Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sztem a tervezők nem tudták eldönteni, hogy Vectrás, vagy Astrás vonalai legyenek.. inkább lett egy ilyen olyan.. a legszebb az lenne, hogy mind2 verziót kiadnák :) és a kedves vevő válogathatna, hogy melyiket szeretné :P :) :)

  • 4 months later...
Elküldve

udv mindenkinek.

Uj vagyok a forumon es mar kellene egy kis segitseg.

Kb 2 honapja vettem egy 2002-ben gyartott Fronterat,2.2DTI,16 szelepes motorral(motorkod Y22DTH).

A meleg napokon felmelegedett a viz,en nyugodtan vartam,hogy a ventilator majd vegzi a dolgat,de az bizony nem kapcsolt be(pedig van belole 2).a nagy ijjedsegben elkeztem keresni a hibat,talaltam is egy dobozt amire 3 ventilatorjel van festve,de mikor kibontottam nem volt benne semmi,pedig van 3 relefoglalat.

A kerdesem az lenne,hogy tudja-e valaki milyen relek kellenek oda,melyik mire szolgal es ha beteszem az uj releket,hogy probaljam ki a jo mukodest?

Kicsit furcsallom,hogy a nemet elfelejtsen nehany relet berakni,

gondolom van valami oka annak,hogy hianyzanak.

Elore is kosz a segitseget.

Elküldve
udv mindenkinek.

Uj vagyok a forumon es mar kellene egy kis segitseg.

Kb 2 honapja vettem egy 2002-ben gyartott Fronterat,2.2DTI,16 szelepes motorral(motorkod Y22DTH).

A meleg napokon felmelegedett a viz,en nyugodtan vartam,hogy a ventilator majd vegzi a dolgat,de az bizony nem kapcsolt be(pedig van belole 2).a nagy ijjedsegben elkeztem keresni a hibat,talaltam is egy dobozt amire 3 ventilatorjel van festve,de mikor kibontottam nem volt benne semmi,pedig van 3 relefoglalat.

A kerdesem az lenne,hogy tudja-e valaki milyen relek kellenek oda,melyik mire szolgal es ha beteszem az uj releket,hogy probaljam ki a jo mukodest?

Kicsit furcsallom,hogy a nemet elfelejtsen nehany relet berakni,

gondolom van valami oka annak,hogy hianyzanak.

Elore is kosz a segitseget.

Az hogy hiányoznak a relék a dobozból, elég "egyszerű" megoldása annak a problémának, ha mondjuk zárlatos volt a ventillátor. Hogy milyen relé kell bele, abban leginkább egy autóvillamossági szerelő tud neked segíteni, viszont va sikerült szerezni, akkor csak egy módja van a kipróbálásnak: álló helyzetben alapjáraton járatod a motort egészen addig amíg a hűtővíz hőmérséklete majdnem eléri a piros mezőt, ott hallanod kell amikor bekapcsol a ventillátor. Mondjuk én ilyen hiányzó relé dologgal még nem találkoztam, viszont az elképzelhető hogy a vízhőfok-jeladó gomba a rossz, amelyik kapcsolja a ventillátort. (Van belőle még egy, amelyik a műszerfali vízhőfokmérőnek jelzi a hűtővíz hőmérsékletét)

  • 5 months later...
Elküldve

Szeretném megkérdezni a hozzáértőket,hogy egy 2002-es Fronterának(2.2DTI motor)hol található a diagnosztikai csatlakozoja.Végig kerestem az egész müszerfalat,de nem találtam sehol.Kösz előre is a segitséget.

Elküldve

Ugyan csak tippjeim vannak mert még nem volt szerencsém Fronterához, de szvsz az a diagnosztikai csatlakozó a motortérben lesz, nem a műszerfalon. A calibránál legalábbis a motortér jobb felső sarkában van (ha szembe állok az autóval), jó eséllyel valahol ott kéne keresgélni a Fronterában is. Biztos választ majd uhuhu ír neked, ő mégiscsak ilyen körben mozog és talán látott már Frontera diagnosztikai csatit. :blink:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Kösz a tippet,de sajnos a motortérben sem találom sehol.Végig böngésztem minden dobozt,csatlakozot,de nem találom sehol.Más ötlete van még valakinek?

Köszi.

Elküldve
Kösz a tippet,de sajnos a motortérben sem találom sehol.Végig böngésztem minden dobozt,csatlakozot,de nem találom sehol.Más ötlete van még valakinek?

Köszi.

Középkonzol, kézifékkar könyéke?

Elküldve
mondj 1et

ja, en is igy csinaltam. de F astran ott mennek az ablaktorlo vezetekei. ha elfurod, maskor jon a meglepetes :)

amugy haverom F astrajan ott van a kiegyenlito tartaly, es teljesen lefedi a teret. esely sincs, hogy benyulj melle...csak nagynehezen, serulesek aran tudtuk megcsinalni :blink: marmint mi serultunk :)

Egy munkatársam szeretne vásárolni egy: 94-es C20NE motoros rövid tengelytávú Fronterát.

Érdekelne,hogy tudna-e mesélni valaki típushibákról,fogyiadatokról stb.

Mire kell figyelni a hajtáslánccal kapcsolatban stb. stb.

Előre is köszi az infókat. :lol:

Elküldve
Egy munkatársam szeretne vásárolni egy: 94-es C20NE motoros rövid tengelytávú Fronterát.

Érdekelne,hogy tudna-e mesélni valaki típushibákról,fogyiadatokról stb.

Mire kell figyelni a hajtáslánccal kapcsolatban stb. stb.

Előre is köszi az infókat. :blink:

Szerintem ne vegyen olyan régit, minden kegyetken drága hozzá.

Elküldve
Egy munkatársam szeretne vásárolni egy: 94-es C20NE motoros rövid tengelytávú Fronterát.

Érdekelne,hogy tudna-e mesélni valaki típushibákról,fogyiadatokról stb.

Kérdezd meg DragonK-t ha előkerül egyszer. Ha jól emlékszem a faterjának volt ilyenje.

Elküldve
Szerintem ne vegyen olyan régit, minden kegyetken drága hozzá.

Beszámított autó és 5 kiló az irányára csak azért akaná megvenni. :blink:

Mindegy azé köszi az infót. :)

Elküldve
Kérdezd meg DragonK-t ha előkerül egyszer. Ha jól emlékszem a faterjának volt ilyenje.

Az nem sok mondjuk, + 5K és autó is lehet belőle

  • 11 months later...
Elküldve

Én úgy tudom, hogy a 98 utáni már megbízható. De igazából a régiről is csak olyanok panaszkodtak, akiknek még nem is volt Fronterájuk, csak hallottak róla. A népítéletben egy ürge szídta négy pedig dicsérte.

Elküldve
Jó motor.

1 igazi vadállat lehet :lol:

nem minden a sebesség :)

A népítéletben egy ürge szídta négy pedig dicsérte.

igen én is olvastam, okosabb nem lettem tőle :)

Elküldve

Sajnos a 3.2 V6 az orrunk előtt kp elvitték. Bár amikor elindultak próbaútra vmi rettentően fütyült benne. De a kereskedő egy igazi se..fej volt. Letagadta, hogy egy nappal előtte beszéltünk telefonon, és 6-700 körül igért az omiért, kijelentene, hogy Omegát még véletlenül sem számítana be, mert nincs rá szüksége. De ezt mondhatta volna egy nappal korábban is a telefonba, mert megspórolhattam volna 10 rugót. Amúgy a sofőrajtó összevolt karcolva, a bal első lámpa törött volt, a távfények nem voltak párok, de asszem a fütyülés miatt úgyis otthagytam volna inkább. De ha már pesten voltunk megnéztünk egy kettőkettes benzinest is. Indítás után azt hittem, hogy diesel, és sajnos ez a kételyem fél perc járás után is megmaradt. Ezért benéztem a motortérbe, ahol rémülten láttm, hogy valóban benzines, csak a szelepek csattogtak. A szervónál folyott az olaj, a sofőrülés ki volt égetve, karosszérián néhány helyen csámcsogott a rozsda. De itt legalább az eladó rettentő kedves és előzékeny volt. Asszem egy darabig marad az Omi, és ráköltök egy ötvenest, hogy makulátlan legyen ne csak jó állapotú.

Elküldve

Egyelőre nem adom el. Frontera nincs értelmes áron, másik omit meg felesleges vennem, mert ennek sincs semmi baja. A hirdetésem is csak egy napig volt fenn. Amúgy nézegettem az S80 Volvokat is, de sokan írták, hogy drága a szervíz. Ezért felhívtam egy szervizt. A vezműszíj csere kb 150e forint. Az ominak 88e volt. Így Volvom biztos nem lesz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.