Seniman Elküldve Szeptember25, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2008 Hello mindenkinek ezeket a papucsokat vettem a verdámra Kiváncsi vagyok a véleményetekre.... Üdv.Zozi http://kepfeltoltes.hu/view/080125/DSC0237...ltoltes.hu_.jpg Szép kollekció <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 http://yhst-1408381693991.stores.yahoo.net/dereevowh154.html :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október4, 2008 Megoszt Elküldve Október4, 2008 http://yhst-1408381693991.stores.yahoo.net/dereevowh154.html :lol: :lol: :lol: Ezzel se leszel TOP karsztajlingon, látszik, hogy nem a magyar piacra dolgoznak: "Each set comes with valve stems and decals (2 decals per rim)" :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Ezzel se leszel TOP karsztajlingon... Biztos? :lol: Akkor már nem is tetszik, keresek tovább. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Egyébként ezüstben nagyon jól néz ki :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 srácok segítsetek, megszakadok. itt görcsölök a terror pandámon, mert sehogy se akar tapadni rajtolásnál. nagy a nyomaték. mindenről lali tehet, én nem nyúltam hozzá. :lol: 215/45-ös gumi volt rajta, az befér neki a likba, de gyárilag 215/40-es ugye. (7,5x17 a felni.) 80 felett tapad meg azzal. pirelli zero nero. mikor 250LE-s volt a gép, ezzel a felni + gumi kombinációval 0,6G felett rajtolt. 50-nél betapadt, de indulni is jól tudott, jó volt. most erősebb is, meg le van nagyon könnyítve a forgórész (-13kg), azt mégis ne mán 0,5G-nél alig tudott a pirellivel jobbat rajtolni. szégyen, mert kettes elején magasabb a G, mint egyesben bárhol. :lol: tettem rá 235/40-es gumit. ezzel valamivel 80 alá ment a tapadás, és 0,57G-ig vissza tudtam menni. de ha azt mondom, hogy a régi konfiggal kettesben 100-nál 0,305G-t, most meg 0,42G-t tud, akkor ugye világos, hogy a kocsi sokkal-sokkal jobb rajtot is vehetne... de hogyan????? mi a sz@rt tegyek? még szélesebb gumit tegyek rá? de erre a felnire? még a 245-ös rámegy, de már ez a 235-ös is kifelé trapézos (ránézésre inkább függőleges, de belül nyilván kifelé trapézos). vagy vegyek rá szélesebb felnit 235-ös gumival? olyan széleset, ahol kifeszül a gumi (8,5-es, vagy 9-es)? vagy nagyobb (18-as) felni kell, az a baja? vagy egyszerűen csak vegyek valami totál puha gumit (pl. Yokohama Parada)? vagy együtt ezek mind? tudja valaki, hogy mi a jó megoldás ilyenkor? kéne lépnem gumi / felni ügyben, de ha lehet megspórolnék néhány zsákutcát... köszi előre is az összes ötletet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 srácok segítsetek, megszakadok. itt görcsölök a terror pandámon, mert sehogy se akar tapadni rajtolásnál. nagy a nyomaték. mindenről lali tehet, én nem nyúltam hozzá. :lol: 215/45-ös gumi volt rajta, az befér neki a likba, de gyárilag 215/40-es ugye. (7,5x17 a felni.) 80 felett tapad meg azzal. pirelli zero nero. mikor 250LE-s volt a gép, ezzel a felni + gumi kombinációval 0,6G felett rajtolt. 50-nél betapadt, de indulni is jól tudott, jó volt. most erősebb is, meg le van nagyon könnyítve a forgórész (-13kg), azt mégis ne mán 0,5G-nél alig tudott a pirellivel jobbat rajtolni. szégyen, mert kettes elején magasabb a G, mint egyesben bárhol. :lol: tettem rá 235/40-es gumit. ezzel valamivel 80 alá ment a tapadás, és 0,57G-ig vissza tudtam menni. de ha azt mondom, hogy a régi konfiggal kettesben 100-nál 0,305G-t, most meg 0,42G-t tud, akkor ugye világos, hogy a kocsi sokkal-sokkal jobb rajtot is vehetne... de hogyan????? mi a sz@rt tegyek? még szélesebb gumit tegyek rá? de erre a felnire? még a 245-ös rámegy, de már ez a 235-ös is kifelé trapézos (ránézésre inkább függőleges, de belül nyilván kifelé trapézos). vagy vegyek rá szélesebb felnit 235-ös gumival? olyan széleset, ahol kifeszül a gumi (8,5-es, vagy 9-es)? vagy nagyobb (18-as) felni kell, az a baja? vagy egyszerűen csak vegyek valami totál puha gumit (pl. Yokohama Parada)? vagy együtt ezek mind? tudja valaki, hogy mi a jó megoldás ilyenkor? kéne lépnem gumi / felni ügyben, de ha lehet megspórolnék néhány zsákutcát... köszi előre is az összes ötletet! Én azért 235-től szélesebbet nem tennék rá, nem nyersz annyit az indulásnál mint amit veszítesz felül, látod erre Sanyi is rájött a brutál hondánál, hogy inkább a kapircolás végig, azóta megy 10 alját mióta nem teszi fel azokat az asztal szélességű kerekeket :lol: Speer van a gépedbe? Én inkább azon gondolkodnék ha nincs, kicsit szorítani a difin, más kúpos alátétet vagy valami hasonlón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Én nem voltam elvarázsolva a Pirelli P Zero Nerotól, a 215/40R16-osat egy XE Vectra kettesben még vígan forgatta. Szerintem inkább nézelődj Toyo R888, vagy Kumho KU15 után. Különben ha eladósorba kerülnek az OPC felnik, azokra lehet igényt tartanék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Én azért 235-től szélesebbet nem tennék rá, nem nyersz annyit az indulásnál mint amit veszítesz felül, látod erre Sanyi is rájött a brutál hondánál, hogy inkább a kapircolás végig, azóta megy 10 alját mióta nem teszi fel azokat az asztal szélességű kerekeket :lol: Speer van a gépedbe? Én inkább azon gondolkodnék ha nincs, kicsit szorítani a difin, más kúpos alátétet vagy valami hasonlón. az nem "speer", hanem sperr. :lol: ezt valamiért sokan elírják. szóval sperr nincs, mert helyette van sokkal jobb: quaife torsen 75%-os, annál jobb OPC-hez nem kapható, ezen a vonalon rendben vagyok. fent egyébként a 235-ös nem rontott sehol, én legalábbis a diagramon nem látok csökkenést, csak alul nem hozott csak nagyon keveset, még 0,7bar-ra leeresztett gumival sem. sanyi nekem úgy tűnik most is elég drabális felniket tesz fel. lehet valamivel keskenyebbeket, mint régen, nem követem. attól tartok itt már beleszól a történetbe az is, hogy a gátlók elég puhusok (gyári OPC - ami kevésbé sportos, inkább túra hangolású). szóval akkor magas, vagy peres gumi a jó szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Én nem voltam elvarázsolva a Pirelli P Zero Nerotól, a 215/40R16-osat egy XE Vectra kettesben még vígan forgatta. Szerintem inkább nézelődj Toyo R888, vagy Kumho KU15 után. Különben ha eladósorba kerülnek az OPC felnik, azokra lehet igényt tartanék. :lol: te aztán udvarias fickió vagy demó bá' :lol: sztem a pirelli zérónéró egy köb-fos mocsadék gumi. kiegyensúlyozhatatlan. a felnik maradnak, mert a téli gumi arra megy. de ha 1x seggére verek (amit nem hiszek, mert egy opc anélkül elég gyavarek darab), akkor tiéd az elsőbbség. ki kéne próbálni ezeket a toyo / kumho gumikat ez igaz, de venni elég nagy érvágás, ha a végén nem jön be. nem tudtok véletlenül 2db-ot próbára? esküszöm, ha egyszer meg lesz a pontos összefüggés a jó tapadás és a b@szott sok lehetséges paraméter közt, megírom a tapadás titka c. hőseposz bestsellert. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 te aztán udvarias fickió vagy demó bá' :lol: sztem a pirelli zérónéró egy köb-fos mocsadék gumi. kiegyensúlyozhatatlan. a felnik maradnak, mert a téli gumi arra megy. de ha 1x seggére verek (amit nem hiszek, mert egy opc anélkül elég gyavarek darab), akkor tiéd az elsőbbség. ki kéne próbálni ezeket a toyo / kumho gumikat ez igaz, de venni elég nagy érvágás, ha a végén nem jön be. nem tudtok véletlenül 2db-ot próbára? esküszöm, ha egyszer meg lesz a pontos összefüggés a jó tapadás és a b@szott sok lehetséges paraméter közt, megírom a tapadás titka c. hőseposz bestsellert. :lol: :lol: Nem lehet,hogy a fronthajtás határait elérted? :D Próbálkozz slickel,más ötletem nem nagyon van.Esetleg a súlyelosztáson variálni.Vagy nézz körül a jenki ebayen spec gumik után(Mickey Thompson és kispajtásai). Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Nem lehet,hogy a fronthajtás határait elérted? :lol: Próbálkozz slickel,más ötletem nem nagyon van.Esetleg a súlyelosztáson variálni.Vagy nézz körül a jenki ebayen spec gumik után(Mickey Thompson és kispajtásai). lehet erre is fogni, de azért aki nagyon akar, az frontos géppel tud ennél sokkal jobb rajtokat venni. a spéci gumi ötletet köszi, már rohanok is a gúgliba :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 lehet erre is fogni, de azért aki nagyon akar, az frontos géppel tud ennél sokkal jobb rajtokat venni. a spéci gumi ötletet köszi, már rohanok is a gúgliba :lol: 5 éve hondatech.com fórumon volt erre is külön topik, talán onnan is lehet infót szerezni Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 tudsz valami linket nyomni? vagy téma címet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Mickey Thompsonból "ET Street Radial"-t találtam, de kizárólag a 205/40 R17 az ami elég közel van a gyári mérethez. Dragra lenne csak jó, mert ez alacsonyabb, mint az alap, ami már amúgy használhatatlan pesten. :lol: van még 225/50 R15, de 16-os a legkisebb felni, ami felmegy rá, abból se minden. az éppen pont méret lenne pedig. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 kumho ku15 van 215/45 R17-ben. ez már bíztató. lehetne 235/40 R17-ben is... még túrom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak. konkrét javaslat nincs esetleg? volt dunlop-om 2x is, mindkettő csúnya bukta volt, de azért nem zárnám ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 találtam kumho v70a-t, 235/40 R17. brutkónak tűnik, azt ismeri vki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Voszi bá ezt csekkold csak: TOYO > TOYO Proxes R888 Közúti használatra engedélyezett versenyabroncs. Extrém tapadás száraz útfelületen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 jaja, ezt ismerem, de ez csak szárazra jó. maradok olyan mellett, ami azért esőben is elvisz. yokohama parada. 2 évig csak azt használtam, zsír volt, csak nagyon kopott. de az nem izgat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak. dunlop 03g-t találtam. tisztára olyan, mint az R888, csak szárazra való. sajnos alkudni kell, mert sokat megyek, és az esőt még nem tudom befolyásolni... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október5, 2008 Megoszt Elküldve Október5, 2008 Nem semmi minta... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 szóval akkor magas, vagy peres gumi a jó szerintetek? Szerintem ez nagyon útfüggő, a Hringen biztosan jó a peres gumi, de az utcán inkább a magasabb, a kis apró gödröket jobban áthidalja a magasabb gumi, ez által "több" a tapadási felület. Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Én még a Dunlop márkát is megnézném,mert elég puha gumikat gyártanak,ami miatt jól tapadnak,de elég gyorsan kopnak. SP9000 keményebb mint a betekert Koni :lol: :lol: Nem is tapad, kanyarban nagyon gáz, ha egyszer megpusztulok miatta gyujtsátok fel a gyárat :lol: Ezek az R888 meg Parada gumik mennyire jók kanyarban? Vagy inkább gyorsulásra használható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts