Gelko Elküldve Május22, 2013 Megoszt Elküldve Május22, 2013 Gondolom ez országút :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZolaTeso Elküldve Május22, 2013 Megoszt Elküldve Május22, 2013 Hát persze... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május22, 2013 Megoszt Elküldve Május22, 2013 Somogybabodról hazafele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZolaTeso Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 A legfrissebb adat... 8.2 :) Pedig ebben volt egy ózdi kiruccanás is, városon átszívással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgtbalage Elküldve Augusztus15, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2013 Sziasztok! Egyelőre csak puhatolózok a fronterák világában és egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! A kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a rövid, illetve hosszú frontera váltójában; mindkettőben van felező? Pajero-ról szeretnék váltani, és az árak miatt gondoltam futok egy kört az opelek közt is. A segítő válaszokat köszönöm előre is. Üdv., B. Link to comment Megosztás: More sharing options...
p gyogyi Elküldve Szeptember15, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2013 sziasztok! 2,5 tds fronti nem megy 2000 ford. fölé, tud valaki segíteni? kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Január8, 2014 Megoszt Elküldve Január8, 2014 Üdv mindenkinek! Nem tudja valaki hogy honnan lehetne új kiegyenlítőtartályt szerezni Frontera A Sport(1996)-hoz? Az enyémnek meg van repedve a kupak alatt a nyaka és ezért sziszeg (nem hengerfejes meg ilyesmi, csak a hűtés kb. 2bar-on működik). Esetleg Corsa B kiegyenlítője jó hozzá? Hány cm-es hangszórók kellenek a kocsiba? Mert a mostaniak már lassan elporladnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
menrot Elküldve Január14, 2014 Megoszt Elküldve Január14, 2014 (edited) Sziasztok! Nem rég jutottam hozzá a Frontérámhoz. Eddig nem volt vele semmi probléma minden tökéletesen működött,majd egyik délelött el akartam indítani,el is indult és azonnal le is állt. Azóta hiába próbálkozom nem indul. Indítózom,már már úgy tűnik,hogy elindul aztán mégsem. A kipufogóból meg fehér füst jön. Tudna nekem valaki tanácsot adni,hogy mi lehet a problémája!? Előre is köszönöm! Üdv Módosítva Január14, 2014 : menrot Link to comment Megosztás: More sharing options...
Settenkedő Elküldve Február16, 2014 Megoszt Elküldve Február16, 2014 (edited) Sziasztok! Nem rég jutottam hozzá a Frontérámhoz. Eddig nem volt vele semmi probléma minden tökéletesen működött,majd egyik délelött el akartam indítani,el is indult és azonnal le is állt. Azóta hiába próbálkozom nem indul. Indítózom,már már úgy tűnik,hogy elindul aztán mégsem. A kipufogóból meg fehér füst jön. Tudna nekem valaki tanácsot adni,hogy mi lehet a problémája!? Előre is köszönöm! Üdv Melyik motorral van szerelve? és évjárat? Az enyém 94 es A frontéra 2.3td hidegen nehezen indúl ennek sok oka van amit végig lehet zongorázni. Egy apro probát megérne kimérni az izzítást, kompresziót, megnézni nem e levegösödik le az üza(van rajta egy kézi pumpa)... stb Módosítva Február16, 2014 : Settenkedő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Settenkedő Elküldve Február16, 2014 Megoszt Elküldve Február16, 2014 Üdv mindenkinek! Nem tudja valaki hogy honnan lehetne új kiegyenlítőtartályt szerezni Frontera A Sport(1996)-hoz? Az enyémnek meg van repedve a kupak alatt a nyaka és ezért sziszeg (nem hengerfejes meg ilyesmi, csak a hűtés kb. 2bar-on működik). Esetleg Corsa B kiegyenlítője jó hozzá? Hány cm-es hangszórók kellenek a kocsiba? Mert a mostaniak már lassan elporladnak. Hangszorót nézek neked jövöhéten ha kell. A müszerfalbalévők kicsik :) ha nem leszek nagyon lusti megmérem ma.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Settenkedő Elküldve Február16, 2014 Megoszt Elküldve Február16, 2014 (edited) Hja, tehát lemegyek és lemérem egy centivel :) Erre jutottam... Átvizsgálás rendben volt, első fékeket meg fékolajat kell cserélni. Kat-nál meg a dobnál van kis lyuk-kezdemény, de egyelőre ráér vele foglalkozni. Apróságok vannak majd, amiket cserélni meg reszelgetni kell. Pl foylik az ablakmosó tartály valahol. A lámpákat kell beállítani, hogy ne az eget világítsa, ilyenek. Meg ha megyek a fék miatt, akkor rátesznek egy opel szgépet és megkérdezik tőle, hogy is van :) EPC? EPC az engem érdekelne... BMWhez nem volt gond telepíteni, de ez a GM rommá szivat :) Köszi! Ablakmosó tatályt kereshetek neked van a tartalék kocsimban,ha lámpa beállítással nem boldogultok van ahoz is egy komplet vezérlő elektronikám... ha az krepált be, de lehet csak kiugrott a lámpából a vezérlő doboz akkor nem tartja el normálisan a testet :) Módosítva Február16, 2014 : Settenkedő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Settenkedő Elküldve Február16, 2014 Megoszt Elküldve Február16, 2014 Valaki tud ajánlani egy jó ár érték arányu adagoló felújítot? Keresek még gyári gajtöröt A frontihoz. Elöre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Február20, 2014 Megoszt Elküldve Február20, 2014 (edited) Szép estét! Egy új gonddal küzdök, a kis sárga motor világit. Akkucsere után jött elő az egész gond, mikor cseréltem akkor mértem nyugalmi áramot is. Ez okozhat gondot? A Következő kódok jönnek: 12 - Diagnosis initiation (ez nem is hiba...) 14 - Coolant temperature sensor - voltage low 31 - No engine RPM signal (engine not running, or no Crankshaft sensor signal)--> betudható az álló motornak szerintem 35 - Idle air control valve stepper motor (no idle speed control) --> ez is betudható az álló motornak szerintem 38 - Oxygen sensor - voltage low (weak mixture) -->és ez is (mert mikor nem megy a moci akkor tényleg szegény a keverék :D ) Amit tudni kell az az, hogy mikor néztem a kódokat akkor a motor nem járt. Sport '96 Motronic 1.5.4 vezérlő x20se motor. Valaki tud valami jó megoldást? Settenkedő: Köszi, de már rég megoldódott a gond. Elég egzotikus kell a műszerfalba, 10-es épphogy jó, 13-as már nagy. Módosítva Február20, 2014 : Razor01 Link to comment Megosztás: More sharing options...
TZs Elküldve Június9, 2014 Megoszt Elküldve Június9, 2014 Sziasztok! Van egy Opel Frontera autóm 3.2 V6 automata. Kérdésem az lenne, hogy a váltóba hol lehet betölteni vagy cserélni az olajat? S milyen típusú olajakat ajánlotok? Köszönöm mindenkinek a válaszát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Június9, 2014 Megoszt Elküldve Június9, 2014 Sziasztok! Van egy Opel Frontera autóm 3.2 V6 automata. Kérdésem az lenne, hogy a váltóba hol lehet betölteni vagy cserélni az olajat? S milyen típusú olajakat ajánlotok? Köszönöm mindenkinek a válaszát! Szia! Hogy hol kell betölteni, leengedni azt nem tudom, de olajból legalább GM Dexron II (pl:Mobil ATF-220) besorolású kell úgy tudom, de a Dexron III (pl: Mobil ATF-320) olajból baj nem lehet. Ha felhívod valamelyik Opel szervizet vagy a Gyáli Isuzu szervizet szerintem megmondják hol kell betölteni/leengedi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZolaTeso Elküldve Augusztus9, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2014 Sziasztok. Eladó Gelko ex-Fronterája. Elég hirtelen jött a dolog, szerdán telefonált a német főnök, hogy pénteken repülök ki Düsseldorfba és hozok be egy autót, amivel fogok majd rohangálni. Szóval ez van. Egy rakás dolgot kicseréltem, helyreraktam én is, mint pl vákuumcsövek, és szelepek, most már vanalapjárat is és a fogyasztása is lement, kiegyenlítőtartály, hátsó kerékagycsapágy (a művelet egy ilyen...) az összes olajat lecseréltem benne, amikor megvettem, motorolaj csere az kb esedékes, fólia (rohadt jól néz ki és nem süt szét a nap nyáron), klíma frissen átnézetve, téli és nyári gumiszett (a téli alig futott), USB-s JVC/Kenwood fejegység, a hangszórókat is lecseréltem a gyári recsegőkről, meg a francsetudja... költöttem rá vagy 300-400 körül. Annyira nem terveztem eladni, hogy még 65 liter ÖMV 100as is van benne... Ja igen, nyílik és záródik a tanksapkafedő zárja is :) Ilyen apróságokból volt jópár. A fogyasztása olyan 9 körül van. 1000 km Alpok túrán 8.6-8.7 közöttre jött ki. Bp-Linz-fel az Alpok, majd át mindenen vissza Mo. Persze város az inkább 10. 180valammenyi ezer van benne. Nem szívesen teszem fel használtautóra meg hasonló helyekre, jobban örülnék neki, ha opelos körökben venné meg valaki inkább. Ja igen. 2.2 benzines, összkerék és felező természetesen megy, de én nem terepeztem vele. Max földút, ha úgy alakult. 800ért vettem, 800ért el is adom. Ja és a vicc kedvéért most vizsgázott nem rég. Tehát gyakorlatilag tankolni sem kell, csak beleülni és menni :D Ha valakit érdekel vagy tud olyan emberről akit, akkor pls írjatok vagy hívjatok. Köszi Zola +3630 4447537 lovi.zoltan@dr-h.org ui: sok kutya életét megmentette, jó kis autó, nagyon szerettem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZolaTeso Elküldve Augusztus10, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2014 (edited) Persze, amit elfelejtettem... fekete, 4 ajtós Frontera A, 1996-ból. http://zola.2600.hu/Frontera/photo%201.JPG http://zola.2600.hu/Frontera/photo%202.JPG Módosítva Augusztus10, 2014 : ZolaTeso Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZolaTeso Elküldve Augusztus21, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2014 Helo. Ha valakit érdekelne, az igen jó lenne, mert októberben költözöm vidékre és akkor már baromi nehéz lesz rohangálni az autó miatt... http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/frontera/opel_frontera_2.2_16v-8191639 Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Szeptember15, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2014 Üdv mindenkinek! Nem tudjátok, hogy megvan-e szabva a hátul lévő indexek darabszáma? Mert tervezem, hogy a "hosszú" lámpáit (amiben van index) beteszem a Sport lámpái helyére. Természetesen alul meghagynám a lökösben a lámpákat, csak bekötném fent is az indexet és a helyzetjelzőt. (Az utánfutó visszajelzővel nincs gond, egy ellenállással állítom, hogy mekkora teljesítményre jelezzen :D ) Csak azért érdekelne, nehogy a rend éber őre belekössön, hogy szabálytalan.Nem él túlságosan a fórum ezen része, de valaki hátha tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember16, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2014 Nem hinném... az irányjelzőknek csak a színe és a villogás gyakorisága van megszabva, a darabszáma nem. Nálunk itt a városban vannak régi MAN csuklós buszok, aminek hátul a felső részén, a tető közelében is van egy indexlámpa, ami ráadásul felváltva villog az alsó, szokott helyen levővel, mégis átment a műszakin. A fenti lámpák amúgy azért nincsenek bekötve, mert valami fura szabály szerint azokat bizonyos szögben (talán 45°?) látni kellene mindkét oldalról, de a kívül levő pótkerék miatt ez értelemszerűen nem megoldható, így csak azokon a piacokon használják őket ahol nem a csomagtérajtóra van szerelve a pótkerék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve Szeptember17, 2014 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2014 Nem hinném... az irányjelzőknek csak a színe és a villogás gyakorisága van megszabva, a darabszáma nem. Nálunk itt a városban vannak régi MAN csuklós buszok, aminek hátul a felső részén, a tető közelében is van egy indexlámpa, ami ráadásul felváltva villog az alsó, szokott helyen levővel, mégis átment a műszakin. A fenti lámpák amúgy azért nincsenek bekötve, mert valami fura szabály szerint azokat bizonyos szögben (talán 45°?) látni kellene mindkét oldalról, de a kívül levő pótkerék miatt ez értelemszerűen nem megoldható, így csak azokon a piacokon használják őket ahol nem a csomagtérajtóra van szerelve a pótkerék... Nos, a lentieket meghagynám ugyan úgy, tehát látható lenne rendesen, csak fent is lenne. Egyébként a hosszúakon is hátul van a pótkerék sőt az újabbakon is, de azokon csak felül van lámpa. Nem tudom angolhonba mik a szabályok, de ott gyakori átalakítás. Csak a rendőr ne kössön bele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve November7, 2014 Megoszt Elküldve November7, 2014 Üdv mindenkinek! A segítségetekre szorulok. A helyzet az hogy zavart érzek az erőben...meg benzin szagot a hűtővíz kiegyenlítő tartályban és el is volt tűnve a fél tartálynyi hűtővíz. <_< Az olaj nem vizes, víz nem olajos, nem fő a motor. Lehet hengerfej vagy valami más lehet? Ötletem sincs :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 Hát itt sincs túl nagy forgalom az biztos. Viszont a probléma még mindig fennáll. Annyi változással, hogy a benzinszag valami nagy tévedés lehetett. De kb. 200km alatt eltűnt a fél tartály víz. Minden rendben van ezt kivéve, meg hogy hidegen (lehet melegen is de azt nem látni) jobban füstöl a kelleténél szerintem. Létezik olyan hf probléma, hogy a víz bejut a hengerbe, de nem keletkezik túlnyomás a hűtésben és nem is megy vissza kipuf.gáz? Viszont, a tartályon lévő két vékonyabb csőből (amire nekem azt mondták, hogy csak levegőtlenítő) a motorból jövőn jön víz is, nem folyamatosan csak "adagokban". Valakinek ötlet? Már ha nézi ezt a topickt egyáltalán. :( Nem fronterások is írhatnak, bárki akinek van ötlete hogy mit ellenőrizzek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November21, 2014 Megoszt Elküldve November21, 2014 Olvassuk csak nehéz erre bármit is mondani...mindenképpen szerelőhöz kellene vinni. A tartálynak a visszafolyó ágán mennie kell a víznek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Razor01 Elküldve December6, 2014 Megoszt Elküldve December6, 2014 Üdv mindenkinek! Nos, a hengerfejtömítés csere már biztos, még egy kérdéssel fordulnék hozzátok. X20SE motorba 10W-40-es olajat vagy 5W-40-es olajat érdemes önteni? Illetve lesz-e valami előnye az 5w-40-nek? (kb ugyan azon az áron lehetne beszerezni). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts