Seniman Elküldve Szeptember25, 2008 Elküldve Szeptember25, 2008 Hello mindenkinek ezeket a papucsokat vettem a verdámra Kiváncsi vagyok a véleményetekre.... Üdv.Zozi http://kepfeltoltes.hu/view/080125/DSC0237...ltoltes.hu_.jpg Szép kollekció <_<
Tápiószecső Elküldve Október4, 2008 Elküldve Október4, 2008 http://yhst-1408381693991.stores.yahoo.net/dereevowh154.html :lol: :lol: :lol:
redline Elküldve Október4, 2008 Elküldve Október4, 2008 http://yhst-1408381693991.stores.yahoo.net/dereevowh154.html :lol: :lol: :lol: Ezzel se leszel TOP karsztajlingon, látszik, hogy nem a magyar piacra dolgoznak: "Each set comes with valve stems and decals (2 decals per rim)" :D :D
Tápiószecső Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Ezzel se leszel TOP karsztajlingon... Biztos? :lol: Akkor már nem is tetszik, keresek tovább. :lol:
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 srácok segítsetek, megszakadok. itt görcsölök a terror pandámon, mert sehogy se akar tapadni rajtolásnál. nagy a nyomaték. mindenről lali tehet, én nem nyúltam hozzá. :lol: 215/45-ös gumi volt rajta, az befér neki a likba, de gyárilag 215/40-es ugye. (7,5x17 a felni.) 80 felett tapad meg azzal. pirelli zero nero. mikor 250LE-s volt a gép, ezzel a felni + gumi kombinációval 0,6G felett rajtolt. 50-nél betapadt, de indulni is jól tudott, jó volt. most erősebb is, meg le van nagyon könnyítve a forgórész (-13kg), azt mégis ne mán 0,5G-nél alig tudott a pirellivel jobbat rajtolni. szégyen, mert kettes elején magasabb a G, mint egyesben bárhol. :lol: tettem rá 235/40-es gumit. ezzel valamivel 80 alá ment a tapadás, és 0,57G-ig vissza tudtam menni. de ha azt mondom, hogy a régi konfiggal kettesben 100-nál 0,305G-t, most meg 0,42G-t tud, akkor ugye világos, hogy a kocsi sokkal-sokkal jobb rajtot is vehetne... de hogyan????? mi a sz@rt tegyek? még szélesebb gumit tegyek rá? de erre a felnire? még a 245-ös rámegy, de már ez a 235-ös is kifelé trapézos (ránézésre inkább függőleges, de belül nyilván kifelé trapézos). vagy vegyek rá szélesebb felnit 235-ös gumival? olyan széleset, ahol kifeszül a gumi (8,5-es, vagy 9-es)? vagy nagyobb (18-as) felni kell, az a baja? vagy egyszerűen csak vegyek valami totál puha gumit (pl. Yokohama Parada)? vagy együtt ezek mind? tudja valaki, hogy mi a jó megoldás ilyenkor? kéne lépnem gumi / felni ügyben, de ha lehet megspórolnék néhány zsákutcát... köszi előre is az összes ötletet!
B_Csaba Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 srácok segítsetek, megszakadok. itt görcsölök a terror pandámon, mert sehogy se akar tapadni rajtolásnál. nagy a nyomaték. mindenről lali tehet, én nem nyúltam hozzá. :lol: 215/45-ös gumi volt rajta, az befér neki a likba, de gyárilag 215/40-es ugye. (7,5x17 a felni.) 80 felett tapad meg azzal. pirelli zero nero. mikor 250LE-s volt a gép, ezzel a felni + gumi kombinációval 0,6G felett rajtolt. 50-nél betapadt, de indulni is jól tudott, jó volt. most erősebb is, meg le van nagyon könnyítve a forgórész (-13kg), azt mégis ne mán 0,5G-nél alig tudott a pirellivel jobbat rajtolni. szégyen, mert kettes elején magasabb a G, mint egyesben bárhol. :lol: tettem rá 235/40-es gumit. ezzel valamivel 80 alá ment a tapadás, és 0,57G-ig vissza tudtam menni. de ha azt mondom, hogy a régi konfiggal kettesben 100-nál 0,305G-t, most meg 0,42G-t tud, akkor ugye világos, hogy a kocsi sokkal-sokkal jobb rajtot is vehetne... de hogyan????? mi a sz@rt tegyek? még szélesebb gumit tegyek rá? de erre a felnire? még a 245-ös rámegy, de már ez a 235-ös is kifelé trapézos (ránézésre inkább függőleges, de belül nyilván kifelé trapézos). vagy vegyek rá szélesebb felnit 235-ös gumival? olyan széleset, ahol kifeszül a gumi (8,5-es, vagy 9-es)? vagy nagyobb (18-as) felni kell, az a baja? vagy egyszerűen csak vegyek valami totál puha gumit (pl. Yokohama Parada)? vagy együtt ezek mind? tudja valaki, hogy mi a jó megoldás ilyenkor? kéne lépnem gumi / felni ügyben, de ha lehet megspórolnék néhány zsákutcát... köszi előre is az összes ötletet! Én azért 235-től szélesebbet nem tennék rá, nem nyersz annyit az indulásnál mint amit veszítesz felül, látod erre Sanyi is rájött a brutál hondánál, hogy inkább a kapircolás végig, azóta megy 10 alját mióta nem teszi fel azokat az asztal szélességű kerekeket :lol: Speer van a gépedbe? Én inkább azon gondolkodnék ha nincs, kicsit szorítani a difin, más kúpos alátétet vagy valami hasonlón.
Demó Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Én nem voltam elvarázsolva a Pirelli P Zero Nerotól, a 215/40R16-osat egy XE Vectra kettesben még vígan forgatta. Szerintem inkább nézelődj Toyo R888, vagy Kumho KU15 után. Különben ha eladósorba kerülnek az OPC felnik, azokra lehet igényt tartanék. :lol:
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Én azért 235-től szélesebbet nem tennék rá, nem nyersz annyit az indulásnál mint amit veszítesz felül, látod erre Sanyi is rájött a brutál hondánál, hogy inkább a kapircolás végig, azóta megy 10 alját mióta nem teszi fel azokat az asztal szélességű kerekeket :lol: Speer van a gépedbe? Én inkább azon gondolkodnék ha nincs, kicsit szorítani a difin, más kúpos alátétet vagy valami hasonlón. az nem "speer", hanem sperr. :lol: ezt valamiért sokan elírják. szóval sperr nincs, mert helyette van sokkal jobb: quaife torsen 75%-os, annál jobb OPC-hez nem kapható, ezen a vonalon rendben vagyok. fent egyébként a 235-ös nem rontott sehol, én legalábbis a diagramon nem látok csökkenést, csak alul nem hozott csak nagyon keveset, még 0,7bar-ra leeresztett gumival sem. sanyi nekem úgy tűnik most is elég drabális felniket tesz fel. lehet valamivel keskenyebbeket, mint régen, nem követem. attól tartok itt már beleszól a történetbe az is, hogy a gátlók elég puhusok (gyári OPC - ami kevésbé sportos, inkább túra hangolású). szóval akkor magas, vagy peres gumi a jó szerintetek?
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Én nem voltam elvarázsolva a Pirelli P Zero Nerotól, a 215/40R16-osat egy XE Vectra kettesben még vígan forgatta. Szerintem inkább nézelődj Toyo R888, vagy Kumho KU15 után. Különben ha eladósorba kerülnek az OPC felnik, azokra lehet igényt tartanék. :lol: te aztán udvarias fickió vagy demó bá' :lol: sztem a pirelli zérónéró egy köb-fos mocsadék gumi. kiegyensúlyozhatatlan. a felnik maradnak, mert a téli gumi arra megy. de ha 1x seggére verek (amit nem hiszek, mert egy opc anélkül elég gyavarek darab), akkor tiéd az elsőbbség. ki kéne próbálni ezeket a toyo / kumho gumikat ez igaz, de venni elég nagy érvágás, ha a végén nem jön be. nem tudtok véletlenül 2db-ot próbára? esküszöm, ha egyszer meg lesz a pontos összefüggés a jó tapadás és a b@szott sok lehetséges paraméter közt, megírom a tapadás titka c. hőseposz bestsellert. :lol: :D
Seniman Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 te aztán udvarias fickió vagy demó bá' :lol: sztem a pirelli zérónéró egy köb-fos mocsadék gumi. kiegyensúlyozhatatlan. a felnik maradnak, mert a téli gumi arra megy. de ha 1x seggére verek (amit nem hiszek, mert egy opc anélkül elég gyavarek darab), akkor tiéd az elsőbbség. ki kéne próbálni ezeket a toyo / kumho gumikat ez igaz, de venni elég nagy érvágás, ha a végén nem jön be. nem tudtok véletlenül 2db-ot próbára? esküszöm, ha egyszer meg lesz a pontos összefüggés a jó tapadás és a b@szott sok lehetséges paraméter közt, megírom a tapadás titka c. hőseposz bestsellert. :lol: :lol: Nem lehet,hogy a fronthajtás határait elérted? :D Próbálkozz slickel,más ötletem nem nagyon van.Esetleg a súlyelosztáson variálni.Vagy nézz körül a jenki ebayen spec gumik után(Mickey Thompson és kispajtásai).
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Nem lehet,hogy a fronthajtás határait elérted? :lol: Próbálkozz slickel,más ötletem nem nagyon van.Esetleg a súlyelosztáson variálni.Vagy nézz körül a jenki ebayen spec gumik után(Mickey Thompson és kispajtásai). lehet erre is fogni, de azért aki nagyon akar, az frontos géppel tud ennél sokkal jobb rajtokat venni. a spéci gumi ötletet köszi, már rohanok is a gúgliba :lol:
redline Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 lehet erre is fogni, de azért aki nagyon akar, az frontos géppel tud ennél sokkal jobb rajtokat venni. a spéci gumi ötletet köszi, már rohanok is a gúgliba :lol: 5 éve hondatech.com fórumon volt erre is külön topik, talán onnan is lehet infót szerezni
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Mickey Thompsonból "ET Street Radial"-t találtam, de kizárólag a 205/40 R17 az ami elég közel van a gyári mérethez. Dragra lenne csak jó, mert ez alacsonyabb, mint az alap, ami már amúgy használhatatlan pesten. :lol: van még 225/50 R15, de 16-os a legkisebb felni, ami felmegy rá, abból se minden. az éppen pont méret lenne pedig. :lol: :lol:
J0hnny Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak.
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 kumho ku15 van 215/45 R17-ben. ez már bíztató. lehetne 235/40 R17-ben is... még túrom.
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak. konkrét javaslat nincs esetleg? volt dunlop-om 2x is, mindkettő csúnya bukta volt, de azért nem zárnám ki.
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 találtam kumho v70a-t, 235/40 R17. brutkónak tűnik, azt ismeri vki?
J0hnny Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Voszi bá ezt csekkold csak: TOYO > TOYO Proxes R888 Közúti használatra engedélyezett versenyabroncs. Extrém tapadás száraz útfelületen.
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 jaja, ezt ismerem, de ez csak szárazra jó. maradok olyan mellett, ami azért esőben is elvisz. yokohama parada. 2 évig csak azt használtam, zsír volt, csak nagyon kopott. de az nem izgat. :lol:
voszi Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak. dunlop 03g-t találtam. tisztára olyan, mint az R888, csak szárazra való. sajnos alkudni kell, mert sokat megyek, és az esőt még nem tudom befolyásolni... :lol: :lol:
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Elküldve Október6, 2008 szóval akkor magas, vagy peres gumi a jó szerintetek? Szerintem ez nagyon útfüggő, a Hringen biztosan jó a peres gumi, de az utcán inkább a magasabb, a kis apró gödröket jobban áthidalja a magasabb gumi, ez által "több" a tapadási felület.
redline Elküldve Október6, 2008 Elküldve Október6, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak. SP9000 keményebb mint a betekert Koni :lol: :lol: Nem is tapad, kanyarban nagyon gáz, ha egyszer megpusztulok miatta gyujtsátok fel a gyárat :lol: Ezek az R888 meg Parada gumik mennyire jók kanyarban? Vagy inkább gyorsulásra használható?
Recommended Posts