Dáwid Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Ez is butaság: "amig nincs pirosban nincs gáz". Igaz csak félig mert ha nem jön ki a KÉK-ből :icon1: akkor az is gáz. Igen, és ha visszafelé kezd el menni, és kiüti a pöcköt, vagy elkezd lángolni a vége, az is gáz, de ne egymás szavait tekergessük már... Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Igen, és ha visszafelé kezd el menni, és kiüti a pöcköt, vagy elkezd lángolni a vége, az is gáz, de ne egymás szavait tekergessük már... Ez volt az eredeti kérdés : "Kérdés hogy kéne-e cserélnem termosztáttot vagy sem", innen nézve fontos hogy kimegy-e a kék mezőből, előtte ment a "szótekergetés" :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Azért a tájékoztató jellegűnél pontosabb a műszer, ha jó a termosztát akkor 90 felett(92) nyit és egy kis "esés" után visszaáll 90-re. Egyébként nálam X16SZ pontosan látszik a 100 fokos ventillátor indítás és 95 fokos leállás. Javítsatok ki ha tévedek. Hát egy picit tévedsz, valóban visszaesik a hőfok a nyitáskor, de nem 90-re, mert amikor nyit atermosztát és beáramlik a télen mondjuk -10 fokos hútőbe azért az eléggé visszadobja a vizhőfokot. Hello, Szerintem nem oltás volt... csak megjegyeztem mert utálom ha hülyének néznek... Másik lehet autószerelő de lusta és egyszerűbb számára azt mondani hogy jó az úgy csak akkor hajlandó neki állni ha muszáj vagy ha megvettem hozzá már valamit.Sajna sikerült kifognom egy lelakottabb astrát és úgy van vele hogy ez egy roncs és csak azt kell megcsinálni ami feltétlen kell a működéshez. de én látok benne fantáziát és tetszik is. Amióta meg van a kocsi azóta olvasom a fórumot és sok infót tudtam meg már a kocsiról illetve eddig ahányszor kérdeztem nem kaptam ilyen hangnembe választ még... Na mindegy látom nem fogadnak itt jó szemmel szóval inkább maradok tovább csendbe és csak olvasok. Ne haragudj ha megbántottalak vagy neked úgy jött le a szavaimból hogy "oltás" akart lenni. üdv.: Iminyo Semmi gond sincs csak kissé furán jön ki ha valaki kérdez majd közli hogy autószerelő van a családban, Ilyenkor az ember fejében először az szokott megfordulni hogy akkor valójában mit szeretne. Elég sokan megfordulnak itt, mindenki azonnali és pontost választ szeretne (sokszor minimális infót sem adva) és mindenkinek a saját gondja a legnagyobb. Van akit sose látunk többé van aki itt marad. A legtöbb kérdés már nagyon sokszor fel volt téve és nagyon sokszor meg is volt válaszolva ezért irtam a termosztát ellenőrzésre hogy már 1000X volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iminyo17 Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Hát egy picit tévedsz, valóban visszaesik a hőfok a nyitáskor, de nem 90-re, mert amikor nyit atermosztát és beáramlik a télen mondjuk -10 fokos hútőbe azért az eléggé visszadobja a vizhőfokot. Semmi gond sincs csak kissé furán jön ki ha valaki kérdez majd közli hogy autószerelő van a családban, Ilyenkor az ember fejében először az szokott megfordulni hogy akkor valójában mit szeretne. Elég sokan megfordulnak itt, mindenki azonnali és pontost választ szeretne (sokszor minimális infót sem adva) és mindenkinek a saját gondja a legnagyobb. Van akit sose látunk többé van aki itt marad. A legtöbb kérdés már nagyon sokszor fel volt téve és nagyon sokszor meg is volt válaszolva ezért irtam a termosztát ellenőrzésre hogy már 1000X volt. OFF: Persze ez teljesen érthető csak azért zavarodtam meg mert apukám is mást állitott meg itt is mást olvastam a fütéssel kapcsolatban :) ON: De ma elvégeztem termosztátt leellenörzését is és ki is derült hogy az a ludas a motor hőfok miatt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 OFF: Persze ez teljesen érthető csak azért zavarodtam meg mert apukám is mást állitott meg itt is mást olvastam a fütéssel kapcsolatban :) ON: De ma elvégeztem termosztátt leellenörzését is és ki is derült hogy az a ludas a motor hőfok miatt.. Akkor jó... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiscobiii Elküldve Október11, 2013 Megoszt Elküldve Október11, 2013 Sziasztok! X16XEL motoron szeretnék egy teljes hűtővíz cserét csinálni és azt szeretném kérdezni, hogy hol tudom lengedni ennél a típusnál a teljes hűtővízet vagy melyik csövet húzzam le? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október11, 2013 Megoszt Elküldve Október11, 2013 Sziasztok! X16XEL motoron szeretnék egy teljes hűtővíz cserét csinálni és azt szeretném kérdezni, hogy hol tudom lengedni ennél a típusnál a teljes hűtővízet vagy melyik csövet húzzam le? Üdv A hűtőből kijövő lenti csövet, a hűtőt is ki kellene venni és kiönteni belőle még így is fog maradni egy kicsi a motorban... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ypos Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Üdv! Korábban már panaszkodtam, hogy a szélvédő páramentesítése meglehetősen gyenge. Tudom, hogy ez típusjellemző, de a problémám az, hogy jelenleg a szokásosnál is gyengébb a szélvédő légáramlat, ami a szélvédőre jut ((legalábbis az előző Astrámnál lényegesen erősebb volt), 4-es fokozaton éppen meglebbenti a fúvókákra helyezett papírzsebkendőt... Írtátok korábban, hogy feltehetően a légterelő lapátok nem juttatnak elég levegőt a szélvédőre. Tudtok esetleg valami leírást (lehetőleg képekkel illusztráltat) ajánlani, hogy hogyan tudnám ezt megjavítani? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Pollenszűrőt cseréltél már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Üdv! Korábban már panaszkodtam, hogy a szélvédő páramentesítése meglehetősen gyenge. Tudom, hogy ez típusjellemző, de a problémám az, hogy jelenleg a szokásosnál is gyengébb a szélvédő légáramlat, ami a szélvédőre jut ((legalábbis az előző Astrámnál lényegesen erősebb volt), 4-es fokozaton éppen meglebbenti a fúvókákra helyezett papírzsebkendőt... Írtátok korábban, hogy feltehetően a légterelő lapátok nem juttatnak elég levegőt a szélvédőre. Tudtok esetleg valami leírást (lehetőleg képekkel illusztráltat) ajánlani, hogy hogyan tudnám ezt megjavítani? Előre is köszi. :pinch: :doze: :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Üdv! Korábban már panaszkodtam, hogy a szélvédő páramentesítése meglehetősen gyenge. Tudom, hogy ez típusjellemző, de a problémám az, hogy jelenleg a szokásosnál is gyengébb a szélvédő légáramlat, ami a szélvédőre jut ((legalábbis az előző Astrámnál lényegesen erősebb volt), 4-es fokozaton éppen meglebbenti a fúvókákra helyezett papírzsebkendőt... Írtátok korábban, hogy feltehetően a légterelő lapátok nem juttatnak elég levegőt a szélvédőre. Tudtok esetleg valami leírást (lehetőleg képekkel illusztráltat) ajánlani, hogy hogyan tudnám ezt megjavítani? Előre is köszi. nem csak 1-2-3 van? vagy csak az enyém ennyire fapad :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 nem csak 1-2-3 van? vagy csak az enyém ennyire fapad :D csak a tied tré, a jobbaknak jutott 4-es is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 csak a tied tré, a jobbaknak jutott 4-es is :lol: tudtam,tudtam,tudtam :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ypos Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 De hiába jutott a "jobbaknak" 4-es fokozat is, ugyanolyan gyengén fúj a szélvédőre, mint a régi kocsimban a 3-as :) Pollenszűrőt cseréltem persze, de nem valami nagy a változás. Olvastam még itt a fórumon a korábbi bejegyzésekben, hogy van, aki nem is használ pollenszűrőt. Nagyon elkoszolódik úgy a szellőztető rendszer? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 De hiába jutott a "jobbaknak" 4-es fokozat is, ugyanolyan gyengén fúj a szélvédőre, mint a régi kocsimban a 3-as :) Pollenszűrőt cseréltem persze, de nem valami nagy a változás. Olvastam még itt a fórumon a korábbi bejegyzésekben, hogy van, aki nem is használ pollenszűrőt. Nagyon elkoszolódik úgy a szellőztető rendszer? Igen, poros is lesz, meg első fűtésekkor jön az a fincsi sültpor-szag. De az jobban zavar, hogy időnként szemen köpköd darált falevéllel. :lol: Mivel már vagy 2 éve, "majd következő nyáron szétszedem és rendberakom" ezért már akkor se nyúlok hozzá ha védőszemüvegben kell fűteni :D Az anyós lábtérben megnézted a rudazatot, nem akadt -e szét? Illetve ha körbetapogatod a műszerfalat, szélvédőre állított állásban 4-esre tekerve, nem jön valahol az ájer, ami gyanús? Hátha a levegő elvezetése hullott szét valahol, és hiába fúj a szerencsétlen, nem jut el az ablakig. Nekem 4-ben már hajszárítós,lekapja a vunderbummot is ha rosszul van fölakasztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 Ha ezt a típusjellemző - ökörséget meghallom, már sikítva szaladok. Más is jött ezzel, (nem itt), mondtam neki hogy pollenszűrő-csere, és jéééé megoldódott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 csak a tied tré, a jobbaknak jutott 4-es is :lol: azta megkkora fapadom van, egyébként amiben van 4es is, annak más a motorja is vagy csak még egy "lába" van az ellenállásnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 azta megkkora fapadom van, egyébként amiben van 4es is, annak más a motorja is vagy csak még egy "lába" van az ellenállásnak? Az előtét ellenállás más, a kábelezése, meg a kapcsoló. Ahol neked a ventillátor ikon van, nekünk ott egy 4-es fokozat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 Az előtét ellenállás más, a kábelezése, meg a kapcsoló. Ahol neked a ventillátor ikon van, nekünk ott egy 4-es fokozat. ja az megnéztem gyorsan, szóval akkor csak "finomabban" állítható, köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 ja az megnéztem gyorsan, szóval akkor csak "finomabban" állítható, köszi 8 fokozat. Köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November5, 2013 Megoszt Elküldve November5, 2013 Ha ezt a típusjellemző - ökörséget meghallom, már sikítva szaladok. Más is jött ezzel, (nem itt), mondtam neki hogy pollenszűrő-csere, és jéééé megoldódott :D Hagyján de sok astrás ismerőst a szerelő világosított fel, hogy ebben nincs is mert nem klímás és sok astra volt már a kezem alatt mint párásodott, csak tudom. <_< Volt olyan hogy a szerelő udvarában a szeme láttára mutattam meg a "mester" úrnak hogy van a 20 éves szétmállot pollenszűrő... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
ypos Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 Dáwid: Köszi a tippeket.Erről az anyós ülés előtti rudazat ellenőrzésről tudnál bővebb leírást adni? Hol és mit keressek? Szét kell szednem a műszerfalat hozzá? Egyébként a levegőztető rendszernek van ereje, nekem is lobogtatja a hajamat 4-es fokozatban, csak az ablakra alig jut belőle valami :) Ezért tippelek arra, hogy nem tereli oda rendesen a levegőt. Gabibácsi: Én is mástól vettem át a "típusjellemző" kifejezést, és a pollenszűrővel is találkoztam már :) Az a bajom vele egyébként, hogy gyakorlatilag néhány havonta lehetne cserélni, mert pikk-pakk elkoszolódik. Nedves időben meg megszívja magát és fuccs a páramentesítésnek. Onnantól csak klímával működik, feltéve, ha 4 fok felett van a hőmérséklet, különben be sem kapcsol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ypos Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 De miért rakta be kétszer kétszer a hozzászólásomat? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2013 Megoszt Elküldve November8, 2013 De miért rakta be kétszer kétszer a hozzászólásomat? :D Ezt csinálja néha-néha... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
MomoadamM3 Elküldve November9, 2013 Megoszt Elküldve November9, 2013 Üdv! Korábban már panaszkodtam, hogy a szélvédő páramentesítése meglehetősen gyenge. Tudom, hogy ez típusjellemző, de a problémám az, hogy jelenleg a szokásosnál is gyengébb a szélvédő légáramlat, ami a szélvédőre jut ((legalábbis az előző Astrámnál lényegesen erősebb volt), 4-es fokozaton éppen meglebbenti a fúvókákra helyezett papírzsebkendőt... Írtátok korábban, hogy feltehetően a légterelő lapátok nem juttatnak elég levegőt a szélvédőre. Tudtok esetleg valami leírást (lehetőleg képekkel illusztráltat) ajánlani, hogy hogyan tudnám ezt megjavítani? Előre is köszi. Sziasztok!! 6 hónap "kemény" meló után újra itt vok és erre a kérdésre írok egy okosságot hátha segít...míg kinn voltam barinőm használta a verdát nyáron jött értem, és akkor azt panaszolta eszméletlenül párásodik a verda semmi gond cserélünk pollenszűrőt következő nagy eső után megint hívott, probléma ugyanaz full pára rendeltem aktív szeneset ami kib..ott drága de a probléma nem szűnt meg egy megoldás maradt, irány a szerelő...20 perces meló 5000 forintom bánta a recept a következő: a pollenszűrő háza ellőtt van egy tenyérnyi hosszúságú cső féleség ami a motortérben ér véget és érdekesége nem az alja lyukas hanem az oldalán van egy 2 cm-nyi vágás ahol a viz kifolyhat..persze ha tuddszerintem azt szedd ki és tisztítsd ki nekem kb. egy whisky-s pohárnyi sarat szedtek ki belőle, meg pár csigaházat :-P és láss csodát azóta nem párásodik a verda :-D remélem tudtam segíteni.... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts