SShadow Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Sziasztok tudnátok segíteni van egy B Corsa-m ami klímás csak hiányzik róla a kompresszor meg hűtő. A gép egy 1.7D ISUZU ahogy hallottam elég spec féle sajna, az enyémbe is egy DIAVIA rendszer van. A segítségetek szeretném kérni hogy akinek van ISUZU motoros gépe van leírá hogy milyen típusú benne a kompresszor? A Vektrába DENSO 6CA17A ilyen van azt írták? Az érdekelne hogy az enyémet melyik kompresszorokkal lehetne helyettesíten mert találtam egy ilyet: DELPHI SP-10 ez 1.7TD-be való csak nem tom jó lenne e?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Sziasztok tudnátok segíteni van egy B Corsa-m ami klímás csak hiányzik róla a kompresszor meg hűtő. A gép egy 1.7D ISUZU ahogy hallottam elég spec féle sajna, az enyémbe is egy DIAVIA rendszer van. A segítségetek szeretném kérni hogy akinek van ISUZU motoros gépe van leírá hogy milyen típusú benne a kompresszor? A Vektrába DENSO 6CA17A ilyen van azt írták? Az érdekelne hogy az enyémet melyik kompresszorokkal lehetne helyettesíten mert találtam egy ilyet: DELPHI SP-10 ez 1.7TD-be való csak nem tom jó lenne e?? Ha Diaviád van akkor a gyári kompresszort felejtsd el, mert tök másmilyen kell hozzá. Tartókonzolod van feszítőgörgővel? Mert anélkül nem megy fel. Nekem Harrison van, de ugyanez van Delphi márkanév alatt is (szerintem anno ugyanott készült csak más címkével). Amúgy minden más megvan? Pl a csövek ott lógnak a motortérben? (lehetőleg ledugózva?) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Ha Diaviád van akkor a gyári kompresszort felejtsd el, mert tök másmilyen kell hozzá. Tartókonzolod van feszítőgörgővel? Mert anélkül nem megy fel. Nekem Harrison van, de ugyanez van Delphi márkanév alatt is (szerintem anno ugyanott készült csak más címkével). Amúgy minden más megvan? Pl a csövek ott lógnak a motortérben? (lehetőleg ledugózva?) Van a Delphi harrison, meg a Made in USA Harrison. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SShadow Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Ha Diaviád van akkor a gyári kompresszort felejtsd el, mert tök másmilyen kell hozzá. Tartókonzolod van feszítőgörgővel? Mert anélkül nem megy fel. Nekem Harrison van, de ugyanez van Delphi márkanév alatt is (szerintem anno ugyanott készült csak más címkével). Amúgy minden más megvan? Pl a csövek ott lógnak a motortérben? (lehetőleg ledugózva?) Minden megvan két cső hiányzik az egyik a klímahűtőből megy a kompresszorba a másik pedig a tűzfalról jön az anyós oldalon és gondolom az menne a kompresszorba, ezen van a töltőnyílás. Meg a hűtő ami macerás mert szerintem a klímahűtő olyasmi lehet mint a tiétek (Astra) mert a száritószűrőm a balos lámpa alatt van nem klímahűtőn. A trtókonzolon azt a félköríves vasat érted amibe belemegy a kompresszor mert az megvan. Akkor a delphi az jó rá ha jól értem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Minden megvan két cső hiányzik az egyik a klímahűtőből megy a kompresszorba a másik pedig a tűzfalról jön az anyós oldalon és gondolom az menne a kompresszorba, ezen van a töltőnyílás. Meg a hűtő ami macerás mert szerintem a klímahűtő olyasmi lehet mint a tiétek (Astra) mert a száritószűrőm a balos lámpa alatt van nem klímahűtőn. A trtókonzolon azt a félköríves vasat érted amibe belemegy a kompresszor mert az megvan. Akkor a delphi az jó rá ha jól értem? Eddig azt hittem értem mit kérdezel, de már nem... :unsure: Azt írtad Diavia van, de azok alapján amit most írsz inkább gyári lehet. Tegyél majd fel pár képet, mert így nehéz megmondani mi a helyzet. Amúgy a diaviás tartókonzol így néz ki: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 De a gyári klíma rendszernél a klímahűtőn van a szárítószűrő, nem külön. Astrán biztos és a jobbos lámpánál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 De a gyári klíma rendszernél a klímahűtőn van a szárítószűrő, nem külön. Astrán biztos és a jobbos lámpánál. Diaviánál meg a tűzfalon. Bár lehet hogy B-Corsán máshogy van, nem tudom. Sokban biztos nem különbözik. Nos ha tényleg Diaviáról van szó, akkor érdemes lenne megszerezni a beépítési útmutatót. Abban minden benne van. (És is így csináltam...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
SShadow Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Diaviánál meg a tűzfalon. Bár lehet hogy B-Corsán máshogy van, nem tudom. Sokban biztos nem különbözik. Nos ha tényleg Diaviáról van szó, akkor érdemes lenne megszerezni a beépítési útmutatót. Abban minden benne van. (És is így csináltam...) A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Így néz ki mint ez csak az enyém nem TD hanem sima szívó. Onnan gondolom hogy Diavia rendszer, hogy a zárhídon van egy matrica róla a másik pedig a képen is látszik a jobb oldalon van egy relédoboz középtájt, azt levéve Diavia reléket láttam. A klímatartó nálam egy félköríves vas a motoron ebbe megy bele a henger alakú kompresszor az ékszíjhajtás másik része megvan 3 szíj menne a főtengelyre a generátor a szervó középre pedig a klíma. Ami a képen is látszik vastag cső ami megy a kompresszorba az nincs meg, a másik pedig jobbról az anyós ülés felől a tűzfalon jön előre a kompresszorba ennek csak a bekötése látszik a képen (a légszűrőház mellett) De ha jól látom itt se klímahűtőn van a szárító bár nem látszik annyira Link to comment Megosztás: More sharing options...
SShadow Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 B@szki megadave most nézem a kocsid nagyon durva nem is tudtam hogy F Astrába is volt digit klíma!! :) Amúgy nagyon király a vas!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Így néz ki mint ez csak az enyém nem TD hanem sima szívó. Onnan gondolom hogy Diavia rendszer, hogy a zárhídon van egy matrica róla a másik pedig a képen is látszik a jobb oldalon van egy relédoboz középtájt, azt levéve Diavia reléket láttam. A klímatartó nálam egy félköríves vas a motoron ebbe megy bele a henger alakú kompresszor az ékszíjhajtás másik része megvan 3 szíj menne a főtengelyre a generátor a szervó középre pedig a klíma. Ami a képen is látszik vastag cső ami megy a kompresszorba az nincs meg, a másik pedig jobbról az anyós ülés felől a tűzfalon jön előre a kompresszorba ennek csak a bekötése látszik a képen (a légszűrőház mellett) De ha jól látom itt se klímahűtőn van a szárító bár nem látszik annyira Húha, ez majdnem teljesen máshogy néz ki, mint az Astrában. Csak a relédoboz ugyanaz. Az viszont továbbra is valószínű, hogy majd nem a gyári kompi kell hozzá. Ahogy nézem ennek van külön ventije is. A cső nagyobb gáz, hogy hiányzik ,mert azt nem tudom, hogy lehet-e külön szerezni. Kompresszort még csak-csak. Alkatrészeket szerintem a német ebayen keress, meg a részingbazáron. Meg kérd el a Diaviától a szerelési kézikönyvet is. B@szki megadave most nézem a kocsid nagyon durva nem is tudtam hogy F Astrába is volt digit klíma!! :) Amúgy nagyon király a vas!!!!!!!! Köszi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április29, 2013 Megoszt Elküldve Április29, 2013 Húha, ez majdnem teljesen máshogy néz ki, mint az Astrában. Csak a relédoboz ugyanaz. Az viszont továbbra is valószínű, hogy majd nem a gyári kompi kell hozzá. Ahogy nézem ennek van külön ventije is. A cső nagyobb gáz, hogy hiányzik ,mert azt nem tudom, hogy lehet-e külön szerezni. Kompresszort még csak-csak. Alkatrészeket szerintem a német ebayen keress, meg a részingbazáron. Meg kérd el a Diaviától a szerelési kézikönyvet is. Köszi ;) Megadave! Csövet lehet hozzá gyártatni! :) Egy Vectrába úgy készítettek komplett csövet, meg mindent, mivel semmi nem volt, csak a hőcserélők, meg a kompreszor. Alu forrasztással bármit! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április30, 2013 Megoszt Elküldve Április30, 2013 Megadave! Csövet lehet hozzá gyártatni! :) Egy Vectrába úgy készítettek komplett csövet, meg mindent, mivel semmi nem volt, csak a hőcserélők, meg a kompreszor. Alu forrasztással bármit! :) Ha te mondod... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Május5, 2013 Megoszt Elküldve Május5, 2013 Sziasztok! Lenne egy kérdésem klímával kapcsolatban. Nemrég építette be egy gyári klímát az autóba, szépen működik. Egy baj van vele, ha nincsen bekapcsolva, akkor nagyon hangosan nyöszörög....Mintha sörös dobozok lennének a kocsi után kötve... :D Mi lehet a baja? Száraz a kuplungrésze, vagy micsoda? Nagyon rozsdás belülről? Lehet ez ellen valamit csinálni? WD-40 injekció? Köszi a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Sziasztok! Lenne egy kérdésem klímával kapcsolatban. Nemrég építette be egy gyári klímát az autóba, szépen működik. Egy baj van vele, ha nincsen bekapcsolva, akkor nagyon hangosan nyöszörög....Mintha sörös dobozok lennének a kocsi után kötve... :D Mi lehet a baja? Száraz a kuplungrésze, vagy micsoda? Nagyon rozsdás belülről? Lehet ez ellen valamit csinálni? WD-40 injekció? Köszi a választ! A klímakompresszor kuplungja zörög. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Sziasztok! 1-es és 2-es fokozatban nem működik a ventilátor, 3-as és 4-esben pedig jó. Mi lehet a hiba? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Sziasztok! 1-es és 2-es fokozatban nem működik a ventilátor, 3-as és 4-esben pedig jó. Mi lehet a hiba? Köszi. Előtét ellenállás kezd elpusztulni. Ne izgulj, majd a 3-as is eltűnik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Előtét ellenállás kezd elpusztulni. Ne izgulj, majd a 3-as is eltűnik :D Köszi :unsure: És hol találom ezt az ellenállást? Simán kiforrasztható és egy újra cserélhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Köszi :unsure: És hol találom ezt az ellenállást? Simán kiforrasztható és egy újra cserélhető? Az ablaktörlő mechanika alatt, a fűtőmotor mellett. Csati lehúz, csavar kiszed, és cserélhető. Bár a csati össze szokott rohadni, úgyh meg tud viccelni. Van 4 és 5 vezetékes is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spicceshorgasz Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Az ablaktörlő mechanika alatt, a fűtőmotor mellett. Csati lehúz, csavar kiszed, és cserélhető. Bár a csati össze szokott rohadni, úgyh meg tud viccelni. Van 4 és 5 vezetékes is. Értem, köszi. Megpróbálom megszögelni, remélem villamos boltban találok ehhez való ellenállást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Értem, köszi. Megpróbálom megszögelni, remélem villamos boltban találok ehhez való ellenállást. Inkább autósboltba menjél... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 A klímakompresszor kuplungja zörög. :) És azzal mit lehet tenni? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 És azzal mit lehet tenni? :) Hát elvileg le lehet bontani a kompresszorról és megnézni mije fáj (vagy cserélni), de az ott nagyon össze van rakva szóval nem lesz könnyű. Még nem csináltam ilyet, de valószínű, hogy azzal indul, hogy ki kell kapni a kompit. Ez ugye azért fájdalmas, mert elmegy a gáz a rendszerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 És azzal mit lehet tenni? :) Nekem is zörgött. Nem voltam ott, de állítólag levették a kuplungot a kompiról és tettek a tengelyre egy alátétet, majd visszarakták. Így távolabb van a szíjtárcsától és nem tud beleérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Hát elvileg le lehet bontani a kompresszorról és megnézni mije fáj (vagy cserélni), de az ott nagyon össze van rakva szóval nem lesz könnyű. Még nem csináltam ilyet, de valószínű, hogy azzal indul, hogy ki kell kapni a kompit. Ez ugye azért fájdalmas, mert elmegy a gáz a rendszerből. Nem kell leszedni. A burkolatot kell eltávolítani. Nekem is zörgött. Nem voltam ott, de állítólag levették a kuplungot a kompiról és tettek a tengelyre egy alátétet, majd visszarakták. Így távolabb van a szíjtárcsától és nem tud beleérni. Mi anno nagy csavarhúzóval feszengettük meg. :D Egyébként nekem akkor csinálta ezt, mikor megállt a feszítőgörgő és a motor eltépte a hosszbordás szíjt. Ekkor kapott egy maflást a kompi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vilv Elküldve Május6, 2013 Megoszt Elküldve Május6, 2013 Sziasztok, Klímát szeretnék belerakni az autóba....C14NZ-nél ez nagyon fogja a motort? Mi a reális ára egy szettnek és mi beépítési költsége? Esetleg van aki tud segíteni a beépítésben? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts