Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
én is. :huh:

ui: kezdek rájönni, hogyan kell finomítgatni a rendszert Hic bácsi. :lol:

amint úgy alakul, lehet beruházunk első szett-re is.. bár a sub igen kellemessé tette a hangzást. köszike. :unsure:

Ok, majszoljál, ha valami van... :lol:

  • Hozzászólások 5,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

A Kadett vásárlásakor engem az szomorított el, hogy nem volt csak a műszerfalon hely a hangszóróknak. :lol:

A kárpitot meg nemakarom szétbarmolni. :huh:

Na mindegy azért most sem szól rosszul szerintem. :unsure:

Elküldve
A Kadett vásárlásakor engem az szomorított el, hogy nem volt csak a műszerfalon hely a hangszóróknak. :lol:

A kárpitot meg nemakarom szétbarmolni. :huh:

Na mindegy azért most sem szól rosszul szerintem. :unsure:

Nem szól az rosszul, sőt.

Ha nagyon berhelni akarsz, csinálhatsz "kick-panelt" a lábtérbe... amúgy jó az a műszerfalon, optimális esetben a hangszórónak a füled magassága körül kéne lenni. De elég, ha csak a magasakat feljebb rakod, mert azok határozzák meg a sztereó képet. A közép-mély csak besegít - az szinte mindegy, hol van, csak előtted legyen. (Ez a baj a Bogi mantájával, hogy nagyon hátul van az ajtóban a hangszóró)

Elküldve

Novi kérdezi, hogy mekkora hangszóró mehet bele az F Astra első szett helyére maximum. Aki tudja légyszi írjon. :huh:

Mondtam ugyan neki, hogy inkább hívjon fel egy hifis céget, vagy lépjen be ha olvasni akar... :unsure:

Elküldve
Na de minek, ha van ingyen infó is...nekem is írt...

...de én is csak 5000-ééé tom olvasni az ilyen püket... :unsure:

Én is így vagyok vele...

Elküldve

Ma elkezdtem hallani a fordulatszámot a jobboldali hangszórókban. :huh:

Valami árnyékolási problem lehet.

Vagy talán megérett a gyertyakábel csere? :unsure:

Elküldve
Ma elkezdtem hallani a fordulatszámot a jobboldali hangszórókban. :huh:

Valami árnyékolási problem lehet.

Vagy talán megérett a gyertyakábel csere? :unsure:

Ha az erősítő fémre van csavarozva.....az okozhat földhurkot. De nem árt megnézni a fejegység normális testelését sem.

Ezekkel a megoldásokkal orvosolható a probléma.

Elküldve
Ha az erősítő fémre van csavarozva.....az okozhat földhurkot. De nem árt megnézni a fejegység normális testelését sem.

Ezekkel a megoldásokkal orvosolható a probléma.

A kalaptartóra van alulról felcsavarozva de már másfél éve és eddig nem csinálta. :unsure:

Asszem majd egy bútorlapot a kettő közé aplikálok,ha jobb idő lesz.

Elküldve

Sziasztok.

A B omiban milyen minőségű hangszórók vannak gyárilag? Most a fejegységról vannak meghajtva. Nem szolnak rosszul. JVC KD-LH3101 4x50w. De gondolom ez az 50 w csak disznek van ráirva. Biztos szebben szolna ha erősitőről mennének a hangszórók. Van egy őskövület PIONEER GM-X404 erősítőm, ha jol tudom 4X 40 w-os. A mélyláda külön sub RCA kimenetről, beépitett erősítővel megy. SAL :unsure: :huh:

Érdemes rákötnöm a gyári hangszórókra ezt az erősítőt?

Elküldve
Sziasztok.

A B omiban milyen minőségű hangszórók vannak gyárilag? Most a fejegységról vannak meghajtva. Nem szolnak rosszul. JVC KD-LH3101 4x50w. De gondolom ez az 50 w csak disznek van ráirva. Biztos szebben szolna ha erősitőről mennének a hangszórók. Van egy őskövület PIONEER GM-X404 erősítőm, ha jol tudom 4X 40 w-os. A mélyláda külön sub RCA kimenetről, beépitett erősítővel megy. SAL :unsure: :huh:

Érdemes rákötnöm a gyári hangszórókra ezt az erősítőt?

A gyári hangszórók nem biztos, hogy kibírják az erősítőt....

Sztem mindenképpen jobban jársz, ha lecseréled valami 2 utas komponens szettre.

Elküldve
Sziasztok.

A B omiban milyen minőségű hangszórók vannak gyárilag? Most a fejegységról vannak meghajtva. Nem szolnak rosszul. JVC KD-LH3101 4x50w. De gondolom ez az 50 w csak disznek van ráirva. Biztos szebben szolna ha erősitőről mennének a hangszórók. Van egy őskövület PIONEER GM-X404 erősítőm, ha jol tudom 4X 40 w-os. A mélyláda külön sub RCA kimenetről, beépitett erősítővel megy. SAL :lol: :lol:

Érdemes rákötnöm a gyári hangszórókra ezt az erősítőt?

Esetleges... a 4x40W valószínűleg tényleg annyi, úgyhogy sokkal nagyobbat szólhat, mint a fejegység (valójában kb. 4 x RMS 22-25W de a mélytartománynál talán annyi se). De nem is ez a lényeg, hanem, hogy az erősítőben a végfokot egy combos tápegység táplálja, ezért is tud leadni nagyobb teljesítményt és ezért is tudja elfüstölni a hangszórókat - és a mélyeknél tényleg kinyomja az áramot a hangszóróra, és ha kicsi a tekercs terhelhetősége, elég... :huh:

Próbát azért megérhet, csak óvatosan, mert aztán ... PUKK ... :lol:

Ahhoz az erősítőhöz egy viszonylag érzékeny (min. 90dB/W), max. 60-80 ohm RMS hangszórószettet választanék. Már ócsóé (20-30k) lehet olyat kapni - akkor 2x40W már megvan. De mélyekhez Omiba lehet, hogy kevés a hátsó két csatorna hídban. Az max. 80-100W-ot ad le, abból egy ekkora autóban nem lesz földrengés. Finom kis basszust lehet vele produkálni, de nagy hangerőn meg fog bukni. Persze, lehet, hogy a hangerő nem is cél... :unsure:

Elküldve
A gyári hangszórók nem biztos, hogy kibírják az erősítőt....

Sztem mindenképpen jobban jársz, ha lecseréled valami 2 utas komponens szettre.

Télleg, Andris, kipróbáltad már a két Neokick-et? (én má' beszereltem a pilácsot! :unsure: )

Elküldve

No, hétvégén megvolt a szétszed-farag-összerak-beállít projekt első felvonása...

Full lineárban hajtott 3 utas szett :huh:

Sajnos rá kellett jönnünk, hogy a beállítás alaphangon is több időt vesz el, mint a beépítés...

Kezd összeállni a színpadkép, időben szól minden, dinamika is stimmel, computerrel érdekes dolgokat méregettünk-állítgattunk. A vicc az, hogy fülre ezt nem lehetett volna. Dobott pár olyan paramétert, amit még véletlenül sem próbáltunk volna meg, és tessék :unsure:

Még mindig vannak hibák, de hétvégén jön a 2. felvonás...

Amúgy az idei szezonban szeretnénk csapatot indítani, így várjuk a vállalkozó kedvű jelentkezőket...

Addig is, itthoni infók: http://www.humma.hu (csak nem teljesen naprakész)

EU: http://www.emmanet.com http://www.emma-racing.com http://www.emma-racing.de

Elküldve

És most mit sikerült elfüstölni? :unsure: Csütörtökön meghallgatom milyen ez a szinpadkép :huh:

Amúgy az idei szezonban szeretnénk csapatot indítani, így várjuk a vállalkozó kedvű jelentkezőket...

Ez mit jelent?

Elküldve
És most mit sikerült elfüstölni? :unsure:

1.) lehagytam a bal oldali ajtó világítás csatit

2.) egyik erősítőn maradt egy 120Hz vágás, ami nem kell

3.) magasból vissza kell venni...

De amúgy nem füstölt semmi... csak amikor fonnyasztottunk, de (szerencsére) köze nem volt a kocsihoz...

Csütörtökön meghallgatom milyen ez a szinpadkép :huh:

Péntek reggel tender beadásom van Zeg-en, így 8 körül lépek... ha addig odaérsz, hallgatózhatsz... bár hétvége óta már eltekertem mindent :lol:

Elküldve

Ez mit jelent?

Több autó, sok nevezés, és nagy büntetések :unsure:

Jah, hidd el, hogy tudunk olyan kategóriákat találni, hogy a csapat autói dobogósak legyenek...

De még át kell gondolni a dolgokat. Itthonról nem kaptunk idei szabálykönyvet, és versenytervezetet sem. Pedig vannak érdekes változások, az EU-sban...

Mind1, jövő titka, addig még van idő gondolkozni. Szeged ESPL jó lesz bemelegítésnek...

Elküldve
Ez mit jelent?

Több autó, sok nevezés, és nagy büntetések :lol:

Jah, hidd el, hogy tudunk olyan kategóriákat találni, hogy a csapat autói dobogósak legyenek...

De még át kell gondolni a dolgokat. Itthonról nem kaptunk idei szabálykönyvet, és versenytervezetet sem. Pedig vannak érdekes változások, az EU-sban...

Mind1, jövő titka, addig még van idő gondolkozni. Szeged ESPL jó lesz bemelegítésnek...

Engem érdekelne az ügy, de most építkezés miatt egy kanyim sincs ilyesmire... :huh: ...úgyhogy majd drukkolok nektek..... :unsure:

Elküldve
"építkezzél" nekem egy erősítőt, ami bírja rendesen :huh:

Nem megy. Nem fér be a Paksi 3-as blokk a csomagtartóba... ki kéne vágni hozzá a tetőt, az meg csúnya lenne.... :lol: :unsure:

Elküldve

elgondolkoztató. Viszont ezzel helyettesíthető lenne a motor, és gyorsulásban (is) lenyomnánk mindent :huh:

Atomot nekie :lol: :unsure:

Gondold el, az első plutónium üzemű autó... bár amcsiknak és az olajsejkeknek lehet, h nem tetszene...

Elküldve

Igen. felejtős. Ha a határon nem kapcsolnak le a hasadóanyaggal, majd az olajlobbi tüntet el minket mihamarább. Inkább maradjunk a realitásoknál....

Szóval SPL-hez akkor csak egy 22" JackHammert kell beépíteni, ahhoz elég 2 generátor, 3-4 akku, 4 kondi és 2 stück 6kW-os erősítő. A nemzetiségiekkel lopatunk pár méter felsővezetéket, az jó lesz a táphoz (AWG0). Az ablakokat kicseréljük golyóálló plexire, de az is jó, ha belemezeljük, mert ezzel a túlsúllyal nem megy az autó sehova. Aztán már csak izgulni kell, hogy kibírja a kasztni a hangnyomásverseny végét, nehogy szétmenjenek a ponthegesztések... :unsure: ... jajjjj, már megint a bilibe lóg a kezem... . :huh: :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Most olvasgattam a dbCUP szabálykönyvet... háát nem lettem boldog.

A kategória besorolásom vicces :unsure:

Plusz akksi, járó motor, csak az erősítők sum zenei teljesítménye 4200W... kapásból CC kategória... ("haladó"C kat...PMPO-t nem is merem megadni)

Ráadásul 25-80Hz között mérnek, a jelenlegi beépítés meg olyan 120Hz körül tol maximumot...

jah, itt van még pár dolog, ami még innét is kizáró ok lehet:

7.2.1 Lautsprecherwände sind erlaubt. Zwischen dem / der Gehäuse / Lautsprecherwand und dem Dachhimmel muss jederzeit ein Abstand von mind. 12cm (Schablonenhöhe) vorhanden sein.

Kommerziell erhältliche und selbstgebaute Mittelkonsolen die nicht mehr als 56 Liter Volumen verdrängen sind zulässig.

Die physische Größe der Batterie darf 13.110 cm³ nicht überschreiten. (L x B x H ohne Batteriepole). Die physische Form der Batterie ist irrelevant.

Die Ersatzbatterie muss sich im gleichen allgemeinen Bereich wie die OEM Batterie befinden. (z.B. wenn die OEM Batterie unter der Motorhaube montiert ist, muss die Ersatzbatterie auch unter der Motorhaube montiert sein. Batteriehalterungen und/oder selbstgebaute Befestigungswinkel dürfen verwendet werden, sofern keine andere Regel verletzt wird

  • 1 month later...
Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.