stirlitz Elküldve Október6, 2014 Elküldve Október6, 2014 Alapból az. Rosszabb nem lesz. :D De önmagában ettől, jobb sem. Olyan mint a dircsiszürcsi, vagy egy rendes sportdob. Attól, hogy ez a kettő fölkerül, még semmi jó nem fog történni, de ha egy normálisan kitalált rendszer részét képezik, akkor jó ha van. Bár akkor is inkább egy normális sport-szűrő... ah so, ich verstehe
Laliiii Elküldve Október8, 2014 Elküldve Október8, 2014 Van A Vekiben meg Calikon is 24 mmes első stabilizátor rúd, régifajta ráhúzós stab ingás. :smartass:
pszilaj Elküldve Október15, 2014 Elküldve Október15, 2014 Tegnap egy újabb jó dologgal találkoztam. Elkezdett hétfőn kopogni a bal eleje. De nagyon csúnyán. Egy parkolóból való kitolatás után. Mintha rugótörés lenne. Bár nem volt olyan csilingelő. Tegnap sikerült rájönnöm. Fellazult a teleszkóp felső végén a csavar. Felemelt állapotban meg tudtam kézzel mozdítani a gólyalábat. Meghúztuk és azóta kussban van. De már a jobb oldali is készült fellazulni, mert azon is tudtam húzni... Lehet, hogy raknom kellene rá valami biztosító anyát?
zotya975 Elküldve Október15, 2014 Elküldve Október15, 2014 Tegnap egy újabb jó dologgal találkoztam. Elkezdett hétfőn kopogni a bal eleje. De nagyon csúnyán. Egy parkolóból való kitolatás után. Mintha rugótörés lenne. Bár nem volt olyan csilingelő. Tegnap sikerült rájönnöm. Fellazult a teleszkóp felső végén a csavar. Felemelt állapotban meg tudtam kézzel mozdítani a gólyalábat. Meghúztuk és azóta kussban van. De már a jobb oldali is készült fellazulni, mert azon is tudtam húzni... Lehet, hogy raknom kellene rá valami biztosító anyát? Ez nem az a nagy csavar amire azt írja a szerelési hogy csak nagy satuban lehet lelazítani?
pszilaj Elküldve Október15, 2014 Elküldve Október15, 2014 Ez nem az a nagy csavar amire azt írja a szerelési hogy csak nagy satuban lehet lelazítani? Az ami a torony szillent közepén van. Az a baj, hogy egy elbaccott része az Astrának. Mivel ugye nem lóg ki, ezért speciális cuccok kellenének hozzá, ami nekem nincs. Plusz, a teleszkóp olyan, amit imbusz kulccsal lehet ellentartani. Na azt már sikerült kicsit megnyomorítani... :(
Dáwid Elküldve Október15, 2014 Elküldve Október15, 2014 Az ami a torony szillent közepén van. Az a baj, hogy egy elbaccott része az Astrának. Mivel ugye nem lóg ki, ezért speciális cuccok kellenének hozzá, ami nekem nincs. Plusz, a teleszkóp olyan, amit imbusz kulccsal lehet ellentartani. Na azt már sikerült kicsit megnyomorítani... :( Nekem az előző tulaj szakszerűen megoldotta, egy marék alátéttel. Annyi rakott rá, amennyi fönt tartotta az anyát annyira, amennyire mély kulcsa volt... :D
zotya975 Elküldve Október16, 2014 Elküldve Október16, 2014 Az ami a torony szillent közepén van. Az a baj, hogy egy elbaccott része az Astrának. Mivel ugye nem lóg ki, ezért speciális cuccok kellenének hozzá, ami nekem nincs. Plusz, a teleszkóp olyan, amit imbusz kulccsal lehet ellentartani. Na azt már sikerült kicsit megnyomorítani... :( Nekem az előző tulaj szakszerűen megoldotta, egy marék alátéttel. Annyi rakott rá, amennyi fönt tartotta az anyát annyira, amennyire mély kulcsa volt... :D Ehhez a részhez még nem nyúltam... :icon1:
FPepe Elküldve Október18, 2014 Elküldve Október18, 2014 Tegnap egy újabb jó dologgal találkoztam. Elkezdett hétfőn kopogni a bal eleje. De nagyon csúnyán. Egy parkolóból való kitolatás után. Mintha rugótörés lenne. Bár nem volt olyan csilingelő. Tegnap sikerült rájönnöm. Fellazult a teleszkóp felső végén a csavar. Felemelt állapotban meg tudtam kézzel mozdítani a gólyalábat. Meghúztuk és azóta kussban van. De már a jobb oldali is készült fellazulni, mert azon is tudtam húzni... Lehet, hogy raknom kellene rá valami biztosító anyát? Menetrögzítő? :rolleyes:
wegapower Elküldve Október19, 2014 Elküldve Október19, 2014 Alapból az. Rosszabb nem lesz. :D De önmagában ettől, jobb sem. Olyan mint a dircsiszürcsi, vagy egy rendes sportdob. Attól, hogy ez a kettő fölkerül, még semmi jó nem fog történni, de ha egy normálisan kitalált rendszer részét képezik, akkor jó ha van. Bár akkor is inkább egy normális sport-szűrő... A vastagabb stabrúdtól még alulkormányzottabb lesz az autó mert az egyik kereket olyan erősen összekötöd a másikkal hogy amikor a kanyarban ráül a külső íven lévő kerékre az autó, a másikat is elemeli, és csökken a tapadás. Az egyenesfutása az nagyon jó lesz nem fog libegni de a kanyarban sokkal rosszabb . 22 es helyett én is most térek vissza a 18 hoz de lehet 16 lesz a befutó . Na meg most upgrade elem a futóművet majd csinálok képeket.
Tiu Elküldve Október19, 2014 Elküldve Október19, 2014 Biztos minden autó más, ez sedan is, de én vissza nem tenném a kis stabit. 22-es van bent elöl és hátul is a plusz gsi stab, így teljesen semleges, egyszerre csúszik meg elöl-hátul. (ha hidegebb van akkor a hátulja indul meg, de a Paradákról tudjuk, hogy a hideget nem szeretik) :icon1: Biztos van szerepe a 30-as Koniknak is, de szerintem ez autófüggő.
Dáwid Elküldve Október20, 2014 Elküldve Október20, 2014 Biztos minden autó más, ez sedan is, de én vissza nem tenném a kis stabit. 22-es van bent elöl és hátul is a plusz gsi stab, így teljesen semleges, egyszerre csúszik meg elöl-hátul. (ha hidegebb van akkor a hátulja indul meg, de a Paradákról tudjuk, hogy a hideget nem szeretik) :icon1: Biztos van szerepe a 30-as Koniknak is, de szerintem ez autófüggő. Nekem is inkább semleges lett a 22-estől mint alulkormányzott, de más bódéval nem próbáltam. Ellenben föltettem az új gumikat, és határozottan jobb lett a dolog (mily' meglepő... :D) most a 22-es+hátsó stabbal, konikkal, hátul kovácsolt, elöl bóti nem túl veseleütős rugókkalgátlókkal megint előállt a nagyjából egyszerre elfogyás. Amikor a toronymerevítő bent volt, akkor éreztem csak, hogy merevebben tart a dolog, de akkor sem azt, hogy a belsőt nem nyomja le az útra, csak érezhetően kevésbé dőlt a bódé. Most csütörtökön elfogyott mögöttem egy A4-es nagyeszű. 90-el az 50 tábla mellett még lassúnak tűnhettem, mert tolt folyamatosan. Aztán egyik kedvenc kanyaromhoz értünk, itt valahogy mindig sz.pnak az okosak, de ez különösen szép volt, mert simán át táncolt a másik sávba... :D Nem állt meg mellettem a következő lámpánál, a hátsó sárvédőm magasságában megállt. :lol:
bzsk Elküldve Október23, 2014 Elküldve Október23, 2014 Adott egy hahu-s 1993as GT hirdetés, amin a leírásban szerepel a "boss sport futómű" kifejezés. Én soha nem hallottam erről, mi a fene ez? :D
zotya975 Elküldve Október24, 2014 Elküldve Október24, 2014 Adott egy hahu-s 1993as GT hirdetés, amin a leírásban szerepel a "boss sport futómű" kifejezés. Én soha nem hallottam erről, mi a fene ez? :D A google sem ismeri tehát kitaláció...sokan annyira hülyének nézik az embert hogy az már pofátlanság.
Dáwid Elküldve Október24, 2014 Elküldve Október24, 2014 Adott egy hahu-s 1993as GT hirdetés, amin a leírásban szerepel a "boss sport futómű" kifejezés. Én soha nem hallottam erről, mi a fene ez? :D Több dolgot is jelent. Egyrészt azt, hogy az ember nem teljesen ép, helyből a hirdetésben megmutatja, hogy fogalma sincs róla, mit árul, és mi van benne. Másrészt azt, hogy a kedves vevőből is kinézni, hogy nem képes egy keresőbe beütni az általa legépelt karaktersorozatot. A boss futómű pedig magyarisztánban sok minden lehet. Lehet hogy neki a Bosch lengéscsillapítók már sportfutóművet jelentenek, ráadásul egy rendkívül nehezen leírható márkájú sportfutóművet... Lehet Boge, amit mégkevésbé sikerült leírni. LehetNE a főnök által levágott rugó, gyári gátlókkal, de mivel 2 méter magasan van az autó, így nem valószínű. De akár egy szett bármi, az már a meglévő 3 képről is virít, hogy sportos futómű ennek legfeljebb a csomagtartójában van... :D 1
bzsk Elküldve Október24, 2014 Elküldve Október24, 2014 Több dolgot is jelent. Egyrészt azt, hogy az ember nem teljesen ép, helyből a hirdetésben megmutatja, hogy fogalma sincs róla, mit árul, és mi van benne. Na igen, "jó" kiállása volt a kocsinak. :D Nem akarok itt Offolni, ezért az Egyéb csevegés topikban összefoglalom.
flippy244 Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 (edited) Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni vagyis inkább tanácsot hogy ha vennék 60/40-es ültetőrugót akkor mit kell még cseréljek? Minden ismerősöm mást mond mondom írok inkább ide :D. Módosítva November3, 2014 : flippy244
zotya975 Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni vagyis inkább tanácsot hogy ha vennék 60/40-es ültetőrugót akkor mit kell még cseréljek? Minden ismerősöm mást mond mondom írok inkább ide :D. Szerintem a lengéscsillapítót. Sok szettben van alapból rugó-gátló egymáshoz vannak méretezve ilyet kell venni.
Dáwid Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni vagyis inkább tanácsot hogy ha vennék 60/40-es ültetőrugót akkor mit kell még cseréljek? Minden ismerősöm mást mond mondom írok inkább ide :D. Jah, lengéscsillapítót kéne. Meg ha az ember már kiveszi a gólyákat, akkor érdemes beletenni egy szett toronyszilentet, meg csapágyat, mert sokkal kevesebbe kerül, mint amennyire idegesítő fél évvel később ugyan ezért megint szétszedni.
flippy244 Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 (edited) Valamit kiokoskodok hogy jó legyen :D meg sokan azt mondják hogy ne ültessem le mert kombi meg minden de valahogy jobb lenne az összhatás :D Módosítva November3, 2014 : flippy244
Dáwid Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 Én valahogy úgy gondoltam hogy használtan veszek egy szettet de ahhoz nem adnak szerintem ilyeneket :S vacsi újra meg nincs pénzem. Csak ilyen lengéscsillapítókat hol tudok beszerezni esetleg ? Mert sokan azt mondták nem kell vegyek lengéscsillapítót mert nem fog az lekoppanni de azért csak félnék :D Lekoppanni nem fog, csak sz.rt nem fog érni az egész. Az ültetés lényege, hogy stabilabb keményebb legyen a futóműved. Ha lengéscsillapítót nem cserélsz akkor gyakorlatilag annyit érsz el, hogy 4-5 centivel alacsonyabban fogsz ugyanúgy billegni. A rugók keményebbek lesznek, úgyhogy a komfort része elmegy, de legalább a lényege, amitől ez jó tudna lenni nem jön meg. Használtan amiket érdemes megvenni, drágábbak, mintha veszel egy pakk olcsókategóriás újat. Egy fk-ta szettel is tök jól el lehet lenni, amennyibe kerülnek, annyiért teljesen jók. Én is azzal kezdtem, és arra hogy legyen egy gyárinál jobb valami az autó alatt, amíg nem lesz pénzem komolyabbra, hibátlan. Került az egész szett vagy 35-be, 4 rugóval 4 lengéscsillapítóval, és 2-3 évig teljesen jó is volt a saját szintjén. Egy márkásabb szetthez persze köze nincs, de a gyárinál lényegesen jobbat lehet autózni vele. Viszont ezekből használtat venni nagyjából értelmetlen, hacsak nem a haver 2 hete beszerelt szettje eladó, mert éppen szétesett az autója, és inkább elbontja. 2 tankolás árából kijön, ettől olcsóbban inkább nem kéne hozzányúlni.
Dáwid Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 Valamit kiokoskodok hogy jó legyen :D meg sokan azt mondják hogy ne ültessem le mert kombi meg minden de valahogy jobb lenne az összhatás :D Jah, sose láttam még olyat hogy valaki kombit ültetett volna. :D
zotya975 Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 Jah, sose láttam még olyat hogy valaki kombit ültetett volna. :D Olyat én sem, csak caravánt :D Lehet már unjátok, de lecarom.. :D
Gabibácsi Elküldve November3, 2014 Elküldve November3, 2014 Én felraktam a téli gummákat 14-es felnivel. Hát, a gsi fékpofák és a felni között mondjuk a hajszálam még pont elfér :D De k jól néz ki, majd lefényképezem.
Recommended Posts