16DA Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Opelboltban is adhatnak sz@rt. SKF nem hiszem hogy túl gagyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tcxbalage Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Hali! Jobb oldali féltengelyt kellene vennem, azt mondta a bontós, hogy van neki, de vigyem be a régit, hogy össze tudja egyeztetni a fogszámot, meg a mittudoménmit, de a régi még a kocsimban üzemel. A kérdés az, hogy az Isuzu motorosnak mit kell tudni a féltengelyéről, avagy mire figyeljek, hogy a tipushoz megfelelőt hozzak el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 Asszem csak 2 méret van. Van a kicsi sima 1,6 1,4 stb gyengébb gépekhet. Meg van a nagyobbik csukló gsi-re dieselekre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Hi All! Van egy kis gáz a kocsimmal. Szeretném a segítségeteket kérni. A hibajelenség a köv. a bal elejéből a kocsinak különös zaj szűrődik ki, ha macskaköves úton haladok. A hallatott hangot nem isgazán tudom leírni, mivel leírhatatlan :lol: Na, ez még majdnem költői is volt, de félre téve a tréfát, már bosszan kissé, így rászántam magam és behódolva neki aláfeküdtem. Látszólag semmi. A stab. csukó ok! félteng.csukl. cserélve, Ok! gátlók (4 db) cserélve, ok! A hang kicsit műanyagos/gumis. Én még esetleg a toronycsap.-ra gondolok, szerintetek az lehet? Az ad hangot? Egyébként olyasmi hallatszik, mintha el lenne szabadulva valami. Az én sejtésem a köv. a toronycsap. 2foglalalt" gumibetét el van fáradva és ezért ott van hézag, ami miatt van a hang. ...de az a fura, hogy a kormányon nem veszek észre semmit, sem parkolásnál, sem egyéb esetekben. ötleteket várok, segítségeteket előre is thx :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Esetleg a lengescsillapitod nincs lelazulva ? Felemelted is a kocsit vagy csak alafekudtel ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Esetleg a lengescsillapitod nincs lelazulva ? Felemelted is a kocsit vagy csak alafekudtel ? felemeltem, nem lötyög és nincs látható mozgás sem :=( Egyébként én is erre gondoltam elsőre, ezért levettem a kis műanyag fedelet és ránéztem. Ott semmi nem látszott, kulccsal is próbáltam húzni rajta, de nem bírtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Motortartó gumibak? nekem most ez volt. a jobb oldali totál le volt szakadva.. de szerintem már elég régóta, mert most a motor és a légszűrő között sokkal nagyobb a hely, mint volt. ugy volt leszakadva, hogy a fém volt eltörve, nem csak a gumi szétmenve. a bal oldalon meg "csak" a gumi.. viszont sajnos még nem lett halk a kocsi.. igaz, már nem olyan hangos(a klima kompresszor felfeküdt a bölcsőre!), de vmi még mindig olyan mintha berezonálna... elég hangos wrc-s hangot kolcsönözve a motornak.. nem tetszik a dolog. a srácok a szervízben azt mondjáák a kipuf. mert most nemrég csináltattam, de leömlő utánra elvileg ilyen rugos csavaros megoldás kellene, most meg simán egy egy átmenő csavar húzza össze. azt mondják ettől van a hang.. Háááát nem tom.. mielött megfogtam az útfelbontást, már kész volt a kipuff, és nem volt ilyen problémém.. vagy lehet, hogy most, hogy a helyére kerűlt a moci, igy már befeszűl vagy vmi,és azért van ilyen hangja.. nem tom.. :? de zavar, úgyhogy betetetek majd velük egy olyan rugós bizbaszt, és ha akkor is csinálja, na akkor leszek szomorú.. és nyomoztatok velük! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Motortartó gumibak? nekem most ez volt. a jobb oldali totál le volt szakadva.. de szerintem már elég régóta, mert most a motor és a légszűrő között sokkal nagyobb a hely, mint volt. ugy volt leszakadva, hogy a fém volt eltörve, nem csak a gumi szétmenve. a bal oldalon meg "csak" a gumi.. viszont sajnos még nem lett halk a kocsi.. igaz, már nem olyan hangos(a klima kompresszor felfeküdt a bölcsőre!), de vmi még mindig olyan mintha berezonálna... elég hangos wrc-s hangot kolcsönözve a motornak.. nem tetszik a dolog. a srácok a szervízben azt mondjáák a kipuf. mert most nemrég csináltattam, de leömlő utánra elvileg ilyen rugos csavaros megoldás kellene, most meg simán egy egy átmenő csavar húzza össze. azt mondják ettől van a hang.. Háááát nem tom.. mielött megfogtam az útfelbontást, már kész volt a kipuff, és nem volt ilyen problémém.. vagy lehet, hogy most, hogy a helyére kerűlt a moci, igy már befeszűl vagy vmi,és azért van ilyen hangja.. nem tom.. :? de zavar, úgyhogy betetetek majd velük egy olyan rugós bizbaszt, és ha akkor is csinálja, na akkor leszek szomorú.. és nyomoztatok velük! Erre nem is gondoltam, a motortartó bak is adhatja a hangot, vagy akár a váltótartó is, nem? Ma már nem valószínű, hogy ismét bemászok alá, de holnap rászánom magam, aztán kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Augusztus5, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2005 Kopogó recsegő hangom nekem is van de csak macskakövön. Én is hiába cibálom már kb 5x alámentem de semmi. Nem rég cseréltem lengőkarokat + talpasokat de nem változott semmi. Viszont a kerékagy csapágyam végleg megpusztult. Idáig csak enyhe terpesz volt, de a múlt héten szó szerint elkezdett nyöszörögni de csak akkor ha gáz nélkül gurultam. Most neg olyan hangot ad már mintha a fékbetét vason futna már és hozzá érne a tárcsához. De nem mert egyből kicseréltem öket és még igem messzevoltak a totálkártól. Úgyhogy holnap kerékagy csapágy csere azt +látom. És az is furcsa hogy 120-140 között mozog aa kormány a kezemben és halk kopogó hangot hallat, DE NEM MINDÍG. És már a tököm tele az egésszel. Toronycsapágyak, gátlók összekötök nincsenek egy évesek sem. És csere után is fennált ez a dolog (macskcsakő rulez kivételével).Tehát nagyon bízok a kerékagyban. Még jó hogy az ablakklímát a garázsban tarom és nem otthon,így leglább nem döglök meg a melegtől ha holnap az lessz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ujjzol Elküldve Augusztus6, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2005 Nekem meg a kormány csinál olyat, h mozog a kezemben :) Már úgy értem, h kismértékű jobb-bal irányú mozgást végez mintha (kis túlzással) szlalomoznék. És mindezt kis sebességeknél! (40-60), persze 120 fölött meg van az a bizonyos rázás :lol: (de mit látom ezzel nem vok 1edül :twisted: ) Mint utóbbi ez sem állandó, csak időnként jön elő, de most egyre gyakrabban érzem. mi lehet ez, inkább futómű, vagy kormánymű? Köszi: ujjzol Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus6, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2005 ujjzol:Nem vagy egyedül a problémával,nekem annyival rosszabb,hogy mióta megvettem a kocsit(5 éve)a problémát nem sikerült megoldani.Ráadásul nekem mindíg ráz 120 felett,nemcsak időszakosan.Azt megfigyeltem,hogy nyári gumival kevésbé.Ami nekem még NEM lett cserélve:a jobboldali féltengely,baloldali belső csukló,szilentek és toronycsapágyak (jónak tűnnek)féktárcsák(felszabályoztattam).A kormányműre gyanakszom,mert az még nem lett szétkapva teljesen.Nemsokára lesz egy kölcsönautóm(Lancia Thema Turbo 205 Le) és akkor tudom nélkülözni az Astrát,mivel dolgozni járok vele.Találtam egy szerelőt aki elég profinak tűnik,otthagyom neki a kocsit egy időre,oldja meg.Ha lesz megoldás,azonnal megírom! :clock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Augusztus7, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2005 Nekem meg a kormány csinál olyat, h mozog a kezemben :) Már úgy értem, h kismértékű jobb-bal irányú mozgást végez mintha (kis túlzással) szlalomoznék. És mindezt kis sebességeknél! (40-60), persze 120 fölött meg van az a bizonyos rázás :lol: (de mit látom ezzel nem vok 1edül :twisted: ) Mint utóbbi ez sem állandó, csak időnként jön elő, de most egyre gyakrabban érzem. mi lehet ez, inkább futómű, vagy kormánymű? Köszi: ujjzol Nekem is izgett-mozgott 110-nál, sőt néha. de csak néha, 60-nál. Esetenként pedig alig indultam el és lötyögött a markomban a kormány mint a részeg kocsis. De ezeket nem mindig produkálta (na igen 100 felett mindig). És ráadásul húzott állandóan jobbra. Miután mind a négy gumit lecseréltem teljesen eltünt minden szitálás, még a kormányfélrehúzás is. Ja, a felnik újszerüek, nincs ütés rajtuk. Sokan mondtátok, hogy a kiegyensúlyozáson már túlvagytok... ebben az esetben nem csak ez a problémátok. DE: én is elvittem a régi gumiimat egyensúlyoztatni, a srác megcsinálta, felszerelte és miután kifizettem azt mondta, hogy ezeket kár volt egyensúlyoztatni, mert szálszakadtak és ugyanúgy verni fog, pedig mintázat volt még bőven a régi Michelineken. Lehet a ti esetetekben ezt elfelejtették megmondani. Szóval szerintem próbáljatok kölcsönkérni négy jó kereket és próbára fel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Augusztus7, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2005 És még annyit, hogy a futóművem nekem sem volt teljesen rendben (egyik kerékcsapágy meg egyik talpasgömbcsukló rossz volt, de ezeket még ki sem cseréltem), de a rázás teljesen eltünt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus7, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2005 És még annyit, hogy a futóművem nekem sem volt teljesen rendben (egyik kerékcsapágy meg egyik talpasgömbcsukló rossz volt, de ezeket még ki sem cseréltem), de a rázás teljesen eltünt. Nekem újak a gumijaim.Egyébként már próbálgattam többféle gumival(kétféle téli és kétféle nyári)de semmi változás.Ezért gondplom hogy máshol van a probléma! :lol: :x Link to comment Megosztás: More sharing options...
ujjzol Elküldve Augusztus7, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2005 ujjzol:Nem vagy egyedül a problémával,nekem annyival rosszabb,hogy mióta megvettem a kocsit(5 éve)a problémát nem sikerült megoldani.Ráadásul nekem mindíg ráz 120 felett,nemcsak időszakosan.Azt megfigyeltem,hogy nyári gumival kevésbé.Ami nekem még NEM lett cserélve:a jobboldali féltengely,baloldali belső csukló,szilentek és toronycsapágyak (jónak tűnnek)féktárcsák(felszabályoztattam).A kormányműre gyanakszom,mert az még nem lett szétkapva teljesen.Nemsokára lesz egy kölcsönautóm(Lancia Thema Turbo 205 Le) és akkor tudom nélkülözni az Astrát,mivel dolgozni járok vele.Találtam egy szerelőt aki elég profinak tűnik,otthagyom neki a kocsit egy időre,oldja meg.Ha lesz megoldás,azonnal megírom! :clock: Ok, készséggel várjuk az eredményt! :lol: Üdv.: ujjzol Link to comment Megosztás: More sharing options...
ujjzol Elküldve Augusztus7, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2005 Nekem újak a gumijaim.Egyébként már próbálgattam többféle gumival(kétféle téli és kétféle nyári)de semmi változás.Ezért gondplom hogy máshol van a probléma! :) :x Nekem csak az első gumik újak, mostanság tervezek venni még 2 újat (tavasszal csak ennyire futotta :( ), de a téli garnitúrámmal is csinálja, ott mind a 4 egyforma típus és idős. Gondoltam én is a felnikre, már nem a legfiatalabbak :lol: Azért remélem az új gumik fognak v.mit segíteni, ill. a téli szerkómhoz is kell vegyek 2 új felnit. Üdv.: ujjzol Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Hétvégén kicseréltem az eslő kerékagy csapágyakat itt a maradék. És itt vannak még képek : http://kep.tar.hu/cvitamin/50109393#2 Amúgymeg a gátlóim is ki voltak lazulva. Kb 3-4 mentet tudtam még húzni a biztosító csavarokon, és ahogy elnéztem a jobb összekötő is kuka. Maj jövő hónapban cserélem párban. Már sokba van a kocsi erre a hónapra és még csak most megy lakatoshoz. Amúgy meg király lett a gép nem üt arohadt kormány, induláskor arra megy amerre én akarom, Nem búg, és nem is zörög. Egy szóval :lol: :) :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
sziporka Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 hi all! nem vagyok túl régi Astrás (1998 óta van:), de vannak kis gondok amik most előjöttek és normális megoldást szeretnék rá találni, nem pedig szükséget mint eddig. gajramentek a lengéscsillapítóim és a az első fékbetéteim. honna és milyet érdemes? előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Hi Fékbetéttel úgy vagyok hogy nekem mindegy. Minden évben cserélem ha kell ha nem.Gátló témában olvass vissza, és sok infót talaláhatsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Valaki nem tudja véletlenül, hogy az 1.6 SI-t gyárliag milyen fékekkel szerelték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus8, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2005 Valaki nem tudja véletlenül, hogy az 1.6 SI-t gyárliag milyen fékekkel szerelték? Nekem 1.6 SI-m van,elöl belső hűtésű tárcsa,hátul sima dob van rajta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 Nekem 1.6 SI-m van,elöl belső hűtésű tárcsa,hátul sima dob van rajta! Ez idáig rendben, de milyen méretű az a belső hűtésű első tárcsa? 236 vagy 256? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 A katalógusaim szerint az 1,6-ból csak a 16V-t szerelték a nagyobb fékkel Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Augusztus9, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2005 Most milyen felni van rajta? Ha rámegy a 13"-os felni akkor biztosan a kisebb féktárcsa van rajta. A nagyobb féktárcsa csak 14.es felni alatt fér el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus10, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2005 A katalógusaim szerint az 1,6-ból csak a 16V-t szerelték a nagyobb fékkel Köszönöm, én is így sejtettem csak megerősítést vártam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts