wzsolt_1.6_16V Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Hát a legutóbbi vezérlés cserénél (Cs betűs szervíz) én is mérgelődtem. Szóltam, hogy ne töltsék vissza a több éves, koszos motoron és egyéb alkatrészeken lecsorgatott és összegyűjtött levet. Erre hozták a gm-es tömény fagyállót, hogy azt töltik bele. Szóltam, hogy azért hígitsuk legalább -30fokosra. Erre ráburított csapvizet ioncserélt helyett. Ekkor már nem szóltam csak beletörődtem :( Igaz nincs gondom a fűtéssel, de ha vizköves lesz akkor tudom mitől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Hát a legutóbbi vezérlés cserénél (Cs betűs szervíz) én is mérgelődtem. Szóltam, hogy ne töltsék vissza a több éves, koszos motoron és egyéb alkatrészeken lecsorgatott és összegyűjtött levet. Erre hozták a gm-es tömény fagyállót, hogy azt töltik bele. Szóltam, hogy azért hígitsuk legalább -30fokosra. Erre ráburított csapvizet ioncserélt helyett. Ekkor már nem szóltam csak beletörődtem :( Igaz nincs gondom a fűtéssel, de ha vizköves lesz akkor tudom mitől. Viszont arra elég ecettel átmosni, a vízkövet az is tökéletesen eltávolítja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tommaster Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy van egy opel astra g 1.6 16v autóm. A probléma az lenne vele, hogy levegő tekerős gombját akárhova állítom mindenhol fújja a levegőt. pl: ablakra van állítva a fűtés és akkor is jön lábra testre mindenhova. Mi lehet a probléma szerintetek? Illetve nagyon párásodik a szélvédő tudtok segíteni jó tanácsokkal? pollenszűrő kiszedve. Válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelesjocco Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy van egy opel astra g 1.6 16v autóm. A probléma az lenne vele, hogy levegő tekerős gombját akárhova állítom mindenhol fújja a levegőt. pl: ablakra van állítva a fűtés és akkor is jön lábra testre mindenhova. Mi lehet a probléma szerintetek? Illetve nagyon párásodik a szélvédő tudtok segíteni jó tanácsokkal? pollenszűrő kiszedve. Válaszotokat előre is köszönöm! Na ezzel én is igy vagyok csak nekem f astrám van!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Nálam is detto. talán kis különbség van az állások között, de nem jelentős. Párásodásnál középső zsaluk elzárva, és fentre tekerve a kapcsoló. Így talán hatásos (abb)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Én meg alaposan átmostam az első szélvédőt és ma reggel már nem volt párásodás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve November22, 2012 Megoszt Elküldve November22, 2012 Nálam is detto. talán kis különbség van az állások között, de nem jelentős. Párásodásnál középső zsaluk elzárva, és fentre tekerve a kapcsoló. Így talán hatásos (abb)... Reggel beindítom a kocsit, és bekapcsolom a klímát, és miután lement a pára elindulok. Nálam bevállt! Esőben is tökéletes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lancelot Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a fűtésnél a levegő nem jut le a lábtérbe. Hiába tekerem a kapcsolót bármelyik állásba, egyik oldalon sincsen levegőmozgás. Az ablakra és a felső szellőzőbe gond nélkül eljut. Volt már valakinek hasonló gondja? Hol kezdjem a hibakeresést? Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balahu Elküldve December10, 2012 Megoszt Elküldve December10, 2012 Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a fűtésnél a levegő nem jut le a lábtérbe. Hiába tekerem a kapcsolót bármelyik állásba, egyik oldalon sincsen levegőmozgás. Az ablakra és a felső szellőzőbe gond nélkül eljut. Volt már valakinek hasonló gondja? Hol kezdjem a hibakeresést? Köszönöm. Hát nálam is eléggé gyengén megy.Próbáld ki ugy hogy a középsőket elzárod, és csak alulra nyomatsz (meg az ablakra ui. azt nem lehet elzárni). Így valaminek jönni kell. De mondom, nálam is nagyon gyenge :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Próbálom kideríteni, hogy a Diavia klíma kompresszor felmegy-e egy c20xe blokkra az eredeti konzoljával és feszítőgörgőjével. Az biztos, hogy 1.6-osra csont nélkül passzol, és 1.7D-hez is felszerelhető. Tudna valaki feltenni egy képet egy klíma nélküli c20xe-ről szemből alulnézetből? Az 1.6 így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/view/121216/foto_005k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az érdekelne első körben, hogy megvan-e a blokkon az a négy furat, ami a konzolnak kell. A hosszbordás szíj profilja ugyanaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Próbálom kideríteni, hogy a Diavia klíma kompresszor felmegy-e egy c20xe blokkra az eredeti konzoljával és feszítőgörgőjével. Az biztos, hogy 1.6-osra csont nélkül passzol, és 1.7D-hez is felszerelhető. Tudna valaki feltenni egy képet egy klíma nélküli c20xe-ről szemből alulnézetből? Az 1.6 így néz ki: http://kepfeltoltes.hu/view/121216/foto_005k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az érdekelne első körben, hogy megvan-e a blokkon az a négy furat, ami a konzolnak kell. A hosszbordás szíj profilja ugyanaz? lefényképeztem már neked egy XE motorteret csütörtökön csak elfelejtettem elküldeni :lol: :D dobj mail címet pübe, és szórom amit találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 lefényképeztem már neked egy XE motorteret csütörtökön csak elfelejtettem elküldeni :lol: :D dobj mail címet pübe, és szórom amit találtam. Te vagy a hónap embere! :D PÜ ment thx! Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve December16, 2012 Megoszt Elküldve December16, 2012 Helló Mindenki! Olyan problémám lenne, hogy haldoklik a fűtőmotorom. 1-es fokozatban meg sem mozdul, 2-es -3-as-4-es megy, de mintha nem pörögné ki magát rendesen. Előtét ellenállásra tippeltem először, kicseréltem, de nem az a baja, másikkal is ugyan ezt produkálta. Mennyire nehéz kiszerelni a f.motort a helyéről?Illetve van -e különbség a benzinesbe és dieselesbe szereltek között? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December20, 2012 Megoszt Elküldve December20, 2012 Helló Mindenki! Olyan problémám lenne, hogy haldoklik a fűtőmotorom. 1-es fokozatban meg sem mozdul, 2-es -3-as-4-es megy, de mintha nem pörögné ki magát rendesen. Előtét ellenállásra tippeltem először, kicseréltem, de nem az a baja, másikkal is ugyan ezt produkálta. Mennyire nehéz kiszerelni a f.motort a helyéről?Illetve van -e különbség a benzinesbe és dieselesbe szereltek között? Nem nehéz kiszedni csak el kell távolítani a szélvédő alatti műanyagot. Szerintem semmi különbség köztük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
b0rZ Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Sziasztok, Az X14NZ motoros Astrámnak (2001, 148e km.) hőháztartási problémái vannak. Hidegen indulás után kb. 6-8 kilométerrel nagyjából bemelegszik, a mutató a kék mező és a 90 fokos jelzés közé emelkedik. Ilyenkor ha elkezdek fűteni, normál országúti 90-100-as tempó mellett is elkezd visszahülni a víz, a mutató visszamegy kb. a kék mező közepére. Ha kikapcsolom a fűtést visszamelegszik. Eddig ilyet nem produkált az autó, és tartok tőle, hogy ezért fogyaszt a szokásosnál 1-1,5 literrel többet, illetve a fűtés sem az igazi. Van esetleg tippje valakinek, hogy mi lehet a probléma? Üdv, Zsolt Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December25, 2012 Megoszt Elküldve December25, 2012 Sziasztok, Az X14NZ motoros Astrámnak (2001, 148e km.) hőháztartási problémái vannak. Hidegen indulás után kb. 6-8 kilométerrel nagyjából bemelegszik, a mutató a kék mező és a 90 fokos jelzés közé emelkedik. Ilyenkor ha elkezdek fűteni, normál országúti 90-100-as tempó mellett is elkezd visszahülni a víz, a mutató visszamegy kb. a kék mező közepére. Ha kikapcsolom a fűtést visszamelegszik. Eddig ilyet nem produkált az autó, és tartok tőle, hogy ezért fogyaszt a szokásosnál 1-1,5 literrel többet, illetve a fűtés sem az igazi. Van esetleg tippje valakinek, hogy mi lehet a probléma? Üdv, Zsolt Termosztát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
b0rZ Elküldve December26, 2012 Megoszt Elküldve December26, 2012 Termosztát. Köszi. Melyik gyártó alkatrészét preferáljátok inkább? Látok itt olyat, hogy Meyle, Valeo, Facet, Gates, Wahler... 1-2 ezer forintos eltérés jelen esetben nem érdekel, csak jó legyen. Nem szeretném egy év múlva újra szétbontani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December26, 2012 Megoszt Elküldve December26, 2012 Köszi. Melyik gyártó alkatrészét preferáljátok inkább? Látok itt olyat, hogy Meyle, Valeo, Facet, Gates, Wahler... 1-2 ezer forintos eltérés jelen esetben nem érdekel, csak jó legyen. Nem szeretném egy év múlva újra szétbontani. Gates, Wahler leginkább. Arra figyelj, hogy a gumigyűrű, ami a peremére megy meg legyen hozzá, nem mindig adják hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Helló sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az ha szertnék az F Asrtámba klímát az menyire kivitelezhető? És hol keressek utána? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Helló sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az ha szertnék az F Asrtámba klímát az menyire kivitelezhető? És hol keressek utána? Ha gyáriban gondolkodsz akkor bontóban keresel egy donorautót kiveszed belőle és berakod a tiédbe. Ha nem ragaszkodsz a gyárihoz akor felkeresel egy erre szakosodott céget odaviszed beleteszik és ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norb3r70 Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 kb én is igy gondoltam kb ez mennyibe fájna nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 kb én is igy gondoltam kb ez mennyibe fájna nekem? Hát ugye amennyiért sikerül venne, ha kell felújitani, beszerelni.....bontott gyári klima szerintem megáll úgy 80-100-nál az univerzális meg amennyiért beszereli a cég....talán 150-200. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Hát ugye amennyiért sikerül venne, ha kell felújitani, beszerelni.....bontott gyári klima szerintem megáll úgy 80-100-nál az univerzális meg amennyiért beszereli a cég....talán 150-200. A 120/2es klimanal nincs jobb! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 A 120/2es klimanal nincs jobb! :D dehogynincs. 120/4 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 dehogynincs. 120/4 :D Na majd probald ki.... nem fog tetszeni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts