Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Felni, gumi - kicsit, vagy nagyot?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Hozzászólások 714
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Mik a vélemények/tapasztalatok az osztókörmódosítóról?

A jelenlegi gépem 4X114.3, és ebben a kategóriában elég kevés kerék van eladó az is ökör áron.Ezért arra gondoltam, hogy beszerválok egy ilyen készséget, és inkább 4X100-ban gondolkodnék......

Szóval?

Jó cucc az,csak ne kontárral csináltasd :huh:

Elküldve
Sziasztok!

Szeretném kikérni a véleményeteket a Kumho márkájú abroncsról!

Tud erről valaki vmit mondani?

Használt már vki ilyet?

Köszi szépen!

G.

Hát amelyik kéken tud füstölni az nagyon szép, amelyik sárgán az kevésbé látványos :huh:

Bár gondolom, hogy inkább közúton történó használat érdekel, de arról nincs szinte semmi tapasztalatom :)

Elküldve

Üdv!!!

Egy gyors segítség kellene még így utoljára, ugyanis pénteken fent lesznek a kocsin a felnik!!!

Most ahogy leszedtem a dísztárcsát a kocsiról, akkor láttam, hogy az acélfelni, ami rajta van ET39-es!!De a felni amit vettem az ET42-es!!

Nah most annyi lenne a gondom, hogy ami most rajta van az ugye ET39-es acélfelni 185/65-ös gumikkal, amit pedig ráteszek az ET42-es alufelni 215/45ös gumikkal!!

Okoz e valamiféle gondot ez??

Fontos lenne!!

Köszöntem a választ!!

Elküldve
küldheted a pénzt, most kellene :huh:

A Rotára találtam értelmes forrást. 140-150ehuf körül már be lehetne szerezni a szettet.

Ez is abszolút favorit, de a többihez hasonlóan aranyárban van: (~100ehuf/darab)

http://www.ssr-wheels.com/wheels/typec_171819.asp

gunmetal_lrg.jpg

15x6.0J $420 4/100 +38 8.4lbs

15x6.0J $420 4/100 +45 8.0lbs

15x6.5J $430 4/100 +30 8.7lbs

15x6.5J $430 4/100 +35 8.7lbs

15x7.0J $440 4/100 +30 9.4lbs

15x7.0J $440 4/100 +35 9.3lbs

Elküldve

Új felni az OZ-től.

Alleggerita

Könnyebb mint az Ultraleggera, de ezt a tömeget jóhéhány 15-ös is megirigyelhetné.

Remélhetőleg gyártják majd kisebb méretben is. :huh:

Cselesek amúgy, az Ultraleggerán és az Alleggeritán kívül máshol nem reklámozzák a tömegadatokat. :) (van is rá okuk)

  • 9 months later...
Elküldve

Régen volt itt hozzászólás, remélem azért válaszoltok.

Szóval lenne egy alufelni, amit nagyon megszerettem, de Peug. 307-re volt. Adatai: 17', 7,5' széles és 108-as ET számmal. Szerintetek ezt meg lehet oldani, hogy egy G Astrára rátenni? 5 csavaros a kocsi...

Azt mondták, hogy esztergáltatni kéne köztes elemet és azzal menne, de ez mennyibe lehet, illetve hogy ez mennyire tenné tönkre a futóművet? Véleményetek?

Fontos lenne, mert nagyon megszerettem ezt a felnit. :lol:

Válaszokat előre is köszönöm :lol:

Elküldve
Régen volt itt hozzászólás, remélem azért válaszoltok.

Szóval lenne egy alufelni, amit nagyon megszerettem, de Peug. 307-re volt. Adatai: 17', 7,5' széles és 108-as ET számmal. Szerintetek ezt meg lehet oldani, hogy egy G Astrára rátenni? 5 csavaros a kocsi...

Azt mondták, hogy esztergáltatni kéne köztes elemet és azzal menne, de ez mennyibe lehet, illetve hogy ez mennyire tenné tönkre a futóművet? Véleményetek?

Fontos lenne, mert nagyon megszerettem ezt a felnit. :lol:

Válaszokat előre is köszönöm :lol:

pözsónak az osztóköre 4x108...az et más. kicsit durva lenne 108as et. +a franciáknak általában kis etjű felniei vannak.

mindezeket leszámítva, osztúkör módosítóval tudod csak feltenni, olyan et35 körülre kéne kijönni vele. namost legalább kell egy 20as módosító, tehát a felninek et55nek kellene lennie...

persze mindenki maga dönti el h használ-e módosítót, én nem vállalnám be.

Elküldve
pözsónak az osztóköre 4x108...az et más. kicsit durva lenne 108as et. +a franciáknak általában kis etjű felniei vannak.

mindezeket leszámítva, osztúkör módosítóval tudod csak feltenni, olyan et35 körülre kéne kijönni vele. namost legalább kell egy 20as módosító, tehát a felninek et55nek kellene lennie...

persze mindenki maga dönti el h használ-e módosítót, én nem vállalnám be.

A felnibe 108-ra az ET van írva... de lehet h rosszul néztem.. De nem is ez volt a kérdés :lol:

Igazából azért érdekel, hogy mennyire baszná szét a dolgokat és mennyibe lenne. Mert ha annyira macerás és annyira veszélyes, akkor megy eladósorba..

Elküldve
A felnibe 108-ra az ET van írva... de lehet h rosszul néztem.. De nem is ez volt a kérdés :lol:

Igazából azért érdekel, hogy mennyire baszná szét a dolgokat és mennyibe lenne. Mert ha annyira macerás és annyira veszélyes, akkor megy eladósorba..

Hogy néz ki?

Elküldve
A felnibe 108-ra az ET van írva... de lehet h rosszul néztem.. De nem is ez volt a kérdés :lol:

Igazából azért érdekel, hogy mennyire baszná szét a dolgokat és mennyibe lenne. Mert ha annyira macerás és annyira veszélyes, akkor megy eladósorba..

15-20 közt vannak az osztókör módosítók.

Ennél olcsóbb megoldás is létezik ilyen kis eltérés megoldására, és az ET is meg marad.

A sparco gyárt olyan kerékcsavarokat és hozzá kúpos alátétet, amiben nagyobb a furat. Belerakod a kerék kúpos furatába a kúpos alátétet, és a hagyományos kialakítású, nem kúpos fejű csavart belecsavarod.

Esztergályos is tud neked ilyet csinálni.

Én csináltam 4 colos osztókörű felnihez ilyet, hogy jó legyen a 4x100-as lyukkörre.

Ha ezt az utat választod kell tehermentesítő gyűrű is, de az nem vész, olcsón megvan és szintén csak esztergálni kell.

Elküldve
A felnibe 108-ra az ET van írva... de lehet h rosszul néztem.. De nem is ez volt a kérdés :lol:

Igazából azért érdekel, hogy mennyire baszná szét a dolgokat és mennyibe lenne. Mert ha annyira macerás és annyira veszélyes, akkor megy eladósorba..

akkor rakj alá egy 7centis pogácsát és viruljál...meg cserélj csapágyat sűrűn. 5csavarnál meg igen mozgókúpossal megoldható lenne, de 108as etvel 7.5 széles felnit az életben nem raksz fel opelre

nem ez volt a kérdés igen, tényleg. csak épp kihagytad h hány csavaros a rezsó felni. a lehetőségekhez képest eléggé leírtam asszem h mekkorára kéne törekedni.

Elküldve

Peugeot felnik általában ET 18 és 25 között szoktak lenni, már ha gyári pözsó felni. arra még egy módosító, lenne ET0. Szerintem a futófelület közepe lenne kb a sárvédővel egyszintben. :lol:

Elküldve
Akkor hogy tisztán lássuk:

http://www.autosszaki.hu/gumifelni/113023/...lu-felni-17-4db

Itt a link. Azért nem írtam, hogy négy csavaros, mert az össze s 307es 4 csavaros.. sőt, szinte az összes Peugeot.. Nekem elég furcs az, hogy az Opel gyártott 4 és 5 csavaros astrákat is...

Vagyis akkor ha 5 csavaros, akkor ez bukó? Gondolom amiket írtatok, az főleg 4 csavarosra vonatkozott.

nem értek a rezsókhoz, cska feltételezés volt, hátha. az első hszemben a témával kapcs, módosítót írtam.

elírta az ember, biztos nem 108 az etje a felninek. 4x108 tehát az osztókörre vonatkozik. am ha jól látom ez egy alessio f1 típusú felni. nem volt kérdés, de ilyet biztosan nem vennék :lol:

Elküldve
nem értek a rezsókhoz, cska feltételezés volt, hátha. az első hszemben a témával kapcs, módosítót írtam.

elírta az ember, biztos nem 108 az etje a felninek. 4x108 tehát az osztókörre vonatkozik. am ha jól látom ez egy alessio f1 típusú felni. nem volt kérdés, de ilyet biztosan nem vennék :lol:

Nézd, ez volt a felnibe írva :lol: Én csak onnan írtam ki :lol:

De a Rözsón simán volt fent, semmi átalakítás....

Szóval akkor erre a kérdés, hogy ez kivitelezhető-e, illetve ha igen, mennyire éri meg, mennyire bassza szét a kocsit.. És persze mennyi :P Az opel meg 5 csavaros.

Innen látszik, hogy nem igazán értek én ehhez...

De ha közgázzal kapcsolatos kérdésetek lenne... :lol:

Elküldve

Nincs írva ET szám, de esélyes hogy ET18-25 között van, az nagyon kicsi. Arra még egy átalakító halál lenne. Meg szerintem 4x108ról nem is lehet 5x100/5x110re alakítani, szal mindenképpen bukó. :lol:

Valami hasonló kinézete lenne a kocsidnak ha ráraknád:

DSC00462.jpg

:lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.