astra gátló van benne, viszonta rúgó maradt a calibrából való, milyen problémákat okozhat ez a helyzet?

Elküldve
9 órája, szilvand írta:

Hali!

Telo csere után kiderült, hogy nem csak a régi gátló volt calibrából való, hanem a rúgó is. Most ugye astra gátló van benne, viszonta rúgó maradt a calibrából való, milyen problémákat okozhat ez a helyzet?

Van magasságkülönbség az astra rugóhoz képest?

Elküldve
4 órája, szilvand írta:

Sajnos nincs összehasonlítási alapom, szóval passz...

itt van róla kép:

https://www.dropbox.com/sc/m8laxt74dzdoo9b/AACw2TAu8ggy2N1ALLYEVLwUa

Hát úgy ránézésre nincs nagy különbség ha a kerékjáratnál a rést nézem, szerintem elmegy vele. Ha sokkal kisebb vagy nagyobb lenne a rugó akkor lehetne tartani attól hogy felüt a gátló vagy éppen nagyon kijön és mozog a helyén. De a felütközés gátló ott van a porvédő alatt?

Elküldve
2 perce, wookie írta:

Jellemzően a gyári rugóknál nem a méretben, hanem keménységben van difi. 

Hát ha nem nyomódik össze annyira mint a belevaló abból a gátlónak nincs baja nem? :confused:

Elküldve

Annak nincs, csak pl nekem is hátul kilágyult rugók voltak, előre meg bekerült az automatának a rugója, azt a segge ült, az eleje meg ágaskodott. Brutálisan alulkormányzott lett tőle az autó. 

Szar volt vele menni. Az astra most olyan hozzá képest mint egy gokart, és nem csak a gsi cuccok miatt. 

Elküldve
7 perce, wookie írta:

Annak nincs, csak pl nekem is hátul kilágyult rugók voltak, előre meg bekerült az automatának a rugója, azt a segge ült, az eleje meg ágaskodott. Brutálisan alulkormányzott lett tőle az autó. 

Szar volt vele menni. Az astra most olyan hozzá képest mint egy gokart, és nem csak a gsi cuccok miatt. 

Na és ha egyszer majd berakom hátra a G-caravan rugókat ami magasabb is meg nehezebb autóba is készült akkor hogyan alakul a kormányozottság?

Elküldve

Valszeg elmegy majd túlkormányzottság irányába, ami szerintem kevésbé gáz, bár ez függ a mértékétől. 
Nekem az asztmában hátul a vectra rugói vannak, elöl meg gsi, most így áll kb normálisan, és tudok vele kanyarban driftelni kézifék nélkül is. :D De amúgy elég semleges, tehát nem akar kitörni se eleje se hátulja. Mondjuk keményebb gátlókat azért kérne, mert az 1.4-esé vannak benne,

Elküldve
4 perce, wookie írta:

Valszeg elmegy majd túlkormányzottság irányába, ami szerintem kevésbé gáz, bár ez függ a mértékétől. 
Nekem az asztmában hátul a vectra rugói vannak, elöl meg gsi, most így áll kb normálisan, és tudok vele kanyarban driftelni kézifék nélkül is. :D De amúgy elég semleges, tehát nem akar kitörni se eleje se hátulja. Mondjuk keményebb gátlókat azért kérne, mert az 1.4-esé vannak benne,

Eléggé papisan veszem a kanyarokat alapból csak télen ha eleresztem pölö körforgóban akkor veszem észre hogy az orrát tolja.

Elküldve

Gyáhááá

12669774_713395528797675_1684243643_o.jp

 

Elvileg valami rally felnik, de tény hogy iszonyat könnyűek, és felfér a 288-as nyereg is, 49-es et-vel. (a rendőrfelniben meg felakadt 46-al)

  • Like 1
Elküldve
7 órája, zotya975 írta:

Hát úgy ránézésre nincs nagy különbség ha a kerékjáratnál a rést nézem, szerintem elmegy vele. Ha sokkal kisebb vagy nagyobb lenne a rugó akkor lehetne tartani attól hogy felüt a gátló vagy éppen nagyon kijön és mozog a helyén. De a felütközés gátló ott van a porvédő alatt?

Felutkozes gatlo benne van, azt hiszem 70 mm-es, ilyen feher szivacsos valami. Ami idegesit, hogy az uj gatlokkal eloszor ereztem a javulast , de megint egyre jobban pattog a futomu. Arra gondolok, hogy lecsavarodott a telo kupakja, mert nem volt keznel menetrogzito. Most hetvegen ranezek, hogy mi lehet a gond, mert a fetarcsa-betet csere lesz.... amugy jo lenne ket honap, amikor nem kell szerelni semmit. Most pl eldugult a hatso fuvoka, elereszt a csomagtarto teleszkop, stb.....

Elküldve
4 órája, wookie írta:

Annak nincs, csak pl nekem is hátul kilágyult rugók voltak, előre meg bekerült az automatának a rugója, azt a segge ült, az eleje meg ágaskodott. Brutálisan alulkormányzott lett tőle az autó. 

Szar volt vele menni. Az astra most olyan hozzá képest mint egy gokart, és nem csak a gsi cuccok miatt. 

Na majd ha megszerzem neked is a SAAB rugókat :P
Azzal pont egy kicsivel magasabb lesz a hátulja, meg keményebb is.

Elküldve
12 órája, wookie írta:

Valszeg elmegy majd túlkormányzottság irányába, ami szerintem kevésbé gáz, bár ez függ a mértékétől. 
Nekem az asztmában hátul a vectra rugói vannak, elöl meg gsi, most így áll kb normálisan, és tudok vele kanyarban driftelni kézifék nélkül is. :D De amúgy elég semleges, tehát nem akar kitörni se eleje se hátulja. Mondjuk keményebb gátlókat azért kérne, mert az 1.4-esé vannak benne,

Dobjál bele narancssárga Koni gátlókat és tuti lesz! :)

A jövő hét után nekem is meglesznek valamikor az A Vectra GT rugók...

Nyáron vagy tavasszal bele is fogom pattintani. Mert az utóbbi időben el lett hanyagolva a kocsi és hallom a kopogásokat a futómű felől, a burrogást a kilukadt középső kipufogódob mögül.

Lesz mit csinálnom rajta. :)

Elküldve

Sziasztok

Tudja valaki, hogy 1996-os C20XE GSi-hez melyik fajta gyári színjelölt rugó való elölre? Klíma nincs benne.

Állítólag van vagy három-négyféle és nem mindegy, hogy melyik kerül alá.

Elküldve

Gyárilag nincs szín jelölés. Betűk vannak, de azt az opelen kívül senki nem fogja neked megmondani hogy melyik volt. Ha küldesz egy alvázszámot akkor hétfőn utána tudok nézni, de nem ígérek semmit. 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.