balazs5362 Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 (edited) Sziasztok! Van egy kis gond az astrámmal. Kanyarban főleg ha sebeségben veszem be akkor elkezdi rángatni a kormányt a kezembe és úgy hogy ha például balra kanyarodok akkor jobra kezdi el csavarni a kezemben a kormányt szakaszosan. Minél nagyobb lendülettel annál sűrűbben rángat a kormány. Én a féltengely csuklóra gyanakszom mert már 2-3 hete elkezdett kicsit kattogni. abban is bizonytalan vagyok hogy ez külső vagy akár belsőféltengelycsukló baj lehet-e.... :S A segítséget köszönöm! Módosítva Február13, 2015 : balazs5362 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2015 Megoszt Elküldve Február13, 2015 Sziasztok! Van egy kis gond az astrámmal. Kanyarban főleg ha sebeségben veszem be akkor elkezdi rángatni a kormányt a kezembe és úgy hogy ha például balra kanyarodok akkor jobra kezdi el csavarni a kezemben a kormányt szakaszosan. Minél nagyobb lendülettel annál sűrűbben rángat a kormány. Én a féltengely csuklóra gyanakszom mert már 2-3 hete elkezdett kicsit kattogni. abban is bizonytalan vagyok hogy ez külső vagy akár belsőféltengelycsukló baj lehet-e.... :S A segítséget köszönöm! Általában a külső kattog, de szerintem az nem okoz ilyen hibát, talán a kormányösszekötő nagy kopása inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csjanos46 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Kicseréltem a lengőkarban a tányérszilenteket .Később az első szilenteket is szeretném majd kicserélni. a cseréhez szeretnék csináltatni ki és benyomatö alkatrészekek. Aki már cserélt első szilentet ha tudna rajzot méretekkel küldeni nagyon megköszönöm ! Vajon az "E" Kadet szilentje megeggyezik-e az"F" Astráéval, ha valaki tudja irja meg.Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 A név kötelez... :D De a gumiharanghoz kapott bilincs szétugrott. Vajon jó hozzá a sima csőbilincs is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 A név kötelez... :D De a gumiharanghoz kapott bilincs szétugrott. Vajon jó hozzá a sima csőbilincs is? Nem unatkozol. :icon1: Jó hát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Nem unatkozol. :icon1: Jó hát. :D Kösz,viszont a külső-belső csuklóban a golyók állásásra nem figyeltem... :omg: Mindegy már szétt nem szedem mégegyszer... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 A név kötelez... :D De a gumiharanghoz kapott bilincs szétugrott. Vajon jó hozzá a sima csőbilincs is? hogy a fracba ugrott szét? nem is lehetett utánna visszarakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 hogy a fracba ugrott szét? nem is lehetett utánna visszarakni? Nem, letört az a pici fémfül ami beakad a lyukba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 Nem, letört az a pici fémfül ami beakad a lyukba. jahogy túlhúztad :D ez rendesen csak vmi spéci fogóval lehetne feltenni nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február28, 2015 Megoszt Elküldve Február28, 2015 jahogy túlhúztad :D ez rendesen csak vmi spéci fogóval lehetne feltenni nem? Hát, harapófogóval is írják, de gondolom érzéssel kellett volna meghúzni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
taki93 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Sziasztok! Valaki találkozott már olyannal hogy az autó jobb eleje elindulásnál, fékezésnél és kinyomott tengelykapcsolónál kopog? Kerestem már mindent ami kopoghat de semmi nem mutat olyat hogy nagyon kilenne. Mindkét oldali lengőkar kompletten cserélve, stabrúd gömbfejek cserélve. Válaszokat előre is köszönöm! (Astra F 1.6 16V 99-es) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Sziasztok! Valaki találkozott már olyannal hogy az autó jobb eleje elindulásnál, fékezésnél és kinyomott tengelykapcsolónál kopog? Kerestem már mindent ami kopoghat de semmi nem mutat olyat hogy nagyon kilenne. Mindkét oldali lengőkar kompletten cserélve, stabrúd gömbfejek cserélve. Válaszokat előre is köszönöm! (Astra F 1.6 16V 99-es) Meg kell nézni a kormányösszekötő gömbfejet is, és a középdobnál a gumi tartóbakok meglétét például. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Meg kell nézni a kormányösszekötő gömbfejet is, és a középdobnál a gumi tartóbakok meglétét például. Tapasztalat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 Tapasztalat? Az az. :D .amúgy elvittem a gólyalábat, lenyomatni róla a csapágyat, kérdem az ipsétől mennyi lesz? Majd megbeszéljük..megyek érte délben, kérdem mivel tartozom, azt mondja a cég ajándéka.... :blink: Már vissza van rakva, a hosszú féltengelyre meg kivül csőbilincs ment bellül két kábelkötegelő. :D Most hozták meg hozzá a szimeringet majd holnap kicserélem és visszadugom. A bal oldal már össze van rakva csak a kerék hiányzik. Nyikorgott a kormány ahogy tekertem ki-be a féknyerget visszarakni, először nem jöttem rá miért...a kormányösszekötőt amikor visszaraktam nem volt még bent a gólyaláb, és lógott ahogy meghúztam a csavart., ott nyűsszögött a gumi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve Március3, 2015 Megoszt Elküldve Március3, 2015 Spidan és Trw márkákról van valakinek valami tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csjanos46 Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Lengőkar első szilent cseréhez szertnék méretezett rajzot kérni, attöl aki már cserélt első szilentet. A ki ill. benyomatö persejekről. Nagy satuval kilehet cserélni remélem.Előre kószónóm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Féltengely gumiharangból Spidant vetetett velem a szerelő srác, azt mondta hogy ez még jó gumis, nem a repedős műanyag. Mással nincs eddig tapasztalatom. Spidan és Trw márkákról van valakinek valami tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fishmong3r Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Sziasztok! Hozzám került egy astra tavaly tavasszal, teljesen új nyári gumik kerültek rá akkor, valószínűleg centrírozva is voltak a kerekek. Téli gumira való átállás restellem de nem volt. Lényeg, hogy kb. egy hónapja szervízben volt a paripa és a szerelő felhívta a figyelmem rá, hogy nagyon ráz az autó. Meg is nézték a futóművet, és azt mondták semmi nem lóg, biztosan a gumi/felni kombóval lesz gond. Kérdésemre, hogy egy centrírozás megoldaná-e azt monda nem hiszi, hogy ilyen olcsón megúszom, vigyem el egy gumishoz. Elkezdtem figyelni és tényleg rázott. 30-40km/h körül volt észrevehető, majd 80-90 körül, és 120+nál már majdnem zsibbadt a kezem a kormányon. Elkezdem nézni a kereket, tisztán látszott az egyenetlen kopás. Beszerezem két használt, de jó állapotú felnit gumival. Elmentem ma a gumishoz, hogy centrírozza az "új" kerekeket és tegye fel. Leszedte a régi kerekeket és nagyon druván el volt kopva mind a két elősnek a belső fele, míg a külső simán vállalható lett volna. Azt mondta ez futómű probléma, kizárt, hogy a felnivel van gond. Ki is centrizte az újakat, majd kiderült, hogy az osztókör nem stimmel, így nem tudja feltenni. Levette az új gumikat és feltette a régi felnire, amit szintén centrírozott. Azóta mintha egy másik autót vezetnék. Nem ráz, nem húz minimálisan se egyik irányba sem. Kérdés: kinek van igaza? A szerelőnek, aki szerint felni gond volt, és egy centrírozás sem segít. Vagy a gumisnak, aki szerint szintén nem segít egy centrírozás, viszont szerinte azért mert futómű gond. Lehet, hogy attól függetlenül, hogy iszonyat jónak tűnik az autó futása még el fogja nyírni a gumikat? Nincs túl sok pénzem. Gondolom ez látszik a tényből miszerint inkább voltam hajlandó leírni ezt a kisregényt egy gyors futóműállítás helyett. Mi legyen? Megnézessem vagy jó lesz ez így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fishmong3r Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Sziasztok! Hozzám került egy astra tavaly tavasszal, teljesen új nyári gumik kerültek rá akkor, valószínűleg centrírozva is voltak a kerekek. Téli gumira való átállás restellem de nem volt. Lényeg, hogy kb. egy hónapja szervízben volt a paripa és a szerelő felhívta a figyelmem rá, hogy nagyon ráz az autó. Meg is nézték a futóművet, és azt mondták semmi nem lóg, biztosan a gumi/felni kombóval lesz gond. Kérdésemre, hogy egy centrírozás megoldaná-e azt monda nem hiszi, hogy ilyen olcsón megúszom, vigyem el egy gumishoz. Elkezdtem figyelni és tényleg rázott. 30-40km/h körül volt észrevehető, majd 80-90 körül, és 120+nál már majdnem zsibbadt a kezem a kormányon. Elkezdem nézni a kereket, tisztán látszott az egyenetlen kopás. Beszerezem két használt, de jó állapotú felnit gumival. Elmentem ma a gumishoz, hogy centrírozza az "új" kerekeket és tegye fel. Leszedte a régi kerekeket és nagyon druván el volt kopva mind a két elősnek a belső fele, míg a külső simán vállalható lett volna. Azt mondta ez futómű probléma, kizárt, hogy a felnivel van gond. Ki is centrizte az újakat, majd kiderült, hogy az osztókör nem stimmel, így nem tudja feltenni. Levette az új gumikat és feltette a régi felnire, amit szintén centrírozott. Azóta mintha egy másik autót vezetnék. Nem ráz, nem húz minimálisan se egyik irányba sem. Kérdés: kinek van igaza? A szerelőnek, aki szerint felni gond volt, és egy centrírozás sem segít. Vagy a gumisnak, aki szerint szintén nem segít egy centrírozás, viszont szerinte azért mert futómű gond. Lehet, hogy attól függetlenül, hogy iszonyat jónak tűnik az autó futása még el fogja nyírni a gumikat? Nincs túl sok pénzem. Gondolom ez látszik a tényből miszerint inkább voltam hajlandó leírni ezt a kisregényt egy gyors futóműállítás helyett. Mi legyen? Megnézessem vagy jó lesz ez így? Bocs, majdnem elfelejtettem. Kb. 20.000km-t tettem bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Sziasztok! Hozzám került egy astra tavaly tavasszal, teljesen új nyári gumik kerültek rá akkor, valószínűleg centrírozva is voltak a kerekek. Téli gumira való átállás restellem de nem volt. Lényeg, hogy kb. egy hónapja szervízben volt a paripa és a szerelő felhívta a figyelmem rá, hogy nagyon ráz az autó. Meg is nézték a futóművet, és azt mondták semmi nem lóg, biztosan a gumi/felni kombóval lesz gond. Kérdésemre, hogy egy centrírozás megoldaná-e azt monda nem hiszi, hogy ilyen olcsón megúszom, vigyem el egy gumishoz. Elkezdtem figyelni és tényleg rázott. 30-40km/h körül volt észrevehető, majd 80-90 körül, és 120+nál már majdnem zsibbadt a kezem a kormányon. Elkezdem nézni a kereket, tisztán látszott az egyenetlen kopás. Beszerezem két használt, de jó állapotú felnit gumival. Elmentem ma a gumishoz, hogy centrírozza az "új" kerekeket és tegye fel. Leszedte a régi kerekeket és nagyon druván el volt kopva mind a két elősnek a belső fele, míg a külső simán vállalható lett volna. Azt mondta ez futómű probléma, kizárt, hogy a felnivel van gond. Ki is centrizte az újakat, majd kiderült, hogy az osztókör nem stimmel, így nem tudja feltenni. Levette az új gumikat és feltette a régi felnire, amit szintén centrírozott. Azóta mintha egy másik autót vezetnék. Nem ráz, nem húz minimálisan se egyik irányba sem. Kérdés: kinek van igaza? A szerelőnek, aki szerint felni gond volt, és egy centrírozás sem segít. Vagy a gumisnak, aki szerint szintén nem segít egy centrírozás, viszont szerinte azért mert futómű gond. Lehet, hogy attól függetlenül, hogy iszonyat jónak tűnik az autó futása még el fogja nyírni a gumikat? Nincs túl sok pénzem. Gondolom ez látszik a tényből miszerint inkább voltam hajlandó leírni ezt a kisregényt egy gyors futóműállítás helyett. Mi legyen? Megnézessem vagy jó lesz ez így? Hát azt hogy a futómű, vagyis a kerékösszetartás jó-e senki nem tudja megmondani műszer nélkül. Ha nem eszi a gumit azóta akkor esélyes hogy jó. Rázást szerintem nem szokott futómű hiba okozni, előbb kopog az annyira hogy kezdenek vele valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fishmong3r Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Hát azt hogy a futómű, vagyis a kerékösszetartás jó-e senki nem tudja megmondani műszer nélkül. Ha nem eszi a gumit azóta akkor esélyes hogy jó. Rázást szerintem nem szokott futómű hiba okozni, előbb kopog az annyira hogy kezdenek vele valamit. A gumis valami kormány (gömb?)csuklóról beszélt, szerinte az szokott szétmenni. Sajnos azt, hogy most egyenletesen kopik-e a gumi elég nehéz egy nap után megmondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 A gumis valami kormány (gömb?)csuklóról beszélt, szerinte az szokott szétmenni. Sajnos azt, hogy most egyenletesen kopik-e a gumi elég nehéz egy nap után megmondani. A gumi helytelen tárolásából is adódhatott rázás. (felni nélkül állítva, eltojásolódhat) ha jól vettem le most uj gumi és régi felni van fent A fütőművet meg meg kell rángatni. Olyan is lehet hogy nem ráz, de szarul kopik, mert nem jól van vmi beállítva(elment). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 A gumis valami kormány (gömb?)csuklóról beszélt, szerinte az szokott szétmenni. Sajnos azt, hogy most egyenletesen kopik-e a gumi elég nehéz egy nap után megmondani. Hát ezt elég könnyű kiszűrni, mert ha mozgatod a kereket jobbra-ballra megemelve akkor hallatszik-látszik ahogy kottyan. De ha tényleg ennyire ért hozzá a gumis akár meg is mutathatta volna amikor leveszi a kereket. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fishmong3r Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Hát ezt elég könnyű kiszűrni, mert ha mozgatod a kereket jobbra-ballra megemelve akkor hallatszik-látszik ahogy kottyan. De ha tényleg ennyire ért hozzá a gumis akár meg is mutathatta volna amikor leveszi a kereket. :rolleyes: A szerelő feltételezem megcibálta, ha egyszer azt mondta nem lóg semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március7, 2015 Megoszt Elküldve Március7, 2015 A szerelő feltételezem megcibálta, ha egyszer azt mondta nem lóg semmi. Hát akkor nem marad más mint a futómű állítás szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts