Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hát a legutóbbi vezérlés cserénél (Cs betűs szervíz) én is mérgelődtem. Szóltam, hogy ne töltsék vissza a több éves, koszos motoron és egyéb alkatrészeken lecsorgatott és összegyűjtött levet. Erre hozták a gm-es tömény fagyállót, hogy azt töltik bele. Szóltam, hogy azért hígitsuk legalább -30fokosra. Erre ráburított csapvizet ioncserélt helyett. Ekkor már nem szóltam csak beletörődtem :(

Igaz nincs gondom a fűtéssel, de ha vizköves lesz akkor tudom mitől.

Elküldve

Hát a legutóbbi vezérlés cserénél (Cs betűs szervíz) én is mérgelődtem. Szóltam, hogy ne töltsék vissza a több éves, koszos motoron és egyéb alkatrészeken lecsorgatott és összegyűjtött levet. Erre hozták a gm-es tömény fagyállót, hogy azt töltik bele. Szóltam, hogy azért hígitsuk legalább -30fokosra. Erre ráburított csapvizet ioncserélt helyett. Ekkor már nem szóltam csak beletörődtem :(

Igaz nincs gondom a fűtéssel, de ha vizköves lesz akkor tudom mitől.

Viszont arra elég ecettel átmosni, a vízkövet az is tökéletesen eltávolítja.

Elküldve

Sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy van egy opel astra g 1.6 16v autóm.

A probléma az lenne vele, hogy levegő tekerős gombját akárhova állítom mindenhol fújja a levegőt.

pl: ablakra van állítva a fűtés és akkor is jön lábra testre mindenhova.

Mi lehet a probléma szerintetek?

Illetve nagyon párásodik a szélvédő tudtok segíteni jó tanácsokkal? pollenszűrő kiszedve.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Elküldve

Sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy van egy opel astra g 1.6 16v autóm.

A probléma az lenne vele, hogy levegő tekerős gombját akárhova állítom mindenhol fújja a levegőt.

pl: ablakra van állítva a fűtés és akkor is jön lábra testre mindenhova.

Mi lehet a probléma szerintetek?

Illetve nagyon párásodik a szélvédő tudtok segíteni jó tanácsokkal? pollenszűrő kiszedve.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Na ezzel én is igy vagyok csak nekem f astrám van!!!

Elküldve

Nálam is detto. talán kis különbség van az állások között, de nem jelentős. Párásodásnál középső zsaluk elzárva, és fentre tekerve a kapcsoló. Így talán hatásos (abb)...

Elküldve

Nálam is detto. talán kis különbség van az állások között, de nem jelentős. Párásodásnál középső zsaluk elzárva, és fentre tekerve a kapcsoló. Így talán hatásos (abb)...

Reggel beindítom a kocsit, és bekapcsolom a klímát, és miután lement a pára elindulok. Nálam bevállt! Esőben is tökéletes...

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a fűtésnél a levegő nem jut le a lábtérbe. Hiába tekerem a kapcsolót bármelyik állásba, egyik oldalon sincsen levegőmozgás. Az ablakra és a felső szellőzőbe gond nélkül eljut.

Volt már valakinek hasonló gondja? Hol kezdjem a hibakeresést?

Köszönöm.

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a fűtésnél a levegő nem jut le a lábtérbe. Hiába tekerem a kapcsolót bármelyik állásba, egyik oldalon sincsen levegőmozgás. Az ablakra és a felső szellőzőbe gond nélkül eljut.

Volt már valakinek hasonló gondja? Hol kezdjem a hibakeresést?

Köszönöm.

Hát nálam is eléggé gyengén megy.Próbáld ki ugy hogy a középsőket elzárod, és csak alulra nyomatsz (meg az ablakra ui. azt nem lehet elzárni). Így valaminek jönni kell. De mondom, nálam is nagyon gyenge :(

Elküldve

Próbálom kideríteni, hogy a Diavia klíma kompresszor felmegy-e egy c20xe blokkra az eredeti konzoljával és feszítőgörgőjével. Az biztos, hogy 1.6-osra csont nélkül passzol, és 1.7D-hez is felszerelhető.

Tudna valaki feltenni egy képet egy klíma nélküli c20xe-ről szemből alulnézetből? Az 1.6 így néz ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/121216/foto_005k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az érdekelne első körben, hogy megvan-e a blokkon az a négy furat, ami a konzolnak kell. A hosszbordás szíj profilja ugyanaz?

Elküldve

Próbálom kideríteni, hogy a Diavia klíma kompresszor felmegy-e egy c20xe blokkra az eredeti konzoljával és feszítőgörgőjével. Az biztos, hogy 1.6-osra csont nélkül passzol, és 1.7D-hez is felszerelhető.

Tudna valaki feltenni egy képet egy klíma nélküli c20xe-ről szemből alulnézetből? Az 1.6 így néz ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/121216/foto_005k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az érdekelne első körben, hogy megvan-e a blokkon az a négy furat, ami a konzolnak kell. A hosszbordás szíj profilja ugyanaz?

lefényképeztem már neked egy XE motorteret csütörtökön csak elfelejtettem elküldeni :lol: :D dobj mail címet pübe, és szórom amit találtam.
Elküldve

lefényképeztem már neked egy XE motorteret csütörtökön csak elfelejtettem elküldeni :lol: :D dobj mail címet pübe, és szórom amit találtam.

Te vagy a hónap embere! :D

PÜ ment

thx!

Elküldve

Helló Mindenki!

Olyan problémám lenne, hogy haldoklik a fűtőmotorom. 1-es fokozatban meg sem mozdul, 2-es -3-as-4-es megy, de mintha nem pörögné ki magát rendesen. Előtét ellenállásra tippeltem először, kicseréltem, de nem az a baja, másikkal is ugyan ezt produkálta.

Mennyire nehéz kiszerelni a f.motort a helyéről?Illetve van -e különbség a benzinesbe és dieselesbe szereltek között?

Elküldve

Helló Mindenki!

Olyan problémám lenne, hogy haldoklik a fűtőmotorom. 1-es fokozatban meg sem mozdul, 2-es -3-as-4-es megy, de mintha nem pörögné ki magát rendesen. Előtét ellenállásra tippeltem először, kicseréltem, de nem az a baja, másikkal is ugyan ezt produkálta.

Mennyire nehéz kiszerelni a f.motort a helyéről?Illetve van -e különbség a benzinesbe és dieselesbe szereltek között?

Nem nehéz kiszedni csak el kell távolítani a szélvédő alatti műanyagot. Szerintem semmi különbség köztük.

Elküldve

Sziasztok,

Az X14NZ motoros Astrámnak (2001, 148e km.) hőháztartási problémái vannak. Hidegen indulás után kb. 6-8 kilométerrel nagyjából bemelegszik, a mutató a kék mező és a 90 fokos jelzés közé emelkedik. Ilyenkor ha elkezdek fűteni, normál országúti 90-100-as tempó mellett is elkezd visszahülni a víz, a mutató visszamegy kb. a kék mező közepére. Ha kikapcsolom a fűtést visszamelegszik. Eddig ilyet nem produkált az autó, és tartok tőle, hogy ezért fogyaszt a szokásosnál 1-1,5 literrel többet, illetve a fűtés sem az igazi. Van esetleg tippje valakinek, hogy mi lehet a probléma?

Üdv,

Zsolt

Elküldve

Sziasztok,

Az X14NZ motoros Astrámnak (2001, 148e km.) hőháztartási problémái vannak. Hidegen indulás után kb. 6-8 kilométerrel nagyjából bemelegszik, a mutató a kék mező és a 90 fokos jelzés közé emelkedik. Ilyenkor ha elkezdek fűteni, normál országúti 90-100-as tempó mellett is elkezd visszahülni a víz, a mutató visszamegy kb. a kék mező közepére. Ha kikapcsolom a fűtést visszamelegszik. Eddig ilyet nem produkált az autó, és tartok tőle, hogy ezért fogyaszt a szokásosnál 1-1,5 literrel többet, illetve a fűtés sem az igazi. Van esetleg tippje valakinek, hogy mi lehet a probléma?

Üdv,

Zsolt

Termosztát.

Elküldve

Termosztát.

Köszi.

Melyik gyártó alkatrészét preferáljátok inkább? Látok itt olyat, hogy Meyle, Valeo, Facet, Gates, Wahler... 1-2 ezer forintos eltérés jelen esetben nem érdekel, csak jó legyen. Nem szeretném egy év múlva újra szétbontani.

Elküldve

Köszi.

Melyik gyártó alkatrészét preferáljátok inkább? Látok itt olyat, hogy Meyle, Valeo, Facet, Gates, Wahler... 1-2 ezer forintos eltérés jelen esetben nem érdekel, csak jó legyen. Nem szeretném egy év múlva újra szétbontani.

Gates, Wahler leginkább. Arra figyelj, hogy a gumigyűrű, ami a peremére megy meg legyen hozzá, nem mindig adják hozzá.

Elküldve

Helló sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy az ha szertnék az F Asrtámba klímát az menyire kivitelezhető? És hol keressek utána?

Ha gyáriban gondolkodsz akkor bontóban keresel egy donorautót kiveszed belőle és berakod a tiédbe. Ha nem ragaszkodsz a gyárihoz akor felkeresel egy erre szakosodott céget odaviszed beleteszik és ennyi.

Elküldve

kb én is igy gondoltam kb ez mennyibe fájna nekem?

Hát ugye amennyiért sikerül venne, ha kell felújitani, beszerelni.....bontott gyári klima szerintem megáll úgy 80-100-nál az univerzális meg amennyiért beszereli a cég....talán 150-200.

Elküldve

Hát ugye amennyiért sikerül venne, ha kell felújitani, beszerelni.....bontott gyári klima szerintem megáll úgy 80-100-nál az univerzális meg amennyiért beszereli a cég....talán 150-200.

A 120/2es klimanal nincs jobb! :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.