hetyke Elküldve Október22, 2012 Elküldve Október22, 2012 Sziasztok érdeklödni szeretné, 1.7dtl caraván combi 1-es 2-es kapcsolásná egyforma meleget fujj.3-4esnél mega bal oldalon elég rendesen le hül, mi lehet a porobléma. Valszeg a fűtő radiátorod le van vízkövesedve. Lecsökkent a hőátadó felülete, és ami után átmelegszik a ventillátor nagyobb fordulatszámon hamarabb lehűti, minthogy a meleg víz felmelegítené. Radiátor cserével orvosolható.
zotya975 Elküldve Október22, 2012 Elküldve Október22, 2012 Sziasztok! Érdeklődnék hogy ez Fűtőmotor elötét ellenállás, hol helyezkedik el a kocsiban? Illetve ha lehetséges egy képet kérhetnék-e róla, mert az odáig ok, hogy a pollenszűrő alatt, de mégis...:Dmert apu kocsija is 1.7 szívó dé 1-2ben szinte egyáltalán nem megy a fűtés....köszönöm a segítséget!
bond1 Elküldve Október23, 2012 Elküldve Október23, 2012 köszönöm! remélem ma lesz lehetőségem kicserélni!
bond1 Elküldve Október23, 2012 Elküldve Október23, 2012 A pollenszűrő megvan? Ha nem, akkor nehéz lesz elmagyarázni. :icon1: Így néz ki: http://www.google.hu...29,r:1,s:0,i:71 A fűtésboxban pedig ott van a jobb oldali nyílás előtt (a képen alatta): http://www.google.hu...29,r:2,s:0,i:71 Amúgy ez csak a ventillátor sebesség-szabályozására való. Ha nincs fűtés a kocsiban, akkor az más miatt van. tudom hol van;) van meleg levegő, csak 1-2ben szinte egyáltalán nem megy....3masba már fujja rendesen szabályosan.... nah most még egy kérdés lenne, hogy a fűtésboxban lévőt is ki kell cserélni? vagy lehet hogy mind a kettő szar? bocsi de rohadtul nem értek ehhez....
megadave Elküldve Október23, 2012 Elküldve Október23, 2012 tudom hol van;) van meleg levegő, csak 1-2ben szinte egyáltalán nem megy....3masba már fujja rendesen szabályosan.... nah most még egy kérdés lenne, hogy a fűtésboxban lévőt is ki kell cserélni? vagy lehet hogy mind a kettő szar? bocsi de rohadtul nem értek ehhez.... Ilyen ellenállás csak egy van.
riki Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 Sziasztok! Volna egy olyan kérdésem, hogy hogyan működik a klíma beszerelése egy nem klímás autóba? Nekem egy 97'-es Astra F-em van, X14XE motorkóddal, ami gyárilag nem klímás. A neten találtam pár komplett klíma szettet, amihez azt írták, hogy 92-2002 közötti össze F Astrába beszerelhető. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan működik ez? Hova csavarozom fel a klímakompresszort? Külön konzolt kell vennem hozzá? Vagy csak bizonyos motorkódú autókba lehet beépíteni? Aki esetleg már csinált ilyet, pár képet nem osztana meg velem, hogy hogyan is néz ki a "klímás" motortér? Köszönöm előre is!
FPepe Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 Sziasztok! Volna egy olyan kérdésem, hogy hogyan működik a klíma beszerelése egy nem klímás autóba? Nekem egy 97'-es Astra F-em van, X14XE motorkóddal, ami gyárilag nem klímás. A neten találtam pár komplett klíma szettet, amihez azt írták, hogy 92-2002 közötti össze F Astrába beszerelhető. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan működik ez? Hova csavarozom fel a klímakompresszort? Külön konzolt kell vennem hozzá? Vagy csak bizonyos motorkódú autókba lehet beépíteni? Aki esetleg már csinált ilyet, pár képet nem osztana meg velem, hogy hogyan is néz ki a "klímás" motortér? Köszönöm előre is! A klímakompresszort a motortartó bakra kell felszerelni, ha jól tudom, természetesen olyan motortartó bak kell hozzá. Egyébként kevés nagyobb melót tudok elképzelni egy autón, mint a klíma utólagos beépítése: szét kell teljesen szedni hozzá műszerfalat, a teljes fűtésbox cserés, a tűzfalra lyukakat kell fúrni a klímacsöveknek, a motortérben is elvezetni a csöveket... Leginkább úgy érdemes nekiállni, hogy egy donor autót, amiben megvan a működő klíma, és ugyanolyan motorú, mint a Tiéd odaállítasz a Tiéd mellé, és mindent átraksz belőle, ami kapcsolatos a klímával. Az ilyen bontott szettekből általában hiányoznak apróságok (csövek rögzítői, csavarok, stb.) ami külön nehezen szerezhető be, és nem látod, minek hol lenne a helye.
riki Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 Szia! Köszönöm a választ. Hát akkor elég macerás a dolog...:S Nagy szerencse kell hozzá, hogy legyen egy ilyen donorautó egyben:S
megadave Elküldve Október28, 2012 Elküldve Október28, 2012 Szia! Köszönöm a választ. Hát akkor elég macerás a dolog...:S Nagy szerencse kell hozzá, hogy legyen egy ilyen donorautó egyben:S Meg lehet csinálni donorautó nélkül is, de az egész hatalmas nagy szívás. Ha még nem szedtél szét klímás Astrát akkor inkább magad ne állj neki. Aki ért hozzá 100ezer alatt nem csinálja meg...
Kiskole Elküldve Október29, 2012 Elküldve Október29, 2012 Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne hogy nem megy a fűtésem az F Astrában! Megnéztem a biztósíték táblát de ok minden! Mondtak valamit hogy belső térben is van valahol egy másik,de azt nem találom! Tudnátok ebben segítenin nekem hogy azt hol keressem mert lehet hogy ment ki valami és ezért nem megy! Ha esetleg mégse az lenne a baj akkor mi lehet még esetleg? Hol keressem a hibát? Köszönöm
daykiller Elküldve Október29, 2012 Elküldve Október29, 2012 Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne hogy nem megy a fűtésem az F Astrában! Megnéztem a biztósíték táblát de ok minden! Mondtak valamit hogy belső térben is van valahol egy másik,de azt nem találom! Tudnátok ebben segítenin nekem hogy azt hol keressem mert lehet hogy ment ki valami és ezért nem megy! Ha esetleg mégse az lenne a baj akkor mi lehet még esetleg? Hol keressem a hibát? Köszönöm Most a fűtés nem jó vagy a ventilátor nem pörög? Ha a venti, akkor nézd meg, hogy max sebességen forog-e. Ha nem, akkor előtétellenállás meghalt. A pollenszűrő alatt van a kis előtétellenállás, jól elbújtatva. Ha meg meleget nem csinál a kocsi, akkor termosztátcsere.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október29, 2012 Elküldve Október29, 2012 Most a fűtés nem jó vagy a ventilátor nem pörög? Ha a venti, akkor nézd meg, hogy max sebességen forog-e. Ha nem igen, akkor előtétellenállás meghalt. A pollenszűrő alatt van a kis előtétellenállás, jól elbújtatva. Ha meg meleget nem csinál a kocsi, akkor termosztátcsere. Tudtommal ha csak maxon forog, akkor előtét ellenálás, ha ott sem akkor nem kap villanyt ergó biztosíték, kábel vagy kontakt hiba. Esetleg megszorult a motor.
Kiskole Elküldve Október30, 2012 Elküldve Október30, 2012 Most a fűtés nem jó vagy a ventilátor nem pörög? Ha a venti, akkor nézd meg, hogy max sebességen forog-e. Ha nem, akkor előtétellenállás meghalt. A pollenszűrő alatt van a kis előtétellenállás, jól elbújtatva. Ha meg meleget nem csinál a kocsi, akkor termosztátcsere. Semmi sem megy! Nem pörög semmi se! A 3 kapcsoló közül egyik se működik! Akkor nézzem meg az előtétellenállást? Azt könnyű megtalálni? Ha az a probléma esetleg akkor annak a javítása hogyan és kb mennyibe kerülne?
Gyorshajtó Elküldve Október30, 2012 Elküldve Október30, 2012 Sziasztok! Nekem olyan problémám van a fűtéssel hogy ha csutkára van tekerve a meleg és nincs benyomva a belső levegő keringető csak langyos vagy hűvös levegő jön be. Ha viszont benyomom a keringetőt akkor ontja a meleget. Mi lehet a hiba? :unsure: Köszi!
daykiller Elküldve Október30, 2012 Elküldve Október30, 2012 Sziasztok! Nekem olyan problémám van a fűtéssel hogy ha csutkára van tekerve a meleg és nincs benyomva a belső levegő keringető csak langyos vagy hűvös levegő jön be. Ha viszont benyomom a keringetőt akkor ontja a meleget. Mi lehet a hiba? :unsure: Köszi! Vízhőfok rendben van?
Gyorshajtó Elküldve Október30, 2012 Elküldve Október30, 2012 Vízhőfok rendben van? Kicsit 90fok alatt de ebben a hidegben jobban nem is melegszik be. Lehet az a baj? Nyáron pikk pakk 90 fok fölött volt.
daykiller Elküldve Október30, 2012 Elküldve Október30, 2012 Kicsit 90fok alatt de ebben a hidegben jobban nem is melegszik be. Lehet az a baj? Nyáron pikk pakk 90 fok fölött volt. Szerintem igen. Eredetileg úgy kell mennie a felmelegedésnek, hogy túlmegy a 90 fokon, kb 95 fokig, aztán hirtelen visszaesik. Ekkor nyit ki a termosztát, aztán beáll. Általában ez a termosztát hibája szokott lenni, hogy állandóan nyitva van, így nincs is ez a jelenség a műszeren és ezért sincs elegendő fűtés. Belső keringetésnél meg azért van, mert nem a kinti hideg levegőt kell felmelegítenie, hanem a belsőt melegíti tovább.
Gyorshajtó Elküldve November1, 2012 Elküldve November1, 2012 Szerintem igen. Eredetileg úgy kell mennie a felmelegedésnek, hogy túlmegy a 90 fokon, kb 95 fokig, aztán hirtelen visszaesik. Ekkor nyit ki a termosztát, aztán beáll. Általában ez a termosztát hibája szokott lenni, hogy állandóan nyitva van, így nincs is ez a jelenség a műszeren és ezért sincs elegendő fűtés. Belső keringetésnél meg azért van, mert nem a kinti hideg levegőt kell felmelegítenie, hanem a belsőt melegíti tovább. Szia! Tovább finomítottam a problémát, csak a középső szellőzőkön jön hűvös levegő. Az ablaknál és a két szélen jön a meleg. :) Motor melegszik rendesen, csak talán 110-as tempónál a menetszél jobban hűti a motort, városban 50-es tempónál 90 fok fölé megy a víz.
Gyorshajtó Elküldve November1, 2012 Elküldve November1, 2012 Szerintem igen. Eredetileg úgy kell mennie a felmelegedésnek, hogy túlmegy a 90 fokon, kb 95 fokig, aztán hirtelen visszaesik. Ekkor nyit ki a termosztát, aztán beáll. Általában ez a termosztát hibája szokott lenni, hogy állandóan nyitva van, így nincs is ez a jelenség a műszeren és ezért sincs elegendő fűtés. Belső keringetésnél meg azért van, mert nem a kinti hideg levegőt kell felmelegítenie, hanem a belsőt melegíti tovább. Szia! Tovább finomítottam a problémát, csak a középső szellőzőkön jön hűvös levegő. Az ablaknál és a két szélen jön a meleg. :) Motor melegszik rendesen, csak talán 110-as tempónál a menetszél jobban hűti a motort, városban 50-es tempónál 90 fok fölé megy a víz.
ZsolsZ Elküldve November1, 2012 Elküldve November1, 2012 Szia! Tovább finomítottam a problémát, csak a középső szellőzőkön jön hűvös levegő. Az ablaknál és a két szélen jön a meleg. :) Motor melegszik rendesen, csak talán 110-as tempónál a menetszél jobban hűti a motort, városban 50-es tempónál 90 fok fölé megy a víz. Már sokszor volt róla itt szó. Ez egy sofőr éberségi elv volt, ezért jön középről a hűvösebb levegő. Ki kell pattintani a középszellőztető vezető oldali rácsát, bevilágítasz és látod hogy 2 részre van osztva a cső belseje. A felső részbe dugj be egy mosogatószivacsot és többet nem jön onnan a hideg.
megadave Elküldve November3, 2012 Elküldve November3, 2012 Már sokszor volt róla itt szó. Ez egy sofőr éberségi elv volt, ezért jön középről a hűvösebb levegő. Ki kell pattintani a középszellőztető vezető oldali rácsát, bevilágítasz és látod hogy 2 részre van osztva a cső belseje. A felső részbe dugj be egy mosogatószivacsot és többet nem jön onnan a hideg. Eddigi tapasztalatok szerint a mi klímánkban is középről mindig hűvösebb levegő jön, mint a széléről. Szerintem ezt direkt csinálták, hogy olyan legyen, mint a gyári.
daykiller Elküldve November3, 2012 Elküldve November3, 2012 Eddigi tapasztalatok szerint a mi klímánkban is középről mindig hűvösebb levegő jön, mint a széléről. Szerintem ezt direkt csinálták, hogy olyan legyen, mint a gyári. Gyári klímásnál viszont nem. :) Meleg jön középről is. :)
szitya87 Elküldve November12, 2012 Elküldve November12, 2012 Miért van az hogy a vízhőfok eléri az üzemi hőmérsékletet de nem nagyon akar fűteni a gép.Termosztát rendben van! 5 km után azért már kéne nyomnia neki nem? Külső hőmérséklet 10 fok.
hetyke Elküldve November12, 2012 Elküldve November12, 2012 Miért van az hogy a vízhőfok eléri az üzemi hőmérsékletet de nem nagyon akar fűteni a gép.Termosztát rendben van! 5 km után azért már kéne nyomnia neki nem? Külső hőmérséklet 10 fok. Lehet levegős a radiátorod, vagy esetleg vízköves. Ha lassabban melegszik át, mint ahogy a ventid hűti, akkor sosem lesz meleg... :S
szitya87 Elküldve November12, 2012 Elküldve November12, 2012 Lehet levegős a radiátorod, vagy esetleg vízköves. Ha lassabban melegszik át, mint ahogy a ventid hűti, akkor sosem lesz meleg... :S Az előfordulhat hogy levegős mert most lett a termosztát kicserélve.Hogyan tudnám légteleníteni?Ja és csere előtt még jó volt!
Recommended Posts