Dáwid Elküldve December27, 2011 Megoszt Elküldve December27, 2011 Akkor megvan a hiba oka hogy miért nem megy a venti. :lol: A motrot kiszedték belőle mielőtt eladták a kocsit...ennyit a kereskedőkről...mondjuk 149 ezerért nem is várhatok többet... ki van könnyítve, mint Zsoltié :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Akkor megvan a hiba oka hogy miért nem megy a venti. :D A motrot kiszedték belőle mielőtt eladták a kocsit...ennyit a kereskedőkről...mondjuk 149 ezerért nem is várhatok többet... Jó nagy Buza volt a Kereskedő! Jó hogy már a motort ki nem vette belőle! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Jó nagy Buza volt a Kereskedő! Jó hogy már a motort ki nem vette belőle! :lol: Mer' ha az előző tulaj, kiveszi a leégett fűtőmotort, meg ha a vásárló nem próbál ki alap dolgokat az autón, akkor arról a kereskedő tehet? :devlish: Biztos kivette a fűtőmotort, mert kellett a sajátjába... Hozzá nem nyúlt volna egy párszáz-ezres autóhoz, hidd el :devlish: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve December28, 2011 Megoszt Elküldve December28, 2011 Mer' ha az előző tulaj, kiveszi a leégett fűtőmotort, meg ha a vásárló nem próbál ki alap dolgokat az autón, akkor arról a kereskedő tehet? :D Biztos kivette a fűtőmotort, mert kellett a sajátjába... Hozzá nem nyúlt volna egy párszáz-ezres autóhoz, hidd el :devlish: :lol: lehet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Sziasztok. Belsőlevegő keringetővel kapcsolatban lenne kérdésem. Hiába nyomjuk be a gombot nem változik semmi, aláfeküdtem a jobb lábtérből és fekete dobozról lehúztam egy csövet. Na akkor becsukódott a terelőlapát és végre külső levegőt kezte nyomni befelé. A kérdés hogy javítható a hiba vagy a fekete doboz kukás? Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Sziasztok. Belsőlevegő keringetővel kapcsolatban lenne kérdésem. Hiába nyomjuk be a gombot nem változik semmi, aláfeküdtem a jobb lábtérből és fekete dobozról lehúztam egy csövet. Na akkor becsukódott a terelőlapát és végre külső levegőt kezte nyomni befelé. A kérdés hogy javítható a hiba vagy a fekete doboz kukás? Segítségeteket előre is köszönöm. Lehet hogy le van csúszva a vákuumcső a belső keringetés kapcsolónál. Bár akkor egyszerűen nem keringetne... :lol: Erre gondoltál? (fekete dobozként említed) vákuumos cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December29, 2011 Megoszt Elküldve December29, 2011 Sziasztok. Belsőlevegő keringetővel kapcsolatban lenne kérdésem. Hiába nyomjuk be a gombot nem változik semmi, aláfeküdtem a jobb lábtérből és fekete dobozról lehúztam egy csövet. Na akkor becsukódott a terelőlapát és végre külső levegőt kezte nyomni befelé. A kérdés hogy javítható a hiba vagy a fekete doboz kukás? Segítségeteket előre is köszönöm. A gomb bent marad benyomás után, vagy visszajön az eredeti állapotba? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 A gomb bent marad benyomás után, vagy visszajön az eredeti állapotba? :lol: A gomb mozog ki-be, nem szorul meg. Csak egyszerűen nem működteti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Lehet hogy le van csúszva a vákuumcső a belső keringetés kapcsolónál. Bár akkor egyszerűen nem keringetne... :lol: Erre gondoltál? (fekete dobozként említed) vákuumos cucc. Ő az. Én lehúztam a csövet erről a dobozkáról és így van külső levegőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 A gomb mozog ki-be, nem szorul meg. Csak egyszerűen nem működteti. Nem szabad visszajönnie a gombnak :lol: ha jó a gomb, akkor ha egyszer benyomod, nem jön vissza a helyére, hanem beljebb megáll (és akkor van belső keringtetésen) ha még egyszer megnyomod, akkor kéne vissza jönnie az eredeti pozíciójába :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
VZoli Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Nem szabad visszajönnie a gombnak :lol: ha jó a gomb, akkor ha egyszer benyomod, nem jön vissza a helyére, hanem beljebb megáll (és akkor van belső keringtetésen) ha még egyszer megnyomod, akkor kéne vissza jönnie az eredeti pozíciójába :D Ha jól rémlik így működik de megnézem pontosan. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
erike Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 ÜDV!!!! Valaki segitcsen már hogy mi lehet a baj f astra fűtésével mert két szélen jó meleget nyom de középen nagyon hideget én úgy olvasta hogy közében langyost kellene fújnia de olyan hideget nyom hogy fázni lehet a kocsiban valaki segitcsen hogy mi lehet a gond. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január17, 2012 Megoszt Elküldve Január17, 2012 ÜDV!!!! Valaki segitcsen már hogy mi lehet a baj f astra fűtésével mert két szélen jó meleget nyom de középen nagyon hideget én úgy olvasta hogy közében langyost kellene fújnia de olyan hideget nyom hogy fázni lehet a kocsiban valaki segitcsen hogy mi lehet a gond. Előre is köszönöm. Le van irva a Gyik-ban Kiszeded a balodali zsalut 2 vékony csavarhúzóval , bevilágitasz és megtekinted a hideglevegő csatornát . Beletömsz 1 mosogató szivacsot és elkezdheted élvezni a meleget , Link to comment Megosztás: More sharing options...
R.Robi Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Sziasztok! Nekem az autóban 3 fokozatú a fűtéskapcsoló. Az 1. fokozaton nem megy a ventillátor. Kapcsoló baja van, vagy mást kellene megnézni rajta? Van valakinem valami ötlete mi lehet a gondja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Január21, 2012 Megoszt Elküldve Január21, 2012 Sziasztok! Nekem az autóban 3 fokozatú a fűtéskapcsoló. Az 1. fokozaton nem megy a ventillátor. Kapcsoló baja van, vagy mást kellene megnézni rajta? Van valakinem valami ötlete mi lehet a gondja? A ventillátoron van egy előtét ellenállás, azt szokott meghalni. A pollenszűrő alatt találod, ki tudod szedni és megméri multiméterrel. Gyakori hiba, hogy beázik és elrozsdásodik az egész. A kapcsoló ritkábban megy tönkre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Január29, 2012 Megoszt Elküldve Január29, 2012 Sziasztok! Olyat vettem észre mostanság,hogy mostanában sokat párásodik a verda!Nincs benne pollenszűrő,mert kiszedtem! Szerintetek mi lehet?Még egy 1hónapja nem csinálta! Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Hello! Azt szeretném megkérdezni, hogy az megszokott dolog, amikor a fűtés 2-es fokozaton megy, és gyorsításnál elhalkul, majd mikor leveszem a lábam a pedálról, ismét vissza erősödik a hangja? Jelenesetben egy 1.4-es 96-os Astra sedan esetében mennyi idő kell, hogy a motor elérje azt a hőfokot, hogy meleget fújjon? Illetve ennél a típusnál használ/árt az hogy kb ilyenkor télen kb 5-10 percig jár míg elindulok vele? Köszönöm! Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január30, 2012 Megoszt Elküldve Január30, 2012 Hello! Azt szeretném megkérdezni, hogy az megszokott dolog, amikor a fűtés 2-es fokozaton megy, és gyorsításnál elhalkul, majd mikor leveszem a lábam a pedálról, ismét vissza erősödik a hangja? Jelenesetben egy 1.4-es 96-os Astra sedan esetében mennyi idő kell, hogy a motor elérje azt a hőfokot, hogy meleget fújjon? Illetve ennél a típusnál használ/árt az hogy kb ilyenkor télen kb 5-10 percig jár míg elindulok vele? Köszönöm! Peti Csak a hangja "tűnik el" vagy le is lassul a ventillátor? Lehet, hogy valami fesz ingadozás lehet? Ki kéne mérni. Amúgy hideg motorral elindulva kb 2-3 km kell városi tempóban mire melegszik. Persze a hidegtől is függ. Ha álló helyben jár 5-10 percig akkor már simán melegnek kell lennie. Hogy használ-e neki? Ártani nem fog minden esetre, csak több benzined fogy.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Sziasztok! Olyat vettem észre mostanság,hogy mostanában sokat párásodik a verda!Nincs benne pollenszűrő,mert kiszedtem! Szerintetek mi lehet?Még egy 1hónapja nem csinálta! Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm! Üdv.:zozo Szerintem a pollenszűrő kell bele :) A szélvédő aljánál, a levélrácsnál lévő tömítés szokott feljönni, így ott befolyik a víz. Ezt érdemes valamivel kinyomni pl. FBS paszta. Én kértem, hogy a szélvédőcserekor húzzák végig azt is szélvédőragasztóval, azóta kevesebb a pára! Érdemes megnézni a szőnyeg alatt esetleg nem vizesek-e a szivacsok, ha meleget kap az is nyomja a vizet ki magából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Szerintem a pollenszűrő kell bele :) A szélvédő aljánál, a levélrácsnál lévő tömítés szokott feljönni, így ott befolyik a víz. Ezt érdemes valamivel kinyomni pl. FBS paszta. Én kértem, hogy a szélvédőcserekor húzzák végig azt is szélvédőragasztóval, azóta kevesebb a pára! Érdemes megnézni a szőnyeg alatt esetleg nem vizesek-e a szivacsok, ha meleget kap az is nyomja a vizet ki magából. Tavaly volt olyan,hogy az anyósoldalon a lábnál tiszta víz volt a szivacs!És akkor kiderült,hogy a pollennél a műanyag rosszul volt visszatéve és ott beázott!De azóta azt megcsináltam!De azért majd megnézem a szivacsot! Tavasszal majd akarok pollent rakni bele!Tavaly nyár óta nincs benne! Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Csak a hangja "tűnik el" vagy le is lassul a ventillátor? Lehet, hogy valami fesz ingadozás lehet? Ki kéne mérni. Amúgy hideg motorral elindulva kb 2-3 km kell városi tempóban mire melegszik. Persze a hidegtől is függ. Ha álló helyben jár 5-10 percig akkor már simán melegnek kell lennie. Hogy használ-e neki? Ártani nem fog minden esetre, csak több benzined fogy.... Tegnap este megnéztem hazafele, és úgy éreztem, hogy maga a ventillátor is lelassul :(... Ezt hogyan lehet orvosolni? Amúgy meg nekem elvileg haza-munakhely 2,7 km, szóval akkor, elméletileg a táv vége fele akkor már meleget kell fújnia? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 Sziasztok! Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy láttam VZoli írta a levegőkeringetős gondot... Nos nekem elvileg bent marad a gomb...viszont ő említett egy fekete dobozt amiről egy csövet lehúzott és a terelőlapát becsukódott...nekem olyan gondom van, hogy leállításnál illetve 30-as, 50-es tempót elérve egy bizonyos rottyanó hangot hallok a középkonzol irányából...ezt okozhatja ez a bizonyos terelőlapát, mert meg akadt vagy ilyesmi?...mert hiába van be vagy kikapcsolva ez a keringető akkor is hallom. Előre is köszönöm! Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Sziasztok! Egy kis gyors segítség kellene nekem. Ma reggel belenéztem a kiegyenlítő tartályba, és egy picit be volt pillésedve a fagyálló benne. Kérdésem a következő. Elég ha leengedek belőle valamennyit és öntök rá töményet? Fogalmam sincs, hogy milyennel töltöttem fel legutóbb. Vagy pedig muszáj cserélnem az összes fagyállót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Sziasztok! Egy kis gyors segítség kellene nekem. Ma reggel belenéztem a kiegyenlítő tartályba, és egy picit be volt pillésedve a fagyálló benne. Kérdésem a következő. Elég ha leengedek belőle valamennyit és öntök rá töményet? Fogalmam sincs, hogy milyennel töltöttem fel legutóbb. Vagy pedig muszáj cserélnem az összes fagyállót? Sztem a tartályból kiszívod vmivel azt a kb. 1 litert, és a helyére töltesz töményet (-72-es koncentrátumot), az már sokat számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Február1, 2012 Megoszt Elküldve Február1, 2012 Sztem a tartályból kiszívod vmivel azt a kb. 1 litert, és a helyére töltesz töményet (-72-es koncentrátumot), az már sokat számít. Oké! Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts