tascona Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 2 évre ismét van műszaki :) és kék matricát kapott úgyhogy azzal sincs gond. Ennek örömére kapott ma egy kis sarat....iszonyatosan át van ázva a talaj...egyszer sikerült úgy besüllyedni hogy nagyon para volt a kjövetel :D nagygázas hinta :D jo az csak tolni kell meg a beton gumik is jok ha zärod a meghajtäst elöl hätul felezel me a sperek jok :) berakattam a gäzrendszert megeri töblet fogyi 10% de az ära majdnem fele külömbseget csak 160 fölött erzem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Hűtőt kell cserélnem... :icon13: :lol: :wub: ...... :hehe: ...... :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Hűtőt kell cserélnem... :icon13: :lol: :wub: ...... :hehe: ...... :sick: Van még valami, amit nem cseréltél ki a gépen? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 majd a következő hibánál megmondom :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 majd a következő hibánál megmondom :unsure: a duda még a régi,nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 ráhibáztál, az sose volt jó :D :D :D :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 ráhibáztál, az sose volt jó :D :D :D :omg: de attól még a régi...... :) ablaktörlő motor???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 azt még nem cseréltem, de az ablakmosót igen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Forma4 Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 Szép estét. Most regisztráltam. Holnapi nap, a BMW-met erre az autóra cserélném. http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/frontera/opel_frontera_2.2_16v_4x4_klimas_friss_muszakival-5148037 80% autópája vegyesen várossal...20% terep (vadászat), amire használnám. Kérek egy kis infót, mire figyeljek, mik a buktatói, és mik az előnyei az autónak. Várható fogyasztás? Hogy használandó a 4x4, (mondjuk autópája, sikos havas út, autó út sikos havas időszak..terep..stb) Mi a véleményetek a típusról? Elsőre ennyi :)...és köszönöm az infót Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 Hello ! jó választás :) Régóta hirdetik már.... Mindenképpen nézesd át az autót mielött megveszed, a futóműben lehet találni érdekes és drága dolgokat és mivel terepjáró, meg kell nézni hogy nincs-e összeverve az alja. Amúgy ha egyszer rendbe lett téve akkor strapabíró. Gömbfejek, összekötők nem olyan drágák, mondjuk egy hátsó kerékcsapágy, kormány segédkar tengely már húzósabb tétel - és a legtöbben pont ezért nem cserélik. Amit még nem szoktak cserélni az a hűtő mivel kb 70.000 Ft...amikor nézegettem a fronterákat mindben szar volt- nekem ma kerül be az új :) Amúgy a 2.2es jó választás, nekem 11.5 körül fogyasztott ami mondjuk télen volt h felment 13-14 közé...nem megy nagyon de használható...mostanában nem számolom hogy mennyit eszik... Hajtást is meg kell nézni mennyire lóg, kotyog, búg a diffi.... 80 aszfalt 20 terep mellé jó a frontera, én is így használom kb hogy csak hétvégén kirándulgatok vele az erdőben. Aszfalton nem kényelmetlen...terepen meg kellemesen csalódtam benne. Kell rá egy jó At-s gumi és hadd szóljon. Száraz úton -aszfalton- sose kapcsolj összkereket,mert nem tesz jót a hajtásnak. Én csak akkor szoktam terepen is ha látom hogy olyan jön hogy kellhet. Összkerék+felező csodákra képes...jó lenne azért egy diffizár is bele....vásárlás elött mindenképpen próbáld hogy működik-e. (van visszajelzés a műszerfalon és ha tudod akkor laza talajon is menj vele) Amire figyelni kell, hogy amikor kiveszed összkerékből utána tolass vele pár métert hogy szétálljanak a fogaskerekek. Havas úton nyugodtan használhatod összkerékkel, bár ha csak a hátsó hajt akkor szépen lehet vele keresztben menni :) alapvetően a fronterák jók, én szeretem annak ellenére is hogy a fél autót már kicseréltem. -azért megfelelő összegért megválnék tőle :) Fent is volt idáig a használtautón. Az alaktrészekben vannak húzós tételek, de a terepjárók ilyenek... milyen BMW-d van ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Forma4 Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 Hello ! jó választás :) Régóta hirdetik már.... Mindenképpen nézesd át az autót mielött megveszed, a futóműben lehet találni érdekes és drága dolgokat és mivel terepjáró, meg kell nézni hogy nincs-e összeverve az alja. Amúgy ha egyszer rendbe lett téve akkor strapabíró. Gömbfejek, összekötők nem olyan drágák, mondjuk egy hátsó kerékcsapágy, kormány segédkar tengely már húzósabb tétel - és a legtöbben pont ezért nem cserélik. Amit még nem szoktak cserélni az a hűtő mivel kb 70.000 Ft...amikor nézegettem a fronterákat mindben szar volt- nekem ma kerül be az új :) Amúgy a 2.2es jó választás, nekem 11.5 körül fogyasztott ami mondjuk télen volt h felment 13-14 közé...nem megy nagyon de használható...mostanában nem számolom hogy mennyit eszik... Hajtást is meg kell nézni mennyire lóg, kotyog, búg a diffi.... 80 aszfalt 20 terep mellé jó a frontera, én is így használom kb hogy csak hétvégén kirándulgatok vele az erdőben. Aszfalton nem kényelmetlen...terepen meg kellemesen csalódtam benne. Kell rá egy jó At-s gumi és hadd szóljon. Száraz úton -aszfalton- sose kapcsolj összkereket,mert nem tesz jót a hajtásnak. Én csak akkor szoktam terepen is ha látom hogy olyan jön hogy kellhet. Összkerék+felező csodákra képes...jó lenne azért egy diffizár is bele....vásárlás elött mindenképpen próbáld hogy működik-e. (van visszajelzés a műszerfalon és ha tudod akkor laza talajon is menj vele) Amire figyelni kell, hogy amikor kiveszed összkerékből utána tolass vele pár métert hogy szétálljanak a fogaskerekek. Havas úton nyugodtan használhatod összkerékkel, bár ha csak a hátsó hajt akkor szépen lehet vele keresztben menni :) alapvetően a fronterák jók, én szeretem annak ellenére is hogy a fél autót már kicseréltem. -azért megfelelő összegért megválnék tőle :) Fent is volt idáig a használtautón. Az alaktrészekben vannak húzós tételek, de a terepjárók ilyenek... milyen BMW-d van ? http://vadaszapro.hu...ere-terepjarora http://vadaszapro.hu...,---terepjarora ..nem tudom belevágjak-e..van-e értelme...Pesten lakom, mindenhova eljutok, még télen is, a nyári időszakban ,Balaton, esetleg külföld...oda is elmegyek a bömivel...vadászni 12-20 alkalommal megyek, ahova kellhet...de bozótosba stb, úgy sem mennék vele, sajnálva a fényezést....tehát nem tudom. A bömi hibátlan, patent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 Valóban szép BMW..... Frontera teljesen más világ lesz. Kényelmes lesz mert nagy meg tágas,de a BMW-hez képest kissebb a komfort. Kicsit imbolyog a /70-es gumi miatt, kicsit tankosabb, de nagyon jó hogy magasan ülsz, belátsz mindent. Vezetni is nyugodtabban fogod mert nincs értelme taposni. Ha sokat autópályázol akkor készülj fel egy kényelmes 110-re...ott forog 3000 körül...megy 160at is de nincs értelme. Viszont nagyon jól tele lehet pakolni, ezért utazóautónak is jó...csak kompromisszumokkal jár egy személyautóhoz képest....Hova jársz vadászni ? ha nem kell messzire menni és van rá keret akkor vegyél egy második autót amit nem sajnálsz bevinni az erdőbe...mentem én is olyan helyen ahol karcoltam mindenhol az autót, de ezzel jár. Elöször el kell dönteni hogy mit vársz és mi a fontosabb... 300ért kapsz jó nivát...mondjuk az meg utána viszi a pénzt :D Nekem bekerült a szép új hűtő...boldogság...viszont a néha 1200as alapjáratom nem oldódott meg a léptető motorral, majd át kell nézni a computeres részt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Forma4 Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 Valóban szép BMW..... Frontera teljesen más világ lesz. Kényelmes lesz mert nagy meg tágas,de a BMW-hez képest kisebb a komfort. Kicsit imbolyog a /70-es gumi miatt, kicsit tankosabb, de nagyon jó hogy magasan ülsz, belátsz mindent. Vezetni is nyugodtabban fogod mert nincs értelme taposni. Ha sokat autópályázol akkor készülj fel egy kényelmes 110-re...ott forog 3000 körül...megy 160at is de nincs értelme. Viszont nagyon jól tele lehet pakolni, ezért utazóautónak is jó...csak kompromisszumokkal jár egy személyautóhoz képest....Hova jársz vadászni ? ha nem kell messzire menni és van rá keret akkor vegyél egy második autót amit nem sajnálsz bevinni az erdőbe...mentem én is olyan helyen ahol karcoltam mindenhol az autót, de ezzel jár. Elöször el kell dönteni hogy mit vársz és mi a fontosabb... 300ért kapsz jó nivát...mondjuk az meg utána viszi a pénzt :D Nekem bekerült a szép új hűtő...boldogság...viszont a néha 1200as alapjáratom nem oldódott meg a léptető motorral, majd át kell nézni a computeres részt... Ezt esetleg véleményeznéd, a dízeltől félek anyagilag, de a Fronteránál nem tudom milyenek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/frontera/opel_frontera_2.5_tds_sport-5591682 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március14, 2012 Megoszt Elküldve Március14, 2012 A 2.5 dízel isuzu motor és nem opel ( ha nem tévedek) ott azért japán alkatrészárakkal lehet számolni. Dízelhez amúgy nem tudok hozzászólni, sosem volt dízel autóm. 3 ajtós fronterából 2.0-át is érdemes nézni mert mindneki azt mondja hogy jól fogyaszt (10 alatt ) és a c20NE motor egy öreg konstrukció (asszem 88-as) de kb agyonüthetetlen....de ha agyon is ütöd olcsón találsz másikat. Egyszer vezettem egy ilyen sportot, nagyon nem ment a 115 le -vel. Nem értek én annyira a fronterákhoz csak október óta az van nekem, sokat megnéztem előtte, sokat olvastam és szerintem a sajátomon minden hibát beszívtam eddig. Komplett futóműfelújítással kezdtem, majd motorcsere és felújítás meg ami jöhet kijöhetett. nemhiába röhög rajtam mindenki :D Főleg, hogy kezd összeállni erre meghirdettem :D Azt ne felejtsük hogy 15 éves autókról van szó és Magyarország nem arról híres hogy mindent szépen szakszerűen javítunk....én legutóbb nem tudtam ventillátor kapcsolót cserélni mert az előző tulaj nem cserélte a vízcsövet amiben van (most már nem is lehet kapni) hanem beleragasztotta, ezért nekem esélyem sem volt kiszedni onnan. A megoldás egy fém közdarab legyártása lett amiben benne van a menet ahova be lehet tekerni a hőgombát.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 A 2.5 dízel isuzu motor és nem opel... Nemnem, az egy olasz motor, a VM Motoritól jött, ez látszik a motorkódból is (VM41B). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Akkor az ugyanaz ami van a voyagerekben is pl ? Azokról semmi jót nem hallottam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Akkor az ugyanaz ami van a voyagerekben is pl ? Azokról semmi jót nem hallottam... Nagyjából igen, csak apró módosításokkal. A Chryslerekben (mert nem csak Voyagerben volt ez a motor, hanem Jeep Grand Cherokee-ban is) VM425-nek hívták, és a fő különbség az volt hogy abban lánc hajtotta a vezérműtengelyt (eleinte szimpla, majd '97-től dupla soros), míg a Fronterában fogaskerekek. Amúgy ugyanez a VM dízelmotor volt még a fent említett típusokon kívül az Alfa Romeo 155 és 164, a Range Rover, a Rover 800, a GAZ Gazella, Toyota Land Cruiser/Hilux és az UAZ 3160 egyes típusaiban is, de különböző teljesítményekkel. Az Alfákban pl. 125 lóerősek voltak, az UAZ-ban és a GAZellában viszont csak 101. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március31, 2012 Megoszt Elküldve Március31, 2012 Egy hét után ismét fronteráztam. Baromi jó érzés volt :) viszont a bal ablaktörlőm megadta magát :D :D :D Poros volt az szélvédő le akartam mosni, de le voltak tapadva a lapátok. mocorogtak, a jobb kiszabadult a bal meg behányt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi Z17DTL Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Sziasztok Fronterasok! Van egy komplett első lökhárítóm valaki számára, nálam itthon csak aggat. nem tudom milyen évjáratúra passzolhat, szerintem olyan 94-98 közöttire kb. kérésre hüldök képet, jó állapotba van, de én nem tudom mire használni. ha valakit érdekelne keressen meg és megeggyezünk. Jaah egyébként zöld színű, de ez részlet kérdés :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április5, 2012 Megoszt Elküldve Április5, 2012 Ha szinezett akkor nem B Frontera? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi Z17DTL Elküldve Április6, 2012 Megoszt Elküldve Április6, 2012 Ha szinezett akkor nem B Frontera? De valószínűleg igen! Alvázat vettem és rajta volt. Nekem teljesen fölösleges! Bármi hasznosra cserélném vagy eladnám, csak ne foglalja a helyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Kiolvastam a hibakódokat a fronterából mert néha néha felvillan a lámpa... Elvileg a 145-ös,84-es,13-as és a 31-es kódot adta ki. http://www.opel-magazin.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=427&Itemid=105 Ez a hibakód lista jó lehet nekem az X22XE-hez ? régifajta csatija van azért tudtam kivillogtatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Igen, mivel a te autódban is Bosch Motronic 1.5 vezérlő van, ezért jó hozzá ez a táblázat. A 31-es kóddal ne foglalkozz, gondolom nem járt a motor amikor kivillogtattad, ez a kód azért van. A 145-ös sztem szintén bent ragadt hibakód régről, egyszer valamikor nem ismerhette fel a kulcsot az immo (ha most gond nélkül indul akkor ez nem probléma, ki kell törölni a hibakódot és ha minden igaz nem jön vissza újra.) A 84-es és a 13-as viszont adhat okot aggodalomra, én ránéznék a lambdaszondára meg a 4-es henger befecskendezőjére... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 A 84-es és a 13-as viszont adhat okot aggodalomra, én ránéznék a lambdaszondára meg a 4-es henger befecskendezőjére... Igen, én is ezt szűrtem le...főleg hogy szaggat a motor néha és akkor villan fel. Na meg magyarázná a magas fogyasztást is. Város 14 pálya 11 Köszi ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi Z17DTL Elküldve Május24, 2012 Megoszt Elküldve Május24, 2012 Sziasztok! Nem tudna valaki segíteni első kardán problémámon? olyan kopott a közepe, hogy félek ha nagyon fog át fog ugrani. Valaki tud tanácsot adni alternatív megoldásokról? Bontóba 30e a Fronteráé, de mivel nekem campora kell, így még egy osztókörmódosítót is kell esztergáltatni hozzá. Valakinek bármi tipp vagy ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts