Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
most már kezdem érteni, hogy miért vannak gondok az autójával :P

nem szeretnék pillanatragasztózni meg ilyesmit, sem kirakni a műszerfalra....az ott a kis háromszög mögött tökéletes lenne...ha ottmaradna :wub:

Este megkukkolhatjuk a Lurdynál, hogy mi a pálya - szerintem bele lehet applikálni azt rendesen. Én pl. kivágtam a háromszög gyári rácsát, és úgy már befért, a saját rácsával. Patent, teljesen illeszkedik. Ha még így is túl nagy a dolog, akkor meg szerezni kell másikat.

  • Hozzászólások 5,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
a képlet egyszerű:

a háromszögben van X cm hely.

A magasaim X+4 cm vastagok, ergo nemkicsit nem fog felférni :wub:

Ezért kell kivágni a 3szögből, így akár, x+n méretű csipogó fogadására is alkalmassá válik, ahol n felső korlátja a háromszög és háromszögből kiinduló csipógó tengelyében húzott egyenes első utastérben található alkatrésszel alkotott meccéspontja közötti távolság.

Elküldve
Ezért kell kivágni a 3szögből, így akár, x+n méretű csipogó fogadására is alkalmassá válik, ahol n felső korlátja a háromszög és háromszögből kiinduló csipógó tengelyében húzott egyenes első utastérben található alkatrésszel alkotott meccéspontja közötti távolság.

ha kivágom hülyén fog kinézni

Elküldve
Mondjuk magassabra...

...és akkor még magasabb lesz...

Nem értesz te a lovakhoz... :P

@Redi:

Ha jól emlékszem, ott ráadásul nincs is lehetőséged a vezető itányába forgatni a csipogókat - pont egymással szemben szólnak.

Szerintem vagy vágás - csipogó kifele elmozdít, és vezető v. belső tükör irányába elforgat, vagy üvegszálból kell gyártani hozzá "konzolt".

Az, hogy csipogót süllyeszted a háromszög mögé, amin ugye xdb lyuk van (csak), hülyeség, mert rengeteget fog a hangból...

Amúgy másik megoldás, hogy az A-oszlop burkolatába kell befaragni, és az egészet bőröztetni :P

Ez lenne az optimális, viszont annyival költségesebb is :wub:

byezzz...

Elküldve
most már kezdem érteni, hogy miért vannak gondok az autójával :P

nem szeretnék pillanatragasztózni meg ilyesmit, sem kirakni a műszerfalra....az ott a kis háromszög mögött tökéletes lenne...ha ottmaradna :wub:

Látod én már 1éve tudom hogy miért van gond az autójával,és hiába ugatok akkor is a pillanatragasztó meg a kábelkötelgelő...... :P B)

Elküldve
Most mit izéltek...már rég meg lenne oldva a fenti csodaszerek bármelyikével... :wub: :P

Mondjuk a WD-40 tényleg elgondolkodtató... :P

Elküldve
Akkor lehet hogy keresni kell külön egy kisebb csipogót, ha ragszkodsz a gyári helyhez, vagy a 3szögből kell kivágni.

B@szki! összezavarod szegényt.

"Csipogó" meg "magas" Nem fog tudni dönteni,hogy melyiket válassza. :lol: :lol:

Elküldve

200W MosFet erőlködőt raktam a 6000W láda mellé...

Picit erőlködik, de meg tudta mozdítani. A nagy hátránya, hogy ha a fejegységet 10-es hangerő fölé tekerem, az első szett elég keményen elnyomja a mélyet... Evvan, de legalább szól :lol:

(Ez is Pioneer, csak nem D-Class, nem SPL, csak mezei alsó kategóriás cucc)

Elküldve
200W MosFet erőlködőt raktam a 6000W láda mellé...

Picit erőlködik, de meg tudta mozdítani. A nagy hátránya, hogy ha a fejegységet 10-es hangerő fölé tekerem, az első szett elég keményen elnyomja a mélyet... Evvan, de legalább szól :lol:

(Ez is Pioneer, csak nem D-Class, nem SPL, csak mezei alsó kategóriás cucc)

Mostmár meg kell, hogy történjen az a bizonyos márkacsere! :lol:

Elküldve
a 200W az 200W... és ez legalább szól...

Talán karácsonyra ismét kapok 2 erőlködőt, most arra nincs Zsé, hogy másik márkára beruházzak :lol:

Mitulátbáti hotta? Öröm é bódottá!

  • 1 month later...
Elküldve

Nekem is hotta Mitulátbáti ettet:

kdsh99r.jpg

Emmán télleg öröm é bódottá!!! (KD-SH99R - "A" csúcs, nem mai, de azóta sincs túl sok jobb fej ebben a kategóriában)

Már kipróbáltam :unsure: és a hétvégén be is rakom. :blink:

  • 3 weeks later...
Elküldve

Most már nemtom mi van - az új fejegységgel sokkal jobb a mélytartomány, jobban kijönnek az igazi mélyek (20-30Hz), de most meg kevésnek érzem a ládámat....

Az a baj, hogy próbálgatni kéne - lehet, hogy elég egy hangszóró, bár szerintem egy dupla 30-as jobban begyönne, de ma már nem tudok élből olyan helyet, ahol csak úgy, hegyben állnak a komplett szubok és lehet próbálgatni, melyik menne jól az autóban.

Érdekes, hogy visszafelé fejlődik ez az ipar - iszonyatosan elkommerszesedett a pálya. Régen a Q-man még jó hely volt - bementem, és ott voltak a zsír Earthquake és Kicker ládák, a komolyabb 25-30-38-as nyomókkal, és lehetett próbálni (ott vettem a 38-as Kicker CompVR-t végül). Ma már csak a gagyi ládák állnak hegyben (amit amúgy a MediaMarkt és társaiba szállítanak ezerrel és ócsóé), és pl. a CompVR meg csak rendelésre van, pláne nem raknak össze vele ládát. A CompVR friss verziója 45 rugó, még csak nem is überdrága, de emberünk aszongya, nem keres senki ilyet, nem éri meg raktáron tartani... :blink: ...pláne nem raknak vele össze ládát, demózni, meg tesztelni.... mert akkor, hogy adnák el.... mint használt árut.... ;) :unsure:

Kérdem én, és ki veszi meg bemondásra, hogy "jó lesz az, vazze, vedd meg oszt majd kiderül"...

Azt tudom, hogy a FordKókuszban iszonyatot szólt, de arra nekem sincs pénzem, hogy majd 50 rongyot kidobjak és esetleg nem is úgy szól majd a Van-ben mint szeretném....

Szóval keresek duplaládát 2 db 30-as 4+4-ohmos DVC nyomóval. (össz.imp. 4 ohm kell legyen, mert csak 2 ohm stabil az amp.)

Visszasírom a jó öreg 90-es éveket..... ;)

Elküldve

Közös ismerősünk EGS, egyébként a JVC-nél dolgozik. Lehet tudott volna olcsóért fejegységet, de mostmár mindegy. Nekik mondjuk van hozzá láda is. Kérdezz rá.

Ajtóba meg tudnék ajánlani fa membrános közepet. Az most a módi japanesee-ban. :unsure:

  • 2 weeks later...
Elküldve
Közös ismerősünk EGS, egyébként a JVC-nél dolgozik. Lehet tudott volna olcsóért fejegységet, de mostmár mindegy. Nekik mondjuk van hozzá láda is. Kérdezz rá.

Ajtóba meg tudnék ajánlani fa membrános közepet. Az most a módi japanesee-ban. :blink:

De ez nem ócsóé fej, teeee!! Új ára 2001-2002 körül 149.900 vót...... :unsure:

Csak most ócsó, mert már régi. Semmivel sem tud többet, mint az előző fejegységem, de a technika akkor is high-end benne, főleg a D/A-k (Burr-Brown), ami a hangminőséget befolyásolja erősen. Jobban is szól, ez tény.

Láda ügyben már tettem lépéseket, úgy néz ki, egy komolyabb fajta 38-as lesz. De már próbálgatással a mostani ládámnak is úgy belőttem a pozícióját, hogy a maximumot ki tudjam belőle hozni. Jobb is, már majdnem olyan, mint amit szeretnék....

Elküldve
Láda ügyben már tettem lépéseket, úgy néz ki, egy komolyabb fajta 38-as lesz. De már próbálgatással a mostani ládámnak is úgy belőttem a pozícióját, hogy a maximumot ki tudjam belőle hozni. Jobb is, már majdnem olyan, mint amit szeretnék....

Egy MTX Jackhammer szerintem pont beférne hátra, ládának meg jó lenne a Van felépítés. :blink:

És akkor a mély kérdés meg lenne oldva egy időre. :unsure:

Elküldve
Egy MTX Jackhammer szerintem pont beférne hátra, ládának meg jó lenne a Van felépítés. ;)

És akkor a mély kérdés meg lenne oldva egy időre. :unsure:

Igen, meg az egyedi jármű kérdés is:

- hátra teherautóhidat kell szerelni, laprugóval, mert a mostani felfüggesztés nem bírná el a Jackhammeres ládát (csak a mélynyomó maga több mint 120kg... :P )

- Előre 2 cm vastag plexiszélvédőt, körbe csavarokkal rögzítve - különben napi rendszeres vendég lennék az üvegesnél...

- Néhány extra merevítés a kasztniba, hogy bírja a betonnal és centi vastag bitumennel való bélelést - különben az oldallemezek meg a tető külön életet élne.

- Viszont miután a fenti kialakítás megtörtént, ütősebb számokkal egyszerűen lökhajtással lehet majd közlekedni - így a megspórolt benzin ára majd visszahozza egyszer azt a pár ezer dollárt....

De nem csinálok ilyet, mert nem vagyok mocsok gazdag afroamerikai sztár :blink: ;) ;)

(egyébként nem férne be, mert úgy emlékszem a csomagtartó nyílása (magasság) kisebb, mint a Jackhammer átmérője.... vagy max. nagyon passzosan lehetne betolni. Akkor viszont hosszra beférne, mert a Jackhammer csak 130 cm mély, és a raktérhossz nálam 160cm) :lol:

Elküldve
Igen, meg az egyedi jármű kérdés is:

- hátra teherautóhidat kell szerelni, laprugóval, mert a mostani felfüggesztés nem bírná el a Jackhammeres ládát (csak a mélynyomó maga több mint 120kg... :P )

- Előre 2 cm vastag plexiszélvédőt, körbe csavarokkal rögzítve - különben napi rendszeres vendég lennék az üvegesnél...

- Néhány extra merevítés a kasztniba, hogy bírja a betonnal és centi vastag bitumennel való bélelést - különben az oldallemezek meg a tető külön életet élne.

- Viszont miután a fenti kialakítás megtörtént, ütősebb számokkal egyszerűen lökhajtással lehet majd közlekedni - így a megspórolt benzin ára majd visszahozza egyszer azt a pár ezer dollárt....

De nem csinálok ilyet, mert nem vagyok mocsok gazdag afroamerikai sztár :blink: ;) ;)

(egyébként nem férne be, mert úgy emlékszem a csomagtartó nyílása (magasság) kisebb, mint a Jackhammer átmérője.... vagy max. nagyon passzosan lehetne betolni. Akkor viszont hosszra beférne, mert a Jackhammer csak 130 cm mély, és a raktérhossz nálam 160cm) :lol:

Mondom hogy van benne fantázia. ;)

10 misiben meg is állna a projekt szerintem erősítőkkel, kábellel, meg ilyenekkel együtt. :unsure:

Elküldve

Üdv hifiguruk és nemhifiguruk :)

tervezem az autohifi fejlesztését a gépben, amolyan emberi keretek között. A lényeg számomra a jó (jobb mint a mostani) hangzás, és hogy ha kell, időnként meg is lehessen hajtani. A jelenlegi gyári cucc szép és jó, elvárásaim egy részét tökéletesen kielégíti, nem hallgatok olyan hangosan zenét, de időnként kicsit kevés. Amit szeretnék, az egy kisebb, de megbízható rendszer, szigorúan a gyári helyekre. Azt hallottam, hogy a láda el tud veszni a qp csomagtartójában, és nagy kell bele hogy élvezhető legyen, meg igazságszerint nem szeretném hogy a fejegységen kivül bármi is klátszódjon a cuccból. Szóval láda elvetve, helyette azt találtam ki, illetve javasolta is valaki, hogy hátra, az oldalsó kárpitba kellene 1-1 16cm-es mélyet tenni, mivel a beépítési mélység nagyon nagy. Erre jött már pro és kontra, "jól fog szólni" - "szar lesz" stb... a megfelelő csillapítás mellett esetleg még egy-egy kisebb ládát is beépítenék oda, ha igényli a hangszóró.

szóval az eddigi vázlatos tervek:

- előre 16cm első szett selyemdómmal

- hátra 2 db 16cm mély

- egy közepes vagy 2 kisebb erősítő, ami hajtaná az elsőket és a hátsókat.

- fejegység már kinézve (Pioneer DEH-P77MP)

a fej kivételével a többi cucc szeretném ha kijönne nagyon max. 150.000ből. hangsúlyozom, nem a hangnyomás meg a kocsiszétrázás a lényeg, de gagyit sem akarok, ha már ennnyit áldozok hifire, akkor szóljon is :lol:

amiket kinéztem:

- DLS RW6 (2 db 16cm mély) - 55k

- DLS B6 (16cm első szett) - 15k

- DLS CA41 (4*50W erősítő) - 45k

- meg ugye kábelek, csillapítás stb...

ez persze csak ötletelés, semmi konkrét, és a márka sem fontos, lényeg hogy ne valami gagyi legyen. A kinézet szintén nem számít, minden rejtve lesz.

Ezek tudatában szeretnék tanácsokat kérni. Köszi előre is :)

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.